SPECJALISTA W ODDZIALE LOTNICZYCH I MORSKICH ŚRODKÓW BOJOWYCH(NR 3019) Bydgoszcz oferta pracy Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Stanowisko: SPECJALISTA W ODDZIALE LOTNICZYCH I MORSKICH ŚRODKÓW BOJOWYCH(NR 3019)
Wynagrodzenie: od 3 060 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:1. Prowadzenie zbiorczej bazy danych dotyczącej stanu technicznego lotniczych środków bojowych.2. Prowadzenie analiz wielkości zapasów lotniczych środków bojowych.3. Udział w opracowywaniu, aktualizowaniu i opiniowaniu dokumentów normatywnych w zakresie gospodarowania lotniczymi środkami bojowymi.4. Typowanie lotniczych środków bojowych do badań na bezpieczeństwo użytkowania i przechowywania. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Data publikacji: 2017-04-24
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie zbiorczej bazy danych dotyczącej stanu technicznego lotniczych środków bojowych.2. Prowadzenie analiz wielkości zapasów lotniczych środków bojowych.3. Udział w opracowywaniu, aktualizowaniu i opiniowaniu dokumentów normatywnych w zakresie gospodarowania lotniczymi środkami bojowymi.4. Typowanie lotniczych środków bojowych do badań na bezpieczeństwo użytkowania i przechowywania. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 060 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W ODDZIALE LOTNICZYCH I MORSKICH ŚRODKÓW BOJOWYCH(NR 3019)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 060 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (preferowane techniczne).Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w zakresie techniki lotniczej.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość przepisów w zakresie gospodarki środkami bojowymi.2. Doświadczenie z zakresu logistyki materiałowej lub ukończone kursy w tym obszarze.3. Doświadczenie zawodowe w pracy w komórkach organizacyjnych odpowiedzialnych za zabezpieczenie logistyczne SZ RP.4. Umiejętność biegłego posługiwanie się komputerem w zakresie pakietu biurowego.5. Kreatywność i inicjatywa w działaniu.6. Komunikatywność, chęć podnoszenia kwalifikacji oraz umiejętność wyrażania myśli w formie pisemnej.7. Wskazana znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.8. Dyspozycyjność.9. Poświadczenie bezpieczeństwa.
Nazwa pracodawcy: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgłaszanie ofert:- pocztą na adres 85-915 Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 z adnotacją Wydział Pracowników Wojska lub- osobiście Bydgoszcz, ul. Dwernickiego 1 - ofertę z adnotacją Wydział Pracowników Wojska zostawić na Biurze przepustek.INSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Józefa Dwernickiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.04.2017
Data dodania oferty pracy: 24.04.2017
Oferta pracy ważna do: 05.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
FWS Fabryka Wyrobów Styropianowych Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Żyrardów (mazowieckie)
Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień.
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-12-29 - Świnna Poręba (małopolskie)
praca biurowa, kontakty ze studentami w jęz. angielskim, francuskim i chińskim. Współpraca z uczelniami ze szczególnym uwzględnieniem Chin
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Białystok (podlaskie)
e-mail: krapkowice (at) herzog.com.pl
HERZOG Sp.z.o.o. - 2016-02-15 - Krapkowice (opolskie)
Dbanie o porawność danych Klientów w systemach wewnętrznych. Dbanie o poprawną dokumentację dla Klientów. Procesowanie wniosków kredytowych. Weryfikowanie zgodności dokumentów z obowiązującym prawem oraz wewnętrznymi regulacjami. Tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
- monitoring informacji o ogłoszonych przetargach, - aktualizacja bazy danych o przetargach, - komletowanie dokumentów podmiotowych i przedmiotowych, - weryfikacja ofert od strony merytorytcznej oraz pod względem zgodności z SIWZ, - terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetragową oraz przekazanie kompletu dokumentów do Klienta ogłaszającego postępowanie, - monitorowanie rezultatów. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) proline.pl
PROLINE Sebastian Ponikowski - 2016-10-24 - Mirków (dolnośląskie)
prowdzenie kadr
AMIR Ciastkarnia-Cukiernia Adam Majchrzak - 2018-09-11 - Ryki (lubelskie)
Specjalista ds. usług turystycznych
AGNIESZKA DĄBROWSKA AD INNOVATIONS - 2016-09-23 - Kraków (małopolskie)
-
Centrum Papiernicze KTT s.c. - 2017-01-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
MWM Sp. z o. o. - 2016-09-19 - Stryszów (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH, OBSŁUGA PROGRAMÓW UBEZPIECZENIOWYCH, WSPÓŁPRACA Z ZAKŁADAMI UBEZPIECZEŃ, NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Konin (wielkopolskie)
Kontakt osobisty z CV
COROPLAST Spółka z o.o. z udziałem zagranicznym - 2016-01-04 - Krapkowice (opolskie)
Poszukiwanie oraz selekcja osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-23 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Specjalista ds. wycen i kosztorysów: sporządzanie wycen, kosztorysów do planowanych inwestycji.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, rejestracja pracowników, obsługa programu PŁATNIK, obsługa programu kadry i płace
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, analiza projektów przetwarzania informacji, wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi, diagnozowanie projektów, modernizacja
