SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO Z JĘZYKIEM DUŃSKIM K/M (J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Pewne i sprawdzone laptopy.Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO Z JĘZYKIEM DUŃSKIM K/M (J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2016-02-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:02-437 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO Z JĘZYKIEM DUŃSKIM K/M (J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator stron internetowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2016
Data zakończenia pracy: 07.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
duński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymaagania: wykształcenie minimum średnie- kierunki techniczne, informatyczne; bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz duńskiego (poziom minimum B2), dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, znajomość pakietu MS Office, znajomość systemów operacyjnych Windows XP/7/8/10, mile widziana wiedza z zakresu serwisu sprzętu komputerowego (PC, laptopy, drukarki, modemy), doświadczenie w środowisku helpdesk będzie dużym atutem. Obowiązki: udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych i sprzętowych, współpraca z innymi inżynierami serwisu w zakresie naprawy sprzętu, kontrola jakości zgłoszeń rejestrowanych w systemie, udział we wdrożeniu nowych usług w obszarze wsparcia technicznego. Elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym 24/7, międzynarodowe środowisko pracy pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach, szkolenie od pierwszego dnia pracy, ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej, prywatna opieka medyczna z pakietem rodzinnym, kartę Multisport, inne dodatkowe benefity. Umowa z agencją pracy tymczasowej, praca w Warszawie-Włochy- adres zastrzeżony przez pracodawcę użytkownika. Osoby zainteresowane proszone są o przysyłanie aplikacji na adres warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref. HELP/DESK/JĘZ
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - praca w Warszawie-Włochy, adres zastrzeżony przez pracodawcę użytkownika
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator stron internetowych
Data dodania oferty pracy: 11.02.2016
Oferta pracy ważna do: 21.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Biskupcu - 2018-04-04 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
praca biurowa
SPORT GROUP SEBASTIAN PĘZIOŁ-SAKOWICZ - 2016-10-27 - Poznań (wielkopolskie)
OBSŁUGA POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH OD KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO, KONTAKT DROGĄ MAILOWĄ Z ZAGRANICZNYM PARTNEREM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W PRACY Z KLIENTEM (INFOLINIA LUB SKLEP STACJONARNY), DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Współpraca z organizacjami założycielskimi szkół, sądami, poradniami psychologiczno-pedagogicznym, opracowywanie systemów rozwiązań w zakresie kształcenia i wychowania, koordynowanie spraw związanych z realizacją zadań dotyczących kształcenia i wychowania.Dobre umiejętności organizacyjne oraz łatwość nawiązywania kontaktów.
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-07-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Tworzenie i analiza raportów finansowo - ekonomicznych, budżetowanie, kontrola kosztów.
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Słupca (wielkopolskie)
- obsługa klientów zainteresowanych ofertą firmy- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów- negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją- kontrola stanu należności- przygotowanie ofert i zamówień oraz prowadzenie negocjacji handlowych
MODERN FORMS Marcin Bosek - 2018-02-27 - Dobrzechów (podkarpackie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00Wysokość wynagrodzenia miesięcznie (brutto): 3500zł brutto miesięcznie przez pierwsze 5 tygodni zatrudnienia. Następnie 3900zł brutto (wynagrodzenie podstawowe) + 750zł brutto (dodatek językowy) po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów, oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem.Umowa na czas określony (Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony)
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzenie danych do systemu komputerowego, bieżące rozliczanie produkcji, sprawdzanie raportów oraz kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
