SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Gdynia oferta pracy POLSKA IZBA HANDLU ZAGRANICZNEGO CERTYFIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Realizowanie polityki firmy w zakresie obsługi Klientów. Działania z zakresu marketingu i sprzedaży m.in: przygotowanie ofert, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, kontakt z klientem.
Data publikacji: 2017-05-12
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: POLSKA IZBA HANDLU ZAGRANICZNEGO CERTYFIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizowanie polityki firmy w zakresie obsługi Klientów. Działania z zakresu marketingu i sprzedaży m.in: przygotowanie ofert, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, kontakt z klientem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2800 zł brutto + premia motywacyjna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - informatyczne lub ochrona środowiska. Kurs auditora wiodącego ISO 9001 lub ISO 14001 lub ISO 27001 - potwierdzony Certyfikatem będzie dodatkowym atutem.Wymagane doświadczenie zawodowe.
Nazwa pracodawcy:
POLSKA IZBA HANDLU ZAGRANICZNEGO CERTYFIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.05.2017
Data dodania oferty pracy: 11.05.2017
Oferta pracy ważna do: 11.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
specjalista do spraw sprzedaży
PUHP DOM-EKO sp z o.o. - 2018-01-05 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie spraw administarcyjnych związanych z działanością firmy.Przygotowywanie umów i dokumentów, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, analiz.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie szeregu ofert dla klientów polsko- i rosyjskojęzycznych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Sporządzenie artykułów i analiz marketingowych w języku polskim i rosyjskim. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Prowadzenie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy. Umowa o dzieło: 20 h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie dokumentów kadrowych, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, ewidencja umów pracy
Kancelaria Ekonomiczna Franciszek Muller - 2016-06-02 - Międzyrzecz (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
nauka w szkole podstawowej i gimnazjum
SZKOŁA PODSTAWOWA STOWARZYSZENIA PRZYJACIÓŁ SZKÓŁ KATOLICKICH - 2016-08-24 - Modzerowo (kujawsko-pomorskie)
zgodny z umową
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Administrowanie lokalami zarządzanymi, w tym: sporządzanie umów najmu, protokołów przekazania mieszkania/lokalu, sprawdzanie stanu loalu, sporzadzanie ofert lokali Praca jednozmianowa, w godz. 10-14,Oferta dla osób z niepełnosprawnością
Nieruchomości Anna Busiowicz-Wadlewska - 2019-09-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
•obsługa dotychczasowych klientów,•realizacja zakupów,•udzielanie informacji ogólnych dotyczących Spółki;•organizowanie podróży służbowych;•wystawianie faktur,•udzielanie informacji inwestorom i jednostkom współpracującym ze Spółką;•wyszukiwanie danych i kontaktów potrzebnych w działalności Spółki;•pomoc w organizacji wyjazdów na targi i podczas wyjazdu na targi;•dbanie o prawidłowy przepływ dokumentacji w Spółce;•dbanie o dobry wizerunek Spółki;•inne prace zlecane przez bezpośredniego przełożonego.Umowa na o pracę na czas określony 3 lata, jedna zmiana, 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
•Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pełny etat,•Pracę w młodym, aktywnym zespole•Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie•Pakiet medyczny•Atrakcyjny pakiet socjalny•stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji•Profesjonalne szkolenia podnoszące posiadane umiejętności; godz. pracy 7-15, wynagrodzenie od 3000 zł brutto, premia
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-12-19 - Słupsk (pomorskie)
Staż w Gogolinie
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Gogolin (opolskie)
obsługa i pozyskiwanie nowych klientów metodami tradycyjnymi oraz przez marketing internetowy.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Olkusz (małopolskie)
Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-04-16 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala, sprzedaż detaliczna, obsługa komputera ( program dbanie o zaopatrzenie sklepu i wizualizację, promowanie sprzedazy.Small bussines), przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Będzin (śląskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie (dwa do trzy tygodnie). Szkolenie odbywa się w Warszawie od poniedziałku do piątku. Pobyt w hotelu z wyżywieniem (śniadanie + obiadokolacje) od poniedziałku do piątku zapewnia bezpłatnie pracodawca. Koszty dojazdu na szkolenie oraz powrót ponosi osoba zainteresowana szkoleniem (podjęciem pracy).- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka agielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-05-31 - Katowice (śląskie)
