SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI, ADMINISTRACJI I INFORMATYKI Opole oferta pracy Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI, ADMINISTRACJI I INFORMATYKI

Wynagrodzenie: 2 100 - 4 500 PLN

Zakres obowiązków: Do podstawowych obowiązków należeć będzie: - Nadzór techniczny iAdministracyjny nad obiektami firmy (w tym prowadzenie pełnejdokumentacji z zakresu prowadzonej działalności), - prowadzeniedokumentów dotyczących obiektów firmy, - Drobne prace Administracyjne itechniczne, - Informatyczne wsparcie firmy w zakresie tworzenia lokalnychrozwiązań informatycznych i administracji lokalnych baz danych, - Tworzeniei rozwój systemów wspierających procesy firmy, - Rozwój procesów IT,nadzór i szkolenie nad wdrażaniem procesów, - Nadzorowanie dokumentacjitechnicznej firmy (przeglądy okresowe obiektów, książka kontroli), -Utrzymanie stron internetowych. praca od 7-15

Data publikacji: 2018-05-10

Lokalizacja: Opole (opolskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Oleska 113, 45-231 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do podstawowych obowiązków należeć będzie: - Nadzór techniczny iAdministracyjny nad obiektami firmy (w tym prowadzenie pełnejdokumentacji z zakresu prowadzonej działalności), - prowadzeniedokumentów dotyczących obiektów firmy, - Drobne prace Administracyjne itechniczne, - Informatyczne wsparcie firmy w zakresie tworzenia lokalnychrozwiązań informatycznych i administracji lokalnych baz danych, - Tworzeniei rozwój systemów wspierających procesy firmy, - Rozwój procesów IT,nadzór i szkolenie nad wdrażaniem procesów, - Nadzorowanie dokumentacjitechnicznej firmy (przeglądy okresowe obiektów, książka kontroli), -Utrzymanie stron internetowych. praca od 7-15

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI, ADMINISTRACJI I INFORMATYKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: - Wykształcenie wyższe techniczne, preferowany profil informatyczny, -Umiejętność aktualizacji stron internetowych, -Biegła obsługa pakietu Office, - Prawo jazdy kat.B, - staż pracy min.3 latana podobnym stanowisku

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Adres pracodawcy:
Oleska 113, 45-231 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV,list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godzinach: 07:00-15:00, przez e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: m. Opole

Gmina pracodawcy: Opole

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Opole

Ulica pracodawcy: Oleska

Numer budynku pracodawcy: 113

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 10.05.2018

Oferta pracy ważna do: 31.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA ART. SPOŻYWCZYCH I PRZEMYSŁOWYCH - do 2 600 PLN

praca w sklepie, sprzedaż towarówpraca na umowę na czas nieokreślony, praca na dwie zmianyoferta dostępna w sali G
INTER-MIX-DELIKATESY SC DARIUSZ GOLEC - 2017-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 500 - 3 000 PLN

prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w firmie
"Kalmar" sp. z o.o. - 2016-09-29 - Paszyn (małopolskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

- dbanie o ekspozycję towarów- obsługa klienta- wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami- dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S.A.- Krotoszyn - 2018-05-10 - Kietrz (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY-STAŻYSTA - 997,4 PLN

Przygotowywanie prostych ofert dla klientów zagranicznych, tłumaczenie tekstów z j. angielskiego, archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łańcut (podkarpackie)

SPECJALISTA PEDAGOG - od 2 500 PLN

Zgodnie z Kartą Nauczyciela
Zespół Szkół Nr 1 - 2017-03-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-21 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 500 PLN

prowadzenie administracji kadrowej pracowników, przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,znajomość programu kadrowo-płacowego CDN OPTIMA oraz programu Płatnik (dodatkowy atut,sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS sprawozdań do GUS, przygotowanie dokumentacji dotyczącej rent i emerytur, współdziałanie z PUP, ZUS oraz innym instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zawada (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO/SEKRETARKA - od 2 500 PLN

obsługa klienta zagranicznego, wykonywanie prac biurowych oraz prac związanych z funkcjonowaniem sekretariatu, wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym
MTB-GROUP BARGIEL SZYMONIAK MALINA SP. J. - 2018-02-02 - Myślenice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 000 PLN

prowadzenie spraw administracyjnych ośrodka, obsługa recepcji, obsługa kasowa (kasa fiskalna, faktury)
Ochotnicze Hufce Pracy Małopolska Wojewódzka Komenda - 2016-11-29 - Lanckorona (małopolskie)

