SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektuGromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów
Data publikacji: 2016-02-08
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektuGromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia • wyższe kierunkowe: informatyka, finanse, ekonomia lub administracjUmiejętności : biegła znajomość narzędzi Microsoft Office, umiejętności komunikacyjne i interpersonalne Doświadczenie zawodowe •Doświadczenie w zakresie wsparcia zarządzania projektami
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 08.02.2016
Oferta pracy ważna do: 22.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-09-04 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie terapii zajeciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2017-02-07 - Filipów (podlaskie)
Praca przy produkcji granulatu cementowego
"Mo-BRUK" S.A. - 2018-04-23 - Niecew (małopolskie)
PLANOWANIE, PROJEKTOWANIE I WYKONYWANIE POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW OPROGRAMOWANIA WE WŁASNYM OBSZARZE WIEDZY, ZGODNIE Z PODANĄ SPECYFIKACJĄ, ZAPOZNANIE Z NARZEDZIAMI I PROCESAMI ZWIAZANYMI Z PRACA. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA DZIELENIE SIĘ WIEDZĄ W SWOJEJ DZIEDZINIE SPECJALIZACJI.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z firmami z branży kamieniarskiej w kraju i za granicą,sporządzanie ofert,obsługa klientów detalicznych,fakturowanie,monitorowanie należności inne prace zlecone, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-02-09 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientem.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-05-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2017-03-27 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Sporządzanie list płac, umów zleceń i o dzieło. Naliczanie podatku do wynagrodzeń, składek ZUS pracowników oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Rozliczenia refundacji do PFRON-u.
Biuro Rachunkowości Zysk - 2018-04-19 - Reda (pomorskie)
•Prowadzenie środowiskowych działań operacyjnych,•Prowadzenie szczegółowej identyfikacji wymagań prawnych i innych wymagań dotyczących aspektów środowiskowych, •Przesyłanie informacji o tych wymaganiach do odpowiednich komórek spółki,•Współpraca z organami administracji państwowej, •Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie odpadów, emisji,•Realizowanie zadań związanych z systemem ISO 14001.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa klientów,projektowanie szalunków i rusztowań
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Trzebinia (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Zabrze (śląskie)
- Kompleksowa obsługa dostawców maszyn, urządzeń, samochodów. Utrzymywanie stałych relacji oraz czynne poszukiwanie nowych dostawców. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana wiedza z zakresu finansowania (Leasing, Kredyt, Pożyczki, Dotacja itp.). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: b.karlikowska (at) silesialeasing.pl
1. SILESIA LEASING Marcin Kowalik 2. HPDA Marcin Kowalik - 2016-01-26 - Mikołów (śląskie)
obługa sprzedaży klientów exportowych
"POLMLEK" Spółka z o.o. - 2016-06-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie produkcji
Przedsiębiorstwo Elektrometalowe JS INTEGRAL Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Brak danych
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO Marcin Liszewski - 2018-01-15 - Kłobuck (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Cukiernia SOWA Agnieszka Malendowicz - 2015-12-21 - Chojnice (pomorskie)
obsługa klienta w branży sieci telefonów komórkowych,
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE ARSKOM KAZIMIERZ WIŚNIEWSKI - 2016-04-11 - Lubin (dolnośląskie)
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI " - 2018-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-29 - Kościerzyna (pomorskie)
-tworzenie grafiki w programie Corel Draw,-obługa Comarch Optima-tworzenie i edycja aukcji Allegro-opieka nad stroną internetową
Adamczyk Dominik - 2017-08-25 - Bielawa (dolnośląskie)
Zapewnianie sprawnego i terminowego eksportu/importu towarów, kompletowanie niezbędnych dokumentów, koordynacja działań i współpraca z urzędami celnymi i agencjami celnymi, tworzenie raportów, taryfikacji produktów, tworzenie raportów GUS/Intrastat.
GHG Sp. z o. o. - 2016-03-09 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych; analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce; pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF; prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się: ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencja wyposażenia, ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT, karty przychodów pracowników - zwane dalej "Ewidencjami"; bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo - kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft; Obliczanie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac; prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne) oraz sporządzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych; obliczanie oraz sporządzanie miesięcznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań
LFC Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie leczenia uzależnień, w szczególności realizacja zadań w zakresie terapii uzależnień od alkoholu, udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom Przychodni Terapii Uzależnień od Alkoholu i Współuzależnienia i Dziennego Oddziału Terapii Uzależnień od Alkoholu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami wyznaczonymi dla Jednostek organizacyjnych OLU SP ZOZ w Lublinie.Planowanie procesu terapii. Przez planowanie procesu terapii rozumie się sporządzenie dla każdego rozpoczynającego terapię pacjenta indywidualnego planu terapii. Indywidualny plan terapii sporządza się niezwłocznie po zakończeniu etapu diagnozy i ustaleniu rozpoznania. indywidualny plan terapii stanowi część dokumentacji indywidualnej pacjenta.Prowadzenie i dokumentowanie przebiegu procesu terapii zgodnie z indywidualnym planem terapii pacjenta, obowiązującą wiedzą i przyjętymi standardami.Formułowanie właściwej dla pacjenta oferty terapeutycznej, zapoznanawanie pacjenta z ofertą i dokumentowanie zgody pacjenta lub jego opiekunów na proponowane leczenie lub odmowę. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej i zbiorczej pacjentów Przychodni zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostępniania. Przestrzeganie obowiązujących praw pacjentów i norm etycznych. Uczestnictwo w zebraniach zespołu terapeutycznego. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego. Współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez Kierownika Przychodni. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą wyznaczonych przez przełożonych.
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
Ewidencja wyciągów bankowych, weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych, weryfikacja raportów kasowych
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Piła (wielkopolskie)
obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2018-03-16 - Tarnów (małopolskie)
sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie RAMZES Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności,
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2016-11-04 - Bełchatów (łódzkie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-07-17 - Pszczyna (śląskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie rejestrów i dokumentacji BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy i przestrzegania bhp, bieżący monitoring zagrożeń zawodowych, analiza stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacja działań mających na celu zapobieganie zagrożeniom
T.Z.G. "ZAPOLEX" Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace budowlane i remontowe: murowanie, montaż płyt GK, montaż sufitów podwieszanych, ocieplanie budynków, prace wykończeniowe: tynkowanie, szpachlowanie, tapetowanie, układanie glazury, malowanie ścian, elewacji budynków, dachów, ławek, ogrodzeń itp. Montaż urządzeń sanitarnych, prace konserwacyjne na instalacji wodno-kanalizacyjnej.
LEASINGTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
dystrybucja towarów do klienta
ATUT Sp. z o.o. Tomasz Patecki - 2016-05-05 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)