SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I LOGISTYKI Gdańsk oferta pracy kontakt przez OHP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Data publikacji: 2017-05-17
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie wyższe i roczny staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Centrum Kariery Pruszcz Gdański
Adres pracodawcy:
Polskich Kolejarzy 4, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Ankieta Poszukującego Pracy- CV i list motywacyjny,- kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Polskich Kolejarzy
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Centrum Kariery Pruszcz Gdański
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 17.05.2017
Oferta pracy ważna do: 23.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w biurze,bieżąca obsluga klientów w zakresie sprzedaży ubezpieczeń, obliczanie składek ubezpieczeniowych, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Pruszków (mazowieckie)
Sprzedaż towarow handlowych kontrahentom zagranicznym, wystawianie faktur, korespondencja handlowa.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie, projektowanie reklamy, wizytówek, działania markietingowe, wystawianie wezwań do zapłaty.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Nasielsk (mazowieckie)
Praca na stanowisku kadr i płac. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 320 94 11. lub b.milczarek (at) medinet.pl
MEDINET Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Skierniewice (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Spółka „POOLA-REVEL” sp. z o.o. - 2017-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
CV
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie ciągłości produkcyjneju, kierowanie zespołemj operatorów, usuwanie drobnych usterek, ustawanie maszyn i zwalnianie produkcji seryjnej.
Backer OBR Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
F.H.U.T XEMA Mateusz Kozimor - 2016-09-08 - Bukowsko (podkarpackie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-01-25 - Katowice (śląskie)
zbieranie i realizacja zamówień, nadzór nad procesem produkcji, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Runów (mazowieckie)
Ubezpieczenia (pośrednictwo finansowe) bezpośredni kontakt z klientem, oferowanie produktów ubezpieczeniowych, finansowych, udział w szkoleniach produktowych, wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umowy. Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu OFFICE, odporność na stres, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.Po kontakcie telefonicznym konieczność dostarczenia na rozmowę kwalifikacyjną cv i listu motywacyjnego
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie ofert handlowych dla klientów polsko- i obcojęzycznych (rosyjski, angielski)). Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy. 20 godzin pracy tygodniowo, dyspozycyjność w godzinach pracy biura: 9:00-17:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 1.03.2018-28.02.2021.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
opieka nad biurem, prowadzenie dokumentacji pracowników, kontrola aktualności badań pracowników, sporządzanie list płac, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych
HS PARTNERS S.C. - 2018-01-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zarządzanie nieruchomosciami firmowymi (najem powierzchni)
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Białystok (podlaskie)
Kontakty handlowe z kontrahentami z Rosji, NIemiec i Turcji. Obsługa klientów firmy - branża przetwórstwa skór.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Częstochowa (śląskie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2017-05-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie sprzedaży lokalnej.Prowadzenie sprzedaży krajowej i zagranicznej.Ogólne prowadzenie biura.
DORAN GROUP Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-07-07 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:a) prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osob zatrudnionych w Centrum, w tym prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem umów o pracę,b) sporządzanie list płac pracowników, rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz Urzędem Pracy,c) nadzór nad urlopami pracowników oraz uprawnieniami gwarantowanymi przez ustawę o pracownikach samorządowych,d) terminowe wystawianie skierowań na badania profilaktyczne,e) obsluga Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, PFRON oraz GUS,f) ewidencjonowanie czasu pracy (harmonogramy, listy obecności),g) obsługa uczestników Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego (rejestracja w ZUS,naliczanie świadczeń integracyjnych, wystawianie zaświadczeń, itd).
Centrum Integracji Społecznej im. Jacka Kuronia w Bydgoszczy - 2016-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż, obsługa klientów, praca w systemie handlowo-magazynowym
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Puławy (lubelskie)
realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracownikówtymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej; -prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, tj. przygotowywanieogłoszeń rekrutacyjnych, analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcjikandydatów oraz prowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami dopracy; koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych,W szczególności: -rekrutacja pracowników tymczasowych z Ukrainy -realizacja projektów rekrutacyjnych w Polsce - rekrutacja pracowników doprac w Holandii - selekcja kandydatów.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Opole (opolskie)
- sprzedaż usług i produktów OneFone S.A.,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz opieka nad nimi,- budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z nowymi oraz powierzonymi klientami,- podejmowanie działań mających na celu rozwój sprzedaży,- przygotowanie i prezentacja indywidualnych rozwiązań telekomunikacyjnych u klientów,- składanie ofert oraz doradztwo w zakresie usług świadczonych przez OneFone S.A.,- odpowiedź na zapytania klientów i dopasowywanie do nich rozwiązań,- kreowanie i promowanie pozytywnego wizerunku firmy,- utrzymanie stałego kontaktu z klientami OneFone S.A.E-mail: rekrutacja (at) onefone.pl
ONEFONE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-11 - Oława (dolnośląskie)
Prowadzenie sprzedaży międzynarodowej produktów przedsiębiorstwa, głównie na rynkach azjatyckich
AMBER TRADING Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
Wycena wartości robót budowlanych.
"HYDRO-BUD" GARWOLIŃSKI MARIUSZ JERZY - 2017-03-17 - Wyszków (mazowieckie)
Wspracie klientów biznesowych w języku angielskim i francuskim. Kontakt z klientami poprzez telefon, e-mail. Praca na dwie zmiany: 9:00 - 17:00, 10:00 - 18:00.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: śledzenie nowych wersji oprogramowania w celu opracowania i utrzymania planu dokumentacji, planowanie, projektowanie, aktualizowanie dokumentacji produktowej zgodnie z dostarczonymi przez firmę narzędziami.Praca do godziny 17.Sala H
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, sporządzanie dokumentacji pracowniczych, kontrola i prowadzenie ewidencji, zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa programów kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Skawina (małopolskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2016-04-12 - Opole (opolskie)
współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich,prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim,kontrola wykonywania umów cywilno-prawnych,prowadzenie dokumentacjipracowniczej w języku polskim i ukraińskim,praca w delegacji
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)