SPECJALISTA W ODDZIALE ROZLICZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH(NR 4261) Bydgoszcz oferta pracy Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Stanowisko: SPECJALISTA W ODDZIALE ROZLICZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH(NR 4261)
Wynagrodzenie: od 2 989 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:1. Wystawianie faktur dla kontrahentów zagranicznych.2. Uczestnictwo w procesie egzekwowania należności.3. Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentem zagranicznym.4. Opiniowanie uzgodnień projektów dotyczących międzynarodowych rozliczeń finansowych.5. Prowadzenie szkoleń specjalistycznych oraz nadzorów służbowych.
Data publikacji: 2018-06-30
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:1. Wystawianie faktur dla kontrahentów zagranicznych.2. Uczestnictwo w procesie egzekwowania należności.3. Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentem zagranicznym.4. Opiniowanie uzgodnień projektów dotyczących międzynarodowych rozliczeń finansowych.5. Prowadzenie szkoleń specjalistycznych oraz nadzorów służbowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 989 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 2.989 zł + premia regulaminowa 25%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W ODDZIALE ROZLICZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH(NR 4261)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 989 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe ekonimiczne lub pokrewneDoświadczenie zawodowe: min. 2 lata pracy zawodowej w obszarze finansów / księgowości.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość przepisów w zakresie ustawy o rachunkowości.2. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.3. Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem w zakresie pakietu biurowego (MS Office). 4. Umiejętność redagowania pism. 5. Umiejętność pisemnej interpretacji obowiązujących przepisów.6. Umiejętność przeprowadzania publicznych wystąpień.7. Samodzielność w wykonywaniu zadań oraz umiejętność podejmowania decyzji.
Nazwa pracodawcy: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgłaszanie ofert (cv i list motywacyjny oraz pisemna zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty, ogłoszonej w dniu .....06.2018 r. przez Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz, że zostałam/em poinformowana/ny o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie) - pocztą na adres: 85-915 Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 z adnotacją Wydział Pracowników Wojska, - osobiście Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 ofertę z adnotacją Wydział Pracowników Wojska pozostawić na Biurze przepustek,- pocztą e-mail na adres: iwspsz.kadry (at) ron.mil.plINSPEKTORAT WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCHKlauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, że:a. administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, reprezentowany przez Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych,b. inspektor ochrony danych Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych w Bydgoszczy dostępny jest pod adresem mailowym: iwspszbydgoszcz.iod (at) ron.mil.pl,c. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO,d. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji,e. przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,f. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (obecnie: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Józefa Dwernickiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.06.2018
Data dodania oferty pracy: 28.06.2018
Oferta pracy ważna do: 13.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa giełd transportowych, przygotowywanie zleceń, faktur, dokumentów oraz ich kompletowanie, znajomość jezyka obcego w stopniu komunikatywnym. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Z.P.H.U. ELTAP LESZEK DWORAK - 2017-04-04 - Mroczeń (wielkopolskie)
Sprzedaż art. spożywczych i przemysłowych
Przedsiębiorstwo Handlowe PLUS Grzegorz Dobrowolski - 2017-09-01 - Zduńska Wola (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
1. Prowadzenie aktywnej sprzedaży usług logistycznych2. Nawiązywanie oraz rozwijanie współpracy z kontrahentami i podwykonawcami3. Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy4. Kompleksowa realizacja zleceń transportowych, koordynacja przepływu informacji i dokumentów przewozowychPraca w godz. 8-16.
NORTHGATE LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-01 - Wejherowo (pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta biznedsowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Specjalista ds. techniczno - energetycznych: nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem budynków mieszkalnych, prowadzenie dokumentacji.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KROWODRZA" - 2017-02-27 - Kraków (małopolskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
monitorowanie systemów do gromadzenia danych rachunkowych oraz przygotowania sprawozdań z produkcji roślinnej, analiza danych rachunkowych (samodzielnie oraz we współpracy z innymi pracownikami), przetwarzanie danych przy pomocy gotowego oraz samodzielnie opracowanego oprogramowania: zestawienia tabelaryczne, sortowanie, filtrowanie, selekcja danych z wielu tabel do jednej wg przekazanych zasad, projektowanie nowych funkcjonalności, testowanie, analiza błędów, zbieranie i gromadzenie danych oraz doskonalenie źródeł i metod pobierania danych tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych.
