SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Przemyśl oferta pracy OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: WYMAGANIAObsługa klientów,Tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych,Wstępna selekcja,Aktywne poszukiwanie kandydatów,Przygotowanie zestawień i raportów rekrutacyjnych.Kontakt z pracodawcą:Monika Mróztel. 502 784 876mail. m.mroz (at) obpon.pl
Data publikacji: 2018-08-07
Lokalizacja: Przemyśl (wielkopolskie)
Pracodawca: OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fredry 1/1, 37-700 Przemyśl, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
WYMAGANIAObsługa klientów,Tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych,Wstępna selekcja,Aktywne poszukiwanie kandydatów,Przygotowanie zestawień i raportów rekrutacyjnych.Kontakt z pracodawcą:Monika Mróztel. 502 784 876mail. m.mroz (at) obpon.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzychodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sieraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: metody rekrutacji i selekcji
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy:
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
PLAC KILIŃSKIEGO 2, 35-005 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PLAC KILIŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.08.2018
Data dodania oferty pracy: 07.08.2018
Oferta pracy ważna do: 21.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta sklepu meblowego, dbałość o wizerunek firmy, sprzedaż mebli zgodnie z polityką firmy.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2017-04-05 - Suchedniów (świętokrzyskie)
organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz
kontakt przez OHP - 2018-02-06 - Kościerzyna (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
samodzielne sporządzanie list płac, kart przychodów, dokumentów zw. z zasiłkami chorobowymi, deklaracji ZUS
Biuro Rachunkowe Książek i Wspólnicy Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Wadowice (małopolskie)
nauczanie początkowe dzieci w szkole
Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Stefana Żeromskiego - 2016-03-10 - Sosnowiec (śląskie)
Prace ślusarskie przy obróbce metalu. Praca jedno lub dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 w Mesznej (możliwość zapewnienia dowozu lub noclegu).
KUROWSKI G&T SP. Z O. O. - 2016-06-01 - Meszna (śląskie)
Do zakresu obowiazków wlaściwego dla roli należy wsparcie administracyjne Group Technology oraz Group Operations(dywizji zatrudniajacych ponad 30 000 ludzi na całym świecie). W szczególności dotyczy to wsparcia i tworzenia procesów, przenoszenia procesów miedzy lokalizacjami, zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiazków należy kodowanie oraz przesyłanie do dalszego procesowania faktur wystawianych przez firmy współpracujace z Bankiem. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejetności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Zabierzów (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
konsultacje dla klientów zewnętrznych w obszarze technologii microsoft, migracji między systemai windows, wirtualizacji aplikacji i serwerów, projektowanie i wdrażanie rozwiązania system center configuration manager w środowisku produkcyjnym, konsultacje w zakresie konfiguracji, administracji i utrzymania środowisk z wykorzystaniem najlepszych praktyk odnoszących się do zarządzania i wdrażania aplikacji z wykorzystaniem self service portal dla użytkowników, integrowanie rozwiązań, zarządzanie software update poit, update publisher, wdrażanie systemów operacyjnych z wykorzystaniem OSD, integrowania system center configuration manager, kompleksowego zarządzania ochroną antywirusową, raportowanie, kontrola stanu prawidłowej konfiguracji środowisk stacji roboczych i serwerów, zarządzanie systemami mobilnymi poprzez integrację z rozwiązaniem windows intune, budowa paczek oprogramowania do automatycznej dystrybucji z wykorzystaniem: admin studio, wise packaging, advanced installer
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)
Zamieszczanie ofert pracy. Rozmowy z kandydatami. Tworzenie systemu rekrutacji pracowników. Budowanie wizerunku zgodnie z employer branding. Tworzenie raportu o pracy. Wykonywanie tłumaczeń ukraińskich, rosyjskich potrzebnych do rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej (głównie z Ukrainy i Białorusi).
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Starogard Gdański (pomorskie)
wycena i kalkulacja zleceń, obsługa systemów komputerowych, sporządzanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kościan (wielkopolskie)
Kontrola jakości nasion soi i czystości. Raportowanie wyników inspekcji. Przygotowanie i utrzymanie planów kontroli jakościowych i standardów inspekcji. Wykonywanie czynności diagnostycznych i analitycznych na materiale siewnym. Wstępna optyczna ocena materiału siewnego. Doradztwo w zakresie ochrony roslin i uprawy soi.
HODOWLA SOI AGROYOUMIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Wykonywanie obowiązków na stanowisku kadrowa/kadrowy.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-02-02 - Chojnice (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa komputeraprzygotowanie wycenrozmowy z klientaminegocjacje
Petersmedia Majka Piotr, Mołdrzyk Piotr S.C. - 2017-02-13 - Konojad (wielkopolskie)
j.w
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad właściwym składowaniem wyrobów na placu magazynowym i prowadzenie kontroli składowania,nadzorowanie harmonogramu wysyłki prefabrykatów wg ustalonych ilości i terminów, nadzór nad załadunkiem wyrobów na środki transportu, właściwym ich ułożeniem oraz wystawianie dowodów WZ, prowadzenie ewidencji wykonanych usług transportowych, wydawanych wyrobów i innych elementów służących do załadunków, wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz wystawianie FV, raportowanie, współpraca z innymi wydziałami przedsiębiorstwa.
