SPECJALISTA DS. KADR Kwidzyn oferta pracy POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA W KWIDZYNIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw osobowych wszystkich pracowników Uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń pracownikom etatowym w programie Symfonia KADRY i PŁACE, sporządzanie raportów do ZUS w programie Płatnik, sporządzanie PIT-11 dla wszystkich pracowników Uczelni, organizowanie szkoleń BHP i Ppoż. oraz badań lekarskich pracowników, kontrola formalnej dyscypliny pracy, prowadzenie wszystkich spraw związanych ze stosunkiem pracy i zatrudnianiem na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń finansowych z tytułu naliczania wynagrodzeń osobom zatrudnionym na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rejestru umów cywilno- prawnych, prowadzenie rejestru zakupów bezgotówkowych
Data publikacji: 2018-05-14
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA W KWIDZYNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11 LISTOPADA 29, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw osobowych wszystkich pracowników Uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń pracownikom etatowym w programie Symfonia KADRY i PŁACE, sporządzanie raportów do ZUS w programie Płatnik, sporządzanie PIT-11 dla wszystkich pracowników Uczelni, organizowanie szkoleń BHP i Ppoż. oraz badań lekarskich pracowników, kontrola formalnej dyscypliny pracy, prowadzenie wszystkich spraw związanych ze stosunkiem pracy i zatrudnianiem na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń finansowych z tytułu naliczania wynagrodzeń osobom zatrudnionym na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rejestru umów cywilno- prawnych, prowadzenie rejestru zakupów bezgotówkowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kurs kadry, płace, płatnik
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość zasad prowadzenia akt osobowych i rejestrów, dobra znajomość pakietu ms office (word, excel),komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność w realizacji powierzonych zadań, umiejętności analizowania problemów i znajdowania rozwiązań,otwartość na nowe wyzwania
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA W KWIDZYNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
11 LISTOPADA 29, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzyński
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kwidzyn
Adres strony pracodawcy: http://www.wsz.kwidzyn.edu.pl
Ulica pracodawcy: 11 LISTOPADA
Numer budynku pracodawcy: 29
Profil działalności pracodawcy: Szkoły wyższe.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.05.2018
Data dodania oferty pracy: 11.05.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- kontakt z klientem anglojęzycznym- tworzenie opisów produktów
BASKETMANIA Spółka z o.o. Spółka komandytowa - 2016-07-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
- kominukatywność i umiejętność łatwego nawiązaywania kontaktów,- umiejętność pozyskiwania nowych widzów i utrzymywanie długofalowych kontaktów z potencjalnym klientem,- obsłga widzów podczas rezerwacji biletów, informacja o repertuarze, dostępność wolnych miejsc i wydarzeniach, które odbywają się w Teatrze.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Łódź (łódzkie)
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu eksportu poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i handlu z językiem niemieckimMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:przygotowywanie ofert dla klienta; mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych w języku niemieckim; udzielanie rzetelnej informacji na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PVC oraz aluminium), doradztwo techniczne; pozyskiwanie nowych klientów; Wymagania:bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny); wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie stałe oraz motywacyjne uzależnione od efektów pracy. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Doradztwo w zakresie BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP, opracowanie przepisów wewnętrznych dot. BHP. Sporządzanie dokumentacji powypadkowej, reprezentowanie pracodawcy przed PIP, sporządzanie analiz, prowadzenie szkoleń, sporządzanie dokumentacji dotyczącej ryzyka zawodów.Wykształcenie podyplomowe lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie BHP. Conajmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP. Samodzielność, znajomość przepisów, dyspozycyjność w zakresie spraw BHP. Język angielskie w stopniu podstawowym.
