SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. CZESKIM LUB SŁOWACKIM (PRACA W BIURZE LUB ZDALNIE) K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. CZESKIM LUB SŁOWACKIM (PRACA W BIURZE LUB ZDALNIE) K/M
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ miesięczne prowizje 1500-3000 złotych netto. Na czas szkolenia zapewnione zakwaterowanie w Warszawie.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. CZESKIM LUB SŁOWACKIM (PRACA W BIURZE LUB ZDALNIE) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
czeski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego (min. poziom C1) - warunek konieczny. W przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Możliwośći przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie do biura firmy do Warszawy - warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie). Minimum średnie wykształcenie. Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne. Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres. Motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center).Ogólny zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień. Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym. Promowanie i sprzedaż produktów. Dbanie o relację z klientami. Obsługa bazy danych. Administracja i praca z wewnętrznym systemem. Praca na pełen etat. Zatrudnienie na stałe po okresie próbnym. Możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (stałe lub elastyczne godziny między 8 a 21). Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy. Premiowanie dobrych wyników. System szkoleń i stałe wsparcie ze strony trenerów wewnętrznych. Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon). Zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy. Miejsce pracy: centrum Warszawy, z możliwością pracy zdalnej.Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania są proszone o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim aplikując przez link: https://jobhouse.traffit.com/public/form/a/653 (nr ref. SPRZED/WAW/JEZ ) - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV (aplikacja przez link)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.09.2018
Oferta pracy ważna do: 18.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiskaSala E
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Dostarczanie towaru do klientów oraz wydawanie towaru z magazynu.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Zamość (lubelskie)
montaż mebli
kontakt przez PUP - 2015-10-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie specyfikacji przetargowych, wysyłanie ofert handlowych, obsługa programów faktura i magazyn, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych. Wymagania: wykształcenie średnie z maturą lub wyższe, znajomość języka angielskiego, znajomość programów Word, Excel, prawo jazdy kat B.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Orle (pomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażąnie w Polsce- projekt zastosowań informatyki.Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Zabierzów (małopolskie)
Rozwój sprzedaży oraz realizacja celów sprzedażowych- Prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów- Reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z aktualnymi klientami- Promowanie wizerunku firmy oraz oferowanych produktów zgodnie z przyjętą strategią i politykąhandlową- Realizacja krótko i długoterminowych celów sprzedażowych- Analiza rynku oraz aktywności konkurencjiMiejsce pracy : Rzeszów i okolice
Marcin Mroczko PLUS PROJEKT - 2016-05-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie: zawodowe; mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy kat. B; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
AGUM-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Gliwice (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTA -SPRZEDAŻ TOWARÓW I REALIZACJA PLANÓW -PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARÓW - ANALIZOWANIE RYNKU I OFERT
POLGAZ AUTO GAZ SYSTEM Sebastian DROBEK Spółka jawna. - 2018-03-14 - Kłodzko (dolnośląskie)
Rekrutacja cudzoziemców, doradztwo bizesowe, sprzedaż usług
Progres Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o relacje z pozyskiwanymi klientami, sporządzanie raportów sprzedażowych (Praca: Zielona Góra i okolice, woj. lubuskie)
COMFO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Zielona Góra (lubuskie)
utrzymanie i naprawa infrastruktury technicznej, usuwanie usterek i awarii powstałych na obszarze brygady specjalistycznej, umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
kontakt przez OHP - 2018-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, kasowanie towarów, wystawianie faktur, doradztwo. Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 600 872 088, e-mail: j.jozefczak (at) pi-on.pl
Stowarzyszenie Niepełnosprawni Dla Środowiska - Ekon - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KONSUMENTA W ZAKŁADZIE GASTRONOMICZNYM. PROWADZENIE DOKUMENTACJI.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Ziębice (dolnośląskie)
Praca w siedzibie firmy we Wrocławiu ,a także cała Polska, pracodawca zapewnia dojazd oraz zakwaterowanie dyspozycyjność od 6 do 17 w różnych dniach,ok 168 godzin miesięcznie ,umowa zlecenie , a po okresie próbnym umowa o prace, w zależności od zlecenia monitoring pracowników,poszukiwanie nowych kandydatów,wprowadzanie pracowników na zakłady oraz poszukiwanie zakwaterowania ,praca w delegacjach ,prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny, Oferta pracy dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW BIURA, ODBIERANIE ZLECEŃ TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH NA USŁUGI WYWOZU ODPADÓW, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE POCZTY, PROWADZENIE MAŁEJ KSIĘGOWOŚCI, PRZYJMOWANIE GOTÓWKI OD KLIENTÓW ZA WYKONANE USŁUGI, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ KSIĘGOWYCHPRACA W GODZINACH 07:00-17:00PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL TOMASZ FRANECKI - 2017-05-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
specjalista ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
specjalista do spraw exportu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Niepołomice (małopolskie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
montaż skrzynek z elementami elektronicznymi, lutowanie,
Alumet Sp. z o.o. - 2017-12-04 - Daleszewo (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, prowadzenie rozmów telefonicznych
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Łódź (łódzkie)
- Przedstawianie oferty klientom;- Nawiązywanie kontaktu z klientami firmy;- Aktywne pozyskiwanie klientów w sektorze B2B;- Budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywanie analiz biznesowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.10.2018 r. do 30.09.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.10.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub rachunkowość. Wymagane minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwa podatkowego w firmie działającej w sektorze ssc/bpo. Wymagana znajomość pakietu ms office w szczególności ms excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Katowice (śląskie)
naprawa pojazdów samochodowych, wymiana podzespołów, olejów silnikowych i innych części
Zakład Mechaniki Pojazdowej Krzysztof Wechterowicz - 2016-09-01 - Prusy (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa dotychczasowych klientów, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2017-01-27 - Siedlce (mazowieckie)
•Dekretacja dokumentów księgowych.•Wprowadzanie dokumentów do systemu Finansowo Księgowego. •Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych•Bieżąca weryfikacja rozrachunków handlowych•Wspomaganie Głównego Księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez dział finansowo-księgowy
ZENON Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Brusy (pomorskie)
Obsługa handlowa klientów posługujących się językiem niemieckim
ADAMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-28 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż i przygotowanie ofert handlowych. Aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej.
POLSKA PRESSE Sp. z o.o. filia w Poznaniu - 2016-09-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Kreatywne współtworzenie polityki firmy w dziale sprzedaży, dbałość o utrzymanie i rozwijanie kontaktów z Klientami, tworzenie ofert handlowych, monitorowanie rynku, pozyskiwanie nowych Klientów. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ARPAPOL 8 SP. Z O. O. - 2016-08-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych, sporządzanie zestawień, analiza otrzymanych ofert, udział w negocjacjach techniczno - handlowych.Zdolności analityczne i negocjacyjn,znajomość programu do harmonogramowania i kosztorysowania.
GEO Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-01-18 - Radymno (podkarpackie)