SPECJALISTA DO DZIAŁU SPRAW HANDLOWYCH I TURYSTYCZNYCH - do 1 200 PLN

Kontrola jakości sprzątania, przyjmowanie gości, przekazywanie gościom kluczy.
TRIGLAV SP. Z O.O. - 2018-05-11 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS.HANDLU - 3 000 - 5 500 PLN

-Analiza rynku-Działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów -Prezentacja Oferty Produktu oraz przyg i przed umów --Utrzymywanie istniejących więzi
kontakt przez OHP - 2018-07-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA MATERIAŁÓW - od 7 000 PLN

Przygotowywanie raportów w j. angielskim i rosyjskim, obsługa w j. rosyjskim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 800 - 3 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne. Praca w INTERMARCHE w Kętach.
DRONERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Kęty (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ FINANSOWYCH - od 1 250 PLN

Koordynacja obiegu dokumentów finansowych, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym czyli sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, składanie i wypełnianie wniosków o płatność projektu, przygotowanie sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do kierownika projektu, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2016-12-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OFERTA W RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW WYNAGRODZENIA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA), - od 1 960 PLN

Wykonywanie i przygotowywanie ofert handlowychi przetargowych. Pozyskiwanie i utrzymywaniekontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - od 3 500 PLN

Sporządzanie, aktualizacja oraz kontrola dokumentacji systemowej; nadzór nad funkcjonowaniem systemu jakości ISO/HACCP/BRC (dokumentacja wewnętrzna, procedury, instrukcje); prowadzenie szkoleń z zakresu systemów jakościowych dla pracowników spółki; nadzorowanie harmonogramu i przeprowadzanie audytów wewnetrznych; udział w audytach certyfikujących i audytach klientów; zbieranie danych i raportowanie wskaźników jakościowych. Praca w godzinach 8-16
"SENTREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Gogolin (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży: obsługa klientów w salonie sprzedaży, aktywna sprzedaż
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Oświęcim (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA PRODUKCJI - 2 000 - 3 000 PLN

Rozliczanie zleceń produkcyjnych.
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2016-07-14 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA MONGOLSKIEJ MEDYCYNY NATURALNEJ - od 2 000 PLN

akupunkturta, masaż
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Kontakt z klientem, kontrola nad dokumentacją, podejmowanie działań zapewniających zwiększenie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII OPINIODAWCZEGO ZESPOŁU SĄDOWYCH SPECJALISTÓW - 2 000 - 5 700 PLN

wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)

TAPICER - POMOCNIK TAPICERA - od 2 600 PLN

montaż mebi wypoczynkowych,
ŻAKPOL - PAWEŁ ŻAK - 2017-07-26 - Złotniki (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 200 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: rekrutacja, poszukiwanie pracowników z Ukrainy, analiza zapotrzebowania personelu u pracodawców użytkowników, tworzenie analiz i zestawień na potrzeby agencji; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - marketing lub podobne, minimum 3 miesiące doświaczenia w agencji pracy tymczasowej, znajomość procesów rekrutacji, bardzo dobra znajomość programów Office, WORD/EXCEL, biegła znajomość w mowie i piśmie języka rosyjskiego/ukraińskiego
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Lubliniec (śląskie)

DORADCA ZAWODOWY - od 160 PLN

Nauczyciel doradctwa zawodowego; 1 godz. tygodniowo
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Borek Kamienny (pomorskie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI - od 1 850 PLN

Obsługa klientów w zakresie działań windykacyjnych. Prowadzenie negocjacji telefonicznych oraz mailowych w sprawie spłat należności. Przygotowywanie pozwów oraz wniosków egzekucyjnych we współpracy z kancelaria prawną. Sporządzanie zestawień i sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw. Stała współpraca z innymi działaniami firmy. Bieżące raportowanie do przełożonego.
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-03-02 - Parczew (lubelskie)

SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ - od 3 000 PLN

przestrzeganie kontroli warunków pracy i przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i sporządzanie protokołów powypadkowych; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń wstępnych i innych szkoleń dotyczących zagadnień BHP; współdziałanie z lekarzem medycyny pracy przy organizowaniu wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich pracowników
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)