SPECJALISTA DS. GOTOWOŚCI MOBILIZACYJNEJ I BOJOWEJ. Gdańsk oferta pracy 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. GOTOWOŚCI MOBILIZACYJNEJ I BOJOWEJ.
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:Prowadzenie spraw związanych z gotowością mobilizacyjną i bojową. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ćwiczeń epizodycznych, szkoleń uzupełniających, kadry i pracowników resortu obrony narodowej.
Data publikacji: 2016-04-21
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:Prowadzenie spraw związanych z gotowością mobilizacyjną i bojową. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ćwiczeń epizodycznych, szkoleń uzupełniających, kadry i pracowników resortu obrony narodowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
pon-pt 7:30-15:30W okresie 01.05.2016 do 31.05.2016-pełny etat, od 01.06.2016-3/5 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. GOTOWOŚCI MOBILIZACYJNEJ I BOJOWEJ.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe min. 3 lata, znajomość problematyki z obszaru gotowości mobilizacyjnej i bojowej, uprawnienia:poświdczenie bezpieczeństwa min.poufne, preferowane tajne. Miejsce pracy: Gdańsk Wrzeszcz. Kontakt osobisty: ul. Konopnickiej 13; 80-240 Gdańsk, mailowy: 17tol (at) 17tol-gdansk.com lub telefoniczny: 261-21-34-16 lub 261-21-34-35
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Marii Konopnickiej
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 21.04.2016
Oferta pracy ważna do: 25.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyny drukującej, zaopatrzenie maszyn w farby, folie (materiały do produkcji); odbiór wyprodukowanych materiałów z maszyn; sortowanie. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Parzniew (mazowieckie)
Cel funkcjonowania stanowiska i zakres obowiązków:Osoba obejmująca pracę na tym stanowisku będzie zajmowała się opracowywaniem różnorodnej dokumentacji technicznej w języku angielskim przy użyciu odpowiednich aplikacji lub programów software (np. Adobe FrameMaker, Adobe InDesign, Adobe Acrobat Pro, Microsoft Word, Solid Works). Na bazie informacji od klientów i inżynierów zatrudnionych po stronie klienta będzie tworzyć od początku dokumentację techniczną wraz ze schematami, ilustracjami, spisami, stanowiącą np. instrukcję obsługi czy zasady konserwacji lub naprawy sprzętu elektronicznego, maszyny lub po prostu opisującego proces wytwarzania danego produktu. Specjalista ds. Dokumentacji będzie miał za zadanie weryfikację tekstów pod względem logicznym, tj. sprawdzanie układu logicznego dokumentu, odpowiedniości tytułu głównego i tytułów rozdziałów do treści, hierarchii ważności rozdziałów, sposobów definiowania, objaśniania użytych oznaczeń, pełności opisów elementów ilustracji, tabel itp. Dokumentacja taka będzie opracowywana np. dla użytkownika końcowego, ale także dla działów utrzymania ruchu czy konserwacji. Tworzenie takiej dokumentacji technicznej w języku angielskim będzie wymagało także znajomości norm technicznych lub bezpieczeństwa dla danej branży. Zadaniem Specjalisty ds. Dokumentacji będzie także śledzenie najnowszych trendów w zakresie opracowywania i wizualizacji dokumentacji technicznej dla różnych branż. Językiem pracy jest język angielski.Jedna zmiana, umowa na okres próbny 3 m-ce, następnie umowa na czas okreslony.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
prace dekarskie
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Jangrot (małopolskie)
Zapewnienie dostaw wszelkich materiałów nieprodukcyjnych, usług, negocjacje cen i warunków handlowych, prowadzenie dokumentacji zakupowej, koordynowanie uruchomień od strony zakupowej.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Tychy (śląskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc. Praca w Gimnazjum nr 18 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łódź (łódzkie)
- prowadzenie działań optymalizacyjnych SEO i SEM dla klientów końcowych i na własne potrzeby firmy, - w celu zapewnienia wzrostu widoczności w wyszukiwarce Google rekomendowanie klientom zmian w strukturze ich stron www, treściach oraz odnośnikach, - prowadzenie działań typu link building, - prowadzenie i koordynowanie kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, - planowanie i współtworzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem landing page, bannerów i mailingów, - zarządzanie budżetem na działania SEO, - raportowanie osiągniętych wyników prowadzonych działań dla klientów końcowych, jak i naszej firmy, - w dłuższej perspektywie: przygotowywanie długofalowych strategii SEO i content marketing oraz analizowanie danych wraz z tworzeniem modeli analitycznych.
