SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Bartoszyce oferta pracy SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów
Data publikacji: 2017-10-03
Lokalizacja: Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Konstytucji 3 Maja 3, 11-200 Bartoszyce, powiat: bartoszycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bartoszyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bartoszycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bartoszyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 03.10.2017
Oferta pracy ważna do: 31.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacyfic, maksymalizowanie zysków, efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż towarów do hurtowni, przygotowywanie ofert i negocjacje, realizacja planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu i wybranych województwach.
GT CORP Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE , WYKONYWANIE I MONTAŻ KONSTRUKCJI STALOWYCH. PRACA NA TERENIE CAŁEGO KRAJU
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH EKO-BUD-INSTAL S.A. - 2016-02-22 - Długomiłowice (opolskie)
Wymagania:- biegła znajomość języka niemieckiego-mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta-realizacja bieżących zamówień klientów-obsługa zamówień wpływających do sklepu internetowego drogą mailową i telefoniczne-utrzymywanie kontaktów z klientami-umiejętność pracy w zespolePracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mailWynagrodzenie od 3500,00 zł brutto
Forcars - 2016-10-20 - Sąborze (pomorskie)
Nawiązywanie i budowanie relacji z nowymi i obecnymi klientami zagranicznymi. Realizacja planów sprzedaż na rynkach zagranicznych. Monitorowanie i prowadzenie analiz rynkowych dla przewidzianego obszaru działania. Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji w językach rosyjskim i ukraińskim. Koordynacja oraz monitorowanie płynności działań eksportowych. Ścisła współpraca z przedstawicielami firmy na rynkach Europy Wschodniej. Tłumaczenie z języków ukraińskiego i rosyjskiego według potrzeb firmy.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
PROWADZENIE BIURA PROJEKTU,NADZÓR NAD PROMOCJĄ,PROWADZENIE PROCESU REKRUTACYJNEGO,BIEŻĄCY KONTAKT Z UCZESTNIKAMI PROJEKTU,NADZÓR NAD REALIZACJĄ FORM WSPARCIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU
CENTRUM INICJATYW ROZWOJU REGIONALNEGO - 2017-04-27 - Skierniewice (łódzkie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Krasne (podkarpackie)
Obsługa klientów anglojęzycznych, ustalanie warunków wykonywania usług transportowych, poszerzanie bazy klientów, koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych. Praca od pn do pt w godz. 6.00-22.00 w Bielsku - Białej.
Firma Transportowa "Domak" Maciej Śleiak - 2016-08-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie zdjęć artykułów i wzorów do gazetek handlowych, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami handlowymi, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów.godziny pracy 8-16. umowa na okres 3 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Piła (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie zadań inwestycyjnych i remontowych do realizacji, szacowanie kosztów, sporządzanie opłacalności przeprowadzania inwestycji i remontów obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w informatorze w sprawie realizacji inwestycji i remontów budowlanych w PGL LP, sporządzanie opinii dotyczącej kwalifikowania robót do inwestycji i remontów, sporządzanie planów finansowo-gospodarczych w zakresie dotyczącym utrzymania infrastruktury nadleśnictwa, remontów, nakładów na środki trwałe (inwestycje), zlecanie prac remontowych, konserwacyjnych i nadzór nad ich realizacją, prowadzenie spraw technicznego związanych z utrzymaniem i remontami budynków, budowli, dróg (przeglądy i ocena stanu), prowadzenie spraw związanych z przeglądami obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów okresowymi budynków oraz przygotowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do wpisów w książki, wystawianie dokumentów PZ, RW, MM, ZW i WZ, prowadzenie centralnego rejestru umów, prowadzenie dokumentacji sprawozdawczej.
Nadleśnictwo Bydgoszcz - 2018-05-07 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników na terenie Rosji, Ukrainy, Białorusi i Polski
PLATON.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
..
