SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Biłgoraj oferta pracy Firma Handlowa "Moto Tech" Krzysztof Ćwiek
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa stanowiska serwisu Bosch
Data publikacji: 2017-11-02
Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)
Pracodawca: Firma Handlowa "Moto Tech" Krzysztof Ćwiek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komorowskiego 20, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa stanowiska serwisu Bosch
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość budowy i naprawy samochodów
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: Firma Handlowa "Moto Tech" Krzysztof Ćwiek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
Komorowskiego 20, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Komorowskiego
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy:
sklep z art. motoryzacyjnymi oraz mechanika samochodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 02.11.2017
Oferta pracy ważna do: 01.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Poszukiwanie potencjalnych dostawców( w kraju i zagrnicą kraje Dalekiego Wschodu , prowadzenie nogocjacji i korespondecji handlowej w j.angielskim i polskiem,tworzenie ofert oraz bazy danych potencjalnych dostawców.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-05-19 - Gdynia (pomorskie)
Opis stanowiska: - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office- szczególnie programu Excel; - znajomość technik
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
kontakt z klientem, propozycje ofert ubezpieczeniowych, negocjacje cen, zawieranie umów
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zabrze (śląskie)
Obsługa klienta detalicznego + obsługa magazynowa
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. urzędzie - kwalifikujących się do II profilu pomocy.Wykształcenie wyższe; znajomość języka angielskiego; prawo jazdy kat. B; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Gliwice (śląskie)
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Komendantowi Oddziału zakupu towarów, usług, robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Sporządzanie projektów dokumentacji przetargowej oraz projektów korespondencji wymaganej do realizacji procedury prowadzonej w innym trybie niż podstawowy na podstawie wniosku o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego celem przekazania do zatwierdzenia Komendantowi Oddziału, - udział w komisjach przetargowych. Jako członek dokonywanie samodzielnego badania i oceny ofert celem dokonania wyboru najkorzystniejszej spośród złożonych ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wspieranie członków komisji wiedzą w zakresie interpretacji przepisów. Kierowanie i koordynowanie pracami komisji przetargowej, odpowiadanie za sprawną organizację pracy komisji, za wyznaczanie terminów posiedzeń, prawidłowy przebieg procedury, przygotowywanie protokołów oraz korespondencji związanej z postępowaniem. Sprawowanie nadzoru nad pracami innych członków komisji. Dokonywanie podziału zadań pomiędzy członków komisji przetargowej, wykonywanie czynności podczas pracy w komisjach przetargowych przewidzianych dla przewodniczącego i członka. Współpracowanie z przedstawicielami innych komórek organizacyjnych wyznaczonymi do prac w komisji przetargowej,- sporządzanie i wprowadzanie treści ogłoszeń celem przekazania do publicznej wiadomości ogłoszenia o zamówieniu publicznym do witryny Portal Urzędu Zamówień Publicznych, o zmianie ogłoszenia, o zamiarze zawarcia umowy, o udzieleniu zamówienia publicznego w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz wprowadzanie treści ogłoszeń do witryny SIMAP Urzędu Publikacji Unii Europejskiej celem przekazania do publicznej wiadomości ogłoszenia o zamówieniu publicznym, ogłoszenia ex-ante, sprostowania ogłoszenia, o udzieleniu zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, zamieszczanie informacji dotyczącej zamówienia publicznego na stronie internetowej W-MOSG,- sprawdzanie treści umów przed ich zawarciem z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzonego postępowania lub z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji. Rejestrowanie umów przedstawianych przez służby innych komórek organizacyjnych,- archiwizowanie dokumentacji przetargowej oraz innej związanej z zamówieniami publicznymi i przekazywanie jej do Archiwum Zakładowego W-MOSG.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-10-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- inwentaryzacja - organizowanie spisów z natury stosownie do instrukcji inwentaryzacyjnej; - likwidacja - procedura likwidacji składników majątkowych- zmiany miejsca użytkowania - udział w procesach komisji doraźnej - umowy użyczenia sprzętu - komisja wyceny - udział i rejestr w pracach komisji
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2017-01-17 - Oświęcim (małopolskie)
Sprzedawca na stanowisko mięśno-garmażeryjne
