SPECJALISTA DS. ADMINISTARCYJNYCH Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTARCYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw administarcyjnych związanych z działanością firmy.Przygotowywanie umów i dokumentów, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, analiz.
Data publikacji: 2017-02-22
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw administarcyjnych związanych z działanością firmy.Przygotowywanie umów i dokumentów, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, analiz.
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTARCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość pakietu Office;znajomośc programu KPiR,R2fk
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 22.02.2017
Oferta pracy ważna do: 08.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynowanie pracy działu ds. handlu, negocjowanie umów z partnerami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Piaseczno (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca w zawodzie kasjer handlowy.
Instal-Czudec Fąfara Spółka Jawna - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-05 - Katowice (śląskie)
Analiza czasów i efektywności procesów produkcyjnych, aktualizacja kalkulacji wraz ze zmianami technicznymi lub procesowymi, kalkulacja czasów operacji na potrzeby ofertowania dla klienta. Praca w godzinach 8.00-16.00
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Psarskie (wielkopolskie)
Pomoc przy produkcji potraw. Wymagane wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, miele widziane doświadczenie, książeczka sanepidowska. Praca w godzinach 15-21
PPH "ROJBER" Sp. J. Tomasz Rojek - 2016-10-04 - Mysłowice (śląskie)
montaż systemów TV przemysłowej, delegacje
"DX" - Ireneusz Dyks - 2016-01-18 - Kłodawa (lubuskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ZADANIA:- sporządzenie ofert do postępowań przetargowych, eksploatacyjnych i usługowych- przygotowanie gwarancji wadialnych, zabezpiewczenia do umów- Przygotowanie dokumentów i rozliczenie inwestycji- Przygotowanie umów dla Inwestorów- Wystawianie faktur sprzedażowych- Nadzorowanie prac działu serwisowego - Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów- przygotowywanie raportów i zestawień- wykonywanie prac zlecone przez przełożonegoCV proszę przesyłać na adres: biuro (at) ekotech.net.pltelefon kontaktowy: 058 535 24 08
EKO-TECH KAROL SŁOMSKI - 2017-07-03 - Gniew (pomorskie)
WYMAGANIAObsługa klientów,Tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych,Wstępna selekcja,Aktywne poszukiwanie kandydatów,Przygotowanie zestawień i raportów rekrutacyjnych.Kontakt z pracodawcą:Monika Mróztel. 502 784 876mail. m.mroz (at) obpon.pl
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-07 - Przemyśl (wielkopolskie)
stanowisko :specjalista ds.marketingu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Górsk (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe w obliczaniu kosztów produkcji, znajomość zagadnień księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)
Zadania na powyższym stanowisku: realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP, kontrola przestrzegania przepisów, zasad i obowiązujących procedur BHP oraz PPOŻ. organizacja i prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu BHP, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz inicjowanie zmian zmierzających do usuwania tych zagrożeń. Oczekiwania: wykształcenie wyższe kierunkowe, bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP, PPOŻ i ochrony środowiska, min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość pakietu MsOffice (ze szczególnym uwzględnieniem Excel oraz Power Point), umiejętności prowadzenia szkoleń i prezentacji. Firma oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności, możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie, przyjazną atmosferę współpracy nastawioną na realizację wyznaczonych zadań. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) z zaznaczeniem numeru referencyjnego na adres rekrutacja (at) nifcokorea.pl. Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)".
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-09 - Żory (śląskie)
Prowadzenie kursów językowych dla dorosłych.
Centrum Języków Obcych i Edukacji POLIGLOTUS Tomasz Górski - 2017-02-24 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
odbieranie produktów z taśmy i pakowanie do opakowań zbiorczych, umowa o pracę tymczasową
Flex HR Doradztwo Personalne Agnecja Zatrudnienia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie menu i posiłków według potrzeb i karty- dbanie o porządek na stanowisku pracy
ST INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-08 - Niechorze (zachodniopomorskie)
obsługa i9nfrastruktury o zakładzie przemysłowym, obsługa i konserwacja maszyn i budynków
Cegelec Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Bytom (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- Księgowanie rezerw związanych z kosztami bieżących i przyszłych okresów,- Monitorowanie kont przejsciowych oraz współpraca z działem Zobowiązań,- Monitorowanie kont kosztowych na wybranych lokalizacjach,- Uzgadnianie kont w systemie CERTIFICATION,- Jakościowa ocena uzgodnionych kont,- Proaktywna kontrola kont bilansowych oraz ich analiza pod względem wystąpienia różnic kursowych- Wykonywanie zadań zgodnie z wymaganiami klienta określonymi w odpowiedniej umowie, polityką rachunkową firmy oraz w zgodzie z przepisami prawa,- Zapewnienie właściwej komunikacji z klientami, współpracownikami i przełożonymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa programu Sage Kadry i Płace (prowadzenie rozliczeń z ZUS), wystawianie umów cywilnoprawnych w programie Sage Kadry i płace, naliczanie składek ZUS i PDOF zgodnie ze statusem osoby, przygotowanie rejestracji i wyrejestrowania osób w ZUS, zatwierdzanie do zapłaty rachunków do umów, przygotowywanie paczek płacowych (doprzelewów bankowych i ksiąg) wraz z pochodnymi odwynagrodzeń z programu kadrowego, weryfikacja danych wprogramie kadrowym napodstawie informacji i zapisów otrzymanych z księgowości, zastępowanie osoby prowadzącej kadry w wypadku jej nieobecności.
Capital Work - 2017-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
koordynacja zleceń( praca biurowa)
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Wólka (łódzkie)
Przygotowanie podłoża (szlifowanie, odkurzanie), układanie warstwy gruntu, wylewanie warstwy nośnej, cięcie dylatacji
PROFITECH PLUS Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Jaworzno (śląskie)
jw.
PROSERVICE FINTECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków- księgowanie sprzedaży zagranicznej i krajowej -uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami krajowymi i z zagranicznymi -co miesięczne uzgadnianie rejestrów sprzedaży i kont do deklaracji VAT- tworzenie odpisów aktualizujących należności, spisywanie należności- bieżąca współpraca z działem windykacji- uczestnictwo w inwentaryzacjiUmiejętności:- mile widziana znajomość zagadnień transportowych- znajomość zasad księgowania (kosztów, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczania różnic kursowych)- znajomość: systemu Symfonii, transakcji zagranicznych WDT, WNT, Importu usług, - znajomość języka angielskiego komunikatywnie- znajomość excela- poziom zaawansowany- typu tabele przestawne, formuły wyszukaj pionowo i inne
VISLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Banino (pomorskie)
wyszukiwanie zamówień, sporządzanie raportów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, ofertowanie ( w tym wyceny), monitorowanie realizacji zamówień
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
wegług wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kluczbork (opolskie)
prowadzenie korespondencji biurowej,odsługa kuriera(przygotowywanie wysyłek),obsługa sprzętu biurowego.
P.P. "LE-GUM" Tomasz Leśniak - 2018-09-03 - Skwierzyna (lubuskie)
j.w.
PIKUŁA Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)