SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW(NR 0192) Bydgoszcz oferta pracy SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW(NR 0192)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich,prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim,kontrola wykonywania umów cywilno-prawnych,prowadzenie dokumentacjipracowniczej w języku polskim i ukraińskim,praca w delegacji
Data publikacji: 2016-01-14
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Królowej Jadwigi 18 lok.313, 85-959 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich,prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim,kontrola wykonywania umów cywilno-prawnych,prowadzenie dokumentacjipracowniczej w języku polskim i ukraińskim,praca w delegacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW(NR 0192)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, biegła znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego, zdolności organizacyjne, znajomość programu kadrowo-płacowego; Gratyfikant nexo rozliczania delegacji
Nazwa pracodawcy:
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Królowej Jadwigi 18 lok.313, 85-959 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy przesłać na adres e-mail: biuro (at) serwis-personel.awansuj.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Królowej Jadwigi
Numer budynku pracodawcy: 18 lok.313
danePracodawcy_nrKraz: 9775
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.01.2016
Oferta pracy ważna do: 20.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Zielona Góra (lubuskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-07 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wydawanie posiłków, dbanie o salę, mycie naczyń,
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kwidzyn (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, bieżąca analiza rynku pod kontem potencjalnych klientów, identyfikowanie potencjalnych możliwości biznesowych u klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Zabrze (śląskie)
ochrona powierzonego mienia, cykliczne obchody
Przedsiębiorstwo Usługowe "JAREXS" Sp.z o.o. - 2016-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klienta w biurze ubezpieczeń, obsługa komputera, praca w Mogilnie
INSUR INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wpprowadzanie towartów do sklepu internetowego,obsługa klienta, przygotowanie towaru do wysyłki, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Bardzo dobra znajomość j Angielskiego w mowie i piśmie Bardzo dobra znajomość obsługi KomputeraPrawo jazdy kat B Terminowośćsolidność
kontakt przez OHP - 2018-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa administracyjna, współpraca z wykonawcami zleceń.
FIRMA AUDYTORSKA INTERFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-04 - Kraków (małopolskie)
Praca jako specjalista do spraw sprzedaży.
Firma "GABRIELA" Kowalczyk Gabriela - 2017-08-11 - Racibórz (śląskie)
tworzenie procesów modelujących komunikacje wewnątrz zespołu marketingowo - PR'owego, dbanie o wizerunek Fundacji Ukraina oraz CUKRu, przygotowywanie strategii marketingowej dla Fundacji Ukraina oraz CUKRu, konsultacje w InfoCukrze (udzielanie konsultacji, obsługa penetnów, planowanie szkoleń) miejsce pracy: Wrocław, ul. Ruska160 h pracy w miesiącu, dyspozycyjnośc pn. 10-17, wt-pt 12-20sala C
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2017-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
- sprzedaż za pomocą portali sprzedażowych produktów na zagraniczny rynek (głównie Niemcy)- wystawianie , redagowanie opisów produktów w języku niemieckim- przyjmowanie zamówień od klientów- raportowanie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Chmielno (pomorskie)
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników z obszaru LM oraz Jakości- Wspieranie produkcji i działu jakości w zakresie optymalizacji procesów- Wdrożenie narzędzi LM (Kaizen, 6sigma, 5S)- Nadzorowanie projektów z zakresu LM- Prowadzenie szkoleń Green Belt dla pracowników- Wdrożenie strategii Lean w fabryce- Zainicjowanie optymalizacji rozwiązań w obszarze organizacji- Ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych i jakościowych- Promowanie Lean Manufacturing w fabryce
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Radomsko (łódzkie)
obsługa zamówień klientów zagranicznych,przygotowywanie i przedstawiania ofert handlowych,nadzorowanie i windykowanie spłaty należności przez kontrahentów,reprezentowanie firmy na imprezach targowych za granicą i w kraju,kontakty z firmami spedycyjnymi,utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z kontrahentami,wystawianie faktur i dokumentów eksportowych,nadzorowanie dokumentacji związaną ze sprzedażą zgodnie z przepisami celnymi,tłumaczenie dokumentów,tłumaczenia ustne konsekutywne
Tomlab K. Tomera Sp.k. - 2017-06-01 - Ignatki (podlaskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Wystawianie faktur, szukanie nowych odbiorców, roznoszenie uleotek, prowadzenie sprzedaży internetowej, reklamowanie firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Zimna Woda (podkarpackie)
Branża budowlana. Kosztorysowanie robót ziemnych, sieci wodno - kanalizacyjnych, dróg i konstrukcji budowlanych.
JAMAD Budownictwo Adam Klimczak - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie Zamówieniami klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami z krajów francuskojęzycznych, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku francuskim nowym i stałym klientom
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
-opracowywanie materiałów merytorycnych i projektowanie szkoleń elearningowych,- zarządzanie platformą szkoleń elearningowych, -tworzenie sprawozdań, danych statystycznych,iraportów na potrzeby zarządu,-promocję projektu na zewnętrznych spotkaniach,-spotkania z potencjalnymi partnerami projektu,-kreatywne rozwijanie projektu
Polska Sieć Handlowa Livio S.A - 2018-01-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Udział w opracowywaniu nowych technologii, udział w twoerzeniu i aktualizacji dokumentacji produkcyjnej, nadzór nad procesem produkcji, nadzór nad urządzeniami produkcyjnymi, kontrola warunków wytwarzania
Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Pieńków (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zachęta" - 2017-09-19 - Białystok (podlaskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.Wynagrodzenie 2500zł. + premia
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-10-14 - Krosno (podkarpackie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganejdokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwai higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeńoraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasadi warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wnioskówdotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonaniaoceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszyi pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa,praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiedniaszerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP)i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
zaopatrywanie Działu Produkcji w odpowiednie materiały zgodnie z zapotrzebowaniem, a w szczególności: składanie zamówień u dostawców, nadzorowanie realizacji dostaw, rozwiązywanie problemów towarzyszących przy realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kwidzyn (pomorskie)
Prowadzenie działań marketingowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi (drukarnie), organizacja i redakcja materiałów marketingowych.
TRADE 8 Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Zgodny z programem stażu.Miejsce odbywania stażu: Towarzystwo Rozwoju Gminy Płużnica
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Płużnica (kujawsko-pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, zapewnienie wsparcia dla pracowników i gości firmy, wprowadzanie danych z dokumentów do programu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bystrej. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy.
HEADHUNTERS SP. Z O. O. - 2016-07-01 - Bystra (śląskie)
Przewóz kontenerów na terenie Polski z portów w Trójmieście.
KRZYSZTOF SPRENGEL CHAMPION TRANS - 2016-08-10 - Chwaszczyno (pomorskie)