SPOŁEM ZAKOPANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-16 - Zakopane (małopolskie)
Pakowanie produktów gotowych i półproduktów. Zabezpieczanie wyrobów do transportu. Układanie produktów zgodnie z zamówieniem. Pakowanie i komplementacja towarów. Proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Zduny (pomorskie)
obsługa firmy w zakresie usług spedycyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bytom (śląskie)
obsługa klientów, przyjmowanie i realizowanie zamówień, obsługa komputera i kasy
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Łuków (lubelskie)
Osoba na tym stanowisku bedzie odpowiedzialna za:- konsultuje klientów z Ukrainy, Rosji i Białorusi. - przygotowanie raportów w zakresie sprzedaży zgodnie z wytycznymi, -monitoring rynku rosyjskojęzycznego oraz pozyskiwanie klientów i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientami. - Obsługa klientów w zakresie zgłaszanych problemów oraz rozliczenie reklamacji w językach ukraińskim oraz rosyjskim3/4 etatu
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, poszukiwanie kontrahentów, porównywanie ofert. Kontakt z klientami w języku portugalskim
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Łódź (łódzkie)
ANALIZA RYNKU DOSTAWCÓW USŁUG ZEWNETRZNYCH POD KĄTEM KOOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, PROWADZENIE ZAKUPÓW USŁUG ZEWNĘTRZNYCH DLA KOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z OBECNYMI DOSTAWCAMI ORAZ POSZUKIWANIE NOWYCH KONTRACHENTÓW, PROWADZENE ROZMÓW HANDLOWYCH I NEGOCJACJIZ KONTRAHENTAMI, KORDYNACJA PROCESU KOOPERACJI
FUGO ZAMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Konin (wielkopolskie)
OPIS STANOWISKA Obsługa klienta Przygotowywanie produktów do sprzedaży i wysyłki, Obsługa systemu sprzedażyWYMAGANIA: Znajomość jednego z języków obcych w stopniu podstawowym (warunek konieczny): języka niemieckiego, angielskiego lub czeskiego Min. wykształcenie średnie Biegła obsługa MS Office, Internet Komunikatywność i dobra organizacjaOFERUJEMY Pełną wyznań i ciekawą pracę w młodym, przyjaznym zespole Perspektywę rozwoju kariery zawodowej Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Niezbędne narzędzia pracy Możliwość codziennego kontaktu zawodowego w językach obcych
FEROCITY Ewelina Kampik-Nowak - 2016-12-30 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie list płac, sporządzanie zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, prowadzenie rozliczeń z US, PFRON. Sporządzanie sprawozdań z GUS. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
Weryfikacja zapytań ofertowych w zakresie procedur bezpieczeństwa klienta i składanych ofert, przygotowywanie ofert, kalkulacje finansowe ofert, negocjacje, szkolenia.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚC STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTOW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO REALIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WK ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚC, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU,CV +LM Z KOPIAMI DOK. POTWIERDZAJĄCYMI KWALIFIKACJE ORAZ STAŻ PRACY WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI PRZESŁAĆ POCZTĄ LUB ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE ZWK OHP, UL. DWORCOWA 19 Z TYT. "SPECJALISTA DS. LOGISTYKI" POK. 313
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2016-10-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dotychczasowych klientów, sprzedaż produktów i usług, obsługa urządzeń
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Chorzów (śląskie)
organizacja procesów homologacyjnych dla pojazdów szynowych, współudział w badaniach pojazdów, współpraca z jednostkami badawczymi
Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz Spółka Akcyjna - 2017-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie, znajomość j. angielskiego, hindi, urdu, japoński w stopniu dobrym. Ogólny zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów z rynku UE oraz rynku azjatyckiego, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Branża : import eksport produktów.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie i ewidencja kadr i płac, wyjazdy w delegacje jednodniowe raz lub dwa razy w miesiącu. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-15.00 . Wysokość wynagrodzenia w wysokości 3200 zł brutto + 50 % premii uznaniowej
Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka Region Oceny Pruszków - 2017-07-21 - Parzniew (mazowieckie)
sprzedaż reklam, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmyUWAGA: CV prosimy kierowć na : praca (at) golden-line.eu. z podaniem nazwy stanowiska w tytule maila.
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2017-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów portugalskojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (żelbet), kontakt telefoniczny i e-mail z klientami krajowymi i anglojęzycznymi.
BURKLE Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)