GRUPA W & W SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Jasionka (podkarpackie)
wiedza z zakresu pneumatyki i elektroniki, praktyczna wiedza techniczna, mile widziane uprawnienia do urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,Obowiązki: dbałość o kondycje powierzonych maszyn, diagnoza i usuwanie awarii automatycznych, elektrycznych, pneumatycznych, rozwiązywanie bieżących problemów związanych z utrzymaniem ruchuumowa-zlecenie- 1/2 etatu,
ASSO Filter Sp. z o.o. Spólka Komandytowa - 2016-10-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzedaż usług firmy, reprezentowanie firmy w postępowaniach przetargowych, pozyskiwanie nowych klientów
NIRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Lubin (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- współpraca z agencjami reklamowymi,- opracowywanie materiałów reklamowych,- przygotowywanie akcji promocyjnych,- opracowywanie i prowadzenie kampanii medialnych.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zgierz (łódzkie)
opracowanie kompleksowej kampanii reklamowej, tworzenie projektów graficznych, plakatów, ofert.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kraśnik (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z klientem zagranicznym.Języki obce: angielski(słaby)
ARTONUS MAGDALENA GABOR - 2016-08-17 - Stary Wielisław (dolnośląskie)
Sterowanie i koordynacja przebiegu wdrażania nowych produktów oraz zmian technicznych Terminowa realizacja zamówień klienta w fazie przedseryjnej Nadzór nad przepływem materiałów fazy przedseryjnej Nadzór nad terminowym wdrażaniem zmian technicznych Techniczne ustalenia z dostawcami i klientami Optymalizacja obowiązujących procesów Przekazywanie wiedzy fachowej innym pracownikom
SITECH Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Chocicza Mała (wielkopolskie)
sporządzanie list obecności dla pracowników, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja dokumentów, sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
praca specjalisty ds marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
obsługa i prowadzenie kasy, sprzedaż usług i wydawnictw, prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów, prowadzenie rejestru korespondencji, rejestr i rozliczanie znaczków pocztowych, prowadzenie archiwum, obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestru uczestników zajęć stałych oraz dbanie o terminowość wpłat za zajęcia, odbieranie, wysyłanie i archiwizacja poczty elektronicznej
Wadowickie Centrum Kultury im. Marcina Wadowity - 2015-12-30 - Wadowice (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
Przyjmowanie i realizacja zamówień, fakturownie, przygotownie towaru
Dariusz Matysiak - 2017-09-01 - Puławy (lubelskie)
- planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, - przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów,- negocjacje z kontrahentami, - zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów,- tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
Ośrodek Medyczny DMP Sp z o.o. - 2017-05-10 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie artykułów i treści marketingowych, opracowywanie materiałów marketingowych, zarządzanie social media oraz stroną internetową w zakresie content marketingu. Pomoc w organizacji branżowych eventów i konferencji.
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Brzesko (małopolskie)
Zarządzanie Funpage, profilami i grupami w różnych kanałach social mediaZarządzanie kampaniami i akcjami;Odpowiedzialność za zawartość - tworzenie treści, współpraca z firmami zewnętrznymi
kontakt przez OHP - 2016-11-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Zarządzenie Nr 88/2016 z dnia 18 listopada 2016r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j. - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opinidawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) ponownie zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-152/16, w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Bytomiu.- Ilość wolnych stanowisk: 0,5 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 20 grudnia: 20 grudnia 2016r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach.- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 1500 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.02.2017r.)- Praca na 1/2 etatu w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-12-01 - Bytom (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Pokrzywno (kujawsko-pomorskie)
Sprawdzaniepoprawności dokumentów, wypełnionych ankiet, zaświadczeńprzygotowanie kompletów dokumentów do rozliczeń kontakt z klientem(telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnienia braków w dokumentac Praca w godzinach 8:00-16:00
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Opole (opolskie)
murowanie, tynkowanie, wznoszenie ścian
PHU "IKAA" Aneta Suchomel - 2017-09-05 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Konserwacja i drobne naprawy; pielęgnacja terenów zielonych (koszenie trawników itp.)
Spółdzielnia Mieszkaniowa CELULOZA - 2016-10-21 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
rerutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski i Ukrainy, częste wyjazdy w delegacje na Ukrainę i do Rosji, koordynacja spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca biurowa polegająca na doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, praca stacjonarna.
MOJE CENTRUM FINANSOWE - Tomasz Kabała - 2018-08-09 - Wieluń (łódzkie)
nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem lokomotyw, prowadzenie spraw związanych z pracą maszynistów i innych pracowników kolejowych, rozliczanie faktur, nadzór nad umowami z zarządcami infrastruktury i innymi podmiotami, sporządzanie kalkulacji
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)