SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. ROSYJSKIM I ANGIELSKIM - JÓZEFÓW (K/M) Józefów oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. ROSYJSKIM I ANGIELSKIM - JÓZEFÓW (K/M)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-04-17
Lokalizacja: Józefów (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna, 05-410 Józefów, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Podstawa: 5000 zł brutto. Dodatki: ubezpieczenie, benefity (opieka medyczna, karnet sportowy), nauka j. angielskiego
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. ROSYJSKIM I ANGIELSKIM - JÓZEFÓW (K/M)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: warszawski zachodni
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kampinos
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; obsługa komputera - MS Office. Znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w stopniu zaawansowanym (C1). Znajomość j. polskiego na poziomie języka ojczystego (native). Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy. Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale handlowym/sprzedażowym (np. na stanowisku asystenckim) lub w innych pracach biurowych związanych z obsługą klienta (np. recepcja). Podejście biznesowe, komunikatywność, umiejętności negocjacyjne. Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Gotowość do odbywania podróży służbowych. Zakres obowiązków: rozwijanie współpracy z obecnymi klientami. Pozyskiwanie nowych kontrahentów do współpracy. Przygotowywanie ofert. Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej. Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy. Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalne podejście do wykonywanych zadań. Umowa o pracę na cały etat (8.00-16.00), ubezpieczenie, benefity. Zatrudnienie na stałe po okresie próbnym. Możliwość zatrudnienia od zaraz. Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia. Narzędzia pracy. Miejsce pracy: Józefów k. Otwocka (okolice Warszawy). Osoby zainteresowane są proszone o przesłanie CV na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. ML/SPRZED/ANG/JOZ.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 17.04.2018
Oferta pracy ważna do: 13.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
telefoniczna obsługa klienta, budowa długotrwałych relacji z klientem, doradztwo produktowe, obsługa wewnętrznego systemu zamówień
IMPREKO SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór i rozliczanie prac konserwacyjnych prowadzonych w zasobach spółdzielni przez grupy konserwacyjne w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii i nadzór nad ich usuwaniem.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Praca w środowisku podopiecznegoW godz.8.00-15.00Mile widziane doświadczenie
Lemon Moon Joanna Wichłacz-Sosnowska - 2017-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
Dbanie o czystość w hotelowym SPA, przygotowywanie poszczególnych stref do otwarcia: baseny, sauny, siłownia, gabinety SPA...Bieżące utrzymywanie czystości.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Władysławowo (pomorskie)
Ustalenie zasad rozliczeń pomiędzy podmiotami powiązanymi, analiza przepływów wewnątrzgrupowych w zakresie cen transferowych, przygotowywanie polityki cen transferowych oraz nadzór nad jej wykonaniem, weryfikacja umów zawieranych pomiędzy podmiotami powiązanymi, sporządzanie dokumentacji podatkowych cen transferowych, aktywne wsparcie podczas kontroli oraz postępowaniach w zakresie cen transferowych.
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-02-02 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Wsparcie merytoryczne dla zespołów sprzedażowych, rozwiązywanie prblemów związanych z dostosowaniem sie do potrzeb klientów, priorytetyzowanie zadań obsługi klienta, rozwijanie wewnętrznych produktów firmy, zwłaszcza dla dużych reklamodawców. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, nadzór nad dokumetami firmowymi, organizowanie spotkań, przyjmowanie, wprowadzanie dokumentów do programu sprzedażowo-magazynowych, pilnowanie oraz dbanie o właścicwy obieg dokumentów w firmie, utrzymywanie czystości w biurze
ASISTON Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-09-04 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
do uzgodnienia
VOICE-NET SP. Z O.O. - 2016-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa biura magazynu, obsługa programów magazynowych, prowadzenie dokumentacji, wykonywanie raportów, obsługa biura załadunków i rozładunków.
DOLINA NIDY Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-03-29 - Konin (wielkopolskie)
-Sporządzanie faktur i kalkulacji cenowych,-Ścisły kontakt z działem HR i księgowym,-Kontrola faktur do dostawców,-Koordynowanie pracy magazynu dodatków i tkanin oraz magazynu wyrobów gotowych,-Adres e-mail:a.kurpinska (at) theshirttailors.com
THE SHIRT TAILORS SP. Z O.O. - 2016-04-04 - Tczew (pomorskie)
Naliczanie płac, prowadzenie kadr i spraw administracyjnych, wsparcie działań BHP.Rozliczanie ZUS, opieka nad ZFŚS.
