SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH Nowy Targ oferta pracy Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa programun Symfonia finanse i Księgowość, prowadzenie i sporządzanie dokumentacji księgowej projektów finansowanych z UE
Data publikacji: 2018-02-21
Lokalizacja: Nowy Targ (małopolskie)
Pracodawca: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa programun Symfonia finanse i Księgowość, prowadzenie i sporządzanie dokumentacji księgowej projektów finansowanych z UE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Targ
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Targ
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Biegła znajomość pakietów biurowych MS Office i OpenOffice, umiejętność pracy na podstawie procedur, regulaminów, umiejętność nawiązywania kontaktów oraz pracy w grupie.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dokładność, dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa programu Symfonia finanse i Księgowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : znajomość ustawy o rachunkowości i finansach, prawo o szkolnictwie wyższym i przepisów podatkowych[Uprawnienie 1] : kursy/szkolenia w zakresie opodatkowania podatkiem CIT oraz innych szkoleń z zakresu rachunkowości i podatków[Uprawnienie 2] : komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie atutem[Umiejętność 1] : prowadzenie i sporządzanie dokuemntacji księgowej projektów finansowanych z UE[Inne] : Wymagane dokumenty podane na stronie: http://www.ppwsz.edu.pl/edc_media/Structure/Item-3905/TinyFiles/Kwestura-oferta-pracy-3.pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Adres pracodawcy:
Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: nowotarski
Gmina pracodawcy: Nowy Targ
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Targ
Ulica pracodawcy: Kokoszków
Numer budynku pracodawcy: 71
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 21.02.2018
Oferta pracy ważna do: 15.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy- wyszukiwanie potencjalnych klientów zainteresowanych produktami firmy- przygotowywanie materiałów reklamowych dla produktów firmy- promocja produktów fimry w Internecie, w tym w mediach społeczniościowych
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-12-11 - Chełm (lubelskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
- pozyskiwanie nowych klientów - realizacja planów sprzedażowych - negocjowanie umów oraz ich przygotowywanie - obsługa klientów - telemarketing
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Jarosław (podkarpackie)
- zapoznanie z przepisami BHP i PPOŻ., prawo pracy,- zapoznanie z Programem Stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego,- zapoznanie z przepisami prawa obowiązującymi u Organizatora, specyfiką pracy,- przyjmowanie i podział korespondencji, przygotowywanie korespondencji do wysłania,- obsługa urządzeń biurowych kopiarka, fax, skaner,- przyjmowanie telefonów od klientów i obsługa interesantów,- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych,- sporządzanie świadectw pracy,- przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę i rozwiązań umów cywilnoprawnych,- przygotowywanie skierowań na badania lekarskie,- wystawianie zaświadczeń z ukończonych szkoleń bhp, p.poż.,- przygotowywanie dokumentacji i instrukcji BHP i PPOZ., programów szkoleń,- wprowadzanie danych pracowników do programu Gratyfikant,- bindowanie dokumentów,- laminowanie dokumentów,- przygotowywanie dokumentacji HACCP,- sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy,- sporządzanie kart wypadków uczniowskich,- przygotowywanie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń,- przygotowywanie korespondencji,- archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Strzałkowo (wielkopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, tworzenie kampanii reklamowej w mediach, tłumaczenie korespondencji handlowej, nadzór handlowy nad realizacją zamówień
KUTNOWSKA HODOWLA BURAKA CUKROWEGO W STRASZKOWIE - 2017-05-25 - Straszków (wielkopolskie)
obsługa ubezpieczeniowa klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Czeladź (śląskie)
Wypełnianie wniosków do uzyskania: Oświadczenia Urzędu Pracy, pozwolenia na pracę, wiza, karta czasowego, stałego pobytu, świadectwa kierowcy itp. Przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań, koordynowanie obiegu dokumentów oraz archiwizacja. Dostarczanie dokumentów do właściwych urzędów.
ART-BUSINESS HR ARTUR ROŚCISZEWSKI - 2017-07-20 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
poszukiwanie nowych partnerów do współpracy w aspekcie dystrybucji oraz promowanie oferty firmy na rynku tureckim, odpowiedzialność za tworzenie i realizowanie strategii marketingowych skierowanych na tureckich klientów kluczowych i detalicznych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy, działanie marketingowe, obsługa administracji sprzedaż i budowanie relacji ze stałymi klientami, przygotowanie ofert do zamówień publicznych SIWZ oraz ich realizacja, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
B.A.M.M. - B. MICEWSKI A.MARCINKOWSKA-MICEWSKA S.C. - 2016-08-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
-
Aleksandra Kukla "RADEK" Biuro Rachunkowe - 2016-02-02 - Żory (śląskie)
wykonywanie prac pomocniczych przy tynkowaniu,malowanie ścian,sprzątanie mejsca pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Chylice-Pólko (mazowieckie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie kadr, płac i PFRON.
Biuro Rachunkowe "FISKUS" Bogusława Jodłowska, Bogusław Jodłowski s.c. - 2017-12-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Szcegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-11-10 - Toszek (śląskie)
- sporządzenie zamówień- współpraca z dostawcami i klientami firmy-współpraca z firmami spedycyjnymi, zlecenie, transporty
"ADAMCZYK ELEKTROTECHNIKA PRZEMYSŁOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. Należności
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Kraków (małopolskie)
jw
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa,
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Piekary Śląskie (śląskie)
pozyskiwanie kontrahentów, negocjowanie cen na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Oświęcim (małopolskie)
Obsługa zgłoszeń Visa/VOE.Obsługa zgłoszeń pracowników poprzez różne narzędzia, min. telefon i system zarządzania zgłoszeniami.Wprowadzanie danych i przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolnieniu i listów ofertowych w narzędziu HR. Współpraca z wszystkimi zainteresowanymi stronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytania pracowników.Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników przy użyciu HRMS. Badanie produktywności pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
Obsługa komputera i programu sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Lipsko (mazowieckie)
Wg zadań zawodowych zgodnie z klasyfikacją zawodów i specjalności pod nr 243190
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa zamówień klientów oraz fakturowanie sprzedaży, przygotowywanie i monitorowanieofert handlowych, dbałość o wysoka jakość obsługi klientów oraz efektywność procesu sprzedaży, fachowe doradztwo produktowe, bieżący nadzór nad należnościami, przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych.
TiA Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Przeworsk (podkarpackie)
prowadzenie biura, prowadzenie kadr, wydawanie faktur,wydawanie paragonów
P.P.H.U. "AGBO" Bogdan Nawrotek - 2016-04-22 - Dęblin (lubelskie)
dbanie o relacje z klientami z chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Magdalenka (mazowieckie)