SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ Katowice oferta pracy MS-IT MIŁOSZ SĘKALA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 3 493 PLN
Zakres obowiązków: - Planowanie szkoleń, organizacja, monitoring wykonania, rozliczanie szkolenia, weryfikacja efektów szkolenia, nawiązanie współpracy z odpowiednimi kandydatami w zakładach pracy celem przygotowania oferty szkoleniowej oraz jej realizacja. Obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax, komputer, bindownica, niszczarka, gilotyna). Obserwacja prowadzonych szkoleń i wszystkich etapów przygotowania do nich, udział w przygotowaniu materiałów szkoleniowych i planowych szkoleń, pozyskiwanie nowych klientów szkoleń i opracowywanie materiałów szkoleniowych, współpraca w pozyskiwaniu środków na szkolenia, udział w prowadzeniu szkoleń prowadzonych przez firmę, prowadzenie marketingu relacji z dotychczasowymi klientami firmy.- Wynagrodzenie: 3493 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
Data publikacji: 2019-01-31
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: MS-IT MIŁOSZ SĘKALA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gnieźnieńska 12, 40-143 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Planowanie szkoleń, organizacja, monitoring wykonania, rozliczanie szkolenia, weryfikacja efektów szkolenia, nawiązanie współpracy z odpowiednimi kandydatami w zakładach pracy celem przygotowania oferty szkoleniowej oraz jej realizacja. Obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax, komputer, bindownica, niszczarka, gilotyna). Obserwacja prowadzonych szkoleń i wszystkich etapów przygotowania do nich, udział w przygotowaniu materiałów szkoleniowych i planowych szkoleń, pozyskiwanie nowych klientów szkoleń i opracowywanie materiałów szkoleniowych, współpraca w pozyskiwaniu środków na szkolenia, udział w prowadzeniu szkoleń prowadzonych przez firmę, prowadzenie marketingu relacji z dotychczasowymi klientami firmy.- Wynagrodzenie: 3493 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 493 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3493 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 493 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -
Nazwa pracodawcy: MS-IT MIŁOSZ SĘKALA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-143 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny lub e-mail, Godziny : Tel. 8:00-18:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.ms-it.pl
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.01.2019
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy ważna do: 03.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- wspieranie pracowników Philip Morris z Turcji w sprawach związanych z HR; - proaktywne działania następcze w odniesieniu do całościowego rozwiązywania wszystkich spraw;- utrzymanie zapytań w bazie danych SAP oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z HR; - utrzymywanie danych personalnych pracowników w SAPie oraz wykonywanie audytów nad wyjściem danych; -generowanie standardowych raportów SAP.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie gdyńskich plaż.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Gdynia (pomorskie)
- KONTAKT Z KLIENTAMI I DOSTAWCAMI- PRZYJMOWANIE ZLECEŃ- ZLECANIE PRAC, ZAMAWIANIE TOWARÓW I USŁUG- WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY: PRACOWNIA GRAFICZNA, PRODUKCJA, INTROLIGATORNIA- INNE
DRUKARNIA TPM PROKUSKI SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
szukanie odbiorców polskich owoców iwarzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łęczeszyce (mazowieckie)
wdrażanie systemów informatycznych, szkolenie użytkowników i prezentowanie właściwości oprogramowania, tworzenie dokumentacji projektowo – wdrożeniowej, obsługa serwisowa klientów oraz wdrażanie zintegrowanego systemu zarządzania dla przedsiębiorstw (ERP tj. analiza aktualnego stanu oraz potrzeb, zaproponowanie rozwiązań i narzędzi, stworzenie i monitorowania planu wdrożenia).
Fortisimus Sp. z o. o. - 2018-03-12 - Puławy (lubelskie)
Opracowywanie i przygotowywanie prezentacji zarządzania audytem wewnętrznym; Współpraca z kierownikami audytu wewnętrznego na całym świecie; Pełnienie funkcji przedstawiciela w inicjatywach projektu audytu wewnętrznego; Regionalna sprawozdawczość regulacyjna; Raportowanie na potrzeby komitetów i rad podmiotów zależnych; Wykorzystywanie aplikacji audytu wewnętrznego, aby odpowiadać na żądania danych ad hoc od kierownictwa wyższego szczebla; W razie potrzeby uczestnictwo w projektach funkcjonalnych i międzyfunkcyjnych. Oczekiwania : wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) kierunek/specjalność: administracja biznesowa/handel, umiejętności: audyt wewnętrzny, analiza biznesowa, przygotowywanie wskaźników wydajności dla audytu wewnętrznego, finanse korporacyjne, międzynarodowe zarządzanie finansami, zarządzanie projektami, doświadczenie zawodowe: 2 lata w instytucji finansowej, znajomość języków obcych: angielski poziom znajomości w mowie: biegle, poziom znajomości w piśmie: biegle,
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
x
CONSULTING PHARM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Białystok (podlaskie)
Stosowanie narzędzi promocji PR i reklamy, wdrażanie planów promocji, systemów zarządzani treścią, badania atrakcyjności branż, wyborów konsumenckich, raporty badawcze i analiza danych źródłowych, tworzenie ankiet itp.
