SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Kęty oferta pracy DRONERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne. Praca w INTERMARCHE w Kętach.
Data publikacji: 2017-08-04
Lokalizacja: Kęty (małopolskie)
Pracodawca: DRONERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-650 Kęty, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne. Praca w INTERMARCHE w Kętach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kęty
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kęty
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie. Doświadczenie 2 lata na w/w stanowisku. Znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, obsługa komputera w stopniu dobrym.
Nazwa pracodawcy:
DRONERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Żwirki i Wigury 27A, 32-650 Kęty, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zabrać ze sobą CV oraz kalkulator - kontakt osobisty w dniu 22.08.2017r. w godzinach od 9.00 do 11.00 w Powiatowym Urzędzie Pracy Filia w Kętach, ul. Żwirki i Wigury 27A, pokój nr 8 oraz CV wysyłać na adres e-mail: rekrutacja.kety (at) intermarche.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Kęty
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kęty
Ulica pracodawcy: Żwirki i Wigury
Numer budynku pracodawcy: 27A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 04.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności:wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalanie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego,przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznychWYMAGANIA: Wykształcenie średnie/wyższe, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego,znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office,NORMA PRO- bezwzględnie wymagane, prawo jazdy kat. B, pożądane cechy kandydata: umiejętność rozwiązywania problemów technicznych, wysoka kultura osobista, dobra organizacja czasu pracy, sumienność, rzetelność, mile widziany samochód prywatny (rekompensata kosztów w formie ryczałtu samochodowego),budowlane-bezwzględnie budowlane
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Lubliniec (śląskie)
I. OBSŁUGA BIURA:1. 1. Przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji.2. 2. Wysyłanie korespondencji.3. 3. Prowadzenie ewidencji dokumentacji sprzedażowej, zakupowej.II. II. OBSŁUGA INTERESANTÓW:1. 1. Przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji.2. 2. Kierowanie interesantów do właściwych osób.3. 3. Realizacja zamówień.4. 4. Wspieranie sprzedaży pracowników sprzedaży zewnętrznej.III. III. OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ:1. 1. Odbieranie telefonów i udzielanie informacji.2. 2. Kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników.IV. III. OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH:1. 1. Obsługa komputera.2. 2. Obsługa kserokopiarki, drukarki, faksu, skanera, centrali telefonicznej.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-03 - Ruda Śląska (śląskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych;• Realizowanie założonych planów sprzedażowych;• Pozyskiwanie nowych członków Kasy;• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Pracodawca oferuje:• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;• Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje;• Samodzielne i odpowiedzialne zadania.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-11-14 - Racibórz (śląskie)
Przygotowanie do wdrożenia i tworzenie aplikacji z wykorzystywaniem odpowiednich języków i środowisk programistycznych. Wprowadzanie, modyfikacja i udoskonalenie aplikacji. Planowanie nowych modułów aplikacji. Udział w tworzeniu specyfikacji. Praca w zespole pod kierunkiem kierownika projektu.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów w języku URDU.Pozyskiwanie pracowników głównie z obszaru Pakistanu i państw sąsiadujących.Przygotowywanie ofert pracy w języku URDU.Umowa zlecenia na okres 3 lat, 200 h/m-c.Godz. pracy: 8-16, 14-22.Miejsce pracy: Łódź i teren Polski.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łódź (łódzkie)
- diagnozowanie potrzeb klientów zainteresowanych kupnem mieszkania,- prezentowanie klientom ofert firmy,- prowadzenie spotkań prowadzących do sprzedaży nieruchomości w biurze firmy bądź na terenie realizowanej inwestycji,- przygotowywanie ofert sprzedaży mieszkań,- przygotowywanie umów przedwstępnych wraz z odpowiednimi załącznikami,- bieżąca obsługa administracyjna biura,- analiza rynku nieruchomości,- przygotowywanie raportów i zestawieńm
"NOVDOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: brak wymagań; biegła znajomość języka francuskiego biegle w mowie i piśmie; obsługa komputera; prawo jazdy kat.B; kontakt z firmami francuskojęzycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MANDAM" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
1) Zapoznanie praktykanta z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną.2) Zapoznanie praktykanta z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej.3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej.4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów.5) Obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej.6) Obsługa urządzeń biurowych.
