SPECJALISTA DS OFERT I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI Myszków oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "POL-REM"Sp zo.o
Stanowisko: SPECJALISTA DS OFERT I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: 2 800 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie ofert,- przygotowywanie produkcji,- kosztorysowanie
Data publikacji: 2016-06-03
Lokalizacja: Myszków (śląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "POL-REM"Sp zo.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 90, 42-300 Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie ofert,- przygotowywanie produkcji,- kosztorysowanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OFERT I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Myszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: brak wymagań
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi programów Norma Pro, Pakiet MS Office
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "POL-REM"Sp zo.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 90, 42-300 Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: myszkowski
Gmina pracodawcy: Myszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Myszków
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 90
Profil działalności pracodawcy: firma budowlana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 03.06.2016
Oferta pracy ważna do: 04.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Konfiguracja, testowanie, weryfikacja systemów i produktów ds. bezpieczeństwa, optymizacja systemu bezpieczeństwa, konstruowanie i konfiguracja nowej infrastruktury rozwiązań pod przewodnictwem przełożonego, wiedza o technologiach, metodach i otoczeniu związanym z oddelegowanymi zadaniami i obszarem biznesowym.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni, w tym: prowadzenie sekretariatu i kancelarii, prowadzenie archiwum zakładowego oraz biblioteki zakładowej, zapewnienie zaopatrzenia w materiały biurowe, środki czystości i odzież ochronną i roboczą.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Otmuchów (opolskie)
Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; 1-2 lata doświadczenia w prowadzeniu sklepu internetowego; praktyczna wiedza z zakresu e-commerce (reklamy internetowej, sprzedaży internetowej, google adwords); doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu akcji i kampanii marketingowych; prowadzenie działań marketingowych i kampanii reklamowych; udział we wprowadzaniu nowej marki na rynek; realizacja założonych celów oraz ich monitoring; analizowanie działalności konkurencji; współpraca z handlowcami; raportowanie; Dwie zmiany; Miejsce pracy: Gliwice
TALENT PARTNERS HUBERT BOJARCZUK - 2016-01-22 - Gliwice (śląskie)
Praca umysłowa na samodzielnym stanowisku, obsługa programów kadrowo - płacowych.
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Płock (mazowieckie)
dodawanie i dbanie o ogłoszenia w internecie
ABR Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Mikołów (śląskie)
Współpraca z międzynarodowymi dostawcami w zakresie realizacji dostaw. Kontrola i optymalizacja poziomu zapasów. Sporządzanie raportów i analiz z powierzonych zadań. Tworzenie długoterminowych planów dostaw oraz zamówień. Przygotowywanie raportów. Rzetelne prowadzenie dokumentacji zakupowej. Merytoryczna współpraca z innymi działami w firmie.
EUROCERAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników i cudzoziemców zatrudnionych w Polsce, ewidencja czasu pracy, kontrola wazności badań pracowniczych i zezwoleń na pracę, sporządzanie raportów
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Prawidłowa obsługa pod kątem kredytów hipotecznych-obsługa aplikacji wykorzystywanych w procesie zawierania umów-kontakt z klientami-ocena dokumentów związanych z udzielaniem kredytów korporacyjnych.Praca od poniedziałki do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER - 2017-05-09 - Mikołów (śląskie)
Sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem obowiązków pracowników obsługi, rozliczanie kierowców. Organizacja dowozu dzieci i innych wyjazdów. Zakup materiałów, wyposażenia i realizacja wydatków zgodnie z planem finansowym. Przygotowywanie procedur przetargowych i opisywanie faktur. Organizacja okresowych przeglądów instalacji. Prowadzenie archiwum. Realizacja zaleceń BHP, p.poż, obrony cywilnej, Sanepidu itp.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY - 2018-06-26 - Sulechów (lubuskie)
- OBSŁUGA KLIENTA INDYWIDUALNEGO I KORPORACYJNEGO- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA BIZNESOWEGO (OD PRZYJĘCIA ZLECENIA , AŻ DO FINALNEGO JEJ ROZLICZENIA)- ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW OPERACYJNYCH- BUDOWANIU RELACJI PARTNERSKICH Z KLIENTAMI- PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I ICH ROZLICZANIE
TMS AUDIT - 2017-05-19 - Trzebownisko (podkarpackie)
Księgowanie faktur, przygotowywanie raportów i analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)
obsługa sklepu internetowego, przygotowywanie ofert, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Częstochowa (śląskie)
Przygotowanie dokumentacji techniczenj dla działu produkcji , obróbka techniczna zamówień, przygotowanie wycen techniki węzłów, wykonywanie rysunków AutoCAD, przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