KARSKO SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Karsko (zachodniopomorskie)
Po szkoleniu zapewnionym przez firmę, na miejscu w Opolu w biurzeregionalnym przy ul. Budowlanych 50. Praca polegająca na spotkaniu zklientem i po wywiadzie dostosowanie oferty i dokumentów do sprawy klienta.Wypełnienie dokumentacji i przekazanie do naszej kancelarii.Opieka nadtoczącymi się sprawami,uzupełnianie dokumentacji. Praca po kilka godzindziennie - dowolnie ustalany grafik. Indywidualnie do południa lub popołudniu. Szczegóły na rozmowie o pracę. Praca od godziny 9
VOTUM S.A. - 2018-01-11 - Opole (opolskie)
sporządzanie i opracowywanie dokumentacji do przeprowadzania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, ogłaszanie przetargów, gospodarowanie mieniem, kierowanie zespołem pracowników obsługi szkoły i internatu
Zespół Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie im. Batalionów Chłopskich - 2016-02-23 - Bożków (dolnośląskie)
sprzedaż wczasów, organizacja imprez turystycznych, pozyskiwanie klientów
IBERYS SP Z O O - MediCenter - 2016-11-24 - Łowicz (łódzkie)
-
Firma Handlowo-Usługowa NEO Tomasz Kurek - 2017-03-23 - Maksymilianów (świętokrzyskie)
Rozliczanie transakcji z dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
wstępne wdrażanie nowych technologii u klienta z uwzględnieniem kalkulacji procesów mycia i dezynfekcji, analiza rynku, prezentacja ofert firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Doruchów (wielkopolskie)
przyjmowanie dostaw towarów, wydawanie towarów z magazynu, kontakt i sprzedaż towarów, obsługa klientów
POLGAZ AUTO GAZ SYSTEM SEBASTIAN DROBEK SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
prowadzenie spraw pracowniczych pracowników spółdzielni, kadry, płace.Godziny pracy 7-15
SPÓŁDZIELNIA PRACY LEKARZY SPECJALISTÓW "ZDROWIE" NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OLSZTYNIE - 2018-07-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wyksz. min. średnie ,podstawowa wiedza w zakresie księgowości,wymagana znajomość języka angielskiego, wysoka kultura osobista,obsługa recepcji, prowadzenie dokumentacji, wystawianie rachunków, obsługa gości hotelowych;miejsce pracy: Antonin- Pałac Myśliwski
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu - 2018-07-23 - Antonin (wielkopolskie)
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space. Udział w projektach jak w Polsce tak i innych państw; Programowanie w różnych językach oprogramowania.
DATAART WROCŁAW SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Wrocław (dolnośląskie)
otwieranie i obsługa rachunków i lokat terminowychrejestrowanie wpłat i wypłat gotówkowychprzyjmowanie wniosków o wydanie kart płatniczychprzyjmowanie zleceń transakcji gotówkowych w złotychprzestrzeganie standarów obsługi klienta
Bank Spółdzielczy w Ustroniu - 2017-01-18 - Ustroń (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Sulechów (lubuskie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
zgodnioe z dołaczonym do wnisku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Żywiec (śląskie)
Wykształcenie średnie; mile widziana praktyka w obsłudze klienta;podstawowa znajomość jęz. angielskiego; dobra znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa klienta, realizacja zamówień, przygotowywanie ofert, podstawowa obsługa strony internetowej; jedna zmiana; 3/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice
MANOM IZABELA BULIK - 2017-06-27 - Gliwice (śląskie)
- utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami ,- aktywna sprzedaż produktów z oferty handlowej firmy, - pozyskiwanie nowych klientów,- przygotowywanie ofert handlowych.WYMAGANIA: - co najmniej 2 letnie doświadczenie w obsłudze handlowej klienta - warunek konieczny, - wyksztacenie wyższe, preferowane techniczne,- znajomość języka angielskiego, - predyspozycje do pracy w handlu, - umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, - prawo jazdy kat. "B".
BMP Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2017-10-26 - Racibórz (śląskie)
ogólne prace budowlane
REMIKO-BUD JOANNA STERCZYŃSKA - 2017-05-05 - Krzykosy (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z działem produkcji i logistyki w ramach realizowanych projektów, przygotowanie ofert handlowych, kontakt z klientem niemieckojęzycznym, obsługa zamówień, przegląd rynku, poszukiwanie zleceń
Inter-Expert Polska - 2016-05-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)