Comfort S.A. - 2016-09-08 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
praca w pizzeri,obsługa klienta, utrzymanie czystości w lokalu,
FIRMA NICOLL ANNA GODLEWSKA-BRYŁA - 2018-02-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Praca wymaga artystycznego podejścia i doświadczenia orazi wiedzy o gładziach dekoracyjnych - wenecka, ottoczento, marmorino, traubertino tivolii, papinus, sachora, inne. Praca na umowę zlecenie, 100 godzin pracy w miesiącu, dyspozycyjność w godz. 8-19, od poniedziałlku do piątku. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata. Oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, tłumaczenie rozmów, przygotowywanie reklamy i promocji
PANNU TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Ząbki (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE I PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH Z ZAKRESU POŻAROWEGO, GWO,, MEDYCZNEGO, ADN, ADR, PRZEWOZU ŁADUNKÓW NIEBEZPIECZNYCH.POMOC W PRZYGOTOWANIU I PROWADZENIU ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W RAMACH OSRM.PROWADZENIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ.NADZÓR TECHNICZNY NAD EKSPLOATACJA I PRAWIDŁOWYM WYKORZYSTYWANIEM SPRZĘTU ( W TYM INFORMATYCZNEGO) APARATURY I URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH OŚRODKA.WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (POŻARNICZE).OBSŁUGA KOMPUTERA.MINIMUM 5 LAT DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE.UMOWA NA CZAS PRÓBNY Z MOŻLIWOŚCIĄ ZAWARCIA UMOWY NA CZAS NIEOKREŚLONY.cv na adres email : a.druchniak (at) am.szczecin.pl
Akademia Morska - 2018-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Współpraca z klientami z Ukrainy i Niemiec.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Łódź (łódzkie)
- Kompleksowa obsługa dostawców maszyn, urządzeń, samochodów. Utrzymywanie stałych relacji oraz czynne poszukiwanie nowych dostawców. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana wiedza z zakresu finansowania (Leasing, Kredyt, Pożyczki, Dotacja itp.). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: b.karlikowska (at) silesialeasing.pl
1. SILESIA LEASING Marcin Kowalik 2. HPDA Marcin Kowalik - 2016-01-26 - Mikołów (śląskie)
adminuistracja syst. informatycznymi oraz zapewnienie ich sprawnego działalnia, obsługa zgłoszeń użytkowników syst. informat., aktualizacja i odpowiedzialnośc tech. za str. internetową Banku
BANK SPÓŁDZIELCZY w Cycowie - 2018-02-13 - Cyców (lubelskie)
wprowadzanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Lipsko (mazowieckie)
Poszukiwanie klientów na terytorium Polski, Krajów Wschodnich, prowadzenie rozmów z klientami w językach obcych, przygotowywanie ofert dla klientów, prezentowanie ofert sprzedaży, znajomość technik sprzedaży (materiałów budowlanych). Poziom wykształcenia: preferowane średnie o specjalności handlowej, mile widziane wyższe. Umiejętności: łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość Rynku Wschodniego. Uprawnienia: prawo jazdy kat. B. Doświadczenie zawodowe 2 lata na w/w stanowisku. Znajomość języków obcych: j. rosyjski oraz j. ukraiński w stopniu dobrym. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Lublin (lubelskie)
1.Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym merytorycznym i rachunkowym.2.Wprowadzanie dokumentów do rejestru VAT.3.Księgowanie dokumentów.4.Nauka programu płacowego PŁATNIK.5.Sporządzanie deklaracji do ZUS: DRA, RCA, RZA oraz dokumentów. zgłoszeniowych/wygłoszeniowych.6.Sporządzanie list płac, rachunków do umów cywilno-prawnych.7.Prowadzenie bieżących spraw kadrowych.8.Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Tarnów (małopolskie)
Różne prace remontowe, hydrauliczne, elektryczne, porządkowe ("złota rączka"). Okres wykonywania umowy do 30.10.2018. Wynagrodzenie 13,70 zł brutto za godz.
Ośrodek Rehabilitacyjno-Wczasowy "Ewa" - 2018-08-02 - Ustka (pomorskie)
-administrowanie budynkami-realizacja remontów, zgłoszeń awarii i napraw-obsługa najemców-przygotowywanie umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku-stała kontrola kosztów, dokonywanie analiz ekonomicznych-poszukiwanie konkurencyjnych dostawców mediów i usług, negocjowanie umów-prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie spraw związanych z zarządzaniem majątkiem trwałym-sporządzanie raportów i analiz, usprawnienie procesu raportowania-współpraca z firmami zewnetrznymi- prowadzenie księgi inwentarzowej, w szczególności prawidłowe ewidencjonowanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Mikołów (śląskie)