SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I REKLAMY Zamieście oferta pracy Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Zamieście 165

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I REKLAMY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Stosowanie narzędzi promocji PR i reklamy, wdrażanie planów promocji, systemów zarządzani treścią, badania atrakcyjności branż, wyborów konsumenckich, raporty badawcze i analiza danych źródłowych, tworzenie ankiet itp.
Data publikacji: 2017-03-09
Lokalizacja: Zamieście (małopolskie)
Pracodawca: Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Zamieście 165
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:34-650 Zamieście 165, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Stosowanie narzędzi promocji PR i reklamy, wdrażanie planów promocji, systemów zarządzani treścią, badania atrakcyjności branż, wyborów konsumenckich, raporty badawcze i analiza danych źródłowych, tworzenie ankiet itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I REKLAMY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamieście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: limanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tymbark
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2017
Data zakończenia pracy: 19.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: marketing
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie mile widziane, chęci do pracy, biegła obsługa komputera (pakiet Office, programy graficzne). Mile widziane zainteresowanie i wiedza w zakresie dekoracji wnętrz.
Nazwa pracodawcy:
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Zamieście 165
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Adres pracodawcy:
34-650 Zamieście 165, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: limanowski
Gmina pracodawcy: Tymbark
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamieście
Numer budynku pracodawcy: 165
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2017
Data dodania oferty pracy: 08.03.2017
Oferta pracy ważna do: 07.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż mięsa, ryby, piekarnia i przygotowanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Radom (mazowieckie)
naliczanie płac, zus, księgowość w zakresie KH i KP, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Kraków (małopolskie)
Współpraca w zakresie produkcji wełny mineralnej, technologii wyrobów z wełny mineralnej, w zakresie technicznego utrzymania maszyn i urządzeń. Nadzór nad etapem przygotowania zadań modernizacyjnych i inwestycyjncyh.
ISOROC POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-25 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
KONKURS; Szczegóły oferty na stronie internetowej www.opsgliwice.pl w zakładce "Ogłoszenia".Wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub na kierunku nauki o rodzinie; min. 3 lata doświadczenia doświadczenia; dobra znojomość obsługi komputera, w tym MS Office oraz Internetu; umiejętność pracy w zespole; odpornośc na stres; zakres obowiązków: przygotowywanie diagnozy sytuacji problemowej i opracowywanie zakresu pracy z rodziną; prowadzenie indywid. i grupowych form wsparcia; prowadzenie treningów pedagogicznych, rodzinnych; pomoc w zakresie rozwiązywania spraw życiowych; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH - 2016-12-09 - Gliwice (śląskie)
obsługa zagranicznych kontrahentów, poszukiwanie nowych klientów na wschodzie, pośredniczenie w realizacji umów wspołpracy z firmami z Białorusi, Ukrainy, Rosji. Szkolenie polskiej kadry ze znajomości towarów, nadzorowanie sprzedaży produktów oraz pracy pracowników na niższych stanowiskach.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Białystok (podlaskie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie zbiorczej bazy danych dotyczącej stanu technicznego lotniczych środków bojowych.2. Prowadzenie analiz wielkości zapasów lotniczych środków bojowych.3. Udział w opracowywaniu, aktualizowaniu i opiniowaniu dokumentów normatywnych w zakresie gospodarowania lotniczymi środkami bojowymi.4. Typowanie lotniczych środków bojowych do badań na bezpieczeństwo użytkowania i przechowywania. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Codzienny nadzór i kontrola pracy maszyn i urządzeń, zapewnienie ciągłości produkcji i sprawności technicznej maszyn oraz urządzeń produkcyjnych (tampodruk, sitodruk, nadruk cyfrowy, nadruk transferowy), wykonywanie prewencyjnych konserwacji, usuwanie bieżących awarii, prowadzenie dziennika napraw i konserwacji, wdrażanie modernizacji oraz usprawnień, współpraca z serwisami zewnętrznymi.
Favorite Gifts Print Europe - 2018-07-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
pielęgnacja dłoni, pielęgnaja stóp, obsługa recepcji
Studio Pielęgnacji Dłoni i Stóp Magdalena Nietyksza - 2018-03-15 - Wschowa (lubuskie)
sprzedaż, obsługa klientów, praca w systemie handlowo-magazynowym
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Puławy (lubelskie)
obsługa klienta.Godziny pracy 9-17
Mirosław Miłaszewski Biuro Podróży i Ubezpieczeń - 2018-08-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Pszczew (lubuskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI REMONTOWYMI OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE POSTĘPOWANIA ZGODNIE Z USTAWĄ O ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH, PRZYGOTOWYWANIE KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH, WSPÓŁUDZIAŁ W DZIAŁANIACH INSPEKCYJNO-KONTROLNYCH W ZAKRESIE ZGODNOŚCI WYKONYWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH.
