SPECJALISTA DS. TRANSKRYPCJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM Gdańsk oferta pracy "ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TRANSKRYPCJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Wynagrodzenie: do 4 200 PLN
Zakres obowiązków: odsłuchiwanie obcojęzycznych nagrań oraz tworzenie ich transkrypcji.
Data publikacji: 2017-08-07
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: "ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odsłuchiwanie obcojęzycznych nagrań oraz tworzenie ich transkrypcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w nowoczesnym biurowcu z mnóstwem udogodnień (kawa, herbata, sala dla zwierząt)praca przy innowacyjnym, międzynarodowym projekciemożliwość elastycznego czasu pracydodatkowe benefity (opieka medyczna, karta sportowa)możliwość rozwoju zawodowegomożliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta po kilku miesiącach pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. TRANSKRYPCJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali filolodzy i tłumacze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, zaawansowana znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie na poziomie co najmniej C1, wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1, umiejętność obsługi komputera i szybkiego przyswajania nowych programów, umiejętność współpracy w zespole. Miejsce Pracy: Gdańsk Przymorze. Kontakt mailowy: marta.bialecka (at) adecco.pl lub telefoniczny: 695 060 943.Pracodawca docelowo zatrudni 20 osób.
Nazwa pracodawcy:
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
PLAC EUROPEJSKI 2, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.adecco.pl
Ulica pracodawcy: PLAC EUROPEJSKI
Numer budynku pracodawcy: 2
danePracodawcy_nrKraz: 364
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali filolodzy i tłumacze
Data dodania oferty pracy: 07.08.2017
Oferta pracy ważna do: 07.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa programun Symfonia finanse i Księgowość, prowadzenie i sporządzanie dokumentacji księgowej projektów finansowanych z UE
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu - 2018-02-21 - Nowy Targ (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem Parku w celach turystycznych, rekreacyjnych, sportowych oraz filmowania i fotografowania przygotowanie projektów warunków przetargów na udostępnienie Parku dla ruchu turystycznego, kontrola podmiotów obsługujących ruch turystycznyudział w odbiorze robót budowlanych, usług i dostaw wykonywanych na potrzeby obsługi ruchu turystycznegoprowadzenie analiz sposobu udostępniania Parku oraz wpływu ruchu turystycznego na przedmioty ochronywspółudział w przygotowaniu i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność związaną z udostępnianiem Parkuprowadzenie spraw związanych z tworzeniem infrastruktury turystycznej parku, prowadzenie ewidencji urządzeń turystycznychwspółpraca z podmiotami i instytucjami w zakresie zagospodarowania turystycznego oraz organizacja imprez o charakterze turystycznymgromadzenie i systematyczne przekazywanie do bazy danych GIS, danych niezbędnych do oceny stanu przyrody Parku i przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000 sprawy związane z BIP w zakresie informacji publicznej zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej zgodnie z zakresem działania udział w przygotowaniu i realizacji rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w zakresie powierzonych sprawopracowywanie część merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zakresem działaniaoprowadzanie specjalistycznych wycieczek i grup zwiedzających Park zgodnie z zakresem działania; Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2016-04-26 - Smołdzino (pomorskie)
prowadzenie działań zmierzających do sprzedaży produktów i usług oferowanych przez fundację i ich promowanie, wyszukiwanie klientów i odbiorców.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja i prowadzenie zajęc terapeutycznych z uczestnikami warsztató terapii zajeciowej(w szczegolności zajęcia zwiazane z krawiectwem)
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Samodzielna realizacja i koordynacja projektów rekrutacyjnych dlaKlientów austriackich - utrzymywanie dobrych relacji z Klientami iKandydatami do pracy - prowadzenie wymaganej dokumentacji -pozyskiwanie Kandydatów przy wykorzystaniu różnych metod inarzędzi rekrutacyjnych. Praca w godz.8-16
DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Prószków (opolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa firmy. pęlna onbsługa programu ZUS Płatnik, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych oraz deklaracji roliczeniowych. Naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia roczne PIT 11/40, PIT 4R/8A, GUS, PEFRONUmowao pracę, docelowo na czas nioekreślony, 1/2 etatu.Kontakt z pracodawcą: kadry (at) helkra-eu.com
Helkra Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy obróbce drewna.
