SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I ZAMÓWIEŃ Trzebownisko oferta pracy TMS AUDIT
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I ZAMÓWIEŃ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - OBSŁUGA KLIENTA INDYWIDUALNEGO I KORPORACYJNEGO- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA BIZNESOWEGO (OD PRZYJĘCIA ZLECENIA , AŻ DO FINALNEGO JEJ ROZLICZENIA)- ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW OPERACYJNYCH- BUDOWANIU RELACJI PARTNERSKICH Z KLIENTAMI- PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I ICH ROZLICZANIE
Data publikacji: 2017-05-19
Lokalizacja: Trzebownisko (podkarpackie)
Pracodawca: TMS AUDIT
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trzebownisko 759 A, 36-001 Trzebownisko, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- OBSŁUGA KLIENTA INDYWIDUALNEGO I KORPORACYJNEGO- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA BIZNESOWEGO (OD PRZYJĘCIA ZLECENIA , AŻ DO FINALNEGO JEJ ROZLICZENIA)- ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW OPERACYJNYCH- BUDOWANIU RELACJI PARTNERSKICH Z KLIENTAMI- PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I ICH ROZLICZANIE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I ZAMÓWIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : • KOMUNIKATYWNOŚĆ I ZORIENTOWANIE NA WYSOKI POZIOM OBSŁUGI KLIENTA• UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE• ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ• ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ• DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W ZAKRESIE MS WORD I MS EXCEL• UDZIAŁ W SZKOLENIACH WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH
Nazwa pracodawcy: TMS AUDIT
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Trzebownisko 759 A, 36-001 Trzebownisko, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Trzebownisko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebownisko
Ulica pracodawcy: Trzebownisko
Numer budynku pracodawcy: 759 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 19.05.2017
Oferta pracy ważna do: 31.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
aktywne poszukiwanie klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem, sprzedaż, wprowadzanie zamówień do systemu, rzetelna ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2016-05-25 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Aktywne poszukiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji. Przygotowywanie ofert handlowych, realizacja planów sprzedażowych (branża wózki widłowe), negocjowanie cen oraz sprzedaż produktów.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zabrze (śląskie)
doradztwo na rzecz beneficjentów zgodnie z przyjętą procedurą w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz prowadzenie ewidencji udzielonego doradztwa w formie rejestru, rozliczanie wniosków o przyznanie pomocy, w szczególności w ramach poddziałania 19.2 (granty), prowadzenie szkoleń i spotkań na rzecz beneficjentów poddziałania 19.2 zgodnie z przyjętą procedurą, prowadzenie czynności organizacyjno-administracyjnych w związku z ogłaszanymi przez LGD konkursami, zgodnie zawartą umową o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez Społeczność oraz zasadami wymiany informacji - ogłaszania naborów wniosków, realizacja bieżących zadań wynikających z wdrażania LSR w tym czynności kontrolnych w związku z realizowanymi projektami grantowymi, wykonywanie czynności organizacyjnych w związku ze spotkaniami, wydarzeniami i imprezami LGD realizowanymi na rzecz członków oraz włączenia społecznego i aktywizacji mieszkańców, monitorowanie stanu i jakości realizacji powierzonych zadań zgodnie z przyjętymi zasadami monitoringu i ewaluacji w tym udzielonego przez LGD wsparcia
TURKOWSKA UNIA ROZWOJU - T.U.R. - 2018-03-23 - Turek (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Konin (wielkopolskie)
Organizowanie i nadzorowanie prac inwestycyjno-remontowych w obiektach teatru. Opracowanie planów remontów oraz przeprowadzanie postępowań przetargowych. Organizowanie i nadzorowanie prac dot. utrzymanie obiektów teatru w dobrym stanie technicznym,poprzez zabezpieczenie stałej sprawności sprzętu i urządeń. Zlecanie sprawnego usuwania usterek i awarii firmom zewnętrznym. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji zleceń inwestycyjno- remontowych.