URZĄD MORSKI W SZCZECINIE - 2016-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe techniczne; umiejętności: znajomość przynajmniej dwóch języków programowania, znajomość architektury systemów IT, znajomość protokołów sieciowych TCP/IP, znajomość języka SQL i protokołów dostępu do bazy danych, doświadczenie zawodowe: min. półroczne, pożądane 2 letnie, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie aplikacji webowych i desktopowych, analiza funkcjonowania systemów IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i projektowej związanej z tworzeniem aplikacji, sporządzanie raportów , obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Lublin (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kałęczyn (warmińsko-mazurskie)
Zadaniowe wykonywanie prac w gospodarstwie sadowniczym, pielęgnacja sadu i upraw jagodowych oraz przygotowanie owoców do sprzedaży, ustawiczne dbanie o higienę stanowiska pracy, sadzenie drzewek
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Grójec (mazowieckie)
negocjowanie cen i warunków handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z innymi działami w firmie, realizowanie innych zadań handlowych min. planowanie dostaw surowca, wysyłka towaru za granicę
EFARM MACIEJ ROSNER - 2016-11-28 - Gozdnica (lubuskie)
Wykonywanie prac związanych z poszukiwaniem i obsługą projektów, zawieranie umów, kontrola realizacji zobowiązań finansowych
NOVARO Sp. z o.o. - 2018-10-09 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
do uzgodnienia
BIURO RACHUNKOWE "DE FACTO" SYLWIA KOTOWSKA - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
SPRZEDAŻ USŁUG OFEROWANYCH PRZEZ HOTEL COURT WELLNESS & SPA, KONTAKT Z FIRMAMI W CELU POZYSKANIA NOWYCH KLIENTÓW, BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA KLIENTA NA TERENIE HOTELU - RECEPCJA
JOLANTA BANDUROWSKA HOTEL COURT WELLNESS & SPA - 2018-03-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Specjalista d/s technicznych
Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-02-13 - Gorzyce (podkarpackie)
prowadzenie procesów rekrutacji, nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, prowadzeni i budowanie bazy danych kandydatów do pracy, potwierdzenie kandydatom warunków oferty, podpisywanie umów, nawiązywanie kontaktów i rekrutacja z Ukrainą
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa ekploatacyjna koparki oraz koparko-ładowarki.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Płock (mazowieckie)
zamawianie towarów do sprzedaży; analizowanie cen i warunków dostaw; wybór dostawców ; zbieranie informacji o zaopatrzeniu i zapasach; reklamowanie i sprzedaż towarów; rozliczanie raportów kasowych dobowych; reklamowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chojna (zachodniopomorskie)
Nauka przyjmowania i rejestrowania zamówień na towary; nauka inkasowania należności za sprzedany towar; obsługa klienta; przygotowywanie ofert sprzedaży oraz promocji; nauka sposobu naliczania cen detalicznych; nauka organizowania zaopatrzenia.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Osiek (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 3000 - 3600 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych a przy wyższym 4 lata pracy w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych (umowa o pracę). Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-05-09 - Katowice (śląskie)
nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami i filią firmy w Izraelu. Przygotowanie ofert sprzedaży wyrobów hutniczych i materiałów do przemysłu lotniczego.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Mysłowice (śląskie)
SPRZEDAZ PRZEZ INTERNET ODŻYWEK DLA SPORTOWCÓW ORAZ SUPLEMENTÓW DIETY
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA"HERKULES" TANIE ODŻYWKI EKSPORT-IMPOTR MATEUSZ MICHALSKI - 2016-08-02 - Dębica (podkarpackie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń. Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Umowa o pracę.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert zagranicznych, współpraca z klientami zagranicznymi.
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-04-11 - Hucisko (mazowieckie)
Realizowanie polityki firmy w zakresie obsługi Klientów. Działania z zakresu marketingu i sprzedaży m.in: przygotowanie ofert, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, kontakt z klientem.
POLSKA IZBA HANDLU ZAGRANICZNEGO CERTYFIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Gdynia (pomorskie)