SPECJALISTA DS RACHUNKOWOŚCI - PRUSZKÓW Pruszków oferta pracy LIDERCONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS RACHUNKOWOŚCI - PRUSZKÓW
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji z urzędami, obsługa kadrowo-płacowa wybranych firm, praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach do ustalenia
Data publikacji: 2015-12-10
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: LIDERCONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Leszczynowa 14, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji z urzędami, obsługa kadrowo-płacowa wybranych firm, praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach do ustalenia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS RACHUNKOWOŚCI - PRUSZKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ogólnokształcące lub wyższe na kierunku finanse i rachunkowość, minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość programu Insert GT, Płatnik, mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy:
LIDERCONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Kwiatów Polnych 16, 05-806 Komorów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Michałowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Komorów
Ulica pracodawcy: Kwiatów Polnych
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.12.2015
Data dodania oferty pracy: 10.12.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofertwspółpracy, rozwój działań marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Kraków (małopolskie)
Kontakty z odbiorcami w krajach wschodnuch: Ukraina, Rosja, Kazachstan, Białoruś, Gruzja. Sprzedaż produktów firmy w tych krajach. Promocja. Obsługa biurowa. Kontakty z dostawcami z USA.
MEDCORP POLSKA ARKADIUSZ CHMIELOWSKI - 2017-07-03 - Gdynia (pomorskie)
OPRACOWANIE FORMALNE I RZECZOWE DOKUMENTÓW, WPROWADZANIE ZASOBÓW CYFROWYCH DO PODKARPACKIEJ BIBLIOTEKI CYFROWEJ, REDAGOWANIE PORTALU PBC
WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W RZESZOWIE - 2018-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Koordynowanie wewnętrznej kontroli placówki oświatowej. Pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych.
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2016-11-09 - Nałęczów (lubelskie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Darłowo (zachodniopomorskie)
-opracowywanie analiz obciążenia stanowisk roboczych; -planowanie poszczególnych operacji (zadań) na stanowiskach roboczych z uwzględnieniem obciążenia stanowisk i zachowania pożądanych terminów wykonania zadań; - analizowanie zgodności przebiegu produkcji z planami i jej koordynowanie
Find HR Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Cisownica (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
- wystawianie zleceń sprzedaży w SAP,- wprowadzanie zamówień zakupu w SAP,- aktualizacja danych partnerów handlowych w SAP,- potwierdzanie faktur zakupowych u wydawców (weryfikacja z systemem rozliczeniowym INIS),- kontakt z wydawcami - informowanie o wielkości osiągniętego przychodu, wnioskowanie o wystawianie faktur, - kontrola ściągania faktu od wydawców,- ścisła współpraca z Działem Księgowości,- pomoc w przygotowywaniu raportów i zestawień na bieżące potrzeby INIS. Wymagana bardzo dobra znajomość programu MS Excel, dodatkowym atutem bedzie znajomość systemu SAP, podstawowa wiedza z zakresu księgowości, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, doskonałe umiejętności komunikacyjne w zarządzaniu relacjami z klientami, zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań. Kontakt z pracodawcą poprzez e-mail praca (at) inis.pl.
INIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Rybnik (śląskie)
sprzedaż detaliczna odzieży, obsługa klienta, kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Jarosław (podkarpackie)
koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Łuków (lubelskie)
zg
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Browina (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i przygotowywanie zamówień, kontakt z klientami, w tym rosyjskojęzycznymi, nadzór nad procesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Runów (mazowieckie)
sprzedaż oferty zagranicznych wycieczek
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów zagranicznych (cv na adres e-mail: k.plawny (at) allbag.pl)
Woźniak Tomasz Allbag - 2016-04-21 - Wadowice (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Do podstawowych obowiązków należeć będzie: - Nadzór techniczny iAdministracyjny nad obiektami firmy (w tym prowadzenie pełnejdokumentacji z zakresu prowadzonej działalności), - prowadzeniedokumentów dotyczących obiektów firmy, - Drobne prace Administracyjne itechniczne, - Informatyczne wsparcie firmy w zakresie tworzenia lokalnychrozwiązań informatycznych i administracji lokalnych baz danych, - Tworzeniei rozwój systemów wspierających procesy firmy, - Rozwój procesów IT,nadzór i szkolenie nad wdrażaniem procesów, - Nadzorowanie dokumentacjitechnicznej firmy (przeglądy okresowe obiektów, książka kontroli), -Utrzymanie stron internetowych. praca od 7-15
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Opole (opolskie)
Zaopatrywanie w częcsi samochodowe, pomoc w prowadzeniu warsztatu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji,- wsparcie działu kadr i rekrutacji,- tworzenie raportów.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Rozliczanie zleceń produkcyjnych. Kontrola przepływu zużycia materiałów. Analiza planów produkcyjnych pod kątem dostępności surowców.
KILARGO Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
zarządzanie relacją z klientem, przygotowywanie zapotrzebowań na surowce, współpraca z planistą, wspieranie działu handlowego, koordynacja i nadzór
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Krupski Młyn (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych , tworzenie ofert handlowych w oparciu o zamówienia publiczne
PW KARABELA - 2017-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Księżyno (podlaskie)
bezpośrednia sprzedaż samochodów w salonie,realizacja planów sprzedażowych oraz jakościowych,przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji,aktywne pozyskiwanie klientów,dbałość o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi
MAZUREK Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia, rehabilitacja izyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmuw zakresie nie objętnym przepisami ustawy o świadczeniu zdrowotnym, pomoc mieszkaniowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-01-12 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
sprzedaż internetowa, pozyskiwanie nowych klientów,wystawianie faktur, rozmowa z klientem, przyjmowanie towaru na magazyn
F.H. AUTOMOT Bartosz Dworzański - 2018-04-09 - Świętno (wielkopolskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie tabel, zestawień, baz danych, ofert, korespondencji, przepisywanie tekstów, sporządzanie arkuszy kalkulacyjnych, pisanie raportów, sporządzanie dokumentacji, ofert, kontakty z US, ZUS, KRS, Sądem, Urzędem Pocztowym, wykonywanie czynności sprawdzających i kontrolnych, sporządzanie analiz, wykonywanie innych poleceń zleconych przez bezpośrednich przełożonych, obsługa organizowanych szkoleń
KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW PRO - CONSULT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa płacowa jednostki budżetowej (oświata)
WIELKOPOLSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM KASZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 W POZNANIU - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie i administrowanie akt pracowniczych oraz kartotek urlopowychRozliczanie czasu pracySporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnychKoordynowanie dokumentacji z zakresu BHPSporządzanie zestawień oraz raportów sprawozdań finansowychProwadzenie powierzonego obszaru księgowości w zakresie rozliczeń, fakturowania, ewidencji oraz innych dokumentów księgowo-rachunkowychProwadzenie bieżących rozliczeń z zakresu wykonywanych usług medycznych .
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2016-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)