SPECJALISTA DS. TECHNICZNO - ENERGETYCZNYCH Kraków oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KROWODRZA"

Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO - ENERGETYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. techniczno - energetycznych: nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem budynków mieszkalnych, prowadzenie dokumentacji.
Data publikacji: 2017-02-27
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KROWODRZA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 37, 31-274 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. techniczno - energetycznych: nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem budynków mieszkalnych, prowadzenie dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO - ENERGETYCZNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Data zakończenia pracy: 30.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych, 2 lata doświadczenia zawodowego, znajomość problematyki dźwigów osobowych, uprawnienia budowlane o spec. instalacji i urządzeń energetycznych lub SEP dozorowe
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 27.02.2017
Oferta pracy ważna do: 27.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017
Podobne oferty pracy
poszukiwanie nowych odbiorców na sprzedawane przez firmę produkty, wysyłanie ofert, rozmowy telefoniczne w jęz. niemieckim, rosyjskim i angielskim, konsultacje z klientem
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wasilków (podlaskie)
Prace produkcyjne w piekarni, pakowanie pieczywa, prace porządkowe, prace przy produkcji ciastek
kontakt przez OHP - 2016-05-18 - Kielce (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe (geodezja i/lub marketing), mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu i/lub geodezji; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym; zdolności interpersonalne, umiejętność organizowania czasu pracy oraz umiejętności negocjacyjne; obsługa komputera, w tym pakietu Office, poczty elektronicznej i Internetu; budowanie relacji z klientami; utrzymywanie kontaktów z kontrahentami; obsługa zamówień; zarządzanie akcjami marketingowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
FOIF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Gliwice (śląskie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganejdokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwai higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeńoraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasadi warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wnioskówdotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonaniaoceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszyi pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa,praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiedniaszerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP)i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym, sieciowym i oprogramowaniem, administracja Windows Serwer 2003-2012, usługami katalogowymi Active Directory oraz programami zarządzającymi szkołą
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy - 2017-10-03 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska SP. Z O.O. - 2016-02-25 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Wymagana znajomość podatku VAT oraz bieżąca znajomość ustaw podatkowych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2018-03-19 - Andrychów (małopolskie)
Czuwanie nad bezpieczeństwem gości ośrodka wypoczynkowego
OŚRODEK WYPOCZYNKOWY WOJNOWO Anna Aleksandrowicz - 2016-05-04 - Wojnowo (lubuskie)
Odpowiedzialność za terminową i optymalną kosztowo realizację zamówień od dostawców Kontakt z dostawcami (zapytania ofertowe, negocjacje) Prowadzenie analiz warunków handlowych dostawBieżący monitoring zleconej produkcji Przygotowywanie raportów
GAMET S.A. - 2018-04-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku Specjalista ds. projektu (Project Manager Specialist) wymaga biegłej znajomości języka angielskiego, a także znajomości języka hinduskiego, w celu kontaktowania się z zagranicznymi klientami spółki, oraz jej potencjalnymi pracownikami (głównie z Indii). Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. projektu (Project Manager Specialist) ma za zadanie m.in.:planować i koordynować zadania osób i organizacji realizujących projekt;budować i zarządzać zespołem projektowym oraz pełnić rolę lidera, w tym motywować i szkolić członków zespołu projektowego;integrować i używać specyficznych metodyk z branży (takie jak rozwój systemu, produkt systemu i inne)Proponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzanie do systemu RAKS zamówień, fakturowanie, organizowanie załadunków, kontakty z klientami
FWS, Fabryka Wyrobów Styropianowych, Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Żyrardów (mazowieckie)
Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie. Stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców. Realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów. Negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-14 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
w/g potrzeb
WORK TEMP SERVICE - 2015-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Szczegóły na www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenia zawodowego; wiedza z zakresu administracji publicznej; praktyczna znajomość planowania, realizacji oraz rozliczania budżetów; obsługa komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy własnej; zakres obowiązków: opracowywanie założeń do budżetu Uczelni i jednostek organizacyjnych; analiza kosztów i przychodów poszczególnych jednostek organizacyjnych Pol. Śl.; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-04-20 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Kraków (małopolskie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
SORAIKHANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań itp., obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Kraków (małopolskie)
Nauczanie medytacji buddyjskiej.Możliwość zakwaterowania + wyżywienie
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Giemzów (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Wołomin (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi, prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów, badanie potrzeb klientów i dopasowywanie do nich odpowiednich źródeł dotacji, sporządzanie wniosków o dofinansowanie, rozliczanie projektów. Praca w biurze i zdalna. Możliwa praca w systemie home office. Elastyczne godziny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, PRZYJMOWANIE, RALIZOWANIE I OPIEKA NAD ZAMÓWIENIAMI KLIENTÓW, PROJEKTOWANIE PREZENTACJI I OFERT, DORADZTWO ZWIĄZANE Z WYBOREM PRODUKTU, KONTAKT Z KLIENTAMI Z WIELKIEJ BRYTANII, NIEMIEC, ROSJI, UKRAINY, POLSKI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (KIERUNKI POWIĄZANE Z MARKETIINGIEM), DOŚWIADCZENIE W HANDLU I KONTAKCIE Z KLIENTAMI (JAKO SPRZEDAWCA, HANDLOWIEC, DORADCA KLIENTA ITP.), DOBRE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU OBEJMUJĄCYM ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA: ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO, POLSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie prac związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych związanych z uzgodnieniem zjazdu z drogi publicznej. Prowadzenie prac związanych z opinią do warunków zabudowy i zagospodarowaniem terenu dla skomunikowania nowych obiektów powstających na terenie miasta. Wprowadzanie dokonanych decyzji, uzgodnień lub opinii do Systemu Zarządzania Drogami. Prowadzenie rejestru opinii, decyzji i uzgodnień. Uczestnictwo w wizytach w terenie. Praca od pn do pt w godz. 7.30-15.30. Proponowane wynagrodzenie: 2600 zł brutto/m-c + dodatek za staż pracy.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ - 2017-06-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Zabrze (śląskie)
Rekrutacja pracowników, weryfikacja znajomości j. niemieckiego, reprezentowanie firmy na lokalnych wydarzeniach, telefoniczna i osobista obsługa kandydatów, zamieszczanie ogłoszeń o pracę
Interkadra Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)
dbanie o relacje z klientami z chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Magdalenka (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane kierunki: handel zagraniczny, stosunki międzynarodowe, filologia niemiecka. Mile widziane 1-2 letnie doświadczenie w pracy w sprzedaży lub obsłudze klienta. Charakterystyka pracy: profesjonalna obsługa klienta biznesowego, samodzielne koordynowanie zamówień, ustalanie cen, możliwych terminów realizacji i wysyłek, stała komunikacja z Klientem. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
LYNKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Rybnik (śląskie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)