SCANRAD Sp.z.o.o. - 2016-10-20 - Krzywopłoty (zachodniopomorskie)
Norweski pracodawca poszukuje do zatrudnienia na stałe osób w charakterze inspektorów ładunkowych/ morskich specjalizujących się w statkach typu: cape size, panamax, coaster.Wymagania pracodawcy:- Kandydat musi mieć doświadczenie jako draft surveyor/maritime surveyor , lub posiadać doświadczenie zawodowe jako oficer pokładowy w marynarce handlowej. Preferowane osoby z doświadczeniem na dużych statkach typu masowce.- Wymagana biegła znajomość jęz. angielskiego- Książeczka żeglarska, inne potrzebne do wykonywania zawodu- Znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat. B
Norwegian Marine& Cargo Survey AS - 2016-04-14 - Norwegia (Norwegia)
Obsługa klientów, sprzedaż usług turystycznych, monitorowanie rynku, przygotowywanie ofert, wyjazdy służbowe, rozliczanie zrealizowanych wycieczek, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Szamotuły (wielkopolskie)
Diagnostyka, naprawa i konserwacja układów klimatyzacji samochodowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Legnica (dolnośląskie)
Specjalista ds technicznych, nadzór i utrzymanie linii, produkcjnych w ruchu, bieżąca naprawa usterek, prowadzenie czynności konserwacyjnych, prowadzenie dokumentacji technicznej, przeprowadzanie przeglądów technicznych, szkolenie operatorów maszyn, wynagrodzenie 3000 - 4000zł brutto, dwie zmiany, praca Gutowo Małe
PANI TERESA MEDICA S. A. - 2016-11-02 - Gutowo Małe (wielkopolskie)
Analiza rynku biznesowego, pozyskiwanie nowych klientów, organizacja procesu sprzedaży, udzielanie kompleksowej informacji z zakresu produktów
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie co najmniej średnie kierunkowe, doświadczenie w pracy w dziale marketingu i reklamy, praktyczną znajomość zagadnień z zakresu marketingu, promocji i reklamy, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, kreatywność, samodzielność w działaniu, wysokie umiejętności interpersonalne. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za pomoc w tworzeniu oraz koordynowaniu realizacji strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy, koordynowanie współpracy z zewnętrznymi partnerami firmy w zakresie marketingu i reklamy, prace administracyjne, wSpieranie działu sprzedaży, opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowyanie akcji promocyjnych, konrola kosztów działań marketingowych. Firma oferuje stabilne warunki zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: rekrutacja (at) classen.com.pl. W ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133,poz.883).
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-09 - Zwonowice (śląskie)
pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktualnej sytuacji rynkowej i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenie przedmiotu, zakresu, narzędzi i formy pomiaru lub analizy
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Żyrardów (mazowieckie)
-pozyskiwanie nowych klientów, kontakty telefoniczne, mailowe z potencjalnymi klientami, praca w programie CRM
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Lublin (lubelskie)
Analizowanie przedłożonych przez Biuro Projektów dokumentacji budowlanych oraz przygotowywanie kooferatów na posiedzenia KOPI. Przygotowywanie opinii do MWWO-U, programów organizacyjno-użytkowych i Programów Inwestycji. Przygotowywanie do stosownych urzędów wniosków o wydanie decyzji administracyjnych umożliwiających realizację decyzji budowlanych. Opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia do przeprowadzenia postępowań na udzielenie zamówienia publicznego, na opracowanie przez biuro projektowe dokumentacji budowlanych.Godziny pracy 7-15
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2018-08-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wystawianie produktów na sprzedaż, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Suwałki (podlaskie)
- kompleksowa obsługa kadrowa pracowników- rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy
Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca - 2017-12-27 - Miłków (dolnośląskie)
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za organizację i obsługę szkoleń w siedzibie firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo (do 31.12.2018 r.) z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 09:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Biegłe poruszanie się po Internecie - umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ogłoszeń. Realizacja planów handlowych. Doświadczenie w sprzedaży będzie Twoim atutem. Umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji. Kontakt telefoniczny (535-888-505) lub e-mail: biuro (at) proedukacja.edu.pl
PROEDUKACJA PAWEŁ SERWA - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)
Analiza oraz raportowanie powierzonych zadań, aktualizacja, wprowadzanie danych dotyczących transportów, obsługa telefoniczna, uzupełnianie statystyk sprzedażowych, analiza dokumentów wpływających do działu sprzedaży, wycena zamówień
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2017-09-01 - Zambrów (podlaskie)
ASYSTENT ARCHITEKTA
BIURO PROJEKTOWE "ART-FAKTORY" S.C - 2016-03-22 - Dębica (podkarpackie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-10-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wydażenie w polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania, informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierownie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Gdynia (pomorskie)
Codzienna obsługa klientów w szczególności rosyjskojęzycznych, pozysykiwanie nowych klientów z Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)