MEDYCZNE STUDIUM ZAWODOWE IM. ST. LIEBHARTA W LUBLINIE - 2016-06-13 - Lublin (lubelskie)
tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmyzdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktówobsługa biura
Centrum Promocji Biznesu Paweł Zając - 2016-06-16 - Rzeszów (podkarpackie)
OPRACOWANIE FORMALNE I RZECZOWE DOKUMENTÓW, WPROWADZANIE ZASOBÓW CYFROWYCH DO PODKARPACKIEJ BIBLIOTEKI CYFROWEJ, REDAGOWANIE PORTALU PBC
WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W RZESZOWIE - 2018-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi, koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z osobami zarządzającymi, obsługa programu sprzedażowo-magazynowego, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, obsługa sekretariatu. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), znajomość zasad księgowości, znajomość pakietu MS OFFICE, samodzielność oraz dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, biegła znajomość języka angielskiego, nienaganna prezencja. Miejsce wykonywania pracy Luzino.
1. INVESTO Tomasz Muszkiewicz 2. TBM TOMASZ MUSZKIEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) - 2017-02-27 - Luzino (pomorskie)
Obsługa kadrowo-płacowa. Miejsce pracy Sosnowiec/k Strykowa.
GRUPA GEIS - 2016-11-28 - Sosnowiec (łódzkie)
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie portfolio produktów u aktualnych klientów - Realizacja strategii sprzedażowej na rynkach zagranicznych- Przygotowywanie ofert handlowych- Prowadzenie negocjacji handlowych- Monitorowanie rynku i analiza konkurencji- Godziny pracy 8.00- 16.00
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Trzebielino (pomorskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2017-01-30 - Kielce (świętokrzyskie)
- współudział w tworzeniu planów rzeczowo-finansowych, -przygotowanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze, -analiza i kontrola kosztów, - usprawnianie narzędzicontrollingowych. Praca w godzinach 7-11
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2018-06-28 - Opole (opolskie)
zarzadzanie procesem reklamacyjnym
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Radomsko (łódzkie)
x
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-12-14 - Białystok (podlaskie)
Współudział w procesach doboru na specjalności wojskowe
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-04-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- planowanie procesu produkcji - nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników oraz szkolenie i wdrażanie nowo zatrudnionych- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników produkcyjnych- przygotowanie zestawień stanowisk produkcyjnych oraz instrukcji stanowiskowych- nadzorowanie obiegu dokumentacji produkcyjnej, opracowywanie oraz aktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej- nadzorowanie nad wdrażaniem nowych technologii- nadzór nad przestrzeganiem zasad BHPPraca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-06 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych do komputera i kontrola poprawności danych.
DHL Express (Poland) Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
- przygotowywanie ofert,- przygotowywanie produkcji,- kosztorysowanie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "POL-REM"Sp zo.o - 2016-06-03 - Myszków (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych firmy: akta osobowe, korekty, ZUS
Agroleasing Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Włodzice Wielkie (dolnośląskie)
nauka tworzenia strony internetowej
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Piła (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej
Przedsiębiorstwo Prod. Handlowo Usługowe Zalmet Sp. Jawna W.M.P. Zaleśkiewicz - 2016-10-03 - Rusinowo (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie dokumentacjji związanej z realizacją zadań na potrzeby projektu, prowadzenie działań rekrutacyjnych i promocyjnych, kontakty z klientami, organizacjami , organizacja zatrudnienia subsydiowanego, nawiązaywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, realizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową dla uczestnioków projektów.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
"BAŁKANKAR POLSKA" SP. Z O.O. - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Rozdzielanie materiału wychodzącego z magazynu na poszczególne obszary produkcji
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Mikołów (śląskie)
Odpowiadanie na pytania klientów wysyłane drogą mailowa (kliencxi krajowi i zagraniczni) -odbieranie telefonów i telefoniczna obsługa klientów (głównie klienci krajowi) - wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych-zadania związane z obsługa zamówień (zamawianie kuriera, ustalanie adresów dostaw, dodawanie numerów trackingowych do zamówień) -pomoc w ogólnie pojętych pracach biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Częstochowa (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie ofert do przetargu
Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane ROMBUD Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.Wynagrodzenie nie niższe niż 5000 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)