SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. WĘGIERSKI) - WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. WĘGIERSKI) - WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M
Wynagrodzenie: od 22 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-01-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 22 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. WĘGIERSKI) - WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 22 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 30.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie; znajomość języka węgierskiego na poziomie C1; komunikatywność, poprawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; Sumienność, odpowiedzialność. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów w języku węgierskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień; doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji; administrowanie logistyczną obsługą zamówień; dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; elastyczne godziny pracy; możliwość pracy stacjonarnej w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy lub pracy zdalnej w systemie home office; pakiet szkoleń; ścieżkę rozwoju w strukturach firmy; dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy); możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/W/2017.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 27.01.2017
Oferta pracy ważna do: 08.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•organizacja pracy oraz sprawne i efektywne zarządzanie podległym personelem,•udział w realizacji procesów rekrutacyjnych, wdrożeniowych i szkoleniowych personelu,•zagwarantowanie najwyższych standardów w zakresie obsługi klienta,•ścisła współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie świadczenia usług na terenie Parku Wodnego,•ścisła współpraca z innymi działami organizacyjnymi Spółki,•nadzór i dbałość o właściwą jakość oferowanych przez Park Wodny usług,•realizacja wyznaczonego budżetu oraz odpowiedzialność za wyniki finansowe obiektu,•zbudowanie i wdrożenie strategii rozwoju obiektu,•współtworzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych,•współtworzenie i wdrażanie programu profilaktyki zdrowotnej,•kreowanie pozytywnego wizerunku Parku Wodnego. Godziny pracy 7-15.
Trzy Fale Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Słupsk (pomorskie)
identyfikacja potencjalnych odbiorców produktu dot. usług cateringowych
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
- Doradztwo w zakresie wyboru rodzaju finansowania- Sporządzanie ofert na wybrany przez klienta produkt finansowy oraz ubezpieczeniowy- Skonstruowanie wniosku o finansowanie - Podpisywanie dokumentacji związanej z transakcją
CENTRUM FINANOWE KWARTplus Grzegorz Wypych - 2017-07-24 - Bodzentyn (świętokrzyskie)
- zarzadzanie bazą dostawców komponentów na poziomie operacyjnym i taktycznym,- administrowanie danymi dostawców w systemie Oracle,- negocjacje handlowe, podpisywanie umów i kontraktów,- cykliczne ocenianie dostawców,- bieżące usprawnianie współpracy z dostawcami,- prowadzenie projektów zakupowych.
Magnetic Systems Technology Sp.z.o.o Sp.k. - 2018-01-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW, SPARWY ADMINISTARCYJNO-KADROWE, ROZLICZANIE CZASU PRACY, WYSTAWIANIE OGŁOSZEŃ, KONTAKT Z AGENCJAMI PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PREFEROWANE ZARZĄDZANIE, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU RCP, PROGRAMÓW REKRUTACYJNYCH, DOŚWIADCZENIE W REKRUTACJI, KADRACH, ZATRUDNIANIU CUDZOZIEMCÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ROSYJSKIEGO I J.UKRAIŃSKIEGO
ISSP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, TWORZENIE OFERT SPRZEDAŻY, KONTAKT Z DOSTAWCAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KONTRAHENTÓW, KOORDYNACJA DOSTAW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OPERATYWNOŚĆ I AKTYWNOŚĆ W DZIAŁANIU, PRAWO JAZDY KAT. B, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ J.NIEMIECKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL info (at) firestop-serwis.pl
FIRE STOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
POZYSKIWANIE KLIENTÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT, PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ
KRONOSPAN HPL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA RYNKU ARABSKO- JĘZYCZNYM
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
wycena zapytań i tworzenie ofert w zakresie obróbki metali i spawalnictwa, współpraca z klientami
NOMINAL Krzysztof Jakubowski Józef Berkowski Spółka Jawna - 2018-08-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie towaru i układanie na półkach. Obsługa terminala kart płatniczych i kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Zdziechowice Drugie (podkarpackie)
Wystawianie faktur dla realizowanych dostaw, utrzymywanie kontaktu z klientami, rozliczanie dokumentów magazynowych, wprowadzanie faktur do systemu.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Biała Rawska (łódzkie)
Obsługę techniczną i opiekę nad maszynami produkcyjnymi,Nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń zakładu produkcyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami,Opracowywanie i wdrażanie instrukcji zgodnie z przepisami BHP dotyczących montażu, uruchomienia, obsługi diagnostyki maszyn i urządzeń w zakładzie,Udział w tworzeniu i aktualizacji dokumentacji technicznej,Udział w audytach, inspekcjach oraz w komisjach odbioru technicznego i przekazywanie do eksploatacji środków trwałych, Utrzymywanie standardów pracy w celu zapewnienia wydajności i właściwej jakości pracy,Utrzymanie ciągłości procesu produkcyjnego poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych, Wykonywanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń według ustalonych harmonogramów Współpracuje na poziomie operacyjnym z firmami zewnętrznymi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń, Samodzielne uczestnictwo bądź współudział w usuwaniu awarii oraz naprawie uszkodzonych bądź zużytych elementów maszyn.