Zarządzanie procesem płac od końca do końca zgodnie z procedurą kontroli płac; przyczynianie się do rozwiązywania złożonych przypadków i działanie jako ekspert od kluczowych spraw; współpraca z dostawcą usług płac, menedżerem/dyrektorem HR oraz innymi zainteresowanymi biznesowymi partnerami;Wykonywanie lokalnych czynności związanych z serwisem oraz odpowiednim utrzymaniem systemu HR2U dla pracowników; wsparcie dokładnej i terminowej realizacji lokalnych cykli w systemie obszaru wynagrodzeń i świadczeń; Obsługa zgłoszeń ad hoc zgłaszanych przez pracowników, kierowników i pracowników działu kadr, a także monitorować i kontrolować regularne i jednorazowe płatności uruchamiane przez lokalne i/lub globalne wytyczne;Dostarczanie informacji dostawcom płac na temat nowych umów społecznych; Odpowiadanie na prośby dostawców o informacje i wyjaśnienia wokół procesów wpływających na zarządzanie listą płac i czasem oraz dostarczanie wszelkich istotnych informacji, które mają wpływ obliczanie wynagrodzenia;Działanie jako ekspert rynkowy i centralny punkt biznesu i HR; przyjmowanie całościowej odpowiedzialności za wszystkie przychodzące zapytania, łącznie ze współpracą z innymi działami, utrzymywanie aktualnego statusu dla klientów; szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w dziedzinie procesów i systemów HR SSC;
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Kraków (małopolskie)
monitorowanie rynku w poszukiwaniu zagranicznych kontrahentów, analizowanie wyników finansowych rynku, składanie raportów, współpraca z urzędem celnym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Łuków (lubelskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prace księgowe
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-01-15 - Sopot (pomorskie)
Sprzedaż towaru, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie projektem - wykorzystywanie wyznaczony system zarządzania badaniami klinicznymi w celuśledzenia i przetwarzania danych badania w celu przekazania analizy danych kierownikowi ds. projektów.Nadzorowanie dokumentacji rejestracyjnej zgodnie z wytycznymi w sprawie głównych dokumentówrejestracyjnych oraz planem głównej dokumentacji badania (TMF). Współpraca z kierownikiem ds. projektu wzakresie prognozowania i zatwierdzania płatności oraz realizacji wyznaczonych projektów. Zarządzanieprojektami - pełnienie funkcji głównej osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientami (45 krajów). Organizowanieglobalnych szkolenia dla zespołów Specjalistów ds. Projektów odnośnie procesów i wymogów TMF (45 krajów).Wsparcie w ocenie regularnych raportów finansowych i analizach.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Kraków (małopolskie)
- Planowanie szkoleń, organizacja, monitoring wykonania, rozliczanie szkolenia, weryfikacja efektów szkolenia, nawiązanie współpracy z odpowiednimi kandydatami w zakładach pracy celem przygotowania oferty szkoleniowej oraz jej realizacja. Obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax, komputer, bindownica, niszczarka, gilotyna). Obserwacja prowadzonych szkoleń i wszystkich etapów przygotowania do nich, udział w przygotowaniu materiałów szkoleniowych i planowych szkoleń, pozyskiwanie nowych klientów szkoleń i opracowywanie materiałów szkoleniowych, współpraca w pozyskiwaniu środków na szkolenia, udział w prowadzeniu szkoleń prowadzonych przez firmę, prowadzenie marketingu relacji z dotychczasowymi klientami firmy.- Wynagrodzenie: 3493 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2019-01-31 - Katowice (śląskie)
Pomoc w przygotowaniu turbosprężarek do regeneracji.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Oleśnica (dolnośląskie)
-identyfikacja potencjalnych odbiorców produktów i usług-badanie i prowadzenie (gromadzenie) informacji rynkowych- organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży
MAR-SPAW Sp. zo.o. - 2018-01-24 - Tryńcza (podkarpackie)
organizowanie pracy działu sprzedaży, negocjowanie warunków sprzedaży z klientami zagranicznymi, kierowanie podległym zespołem, współpraca z klientem zagranicznym, planowanie i realizacja sprzedaży, monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Piaseczno (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa sekretariatu, przyjmowanie rozmów telefonicznych, ewidencja dokumentacji, wsparcie organizacyjne Dyrektora, Prezesa, koordynowanie zamówień.
Egips sp. zo.o. - 2018-01-04 - Kleszczów (łódzkie)
prowadzenie sekretariatu,praw kadrowo-płacowych,przelewów,ZUS, PFRON
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Kraków (małopolskie)
1. Proces planowania i budżetowania finansowego dla dywizji RSBC.2. Zarządzanie strukturą MPK (Miejsce powstawania kosztów).3. Proces kapitalizacji nie dotyczący IT.4. Miesięczne raportowanie dla RSBC w celu porównania kosztów aktualnie poniesionych w stosunku do budżetu.5. Transfery budżetów, kosztów i zadania typu ad-hoc.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)
-Naprawa pojazdów samochodowych,-Praca jednozmianowa (do ustalenia z pracodawcą),-Kontakt telefoniczny 535-316-398
LESZEK GANDERA LECH-BUD - 2018-10-17 - Tczew (pomorskie)