SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W DZIALE OGRÓD Trzebnica oferta pracy DRAWA SPÓŁKA Z O. O. (BRICOMARCHE TRZEBNICA)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W DZIALE OGRÓD
Wynagrodzenie: do 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku sprzedawcy w dziale Ogród należy bieżąca obsługa klienta, uzupełnianie asortymentu na półkach, przyjmowanie dostaw. Mile widziana podstawowa znajomość obsługi urządzeń - kosiarek spalinowych i elektrycznych.
Data publikacji: 2017-11-20
Lokalizacja: Trzebnica (dolnośląskie)
Pracodawca: DRAWA SPÓŁKA Z O. O. (BRICOMARCHE TRZEBNICA)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 10/e, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku sprzedawcy w dziale Ogród należy bieżąca obsługa klienta, uzupełnianie asortymentu na półkach, przyjmowanie dostaw. Mile widziana podstawowa znajomość obsługi urządzeń - kosiarek spalinowych i elektrycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W DZIALE OGRÓD
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Nazwa pracodawcy: DRAWA SPÓŁKA Z O. O. (BRICOMARCHE TRZEBNICA)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Wrocławska 10/e, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Trzebnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebnica
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 20.11.2017
Oferta pracy ważna do: 20.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, ocena predyspozycji kandydatów oraz stopnia zgodności prezentowanego doświadczenia i umiejętności z wymaganiami stawianymi przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert, dokumentacji sprzedażowych i rozliczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Krzepice (śląskie)
sporządzanie list płac, deklaracji PIT, ZUS, obsługa programu Płatnik, prowadzenie spraw płacowych, przygotowywanie umów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe REGO Michał Mikołajczyk - 2016-05-05 - Poznań (wielkopolskie)
Udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów, udział w tworzeniu ofert dla klientów, rozmowy handlowqe z klientami, obsług aposprzedażowa, udział w działaniach promocyjnych, udzielani epodstaowych informacji o produkcie, podstaowa obsługa sprzedawanych produktów, prace biurowe związane z obsługa dokumentów, wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Gdynia (pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT, sporządzanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
Kancelaria Gospodarcza Piotr Szatkowski - 2016-10-14 - Poznań (wielkopolskie)
współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień
MR Bogdanka Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Bogdanka (lubelskie)
Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Kartuzy (pomorskie)
ocena klientów pod wzgledem zdolności kredytowej, bezpośredni kontakt z klientami hiszpańskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:Prowadzenie spraw związanych z gotowością mobilizacyjną i bojową. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ćwiczeń epizodycznych, szkoleń uzupełniających, kadry i pracowników resortu obrony narodowej.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2016-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w biurze jak również w ternie polegająca na zakupie żywca wieprzowego i wołowego
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-01-26 - Mościbrody (mazowieckie)
monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego, kontrolowanie faktur zakupowych, nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów w firmie, sporządzanie analiz,wspomaganie procesu podejmowania decyzji finansowych z zakresu kalkulacji
"POLMLEK" Spółka z o.o. - 2017-04-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Osoba będzie wystawiała faktury klientom firmy jak również korekty, noty korygujące i przede wszystkim będzie podejmowała wszelkie kroki do egzekwowania należności, tzn. wysyłanie wezwań, upomnień, kontakt telefoniczny. Jak również sporządzanie przeciwko dłużnikom firmy dokumentów i kierowanie ich do kancelarii prawnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Chojna (zachodniopomorskie)
-Nadzór dokumentacji technicznej.-Nadzór nad kontrolą wytwarzanych wyrobów.-Prowadzenie wszystkich spraw z produkcją.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: Umowa na okres próbny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w godzinach: pn-pt 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO-PROJEKTOWE "INMET" SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Mikołów (śląskie)