GEBWELL Sp. zo.o. - 2016-10-07 - Chwaszczyno (pomorskie)
Branża oświetleniowa, praca w biurze oraz praca fizyczna na magazynie
PPHU FULKO Jacek Fulko - 2016-06-02 - Częstochowa (śląskie)
1.Wykonywanie czynności związanych z zatrudnieniem pracowników, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem: 1) kompletowanie dokumentacji przyjmowanych pracowników, 2) prowadzenie akt osobowych, 3) przestrzeganie terminów badań lekarskich okresowych i kontrolnych, 4) prowadzenie ewidencji obecności i absencji chorobowych zatrudnionych pracowników, 5) wydawanie świadectw pracy, 6) doręczanie pracownikom wszelkich decyzji w sprawach osobowych, 7) wydawanie zaświadczeń związanych ze stosunkiem pracy, 2. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z wypłatami wynagrodzeń: 1) sprawdzanie kart pracy, 2) naliczanie wszelkich wynagrodzeń należnych zatrudnionym pracownikom, 3) prowadzenie dokumentacji zusowskiej i rozliczeń podatkowych, 4) prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniem pracowników. 3. Sporządzanie wykazu pracowników, którym przysługuje dodatkowe wynagrodzenie roczne. Sporządzanie list płac. Dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia za pracę świadczeń alimentacyjnych i innych zajęć wynagrodzenia i przekazywanie ich zgodnie ze stosownymi postanowieniami lub wyrokami sądowymi. 4. Prowadzenie rejestru urlopów pracowniczych oraz Zwolnień od pracy. 5. Wystawianie świadectw pracy dla byłych pracowników. 6. Prowadzenie rejestrów aktualnie zatrudnionych i byłych pracowników. 7. Sporządzanie sprawozdań zleconych przez GUS
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ - 2017-06-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
poszukiwanie oraz selekcja osób chętnych na kursy, rekrutacja tylko przez formularz www.blueducation.pl/praca.Praca zdalna
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Mysłowice (śląskie)
pomoc przy negocjowaniu cen i umów, pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami, pozyskiwanie i poszukiwanie nowych kontraktów, rozpoznawanie nowego rynku, doświadczenie w branży e-commmerce, utrzymanie pozytywnych kontaktów z partnerami
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Telefoniczne nawiązywanie kontaktu z dłuznikami; negocjowanie warunków spłaty zadłużenia; motywowanie dłużników do zapłaty.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego,zamówień,koordynacja zlecenia wysyłek,obsługa programu magazynowego
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Niepołomice (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Projektowanie graficzne,- Kontakt z klientem,- Obsługa plotera,- Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Łódź (łódzkie)
- nawiązywanie kontaktów handlowych na rynku wschodnim, obsługa klientów i biura
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ART-CHEM Bogdan Widacki, Wojciech Zalewski Spółka Jawna - 2018-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, konstrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Lublin (lubelskie)
planowanie, monitorowanie, kontrolowanie i obsługa kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, kontakty z partnerami i klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie, uzgadnianie, sporządzanie pod względem formalno-prawnym, umów zawieranych przez spółkę z osobami trzecimi (umowy o roboty budowlane, umowy zlecenia, umowy najmu, umowy kupna sprzedaży i inne)Obsługa prawna wszystkich działówsporządzanie pism do klientów, urzędów, organów i sądów itp.uzgadnianie draftów ubezpieczeń, gwarancji ubezpieczeniowych i bankowych z GW oraz Brokerem,Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji przetargowejMonitorowanie zamówień publicznychWeryfikacja i analiza dokumentacji przetargowejAnalizowanie SIWZ pod kątem formalno-prawnymProwadzenie analiz i przygotowywanie raportów przetargowychPrzygotowywanie ofert i postępowań przetargowychProwadzenie analiz złożonych ofert i przygotowywanie protokołówAdministrowanie dokumentami przetargowymiArchiwizacja dokumentów przetargowych
ML SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-26 - Zaczernie (podkarpackie)
realizacja zadań BHP
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2017-08-08 - Ruda Śląska (śląskie)
samodzielna obsługa urzadzeń produkcyjnych, samodzielna organizacja stanowiska pracy, kontakty z dostawcami surowców, kontakt z odbiorcami zagranicznymi, odpowiedzialność za produkt końcowy produkcji, jakość, współpraca z działem dystrybucji
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Borzęcin Duży (mazowieckie)
zgodnie z umowa
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kluczbork (opolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku po odbyciu specjalistycznych szkoleń, należeć będzie: sprzedaż aparatów słuchowych znajdujących się w ofercie firmy, doradztwo i dopasowywanie właściwych pomocy słuchowych dla pacjentów, dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi Klienta, zewnętrzna promocja firmy. Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + prowizja
TJaudio Tomasz Kubiak - 2017-04-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprzedaż szkoleń dla pracodawców, praca w biurze, prowadzanie rozmów telefonicznych, obsługa stałych klientów biura, nie jest to call center.
ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-07-23 - Żory (śląskie)