SPECJALISTA DS. EKSPORTU Płock oferta pracy MQX Polska SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
Data publikacji: 2016-02-25
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: MQX Polska SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 5500,00 + możliwa prowizja
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana umiejętność współpracy z działem marketingu, doświadczenie we współpracy z importerami i eksporterami, dystrybutorami, sieciami handlowymi, odpowiedzialność, sumienność, dokładność, pracowitość, samodzielność. Wymagane udokumentowane doświadczenie w eksporcie/imporcie oraz mile widziana znajomość procedur eksportowych.
Nazwa pracodawcy: MQX Polska SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Cicha 7/70A, 35-326 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Cicha
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: Działalność związana z oprogramowaniem.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 25.02.2016
Oferta pracy ważna do: 24.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompleksowe przeprowadzanie procesu rekrutacji
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Przedszkole Nr 28 - 2018-01-25 - Gdynia (pomorskie)
- tworzenie / prowadzenie bazy danych klientów anglojęzycznych- przygotowanie ofert usług dla klientów anglojęzycznych- przygotowanie i samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych- przeprowadzanie wstępnych negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Łódź (łódzkie)
-poszukiwanie nowych klientów, nowych rynków sprzedaży towaru-obsługa nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert, udział w spotkaniach z kontrahentami
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2017-09-22 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Polkowice (dolnośląskie)
sprzedaż produktów, kontakt z klientem, sporządzanie dokumentacji handlowej
WEKOM II Kopalnia Granitu Kostrza Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Kostrza (dolnośląskie)
redagowanie tekstów, prace biurowe, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sosnowiec (śląskie)
Brak danych
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-07-17 - Mielec (podkarpackie)
Wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, doświadczenie w sprzedaży, znajomość problemów ochrony środowiska, znajomość języka francuskiego i angielskiego, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, prawo jazdy kat. B, pozyskiwanie klientów i sprzedaż biopreparatów w wybranym przez pracodawcę segmencie rynku (telemarketing), doradztwo w zakresie stosowania biopreparatów, 1 zmiana, miejsce pracy: Gliwice
EKOB-TBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-05 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych lub instalacji grzewczych i sanitarnych. Fachowa, sprawna i kulturalna obsługa klienta. Obsługa programu Comarch OPTIMA. Wydawanie sprzedawanych materiałów i przyjmowanie na magazyny.
Tomasz Kargol Firma Handlowo - Usługowa MARPOL - 2017-09-18 - Szczepanów (małopolskie)
ładowanie i przyjmowanie towarów
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Jastków (lubelskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
- przyjmowanie i realizacja zamówień,- poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi,- opracowanie opisów produktów, ulotek,- organizacja spedycji towarów,
ASTHER LABORATORY Arleta Zaranek - 2018-02-27 - Oborniki (wielkopolskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie rozliczeń podatkowych, wprowadzanie danych do systemu FK, prowadzenie KPiR. Wymagania: wykształcenie min średne, kierunek rachunkowość i finanse, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Wejherowo (pomorskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Kolonia Lesznowola (mazowieckie)
Prowadzenie całości spraw wynagrodzeń pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i umowy zlecenia, zgłoszanie do ZUS, sporządzanie PIT 4, PIT 11, sporządzanie informacji dla NFZ, PFRON.Szczegółowe informacje na stronie Urzędu Miasta Siechnice, BIP zakładka "oferty pracy", link: http://bip.siechnice.dolnyslask.pl/dokument,iddok,4118,idmp,30,r,rUmowa o pracę, jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą: dokumenty proszę składać w terminie do dnia 08.02.2016r. w kancelarii Urzędu Miejskiego w Siechnicach ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice lub na adres e-mail: biuro (at) umsiechnice.plInformacje o ofercie w sali E
Urząd Miejski w Siechnicach - 2016-01-29 - Święta Katarzyna (dolnośląskie)
Nadzór nad właściwym przebiegiem obsługi pojazdów klientów odmomentu wjechania samochodu poprzez przegląd i/lub naprawę domomentu zakończenia naprawy pojazdu (wg zaleceń producenta pojazdów)- realizacja procesu serwisu samochodów zasad i procedur firmy, a wszczególności: - właściwe diagnozowanie usterek w pojeździe - jakość,terminowość i efektywność napraw pojazdów - koordynacja naprawpojazdów zgodnie z zaleceniami producenta pojazdów - właściweorganizowanie czasu przeglądów i/lub napraw - zarządzanie pracąmechaników celem uzyskania pożądanych wskaźników efektywnościwykorzystania warsztatu i jakości dostarczanych usług - dbałość o jakość,wynik i czystość przeglądów i napraw zlecanych przez klientów serwisu -przeprowadzanie wewnętrznych badań jakości napraw, praca w godz. 7-15/12-20
Warsaw Truck Center sp. z o.o. - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów, profesjonalna obsługa, praca w T-Mobile
P.P.H.U " Agmar" - 2016-06-16 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2100 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Katowice (śląskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie strony www i mediów społecznościowych, sprzedaż usług i działania promocyjne.
PHU AGROVET ANDRZEJ KONOPKA - 2018-06-25 - Śniadowo (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
operator koparko-ładowarki
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Dąbrowa-Bór (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Białyszewo (mazowieckie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-11-17 - Siedlce (mazowieckie)
współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień
MR Bogdanka Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Bogdanka (lubelskie)
ELEKTRYK BUDOWA SIECI ENERGETYCZNYCH
BOŻENA KIEŚ "WKD" ZAKŁAD ELEKTRO-TECHNICZNY - 2016-02-11 - Zawierzbie (podkarpackie)
obsługa parku maszyn w procesie produkcji
kontakt przez OHP - 2017-08-08 - Bolszewo (pomorskie)
codzienna kontrola podajnika tarcicy, odbiór , sztaplowanie tarcicy i kantówek,odbiór opału, taśmowanie paczek na końcu, docinania przekładek do sztaplowania
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Zabrze (śląskie)
organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych w ramach branży automatycznej; współpraca przy opracowywaniu planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno - ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi sprawowanie nadzoru nad firmami usługowymi w branży AKP w zakresie zgodnym z umowami wykonywania powierzonych obowiązków; współpraca przy tworzeniu planów budżetowych dla podległych instalacji technologicznych oraz kontrolowanie i analizowanie ich bieżącej efektywności; sporządzanie założeń do modernizacji oraz projektów nowych urządzeń i instalacji AKP; dozorowanie stanu technicznego urządzeń i sieci elektroenergetycznych; analiza zdarzeń awaryjnych maszyn i urządzeń elektrycznych oraz proponowanie zmian dążących do ich maksymalnego ograniczenia; nadzorowanie i prowadzenie rozruchów systemów, układów i aparatury przekazywanych do eksploatacji w ramach realizacji inwestycji; wynagrodzenie od 1850zł
SODA POLSKA CIECH SPÓŁKA Z O. O. - 2016-07-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)