BARTEK Przedsiębiorstwo Lech Witman - 2017-10-17 - Ozorków (łódzkie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2018-03-20 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
tworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych; monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego oraz surowców; planowanie zakupów surowców w oparciu o plany produkcyjne; zapewnianie terminowości realizacji zamówień; współpraca z działem kontraktacji, produkcji, technologii, logistyki i działem handlu; opracowywanie prognoz, raportów i zestawień
Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie - 2017-08-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie taborem firmy, obsługa giełd transportowych, szukanie ładunków transportowych
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
jw.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy WILANÓW m.st. Warszawy - 2018-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych. Analiza możliwości i zakresu współpracy z klientem. Przygotowywanie ofert handlowych. Raportowanie podejmowanych działań.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia uzależniona od efektów. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Min. 2 lata doświadczenia w pracy w obsłudze klientów i sprzedaży produktów i usług. Mile widziane doświadczenie w branży zaawansowanych technologi informatycznych. Wymagana silna motywach do osiągania celów. Wymagana umiejętność budowania i rozwijania pozytywnych relacji z klientem. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu kart Shella.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zabierzów (małopolskie)
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Piastów (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, praca w godz. 12-16, 20 godzin tygodniowo
OSZK LOK - 2018-06-01 - Zgierz (łódzkie)
PFRON - ref. kosztów wyposaż.obsługa sklepu internetowego, bezpośredni kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastuktury budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami, organizowanie lub przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów obiektów i sporządzanie wymaganych przepisami dokumentów, zlecanie wymaganych przepisami kontroli obiektów, prowadzenie książek obiektów, przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, przebudowy obiektów istniejących lub budowy nowych obiektów w tym: dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowych, uczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowych, przygotowywanie zleceń i projektów umów, nadzór nad realizacją robót, rozliczanie wykonanych robót, pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
-Wykonywanie dokumentacji, testów, badań i analiz labolatoryjnych-Utrzymywanie stałego kontaktu z działem produkcji, prowadzenie ewidencji prób-Kontrola jakości wyrobów gotowych i materiałów zgodnie z obowiązującymi normami i procedurami
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2018-09-06 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów firmy - praca stacjonarna
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2015-11-19 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
Obsługa rynku odzieży roboczej.Tworzenie systemu obrotu odzieżą.
INTERNATIONAL MARKETING - Jan Kula - 2017-08-30 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykładanie towaru na półki sklepowe
kontakt przez OHP - 2016-11-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
montaż kolektorów odwodnienia mostów
WILCZEK KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:- zapewnienie dostępności materiałów do produkcji- przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców- negocjowanie warunków cenowych, umów, zamówień, z poszczególnymi dostawcami- sporządzanie zestawień oraz analiz zakupowych- optymalizacja kosztów- prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji- optymalizacja oraz koordynacja działań zakupowych- logistyka – optymalizacja dostawy materiałów i transportu produktów od klientów
HT SKIT POLAND - 2018-09-04 - Bieruń (śląskie)
- Przygotowywanie ofert handlowych- Koordynowanie zleceń produkcyjnych- Obsługa klienta, po przez nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi- Realizacja zamówień- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami- Budowanie sieci kontaktów- Przygotowania dokumentacji wdrożeniowej- Przygotowywania analiz sprzedaży produktów- Wprowadzania do systemu zamówień- Przygotowywania formatek planów produkcyjnych- Zlecania transportów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Kartuzy (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe; roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą płacową, rachunkową lub księgową, mile widziana znajomość prawa pracy i ubezp. społecznych; skrupulatność i dokładność; mile widziana um. obsługi programu Symfonia; zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, wprowadzanie księgowań dot. płac, FV oraz PK do programu księgowego, współpraca z inst. zew. i sporządzanie seklaracji do ZUS, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przyg. raportów kadrowo-płacowych, prowadzenie dok. pracowniczej w zakresie płatniczo rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Gliwice (śląskie)
kontakt telefoniczny z klientami firmy Google ( utrzymanie klienta, optymalizacja konta )
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kraków (małopolskie)