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
Rozliczenie systemowe w wynajętych mieszkaniach, weryfikacja systemowa, zawieranie umów, kwaterowani pracowników ukraino językowych, realizacja zakupów wyjazdowych
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Kalisz (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•PROWADZENIE PROCESU REKLAMACYJNEGO POPRZEZ PRZYJMOWANIE, REJESTRACJĘ ZGŁOSZEŃ ORAZ BIEŻĄCE MONITOROWANIE,•PROWADZENIE I AKTUALIZACJA REJESTRU ZGŁASZANYCH REKLAMACJI,•WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM HANDLOWYM, MAGAZYNEM ORAZ DOSTAWCAMI,•PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDZI NA REKLAMACJE I DOSTARCZANIE ICH W USTAWOWYM TERMINIE KLIENTOWI.WYMAGANIA:•DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU,•ZNAJOMOŚĆ PRAWA W OBSZARZE REKLAMACJI,•ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU OBSŁUGI KLIENTA,•DUŻA ODPORNOŚĆ NA STRES ORAZ UMIEJĘTNOŚCI MINIMALIZACJI KONFLIKTÓW,•UMIEJĘTNOŚĆ SAMODZIELNEGO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW I PODEJMOWANIA DECYZJI.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANI
MEBLE.PL S.A. - 2016-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Legnica (dolnośląskie)
1. Prowadzenie obsługi Stacji Uzdatniania Wody w Borucinie, w ramach której do obowiązków należeć będzie w szczególności:-kontrola pracy pomp poziomych, ich konserwacja i przegląd;-kontrola pracy pomp głębinowych, ich konserwacja i przegląd;-kontrola pracy chloratorów, ich konserwacja i przegląd;-prowadzenie płukania filtrów;-prowadzenie książek pracy stacji;-utrzymywanie w należytym stanie technicznym zasuw i armatury znajdującej się na SUW;2. Dbałość o wygląd zewnętrzny i wewnętrzny Stacji Uzdatniania Wody(koszenie traw, malowanie ogrodzenia, konserwacja zewnętrznej i wewnętrznej armatury itp.).3. Prowadzenie konserwacji, napraw i zabezpieczenie wykorzystywanego sprzętu, narzędzi i maszyn.4. Dokonywanie bieżących przeglądów sieci oraz urządzeń sieci wodociągowej.5. Współudział w pracach konserwatorsko-naprawczych w oczyszczalni ścieków, przepompowniach ścieków, sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, które ze względów bezpieczeństwa nie mogą być prowadzone przez jednego pracownika.6. Usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej i wodociągowej(naprawa uszkodzonych kanałów, przyłączy, włazów, studni, wpustów i zasuw na sieci).Wymagania niezbędne:-obywatelstwo polskie-pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,-wykształcenie zawodowe kierunkowe: preferowane techniczne,-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,-posiadanie prawa jazdy kat. B.Wymagania pożądane:-znajomość zagadnień z dziedziny oczyszczania ścieków,-systematyczność i zaangażowanie w realizowaniu obowiązków;-komunikatywność i dyspozycyjność;-samodzielność, odpowiedzialność, skrupulatność i dokładność,-kultura osobista,-umiejętność pracy w grupie oraz dobra organizacja czasu pracy.Warunki pracy:-wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin-praca odbywa się na terenie miasta i gminy Krzanowice-praca wymaga pełnienia cyklicznych dyżurów całodobowych,-możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych.Pełna terść ogłoszenia: http://pwik.krzanowice.pl/Konserwator%20sieci%20wodoci%C4%85gowej.pdf
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Krzanowicach - 2017-09-04 - Krzanowice (śląskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Sierpc (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Trzcianka (wielkopolskie)
obsługa komputera
PSF POLISH SPRINGS FACTORY SP. Z O.O. - 2017-08-09 - Golczewo (zachodniopomorskie)
wykonywanie masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich w tym masaż tajski, całego ciała, olejowy, refleksoterapia stóp;
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Lublin (lubelskie)
W/g zawodu.
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami, aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa, realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie ofert i warunków handlowych.
INFOVER S. A. - 2015-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż farb, lakierów, złomów kolorowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej oraz w delegacjach na terenie całego kraju.
MERCURY HM SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-10-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca w dziale marketingu i sprzedaży; pierwsza umowa na czas określony
UNIMOULD SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-17 - Pieńsk (dolnośląskie)
1.Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną.2.Przekazanie do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych.3.Bieżące regulowanie aneksami warunków umów, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami.4. Prowadzenie bieżącej analizy treści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów.5. Prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie.6. Przygotowywanie projektów umów wchodzącychw skład SIWZ oraz skorygowanie ich treści po zebraniu stosownych uzgodnień.7. Posiadanie zbiorów przepisów i wytycznych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jego uaktualnianie.8. Realizacja zamówień publicznych do 30 000 Euro.Sporządzanie umów w szczególności związanych z robotami budowlanymi, umów o dzieło oraz innych dokumentów wynikajacych z prawa zamówień publicznych.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-09-04 - Gdańsk (pomorskie)