SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI R9/0019-9/18 Włocławek oferta pracy PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI R9/0019-9/18
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1)realizowanie zadań technika symulacji medycznej w Centrum Symulacji Medycznych przy Instytucie Nauk o Zdrowiu ( w tym nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów, urządzeń medycznych i drobnego sprzętu, obsługa techniczna sprzętu audio-video, oprogramowania, symulatorów medycznych oraz zajęć symulacyjnych2) Prowadzenie obsługi administracyjnej przebiegu procesu dydaktycznego dotyczącej wykładowców i studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych z kierunku pielęgniarstwo studia II stopnia3) udział w obsłudze administracyjnej przebiegu procesu dydaktycznego dotyczącej wykładowców i studentów studiów stacjonarnych i pomostowych z kierunku pielęgniarstwo studia I stopnia;4)zarządzanie i administrowanie obiektem dydaktycznym przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. oraz Domem Studenta.
Data publikacji: 2018-01-04
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 MAJA 17 pok. 31, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)realizowanie zadań technika symulacji medycznej w Centrum Symulacji Medycznych przy Instytucie Nauk o Zdrowiu ( w tym nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów, urządzeń medycznych i drobnego sprzętu, obsługa techniczna sprzętu audio-video, oprogramowania, symulatorów medycznych oraz zajęć symulacyjnych2) Prowadzenie obsługi administracyjnej przebiegu procesu dydaktycznego dotyczącej wykładowców i studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych z kierunku pielęgniarstwo studia II stopnia3) udział w obsłudze administracyjnej przebiegu procesu dydaktycznego dotyczącej wykładowców i studentów studiów stacjonarnych i pomostowych z kierunku pielęgniarstwo studia I stopnia;4)zarządzanie i administrowanie obiektem dydaktycznym przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. oraz Domem Studenta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI R9/0019-9/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: grafika komputerowa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, doświadczenie w zakresie obsługi administracyjnej procesu dydaktycznego na kierunku pielęgniarstwo studia pierwszego i drugiego stopnia, biegła obsługa programów z pakietu MS Office, programów graficznych, modułów/paneli administracyjnych i dydaktycznych obsługujących uczelnie wyższe. Wymagania dodatkowe: podstawowa wiedza i umiejętności w zakresie tworzenia i obróbki materiałów audio-video, umiejętność obsługi cyfrowego o analogowego sprzętu audi-video, doświadczenie w zakresie zamówień sprzętu, symulatorów wykorzystywanych procesie kształcenia umiejętności praktycznych studentów na kierunku pielęgniarstwo, znajomość j. angielskiego min. na poziomie A2, doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej w procesie akredytowania kierunku pielęgniarstwo przez komisje z PKA i KRASZPIP, komunikatywność, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność współpracy w interdyscyplinarnym zespole.
Nazwa pracodawcy:
PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
3 MAJA 17 pok.31, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)podanie do Kanclerza;2)życiorys zawodowy;3)kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony internetowej uczelni);4)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;5)kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;6)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.Dokumenty należy składać w terminie do dnia 15 stycznia 2018 roku w Dziale Organizacji i Kadr, pokój nr 31, ul. 3 Maja 17 we Włocławku z dopiskiem Specjalista w Instytucie Nauk o Zdrowiu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: 3 MAJA
Numer budynku pracodawcy: 17 pok.31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.01.2018
Data dodania oferty pracy: 03.01.2018
Oferta pracy ważna do: 15.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•kontakt telefoniczny z klientem w celu wyjaśnienia przyczyn opóźnień w płatności•windykacja telefoniczna - doprowadzenie do jak najszybszej wpłaty należności•codzienny monitoring spłaty należności•kontrola wpłat należności po terminie zapłaty,•raportowanie działań•prowadzenie działań monitoringowych/windykacyjnych i kontrolnych zgodniez ustalonymi procedurami,•kontakt telefoniczny i mailowy z dłużnikiem,•współpraca z działem kontroli kredytowej i siecią handlową
"AGROCHEM PUŁAWY" Sp. z o.o. O/Człuchów - 2017-06-07 - Człuchów (pomorskie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy na podstawie Ustawy Prawo Budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej, przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczanie (poprzez sporządzanie kosztorysu) realizowanych poprzez COS SG zadań remontowych i prac konserwacyjnych branży budowlanejprzygotowywanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu materiałów i konserwacji urządzeń, nadzór nad realizacja tych umów, organizowanie i kierowanie bieżącym usuwaniem awarii, usterek oraz realizację zadań konserwacyjnych,wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przywódca, zarządzajacy dużymi zespolami. Sporządzanie wszystkich niezbędnych raportów. Zarządzanie relacjami z klientem. Odpowiedzialność za dostawę, aspekty finansowe i organizacyjne w ramach działu/rachunku (account). Odpowiedzialny za kontrolę jakości i wydajności zespołów (tam, gdzie ma zastosowanie).Analiza i optymalizacja struktury klienta.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
malowanie okien i drzwi drewnianych, szlifowanie oraz przygotowywanieelementów drewnianych do malowania.Praca w godzinach 7-15
Halupczok - Stolarstwo S. C - 2018-01-08 - Węgry (opolskie)
Bieżąca kontrola i przegląd urządzeń medycznych i technicznych, współpraca z serwisem zewnętrznym w zakresie napraw i przeglądów, przyjmowanie nowego sprzętu, likwidacja urządzeń niesprawnych, szkolenia personelu.
CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-22 - Łańcut (podkarpackie)
Nadzór nad realizacją projektów z zakresu systemów zabezpieczenia technicznego, aktualizacja dokumentacji technicznej, organizacja przeglądów, konserwacji oraz napraw urządzeń produkcyjnych, udział w komisjach odbioru technicznego i przekazywanie do eksploatacji środków trwałych, realizacja modyfikacji w wyposażeniu zakładu (instaluje nowe urządzenia i maszyny, demontuje stare), a także, planuje dostawy części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, składa zamówienia na nowy sprzęt, współpracuje na poziomie operacyjnym z firmami zewnętrznymi w zakładzie napraw i konserwacji urządzeń.
Panda Trzebnica Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Trzebnica (dolnośląskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP,IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE-PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI .ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH,PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU./DODATKOWE WARUNKI: ZAPEWNIENIE ZAKWATEROWANIA,WYŻYWIENIA, WSZYSTKICH PODRÓŻY DO I Z KRAJU POCHODZENIA I W POLSCE
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Zabierzów (małopolskie)
Wykształcenie: średnie; wymagana znajomość języka angielskiego; praca w firmie produkcyjnej; jedna zmiana; możliwość delegacji na terenie kraju; miejsce pracy: Nieborowice;
"OSTROWSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Nieborowice (śląskie)
według stanowiska
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych WW BRUK Sp z oo - 2016-10-19 - Wielka Wieś (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zmówień (przyjmowanie, weryfikacja, obsługa, realizacja), bieżący kontakt z klientami firmy (telefoniczny i mailowy), planowanie logistyki dostaw, dbanie o prawidłowość i poprawność dokumentacji oraz o prawidłowy przepływ informacji, bieżąca współpraca ze wszystkimi dzałami firmy.
DECOPLAST HUBERT PIĘTKA - 2017-04-14 - Wola Rafałowska (mazowieckie)
obsługa klientów detalicznych sklepu, obsługa sklepu internetowego, obsługa platformy sprzedażowej allegro, wysyłka towarów, wystawianie produktów na aukcjach oraz w sklepie internetowym, analiza i aktualizacja cen, przyjmowanie dostaw oraz ich rozładunek.
AK-POL Paweł Kiełczewski Export-Import - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
poszukiwanie rynków zbytu i klientów
GAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw osobowych wszystkich pracowników Uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń pracownikom etatowym w programie Symfonia KADRY i PŁACE, sporządzanie raportów do ZUS w programie Płatnik, sporządzanie PIT-11 dla wszystkich pracowników Uczelni, organizowanie szkoleń BHP i Ppoż. oraz badań lekarskich pracowników, kontrola formalnej dyscypliny pracy, prowadzenie wszystkich spraw związanych ze stosunkiem pracy i zatrudnianiem na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń finansowych z tytułu naliczania wynagrodzeń osobom zatrudnionym na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rejestru umów cywilno- prawnych, prowadzenie rejestru zakupów bezgotówkowych
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA W KWIDZYNIE - 2018-05-14 - Kwidzyn (pomorskie)
sprzedaż oferty firmy, kontakt z klientem ze wschodu
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Kraków (małopolskie)
wycinanie laserowe elementów z tektury i papieru
Feniks Duet Sp.z o.o. - 2017-07-28 - Krosno (podkarpackie)
Przygotowanie zamówień od klienta do produkcji, rozmowa z klientem, przygotowanie optymalizacji szkła, obsługa magazynu, fakturowanie. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, kierunek sprzedaż, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, obsługa programów WORD, EXCEL, mile widziane fakturowanie, praca na magazynie.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gościcino (pomorskie)
obsługa frezarki
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Mirocin (podkarpackie)
prace montażowe przy obsłudze linii produkcyjnej - produkcja i montaż część i podzespołów do AGD
Aweco Polska Appliance Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-10-28 - Tychy (śląskie)
nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-08-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wsparcie klientów w zakresie bieżących problemów technicznych w języku niemieckim, prowadzenie telefonicznych i mailowych rozmów
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Lublin (lubelskie)
j.w
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie kartotek w programie komputerowym. Fakturowanie. Praca w excel. Przygotowywanie dokumentów logistycznych.
PALACE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Suchy Dwór (pomorskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
rozliczanie kontrahentów, wystawianie faktur, współpraca z księgowym
P.H.U. SJ-SOLO JERZY SEKUŁA - 2018-07-10 - Świebodzin (lubuskie)
Przygotowanie dokumentacji do wykonania płytek w programach UCAM, CAM 350, tj. programów sterujących wiertarkami i frezerkami numerycznymi, fotoploterem oraz dokumentacji rysunkowej i danych do testowania elektrycznego i optycznego płytek. Wynagrodzenie: 2300 zł brutto - w okresie próbnym. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą: p. Sylwia Herka - sylwia.herka (at) eldos.com.pl, tel.: 71 370 51 60.
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola jakości produkowanych elementów, nadzór i monitorowanie czynności kontrolnych ma poszczególnych etapach produkcji, prowadzenie bieżącej dokumentacji związanejz ZKP, kontrola realizacji procedur utrzymania jakości, przygotowanie dokumentacji podwykonawczej
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)