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
obsługa kontraktów zagranicznych w eksporcie i imporcie; utrzymywanie i rozwijanie bardzo dobry relacji z klientami i dostawcami głównie z Chin; obsługa telefoniczna i korespondencyjna klientów w zakresie sprzedaży i reklamacji
MONDEX ANNA I JERZY AFFEK SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie klientów, prowadzenie aktywnej sprzedaży oferty deweloperskiej, opracowywanie biznes planów, wyszukiwanie funduszy unijnych, rozliczanie środków unijnych, poszukiwanie i analiza różnych form pozyskiwania gotówki, kredyty, fundusze inwestycyjne, private equlity, venture capital, inwestorzy prywatni.
Dorbud S.A. - 2017-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Bieżąca obsługa procesów rozliczeń zamówieńPrzygotowanie dokumentacji handlowej
PROVINCJA SP. Z O.O. - 2018-07-19 - Sulęcin (lubuskie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Józefów (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
kontakt przez OHP - 2017-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych, aktywne poszukiwanie kandydatów, przeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z kandydatami, prowadzenie spotkań rekrutacyjnych, wykonywanie zadań związane z procesem zatrudnienia pracownika, współpraca z innymi działami firmy.
EUROJOB24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Brzesko (małopolskie)
dozorowanie obiektu, kontrolowanie wnętrz, prowadzenie ewidecji zdarzeń
AGENCJA OCHRONY MIENIA FENIKS ZAKLAD PRACY CHRONIONEJ - 2016-07-26 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizacja planów sprzedaży
LUBET MAŁGORZATA MOCNA - 2018-01-26 - Błaszki (łódzkie)
jw.
POLMARS R. Ziółkowski i S-ka (spółka komandytowa) - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów zagranicznych
FIRMA "AdamS" Henryk Pędzich - 2016-02-15 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Udział w realizacji projektów informatycznych, konsultacje wdrożeniowe, analiza i rozwiązywanie problemów, wsparcie procesów rozwoju oprogramowania, prowadzenie szkoleń w zakresie obsługi oprogramowania
REKORD KRAKÓW SYSTEMY INFORMATYCZNE Sp. z o.o. - 2018-08-10 - Kraków (małopolskie)
Poszukiwanie nowych rynków zbytu produkowanych wyrobów- kosmetyków w krajach: Libia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Liban
Verona Products Professional sp. z o.o. - 2016-09-14 - Andrzejów Duranowski (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:- Opracowanie projektów, programów w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych oraz rezerwy Ministra Rodziny, Pracy i Polotyki Społecznej, - Inicjowanie i wspieranie Partnerstw Lokalnych dla realizacji projektów,- Inicjowanie i organizowanie projektów lokalnych mogących stanowić działania samodzielne powiatu lub element programów regionalnych,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych ze srodków PFRON oraz w ramach EFS,- Koordynacja prac i nazdór nad wykonywanymi zadaniami związanymi z projektami,- Monitorong projektów, - Nadzór nad dokumentacją projektów,- Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dotyczących realizowanych projektów mających wpływ na prawidłowe rozliczanie projektów, - Sprawozdawczość merytoryczna oraz finansowa (dokładna analiza raportów cząstkowych, przygotowanie sprawozdań, okresowych i końcowych, wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz rozliczeń końcowych), - Realizacja pozostałych instrumentów adresowych do bezrobotnych do 30 roku życia. Na wyżej wymienionym stanowisku pracy zapewnia się ergonomiczne warunki do wykonywania zadań.
Powiatowy Urząd Pracy Żary - 2017-12-04 - Żary (lubuskie)
Toczenie elementów w metalu według rysunku technicznego. Godziny pracy: 6.30- 22.30
EMMAROL SP. Z O.O. - 2018-03-21 - Słupsk (pomorskie)
Do uzgodnienia
PPUH WALPOL BOGUSŁAW WALTOŚ - 2016-02-25 - Rzeszów (podkarpackie)