kompletowanie i rospatrywanie reklamacji,współpraca z działem handlowym.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wojkowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe, realizacja zadań związanych z zakupami dla firmy i spółek, aktywność marketingowa itd
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łaziska Górne (śląskie)
PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW Z PZ, PO, RW, DP, MM Z MAGAZYNÓW, KONTROLOWANIE DOKUMENTÓW OBROTU MATERIAŁOWEGO POD KĄTEM PRAWIDŁOWOŚCI I KOMPLETNOŚCI ICH WYPEŁNIANIA W ZATWIERDZANIA PRZEZ UPOWAŻNIONE OSOBY- WERYFIKACJA NIEPRAWIDŁOWOŚCI, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW DZIAŁOWYCH, OBSŁUGA I EWIDENCJA NISKO CENNYCH SKŁADNIKÓW MAJĄTKU OBROTOWEGO (FI-AA)
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Raportowanie okresoweSporządzanie analizPlanowanie strategiczneTworzenie biznesplanów
CHIC SP. Z OO / MCK OSTRZESZÓW - 2017-02-03 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
PROWADZENIE BIURA OIRP W TYM OBSŁUGA I WSPÓŁPRACA Z DZIEKANEM OIRP ORAZ INNYMI CZŁONKAMI PREZYDIUM OIRPPROWADZENIE DOKUMENTACJI OIRP, W TYM BAZ DANYCH, ORAZ PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z DZIAŁALNOŚCIĄ OIRPOBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ, WYCHODZĄCEJ, W TYM ELEKTRONICZNEJSPORZĄDZANIE ORAZ REDAGOWANIE PISMDBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTACJI WEWNĘTRZNEJ PRZYGOTOWANIE ORAZ OBSŁUGA SPOTKAŃ INNE WSPARCIE ADMINISTRACYJNE BIURA STOSOWNIE DO BIEŻĄCYCH POTRZEB.
OKRĘGOWA IZBA RADCÓW PRAWNYCH W RZESZOWIE - 2016-09-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami na rynku zagranicznym, głównie Turcja; realizacja założonych planów sprzedaży; przygotowywanie analiz marketingowych; pozyskiwanie nowych klientów z Turcji; doradztwo produktowe; przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedaży; tłumaczenia z języka angielskiego na turecki i z tureckiego na angielski
PCC EXOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-27 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Obsługa maszyn włókienniczych. Praca od pn do pt.
TEX LINE SP. Z O. O. - 2016-01-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie rok, prawo jazdy kat B, bardzo dobra znajomość pakietu Office, znajomość materiałów budowlanych, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, mile widziana znajomość programu Subiekt, obsługa mieszalnika farb i tynków.obsługa klientów, mieszanie farb i tynków, składanie zamówień na towar, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur, obsługa kasowa klienta
BUDOWNICTWO KUBIAK S.C. - 2017-06-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
• Administrowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu internetowego• Obsługa zamówień, zapytań i zwrotów, wymian i reklamacji• Monitorowanie wpłat, przygotowywanie wysyłek, kontrola dostaw i zamówień• Budowanie lojalności klientów i pozytywnego wizerunku firmy• Pozycjonowanie oraz prowadzenie akcji marketingowych w internecie• Zarządzanie, dodawanie i aktualizacja produktów• Tworzenie opisów i przygotowywanie akcji marketingowych w internecie• Przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowychOferujemy:• Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę + SYSTEM PROWIZYJNY• Możliwość realizacji własnych pomysłów oraz wdrażanie kreat
First Class Food Monika Czyżewska-Wośkowska - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)
prowadzwnie spraw w zakresie kadr i płac
"SARPOL" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Śmiardowo Złotowskie (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, przygotowanie ofert
kontakt przez OHP - 2016-10-24 - Racibórz (śląskie)
Pomoc w sporządzaniu i prowadzeniu dokumentacji biurowej, rejestracja, segregacja i archiwizacja umów, dbałość o właściwy obieg dokumentów i informacji, współpraca z działem księgowości, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, dbanie o porzadek na stanowisku pracy, opracowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów współfinansowanych ze środków UE, prowadzenie rozliczeń projektów realizowanych z udziałem środków publicznych/ dotacji UE
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Tarnów (małopolskie)