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2017-08-01 - Legnica (dolnośląskie)
Przygototwywanie ofert, kosztorysów, weryfikacja dokumentacji, udział w negocjacjach.Wymagania: wykształcenie wyższe budowlane, rok doświadczenia, biegła znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie, znajomość branży budowlanej w dziedzinie stolarki otworowej PCV, ALU. Zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Rybak" - 2016-03-22 - Luzino (pomorskie)
Zawieranie polis ubezpieczeniowych, rejestracja aut, przygotowanie dokumentacji dotyczącej floty przedsiębiorstwa.
PHENIX Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-29 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Praca na terenie UE
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Zdzieszowice (opolskie)
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymio
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2016-03-10 - Kłodawa (wielkopolskie)
* pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych* przygotowanie ofert handlowych,wyceny* odbywanie spotkań handlowych* koordynacja relacji ze stałymi klientami, budowanie baz danych oraz ich aktualizacja* identyfikacja potrzeb klientów
CK Stolarka Tomasz Ciskowski - 2017-02-17 - Leśniewo (pomorskie)
produkcja stelaży tapicerskich
"KASPRZAK" T.J. Kasprzak Spółka Jawna - 2018-07-16 - Wadowice (małopolskie)
oferta konkursowa więcej informacji: http://www.olsztyn.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2017-09-15 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
- Wypełnianie obowiązków służby bhp zgodnie z zakresem wynikającym z rozporządzenia w sprawie służby bhp. Przeprowadzanie szkoleń bhp. - Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe - BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY lub studia podyplomowe z zakresu BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY. Minimum roczne udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. BHP. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej. Znajomość przepisów bhp i przeciwpożarowych. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-17:00) (Tel. 504-014-886) lub e-mail: iwona.lozynska (at) szkolenia-bhp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "BE-HA-PE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Katowice (śląskie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Legnica (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
PHUB AND-BUD Banaszak Andrzej - 2016-05-20 - Pleszew (wielkopolskie)
praca w biurze, kontakt z klientem zagranicznym, zwłaszcza Wschód, wizyty u klientów, wyjazdy zagraniczne
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Obsługa maszyn, należyta dbałość o powierzony sprzęt, aktywny udział w realizacji zamówień i zbytu towaru (kontakt z klientem w językach obcych)
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Raszyn (mazowieckie)
przeprowadzanie rekrutacji pracowników planujących podjęcie pracy w Niemczech, tworzenie bazy danych kandydatów, uczestnictwo w Targach Pracy na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów w zakresie zakupów domów tj. sporządzanie wniosków kredytowych, udzielanie informacji o budynkach, zawieranie umów. Możliwość przyuczenia. Wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne ds. finansów), mile widziane doświadczenie.
ŻAK PRZEMYSŁAW "REMDOM" P.P.U.H - 2017-03-31 - Sosnowiec (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za procesowanie zamówień sprzedaży, kontakt z klientem krajowym i zagranicznym oraz serwis posprzedażowy. Godz. pracy 8-16.
MGA ENTERTAINMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-25 - Słupsk (pomorskie)
Rozliczanie klientów ukraińskich. Wykształcenie wyższe/średnie ekonomia/rachunkowość. Doświadczenie zawodowe 2-3 lata. Biegła znajomość języka ukraińskiego. prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Radzymin (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów będących w ofercie spółki, sprzedaż internetowa.
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Częstochowa (śląskie)
Realizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, realizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2018-03-01 - Głuchołazy (opolskie)
Obsługa klientów eksportowych oraz pozyskiwanie nowych; Przyjmowanie, rejestrowanie zamówień; Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji; Prowadzenie rozmów w językach obcych z kontrahentami.
Zakłady Kablowe BITNER Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie handlowej firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Białystok (podlaskie)
Zakres obowiązków:1. Wystawianie faktur dla kontrahentów zagranicznych.2. Uczestnictwo w procesie egzekwowania należności.3. Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentem zagranicznym.4. Opiniowanie uzgodnień projektów dotyczących międzynarodowych rozliczeń finansowych.5. Prowadzenie szkoleń specjalistycznych oraz nadzorów służbowych.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-06-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zadań z obszaru BHP
Vermeiren Polska Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Trzebnica (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Warszawa (mazowieckie)