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Polkowice (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; znajomość urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: obsługa klienta, sprzedaż, doradztwo; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Pyskowice (śląskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Kraków (małopolskie)
- analiza danych księgowych- dokonywanie księgowań i rozliczeń kont- uzgadnianie kont we współpracy z klientem: kraje Europy Zachodniej- współpraca z klientem w zakresie ustalania, zmiany i standaryzacji procesów- współpraca z audytem zewnętrznym i wewnętrznym, przygotowanie raportów, analiz i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych pod względem technicznym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z.BIELECKI - 2016-01-20 - Kwidzyn (pomorskie)
Telefoniczna obsługa klientów, przygotowywanie, przedstawianie ofert oraznegocjowanie warunków, wynagrodzenie godzinowe+premię od osiąganych wyników, liczne premie i konkursy dodatkowe -umowęz pełnymi składkami ZUS -opiekę medyczną LUX MED -przjazną atmosferę-pakiet szkoleń.
Call Center Inter Galactica Sp. z o.o - 2016-03-16 - Opole (opolskie)
współpraca w kontrahentami z Pakistanu oferującymi produkty żywnościowe, sporządzanie ofert handlowych, realizacja zakupów importowych, utrzymywanie stałych relacji z kontrahentami i pozyskiwanie nowych kontrahentów, wyjazdy zagraniczne (oddelegowanie)praca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiąci, dyspozycyjność w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 04.06.2018 r. do 31.05.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 04.06.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 2: Dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 3: Dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min.średnie, min. 6 m-cy praktyki w zawodzie; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzanie danych, prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz wyrejestrowaniem, sporządzanie zaświadczeń, listy płac, umów, świadectw pracy; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gliwice (śląskie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określania procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów,stosowanie właściwych technik oraz procedur wyboru oraz doboru pracownikow. Osoba zatrudnione będzie rekrutowala pracowników z Ukrainy. Miejsce wykonywania pracy:teren całej Polski
Belvedere eu Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej (od przyjęcia do zwolnienia pracownika), przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji zus, pit, pfron, gus.Kontakt z pracodawcą e-mail: m.zemelko (at) iniout.pl lub tel. 881 669 441.Oferta dostępna w sali E
Initium Outsourcing Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej,prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej,analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy w rolnictwie i chorób zawodowych, upowszechnianie wśród ubezpieczonych wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej chorobami zawodowymi oraz o zasadach postępowania w razie wypadku,organizowanie szkoleń, konkursów, pokazów dotyczących zagadnień związanych z bhp w rolnictwie,prowadzenie kalendarza wydarzeń prewencyjnych.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-07-13 - Konin (wielkopolskie)
•organizacja pracy oraz sprawne i efektywne zarządzanie podległym personelem,•udział w realizacji procesów rekrutacyjnych, wdrożeniowych i szkoleniowych personelu,•zagwarantowanie najwyższych standardów w zakresie obsługi klienta,•ścisła współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie świadczenia usług na terenie Parku Wodnego,•ścisła współpraca z innymi działami organizacyjnymi Spółki,•nadzór i dbałość o właściwą jakość oferowanych przez Park Wodny usług,•realizacja wyznaczonego budżetu oraz odpowiedzialność za wyniki finansowe obiektu,•zbudowanie i wdrożenie strategii rozwoju obiektu,•współtworzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych,•współtworzenie i wdrażanie programu profilaktyki zdrowotnej,•kreowanie pozytywnego wizerunku Parku Wodnego. Godziny pracy 7-15.
Trzy Fale Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klienta w biurze ubezpieczeń, obsługa komputera, praca w Mogilnie
INSUR INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z dostawcami systemów informatycznych; Koordynowanie projektów i nadzorowanie ich realizacji z ramienia BPC GROUP.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale polskich i zagranicznych firm informatycznych. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Premie oraz dodatki uznaniowe.- Wynagrodzenie: 2700 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług. Wymagana znajomość rynku systemów informatycznych. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Katowice (śląskie)
Analiza dokumentacji i specyfikacji technicznej.Ekspertyzy i badania powłok malarskich.Inspekcja elementów przygotowanych do malowania.Projektowanie malarskich systemów antykorozyjnych.Nadzór nad terminowym i jakościowym wykonaniem prac.Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej dla Klienta.Nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym. Rozwiązywanie bieżących problemów technologicznych związanych z procesem antykorozyjnym.Generalny nadzór i odpowiedzialność za technologię i procesy zabezpieczeń antykorozyjnych.Praca w godz. 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15.
'HYDRO-NAVAL" Spółka z o.o. - 2016-05-10 - Słupsk (pomorskie)
planowanie i realizacja dostaw,negocjowanie warunków handlowych w zakresie planowanych zakupów,nadzór nad stanami materiałów niezbędnych do produkcji,prowadzenie bazy dostawców,poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z istniejącymi,kontrola realizacji zakupów i zamówień,kontrola terminowości dostaw,nadzór nad dokumentacją dostaw,współpraca z pozostałymi działami
KORDAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-21 - Srebrna Góra (dolnośląskie)
obsługa klienta, sprzedaż produktów z zakresu sprzętu elektrycznego
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Olecko (warmińsko-mazurskie)