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-04-18 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy.
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
refundacja 30 art. 150f
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Jarocin (wielkopolskie)
Rozwijanie sprzedaży w kanale internetowej (obsługa sklepu Allegro), przygotowywanie, wystawianie i weryfikacja poprawności aukcji internetowej, obsługa zamówień i zarządzanie stanami magazynowymi, monitorowanie i analiza działań konkurencji oraz rynku klienta, formowanie wniosków w oparciu o dokonaną analizę i proponowanie działań e-marketingowych, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem, współpraca z partnerami innych działów firmy.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2015-11-25 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
nawiązywanie relacji z klientami, doradztwo sprzedaży, pozyskiwanie klientów, sprzedaż produktów i usług, opieka posprzedażowa
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- składanie zamówień do dostawców, - optymalizacja działań logistycznych,- obsługa zamówień, dostaw, zaopatrzenia oddziałów, - prognozowaniesprzedaży i rotacji towarów, - utrzymanie stanów min i max towarów, -negocjacje warunków zakupowych u dostawców, praca od godz.7-15
Famel Spółka z o.o. - 2017-01-24 - Opole (opolskie)
obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, kompleksowa organizacja szkoleń oraz nadzór nad pracą trenerów/lektorów, rekrutacja uczestników do projektu, promocja projektu, sporządzanie umów, regulaminów, kwestionariuszy oraz innych dokumentów, opracowywanie ofert szkoleniowych oraz programów szkoleń, tworzenie planów szkoleniowych ( w tym badanie potrzeb szkoleniowych)
AL EDUKACJA Lena Andrzejewska Centrum Szkoleniowo-Doradcze - 2016-08-05 - Oborniki (wielkopolskie)
-
FUTURE LED DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Kaliska Kościerskie (pomorskie)
Pomoc w obsłudze biura turystycznego
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Szamotuły (wielkopolskie)
-kontrola aktywności użytkowników baz danych na serwerach banku,-identyfikowanie i zgłaszanie naruszenia bezpieczeństwa systemów,-raportowanie niezgodności zidentyfikowanych w procesie kontrolnym,-tworzenie procedur w kontrolowanym obszarze dzoiałalności,-udział w projektach związanych z usprawnieniem kontroli
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kontakt z klientem, realizacja zamówień, sprzedaż filtrów, opracowywanie ofert dla klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Lubin (dolnośląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2100 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-06 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Suwałki (podlaskie)
prowadzenie listy płac, teczek pracowniczych, kadr w zakresie ZUS itp.
FIRMA USŁUGOWA Sabrina Henisz - 2016-12-09 - Świętochłowice (śląskie)
Obsługa ruchu towaru pomiędzy Produkcją i Magazynem. Dokumentacja przepływu i rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami, Zapewnienie płynnej pracy maszyn produkcyjnych poprzez sprawne zapewnienie towaru na Produkcji wydawanym z Magazynu, Wystawienie dokumentacji magazynowej, Obsługa ruchu towaru podczas przyjęcia do Zakładu i wydania towaru z ZakładuSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Ziębice (dolnośląskie)
obsługa klientów, instytucji w zakresie doradztwa finansowego, porównywanie ofert finansowych, ubezpieczeniowych, praca w Lubinie i Głogowie
FINANCIAL SOLUTIONS TOMASZ IWANIEC - 2017-12-06 - Lubin (dolnośląskie)
Nauczanie dzieci, młodzieży i dorosłych języka serbskiego i angielskiego w szkole językowejWymiar etatu: 25 godz. tygodniowo
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Tuszyn (łódzkie)