SPECJALISTA DO SPRAW KADR Chojnice oferta pracy Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie obowiązków na stanowisku kadrowa/kadrowy.
Data publikacji: 2018-02-02
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 4, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie obowiązków na stanowisku kadrowa/kadrowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie 2400 zł brutto + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe, min. 2 lata doświadczenia.30.2018.AK
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Kolejowa 4, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv + zdjęcie obowiązkowo od pn do pt w godz. 8:00-8:30.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojnice
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: produkcja materiałow budowlanych, budownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.02.2018
Data dodania oferty pracy: 02.02.2018
Oferta pracy ważna do: 04.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa procesu sprzedaży przez internet, przyjmowanie zgłoszeńklientów składanych przez strone internetową, wprowadzanie dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Zielona Góra (lubuskie)
dbanie o odpoiwednią ekspozycję towaru, zatowarowanie sklepu, przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń, jak również dbanie o uprzejmą obsługę klienta, regularna i płynna odprawa kasowa
KAUFLAND POLSKA MARKETY SP. Z O.O. SP. K. - 2017-07-06 - Oborniki (wielkopolskie)
refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
Konstruowanie, projektowanie i naprawa urządzeń i rekwizytów scenograficznych, malowanie, wykonywanie prac plastyczno-modelowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-04-19 - Głuchołazy (opolskie)
-planowanie i nadzorowanie transportu-wprowadzanie ,modyfikowanie kart drogowych-obsługa programów branżowych-zestawienia paliwowe-przyjmowanie zgłoszen i reklamacji
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów; pozyskiwanie danych; obsługa mediów społecznościowych;
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 6-14, 14-22; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
PLASMET Czechowicz Sp.J. - 2017-03-09 - Widzino (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Realizowanie działalności administracyjnej i marketingowej-administrowanie prac biura. Dbałość o dobry wizerunek spółki. Przygotowywanie umów i dokumentów firmy. Dbałość o poprawny obieg dokumentów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów przetargowych. Organizacja bieżącej pracy. Wsparcie działu marketingu i księgowości. Utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami. Dbałość o zapotrzebowanie materiałów biurowych, higienicznych i spożywczych. Wsparcie administracyjne dla Zarządu, Pełnomocników Zarządu i pozostałych pracowników firmy. Dbałość o przebieg spotkań biznesowych i pomoc w organizowaniu podróży służbowych pracownikom firmy.
M&MR TRADING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Gdynia (pomorskie)
- realizacja projektów marketingowych,- redagowanie treści i tworzenie tekstów marketingowych,- przygotowywanie prezentacji i materiałów graficznych,- koordynowanie strony internetowej i jej zawartości,- kreacja, produkcja i logistyka materiałów,- współpraca z portalami i pismami o tematyce wnętrzarskiej, meblowej,- udział w organizacji szkoleń, eventów oraz imprez integracyjnych,- współpraca z działem handlowym w Polsce oraz działaniami marketingu w spółkach siostrzanych za granicą- udział w budowaniu wizerunku marki na rynku polskim
"INDECO" S.A. - 2017-05-22 - Karpin (mazowieckie)
1.Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa. 7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku: Specjalista ds administracyjnych. 8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownikow MPŚ; praca w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-06 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe ,umiejętność: znajomość rynku Europy Wschodniej, UE (branża rolnicza), deklaracja ładunkowa, uprawnienia: prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: 5 lat w sprzedaży, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, niemieckiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: pozyskiwanie kontrahentów z rynków Europy Wschodniej(branża handlowa,rolnicza), wystawianie dokumentów dostawy, koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw, uzgodnienia handlowe. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Europa Wschodnia, UE.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Lublin (lubelskie)
Składanie zamówień na dostawę surowców, materiałów, analizowanie rynku, budowanie bazy dostawców, utrzymywanie stałych kontaktów z dostawcami
"POLI-ECO" Sp.zoo Tworzywa Sztuczne - 2016-03-09 - Żary (lubuskie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych, księgowanie faktur, kontrola sald rachunków klientów.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Łódź (łódzkie)
Naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PEFRON, współpraca z urzędem pracy, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, ewidencji nieobecności, ewidencji badań lekarskich.
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2017-07-21 - Chojnice (pomorskie)
murowanie ścian
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
negocjowanie najkorzystniejszych pod wzgleme cen i jakości odzieży i obuwia, wyszukiwanie i analiza ofert dostawców z Indii, Bangladeszu i Pakistanu, a następnie kontakty z przesdtawicielami tych firm i ustalanie warunków transakcji, utrzymywanie relacji ze sprawdzonymi dostawcami sprzedaży on-lin w języku angielskim, urdu, punjabi, dbałość o pozytywny wizerunek firmy, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
Clear Firma sprzątająca Beata Lenarczyk - 2016-02-03 - Opacz Mała (mazowieckie)
sprzedaż bezpośrednia, pozyskiwanie klientów
P.H.U. "MONTEX" Cedzidło Grzegorz - 2018-01-04 - Świebodzice (dolnośląskie)
Kontakt z zagranicznymi kontrahentami
SMD WIERZBICKI ANDRZEJ WIERZBICKI - 2016-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Wystawianie, naliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, utrzymywanie w należytym stanie dokumentów firmy i ich archiwizowanie oraz korespondencji dotyczącej powierzonego stanowiska pracy. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność współpracy w zespole, dobra organizacja pracy, doświadczenie w pracy biurowej. Tel.: 501 008 171 Robert Świergiel/ 512 001 700 Radosław Lemieszek. Adres e-mail: praca (at) maszonski.com
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2016-11-18 - Sulęcin (lubuskie)
sprzedaż materiałów wykończeniowych oraz budowlanych, realizacja planów sprzedaży i marż, budowanie relacji z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Praca w godz.8-16
KOSTA Sp. z o.o - 2017-12-05 - Opole (opolskie)
Wykonywanie prac ślusarskich i montażowych, dbałość o terminowość realizacji zleceń
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-01-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w.
EWL Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język holenderski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-07-26 - Kornice (śląskie)
sprzedaż produktów firmy (materiały do produkcji rolnej), wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2017-03-03 - Psary Witowskie (łódzkie)
sporządzanie potraw, obsługa sprzętu w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Tczew (pomorskie)