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Zamieście 165 - 2017-03-09 - Zamieście (małopolskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów największego w Polsce sklepu internetowego z parasolami,- wprowadzanie nowych produktów, rozszerzanie i aktualizowanie oferty,- prowadzenie profili na mediach społecznościowych (Facebook, Google +, Pinterest, Instagram i inne),- opracowywanie akcji promocyjnych,- tworzenie raportów sprzedażowych, - współpraca z grafikiem w zakresie tworzenia banerów i reklam,- dbanie o ogólny wizerunek sklepu na rynku i rozwój jego obecności w Internecie.
Firma Kulik M. Kempa Sp. j. - 2018-07-04 - Trzebnica (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji,udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-19 - Tajęcina (podkarpackie)
Wykonywanie czynności magazynowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywny kontakt z obecnymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych w obszarze Wschodniej Europy. Przygotowywanie dokumentów wysyłki. Kontakt tel. 605 432 297
Z.P.H.U. WA-BIS Waldemar Wata - 2016-03-30 - Wodzisław (świętokrzyskie)
zakup i sprzedaż części zamiennych do samochodowych osobowych, prowadzenie ewidencji magazynowej części zamiennych.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Piła (wielkopolskie)
- nawiązywanie kontaktów- prowadzenie negocjacji na terenie Armenii- współpraca z kontrahentami z Armenii- przygotowywanie ofert handlowych- gotowość do zagranicznych podróży służbowych
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: - tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia", dokumenty wskazane w pkt. "Inne dokumenty" kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji rozliczeniowej,wystawianiu dokumentów księgowych,archiwizacja dokumentów,przygotowywanie statystyk, raportów i analiz, obsługa programów i systemów komputerowych: Pakiet Office, Materials Control, prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej,współpraca z Kierownikami Działów,
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Krótko jak i długoterminowe sporządzanie planów produkcji dla zakładów firmy, optymalizacja zdolności produkcyjnych, tworzenie raportów dotyczących produkcji oraz planowania, stały kontakt z dostawcami w celu rozwiązywania pojawiających się problemów oraz zapewnienia najlepszego serwisu.- Firma oferuje: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwości rozwoju, praca w międzynarodowym środowisku.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie wyższe logistyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 letnie na stanowisku specjalisty ds. planowania. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Wymagane umiejętności interpersonalne. Wymagana znajomość systemu SAP. Wymagana zdolności analitycznego myślenia.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej pracowników- sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń - pracowników oraz zleceniobiorców- naliczanie zasiłków, urlopów- rozliczanie czasu pracy- zgłaszanie i wyrejestrowywanie - ZUS- wystawianie zaświadczeń o zarobkach i innych- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz sprawozdań do GUS- nadzór nad terminowością badań z medycyny pracy oraz szkoleń BHP- wsparcie merytoryczne z zakresu prawa pracy - umowa na czas niekokreślony po okresie próbnym
LAMS SP. Z O.O. SP.K - 2018-07-10 - Tychy (śląskie)
sporządzanie kart informacyjnych, sporządzanie kart kompletności indywidualnej dokumentacji, sporządzanie protokołów (zgodnie z programem stażu)
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bełchatów (łódzkie)
Wsparcie Inżyniera Kontraktu odpowiedzialnego za realizację robót oraz zarządzanie Kontraktami pn: Budowa obwodnicy Olsztyna w ciągu drogi krajowej nr 16 oraz budowa S51 Olsztyn-Olsztynek na odc. Olsztyn-Wschód-Olsztyn Południe w podstawowych kwestiach prawnych,prowadzenie wymaganej dokumentacji, współpraca z zespołem biura
MGGP S.A. o/Warszawa - 2016-12-29 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży ( kontakt z pracodawcą tel : 722337773 )
Enforest Sp.zo.o - 2017-06-21 - Wińsko (dolnośląskie)
sprzedaż polis ubezpieczeniowych, pozyskiwanie klientów
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA Wioletta Lenhardt - 2016-06-23 - Drezdenko (lubuskie)
Zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy, opracowywanie produktów lub usług zlecanych przez klienta, z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanych, a także wyników badań rynkowych, pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Słupno (mazowieckie)
księgowanie wpłat, obsługa interesantów, windykacja
Zarząd Eksploatacji Zasobów Komunalnych w Kowarach - 2018-07-17 - Kowary (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty z kontrahentami z rynków wschodnich, szukanie nowych kontrahentów
ITC STEEL CON Sp. z o. o. - 2016-09-02 - Wąchock (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)