SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. ŁOTEWSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. ŁOTEWSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
Data publikacji: 2018-05-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizje 3000-5000 zł netto /m-c
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. ŁOTEWSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.05.2018
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
łotewski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka łotewskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; możliwość przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie do biura firmy do Warszawy warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie); minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres; motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność. Opis stanowiska: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat, zatrudnienie na stałe po okresie próbnym, możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21), stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy, premiowanie dobrych wyników (3000-5000 zł netto), system szkoleń, narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon), zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy, pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych, możliwość używania na co dzień języków obcych, przyjazną atmosferę pracy, możliwość awansu i rozwoju, możliwość pracy w atrakcyjnej lokalizacji w nowym biurze w centrum Warszawy lub zdalnie (home office). Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 08.05.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Karniszyn (mazowieckie)
wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy, opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych, a więc najogólniej rzecz biorąc kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą usług, współpraca z agencjami reklamowymi czy domami mediowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych, ale także analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
Folga Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Człuchów (pomorskie)
poznawanie asortymentu w sklepie odzieżowym;przygotowywanie produktów do sprzedaży i ich wyeksponowanie; pomoc nabywcy przy wyborze produktu (informowanie klientek o cenach i właściwościach towarów); sprawna realizacja zamówień składanych przez klientki; inkasowanie należności za sprzedane produkty oraz wystawianie dowodów sprzedaży; obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Pruszków (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie, min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie Klienta o stanie realizacji zleceń, udział w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zamówień, prowadzenie negocjacji z Klientem, telefoniczna obsługa Klienta, pozyskiwanie Klientów Biznesowych na podległym terenie, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Kontakt z pracodawcą podczas Giełdy pracy organizowanej przez Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku dnia 22.01.2016 r. o godz. 10:00 w sali 207 (II piętro)
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsługa infolinii, doradztwo, sprzedaż usług i produktów Orange
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Tczew (pomorskie)
-
Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy - 2017-12-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Rozpatrywanie reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu komputerowego. Kontakt z Grupami Asortymentowymi. Zlecanie do wysyłek paczek reklamacyjnych. Tworzenie faktur korygujących dla klientów.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Radom (mazowieckie)
rozwój współpracy z detalicznymi klientami sieciowymi, bieżąca obsługa sprzedaży w kanale sieciowym, analiza rynku oraz działań konkurancji, budowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku firmy w kontaktach z partnerami handlowymi z Włoch, odpowiedzialność za wyniki, przygotowywanie planów sprzedaży i monitorowanie ich realizacji, przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych, udział w procesach budżetowania i prognozowania sprzedaży, przedstawienie rekomendacji wniosków na podstawie przygotowywanych analiz
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej firmy,weryfikacja i kontrola poprawności formalno-rachunkowej dokumentów, księgowych krajowych izagranicznych;archiwizacja dokumentów,ewidencja dokumentów księgowych w systemie,inne zadania z zakresu rozliczeń księgowych,
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Gorlice (małopolskie)
kompleksowa obsługa zamówień od kontrahentów
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Radom (mazowieckie)
Prowadzenie rozliczeń budowy oraz ich analizaRozliczanie robót realizowanych przez podwykonawcówprzeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca
"NAVIGA-STAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr - 2018-01-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż artkułów lakierniczych, utrzymanie kontaktów telefonicznych z klientami,
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2016-05-06 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Olkusz (małopolskie)
jw.
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
tworzenie harmonogramów proponowanych zajęć, obsługa petentów, pisanie ofert i przetargów, tworzenie niezbędnej
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Mielec (podkarpackie)
wyksz. wyższe, przynajmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczne umiejętności optymalizacji i pozycjonowania stron www poparte sukcesami i doświadczeniem,znajomość rynku wyszukiwarek internetowych: Google,znajomość standardów aplikacji webowych: (X)HTML, XML, JavaScript, CSS,znajomość Google Analytics i innych narzędzi do analizy linków,pasja, zaangażowanie i entuzjazm,zainteresowanie marketingiem internetowym,mile widziana znajomość języków,wysoka kultura osobista;- audyty witryny pod kątem SEO, - optymalizacja witryn pod kątem SEO,- Link building,- Analityka internetowa,- Raportowanie wyników do przełożonego.
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
podstawowa znajomość Kodeksu Pracy, ZUS, wyliczanie wynagrodzenia
Biuro Usług Kadrowych "PERSONA", Osmolik Marta - 2016-01-18 - Zakopane (małopolskie)
telefoniczny kontakt ze ściśle wyselekcjonowaną grupą docelową,wysyłka ofert drogą elektroniczną, ewidencjonowanie zamówień w systemie CRM, monitoring należności, raportowanie bieżących wyników pracy
kontakt przez OHP - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA RYNKU ARABSKO- JĘZYCZNYM
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klienta- wprowadzanie danych do systemu- nadzór nad podległym personelem- kontrola stanu technicznego opon na pojazdach- Uzupełnianie ciśnienia w oponach- przyjmowanie dostaw- kontrola stanów magazynowych
OMEGA TRUCK CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Pilzno (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kontrahentami; fakturowanie sprzedaży; współpraca z innymi działami w firmie
GOSPODARSTWO OGRODNICZE ŁĘGAJNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Łęgajny (warmińsko-mazurskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
-serwis rowerów
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Gdów (małopolskie)
samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta. sprzedaż produktów finansowych, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, praca w godz. 9-17. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa
Barbara Blaut Niezależny Operator finansowy Centrum - 2018-07-20 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Język niemiecki - biegły, język angielski - mile widziany.
Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów - 2018-01-18 - Ulanów (podkarpackie)
generowanie i tworzenie dokumentów wewnętrznych, obsługa urzadzeń laboratoryjnych, obsługa związana z reklamacjami, obsługa programu komputerowego, kontrola wyrobów, badanie wyrobów
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kłobuck (śląskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektuGromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Łódź (łódzkie)