SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI, ADMINISTRACJI I INFORMATYKI Opole oferta pracy Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI, ADMINISTRACJI I INFORMATYKI
Wynagrodzenie: 2 100 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Do podstawowych obowiązków należeć będzie: - Nadzór techniczny iAdministracyjny nad obiektami firmy (w tym prowadzenie pełnejdokumentacji z zakresu prowadzonej działalności), - prowadzeniedokumentów dotyczących obiektów firmy, - Drobne prace Administracyjne itechniczne, - Informatyczne wsparcie firmy w zakresie tworzenia lokalnychrozwiązań informatycznych i administracji lokalnych baz danych, - Tworzeniei rozwój systemów wspierających procesy firmy, - Rozwój procesów IT,nadzór i szkolenie nad wdrażaniem procesów, - Nadzorowanie dokumentacjitechnicznej firmy (przeglądy okresowe obiektów, książka kontroli), -Utrzymanie stron internetowych. praca od 7-15
Data publikacji: 2018-05-10
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oleska 113, 45-231 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do podstawowych obowiązków należeć będzie: - Nadzór techniczny iAdministracyjny nad obiektami firmy (w tym prowadzenie pełnejdokumentacji z zakresu prowadzonej działalności), - prowadzeniedokumentów dotyczących obiektów firmy, - Drobne prace Administracyjne itechniczne, - Informatyczne wsparcie firmy w zakresie tworzenia lokalnychrozwiązań informatycznych i administracji lokalnych baz danych, - Tworzeniei rozwój systemów wspierających procesy firmy, - Rozwój procesów IT,nadzór i szkolenie nad wdrażaniem procesów, - Nadzorowanie dokumentacjitechnicznej firmy (przeglądy okresowe obiektów, książka kontroli), -Utrzymanie stron internetowych. praca od 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI, ADMINISTRACJI I INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: - Wykształcenie wyższe techniczne, preferowany profil informatyczny, -Umiejętność aktualizacji stron internetowych, -Biegła obsługa pakietu Office, - Prawo jazdy kat.B, - staż pracy min.3 latana podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Oleska 113, 45-231 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV,list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godzinach: 07:00-15:00, przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Oleska
Numer budynku pracodawcy: 113
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 10.05.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w sklepie, sprzedaż towarówpraca na umowę na czas nieokreślony, praca na dwie zmianyoferta dostępna w sali G
INTER-MIX-DELIKATESY SC DARIUSZ GOLEC - 2017-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w firmie
"Kalmar" sp. z o.o. - 2016-09-29 - Paszyn (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
-
"GAMA" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SP.J. Antoni Grabalski i Wspólnicy - 2017-06-05 - Śliwin (zachodniopomorskie)
- dbanie o ekspozycję towarów- obsługa klienta- wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami- dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S.A.- Krotoszyn - 2018-05-10 - Kietrz (opolskie)
Przygotowywanie prostych ofert dla klientów zagranicznych, tłumaczenie tekstów z j. angielskiego, archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łańcut (podkarpackie)
Zgodnie z Kartą Nauczyciela
Zespół Szkół Nr 1 - 2017-03-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-21 - Krosno (podkarpackie)
prowadzenie administracji kadrowej pracowników, przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,znajomość programu kadrowo-płacowego CDN OPTIMA oraz programu Płatnik (dodatkowy atut,sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS sprawozdań do GUS, przygotowanie dokumentacji dotyczącej rent i emerytur, współdziałanie z PUP, ZUS oraz innym instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zawada (świętokrzyskie)
obsługa klienta zagranicznego, wykonywanie prac biurowych oraz prac związanych z funkcjonowaniem sekretariatu, wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym
MTB-GROUP BARGIEL SZYMONIAK MALINA SP. J. - 2018-02-02 - Myślenice (małopolskie)
prowadzenie spraw administracyjnych ośrodka, obsługa recepcji, obsługa kasowa (kasa fiskalna, faktury)
Ochotnicze Hufce Pracy Małopolska Wojewódzka Komenda - 2016-11-29 - Lanckorona (małopolskie)
Kontrola jakości sprzątania, przyjmowanie gości, przekazywanie gościom kluczy.
TRIGLAV SP. Z O.O. - 2018-05-11 - Gdańsk (pomorskie)
-Analiza rynku-Działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów -Prezentacja Oferty Produktu oraz przyg i przed umów --Utrzymywanie istniejących więzi
kontakt przez OHP - 2018-07-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie raportów w j. angielskim i rosyjskim, obsługa w j. rosyjskim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne. Praca w INTERMARCHE w Kętach.
DRONERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Kęty (małopolskie)
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym czyli sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, składanie i wypełnianie wniosków o płatność projektu, przygotowanie sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do kierownika projektu, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2016-12-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykonywanie i przygotowywanie ofert handlowychi przetargowych. Pozyskiwanie i utrzymywaniekontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Krosno (podkarpackie)
Sporządzanie, aktualizacja oraz kontrola dokumentacji systemowej; nadzór nad funkcjonowaniem systemu jakości ISO/HACCP/BRC (dokumentacja wewnętrzna, procedury, instrukcje); prowadzenie szkoleń z zakresu systemów jakościowych dla pracowników spółki; nadzorowanie harmonogramu i przeprowadzanie audytów wewnetrznych; udział w audytach certyfikujących i audytach klientów; zbieranie danych i raportowanie wskaźników jakościowych. Praca w godzinach 8-16
"SENTREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Gogolin (opolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży: obsługa klientów w salonie sprzedaży, aktywna sprzedaż
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Oświęcim (małopolskie)
Rozliczanie zleceń produkcyjnych.
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2016-07-14 - Zawadzkie (opolskie)
akupunkturta, masaż
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Kontakt z klientem, kontrola nad dokumentacją, podejmowanie działań zapewniających zwiększenie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Józefów (mazowieckie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
montaż mebi wypoczynkowych,
ŻAKPOL - PAWEŁ ŻAK - 2017-07-26 - Złotniki (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: rekrutacja, poszukiwanie pracowników z Ukrainy, analiza zapotrzebowania personelu u pracodawców użytkowników, tworzenie analiz i zestawień na potrzeby agencji; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - marketing lub podobne, minimum 3 miesiące doświaczenia w agencji pracy tymczasowej, znajomość procesów rekrutacji, bardzo dobra znajomość programów Office, WORD/EXCEL, biegła znajomość w mowie i piśmie języka rosyjskiego/ukraińskiego
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Lubliniec (śląskie)
Nauczyciel doradctwa zawodowego; 1 godz. tygodniowo
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Borek Kamienny (pomorskie)
Obsługa klientów w zakresie działań windykacyjnych. Prowadzenie negocjacji telefonicznych oraz mailowych w sprawie spłat należności. Przygotowywanie pozwów oraz wniosków egzekucyjnych we współpracy z kancelaria prawną. Sporządzanie zestawień i sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw. Stała współpraca z innymi działaniami firmy. Bieżące raportowanie do przełożonego.
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-03-02 - Parczew (lubelskie)
przestrzeganie kontroli warunków pracy i przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i sporządzanie protokołów powypadkowych; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń wstępnych i innych szkoleń dotyczących zagadnień BHP; współdziałanie z lekarzem medycyny pracy przy organizowaniu wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich pracowników
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)