SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW Gdańsk oferta pracy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji związanej z projektem, promocja projektu i tworzenie niezbędnej korespondencji, prawidłowe przechowywanie i archiwizacja dokumentacji , koordynowanie obiegu dokumentów.
Data publikacji: 2017-01-24
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Józefa Hallera 16/18, 80-426 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie dokumentacji związanej z projektem, promocja projektu i tworzenie niezbędnej korespondencji, prawidłowe przechowywanie i archiwizacja dokumentacji , koordynowanie obiegu dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Godziny Pracy do ustalenia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie), 5 letnie doświadczanie zawodowe, biegła znajomość obsługi komputera,komunikatywna znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk CKZiU, al. Gen. J. Hallera 16/18. Kontakt osobisty w miejscu pracy, telefoniczny: 58 301-42-08.
Nazwa pracodawcy:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Gen. Józefa Hallera 16/18, 80-426 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Gen. Józefa Hallera
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.01.2017
Data dodania oferty pracy: 23.01.2017
Oferta pracy ważna do: 22.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie towaru domagazynu. Obsługa dokumentów magazynowych.
kontakt przez OHP - 2018-08-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Stworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów zorganizowanej części przedsiębiorstwa, stworzenie ewidencji zamówieńwpływających z z rynków wschodnioeuropejskich, stworzenie rejestru dokumentacji określonych startupów, utrzymywanie kontaktów z rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.Umowa o dzieło: 20h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż oferty firmy, kontakt z klientem ze wschodu
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Kraków (małopolskie)
pozycjonowanie, zagadnienia SEO, podstawowe zagadnienia z Google AdWords i Analytics, optymalizacja strony, posługiwanie się narzędziami analitycznymi oraz wspierajacymi działania SEO
Trakido Sp.z.o.o Spółka Komandytowa - 2017-01-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa bezpośrednia klienta, wystawianie faktur.Obsługa programu magazynowo - sprzedażowego ,,Subiekt", obsługa Ms Office.
HURTOWNIA CHEM-BUD S.J. JOLANTA DĄBROWSKA-NIEKOWAL - 2016-05-11 - Gdańsk (pomorskie)
rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
- Księgowanie źródłowych dokumentów księgowych - w tym: faktur kosztowych, bieżąca analiza kosztów. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym. Weryfikacje i księgowanie rozliczeń delegacji służbowych pracowników. Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, deklaracji i zeznań podatkowych, wniosków kredytowych. Sporządzanie wyników finansowych Spółki. Kontrola i uzgadnianie kont. Bieżące uzgadnianie zobowiązań od dostawców, wyjaśnianie płatności. Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca. Sporządzanie i sprawdzanie rejestru VAT naliczonego za dany miesiąc. Sporządzanie Poleceń Księgowania (PK)Znajomość zasad rozliczania projektów unijnych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Banki itp.)- Wynagrodzenie: od 2300 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, preferowane wyższe. Min 3- letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości. Znajomość zasad rachunkowości (pełna księgowość), znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywania rozliczeń podatkowych sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o obowiązujące przepisy, zdolność do samodzielnego, analitycznego myślenia, znajomość obsługi komputera w zakresie programów FK, dobra znajomość pakietu MS, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: organizacyjny (at) oswiata.slask.pl
OŚWIATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa informatyczna pracowników w ramach sysytemu ServiceDesk, głównie w zakresie prawidłowego funkcjonowania sprzętu oraz oprogramowania, w tym instalacja, testowanie i obsługa. Administracja, organizacja i utrzymanie pracy systemów informatycznych (środowisko Windows/Linux). Prowadzenie dokumentacji dotyczącej infrastruktury informatycznej. Rozwiązywanie bieżących problemów dotyczących komputerów sieci i drukarek. Instalacja i konfiguracja sprzętu sieciowego. Wdrażanie nowych technologii, aplikacji i procedur organizacyjnych. Udział w wewnętrznych projektach IT.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej-Państwowy Instytut Badawczy - 2017-11-10 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie kandydatów do pracy w charakterze opiekuna osób starszych, prowadzenie procesu rekrutacji, tworzenie profilu kandydata, redagowanie ogłoszeń o pracę, udział w targach i giełdach pracy.
PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadry-płace
P.H.U. "MERKURY" Andrzej Kowalczyk Kopalnia Surowców Miner. - 2016-11-16 - Wojdal (kujawsko-pomorskie)
- Rysowanie ogrodzeń w programie AutoCAD. Sporządzanie ofert handlowych. Obsługa klientów firmy.- Wynagrodzenie: 2450 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe związane z projektowaniem. Wymagane kończone kursy i doświadczenie w pracy z AutoCAD. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 602-314-933) lub e-mail: biuro (at) ogrodzenia.pl
MAREK JANKIEWICZ - 2017-03-23 - Katowice (śląskie)
staż - udział w kontrolach obiektów z zakresu higieny komunalnej, współudział w prowadzeniu monitoringu wody,współudział w opracowywaniu sprawozdań, rejestrowanie i segregowanie pism wpływających i wychodzących z sekcji, przygotowywanie pojemników do poboru wody, prowadzenie rejestrów i dokumentów obowiązującychw sekcji, współudział w wykonywaniu zadań z innymi komórkami organizacyjnymi Stacji, udział w naradach i szkoleniach, wdrażanie systemu jakości, przestrzeganie przepisów BHP i P/poż, wykonywanie innych niezbędnych czynności warunkujących prawidłową pracę oraz odrębnych zadań powierzonych przez Dyrektora Stacji i Kierownika Oddziału Nadzoru,Komputer: ilość godzin 2Na w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Administrowanie i nadzorowanie systemów informatycznych wykorzystywanych w zarządzaniu oraz działalności IPCZD.Wpółpraca z użytkownikami aplikacji IPCZD.
Instytut Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wymiana sprzęgieł, naprawa silników, wymiana zawieszeń, rozrządów i opon. Godziny pracy: 08.00 - 16.00 lub 10.00 - 18.00.
AUTO - ADI ADRIAN CIĘŻKI - 2016-05-20 - Piła (wielkopolskie)
zapewnianie analizy bieżącej działalności logistycznej, czynny udział w przygotowaniu budżetu, analizowanie dokumentacji reklamacyjnej, sporządzanie miesięcznych raportów
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Białystok (podlaskie)
koordynator/opiekun pracowników z językiem ukraińskim i rosyjskim, rekrutacja i selekcja pracowników ze Wschodu
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie działań zmierzających do sprzedaży produktów i usług oferowanych przez fundację i ich promowanie, wyszukiwanie klientów i odbiorców.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
I zmiana 6-14II zmiana 14-22praca w Mielcu w powstającym Hipermarkecie E. Leclerc przy ul. Powstańców Warszawy (Galeria NAVIGATOR)
MIELDIS Sp. z o.o. w organizacji - 2016-08-26 - Mielec (podkarpackie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie zamówień, obsługa telefoniczna i mailowa, współpraca z innymi działami firmy w tym zakresie, nadzór nad poprawnością terminowością realizacji zamówień, uaktualnianie oferty, informowanie klientów o nowościach, pozyskiwanie dla firmy nowych klientów, praca na targach zagranicznych i krajowych kilka razy w roku.
"Raster" - 2016-09-28 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, prezentacja oferty handlowej, negocjowanie warunków sprzedaży i obsługe transakcji, utrzymanie długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami, wsparcie klienta w projektach
MATPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
utrzymania i naprawa infrastruktury technicznej oraz urządzeń własności Spółki PKP TELKOL sp.z o.o., prace związane z utrzymaniem infrastruktury kablowej miedzianej, światłowodowej oraz urz. telekomunikacyjnych, usuwanie usterek i awarii
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
opracowywanie planów remontowych, prowadzenie dokumentacji technicznej i budowlanej budynku
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2017-04-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klientów- przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji w komunikacji telefonicznej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w celu realizacji założonych celów sprzedażowych, koordynacja wewnętrznych procesów realizacji projektów. Pracodawca prosi o przesyłanie CV na adres e-mail: praca (at) profilex.com
PROFILEX Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-04-15 - Orchów (łódzkie)
- Realizacja projektów w zakresie działań marketingowych, przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych, opracowywanie i redagowanie tekstów marketingowych, organizacja i uczestnictwo w imprezach, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z obecnymi partnerami oraz pozyskiwanie nowych, wsparcie działań promocyjnych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Prawo jazdy kat. B. Dobra komunikacja werbalna. Miłe usposobienie. Kreatywność. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-608-92-00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: anna.perska (at) tvs.pl
TVS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Katowice (śląskie)
Obsługa kadrowa pracowników.Współpraca z centalą w Warszawie.
BUSINESS SUPPORT ADVISOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Ropczyce (podkarpackie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-06-15 - Dobrzyca (wielkopolskie)
realizacja zakupów według przyjętych założeń, prowadzenie negocjacji cen w transakcjach zakupowych, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień
DOLMEB Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Świdnica (dolnośląskie)