zakres obowiązków – identyfikacja, analiza i weryfikacja potrzeb biznesowych, prowadzenie badań, oceny oraz dokumentacji modeli biznesowych, udoskonalanie procesów i wprowadzanie zmian, organizacyjne planowanie strategii i rozwoju firmy, rozwiazywania problemów biznesowych związanych z procedurami działania firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Puławy (lubelskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Opoczno (łódzkie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ KRAJOWYCH I EKSPORTOWYCH: PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ NA PRODUKTY OFEROWANE PRZEZ PCC SYNTEZA S.A., WERYFIKACJA ZAMÓWIEŃ POD KĄTEM ICH WYKONALNOŚCI, TJ. WYMOGÓW HANDLOWYCH, TECHNICZNYCH, JAKOŚCIOWYCH, LOGISTYCZNYCH, REJESTRACJA ZAMÓWIEŃ W BAZIE ZAMÓWIEŃ, WERYFIKACJA DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW (UZGODNIENIA Z KIEROWNIKIEM PRODUKCJI WYDZIAŁU ALKILOFENOLI), PLANOWANIE I ORGANIZACJA TRANSPORTU PRODUKTÓW ZGODNIE Z ZAMÓWIENIAMI KLIENTÓW TJ. WYBÓR RODZAJU TRANSPORTU, PRZEWOŹNIKA, UZGODNIENIE WARUNKÓW TRANSPORTU, POTWIERDZANIE PRZYJĘTYCH ZAMÓWIEŃ, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, KORESPONDENCJA/KONTAKT Z KLIENTAMI W SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z ZAMÓWIENIAMI ORAZ W OBSŁUDZE POSPRZEDAŻNEJ - W JĘZYKU POLSKIM I/LUB OBCYM, CZUWANIE NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, ANALIZA I BADANIE RYNKÓW ZBYTU NA PRODUKTY SPÓŁKI (WYSZUKIWANIE I WERYFIKACJA DANYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W SIECI INTERNETOWEJ), WYKONYWANIE INNYCH POLECEŃ PRZEŁOŻONEGO
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
dokonywanie zakupów oraz sprzedaży towaru w Bangladeszu i Indiach
"GLARE FASHIONS POLSKA FARUQUE" Spółka Jawna - 2017-03-28 - Sosnowiec (śląskie)
wsparcie działu personalnego w zakresie przygotowania i dysrybujcji dokumentów kadrowych, prowadzenie komunikacji w zakresie polityki personalnej, przygotowanie raportów, zestawień, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Tajęcina (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Udział w sporządzaniu budżetów, prognoz i rozliczeń finansowych zakładów produkcyjnych, przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz finansowych( miesięcznych, kwartalnych, rocznych) na potrzeby kierownictwa, bieżąca analiza wykonania budżetu, tworzenie i czynny udział w rozbudowie obecnych narzędzi analitycznych w firmie, wspieranie produkcji i zespołu planowania finansowego.
NSK BEARINGS POLSKA S.A - 2017-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji kontraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym, raportowanie i analizowanie wykonania budżetów, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu obiegu dokumentów kontraktowych,nadzór nad harmonogramami realizacji kontraktu oraz raportowanie i ocena zagrożeń.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-11-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w dziale ekonomicznym, w zakresie planowania, controlingu, analizy ekonomicznej, przygotowywanie ofert handlowych.Umowa o pracę na czas nieokreślony, jedna zmiana.Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 381 01 42, 71 318 01 86 wew. 226, ek (at) wzl2.pl, e.skladzien (at) wzl2.pl, www.wzl2.pl - zakładka "praca"
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2017-05-18 - Czernica (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Pilnowanie obowiązku badań lekarskich, szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych
Werth-Holz Spółka Akcyjna - Zakład Produkcyjny Pszczew - 2017-01-10 - Pszczew (lubuskie)
Zapoznanie z procesami logistycznymi,praca z programem transportowo-ekspedycyjnym.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Dominów (lubelskie)
Sprzedaż artykułów hydraulicznych.
AGP TECHNIKA GRZEWCZA S.J. GRAŻYNA I ARNOLD PRZEPIÓRKOWSCY - 2017-08-29 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka węgierskiego na poziomie min. B2; obsługa komputera; zakres obowiązków: prezentacja i promocja produktów firmy jako alternatywy płatności internetowych; aktywne pozyskiwanie klientów serwisu na rynku krajowym i zagranicznym; wsparcie klienta w czasie wdrożenia systemu; rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z pracownikami firm współpracujących; realizacja planów sprzedażowych; planowanie wyjazdów (rezerwacja biletów lotniczych, wynajem samochodów itd.); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
PRACA NA MAGAZYNIE PRZYJĘCIA I WYDANIA , FAKTUROWANIE, DOSTAWA MATERIAŁÓW , KONTAKT Z KLIENTEM, PRACA NA KOMPUTEROWYM SYSTEMIE WEWNĘTRZNYM, EXCELL, WORDWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, PRAWO JAZDY KAT B, MINIMUM ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO
MULTIMET - 2018-01-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.
Global P&P Management group LTD. - 2018-06-26 - Zabrze (śląskie)
przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe prawo lub administracja, bardzo dobra znajomość USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, komunikatywność, obsługa komputera, chęć rozwoju zawodowego. Mile widziane doświadczenie. Kontakt e-mail.
UNIJNE CENTRUM SZKOLEŃ DIRECT MICHAŁ ŚLĘCZKA - 2016-05-23 - Rybnik (śląskie)
Nadzór importu i eksportu produktów, poszukiwanie nowych dostawców, nadzorowanie stanów magazynowych, współpraca ze spedytorami.(wynagrodzenie: od 2100 zł brutto/mc- do uzgodnienia)
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łomża (podlaskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-07-14 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
- ZAPEWNIANIE POPRAWNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ORAZ ICH WERYFIKACJA,- POMOC PRZY PROWADZENIU KSIĄG HANDLOWYCH,- ANALIZA POPRAWNOSCI DOKUMENTÓW ZAPISÓW NA KONTACH KSIĘGOWYCH,- POMOC PRZY SPORZĄDZANIU ZEZNAŃ PODATKOWYCH.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)