SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO Krosno oferta pracy "Feniks" Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.Wynagrodzenie 2500zł. + premia
Data publikacji: 2017-10-14
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: "Feniks" Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Naftowa 21, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.Wynagrodzenie 2500zł. + premia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.10.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana biegła znajomość języków obcych w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy: "Feniks" Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Naftowa 21, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Naftowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa i detaliczna art. biurowych, papierniczychKRS0000073411
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.10.2017
Data dodania oferty pracy: 11.10.2017
Oferta pracy ważna do: 10.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dbanie o porawność danych Klientów w systemach wewnętrznych. Dbanie o poprawną dokumentację dla Klientów. Procesowanie wniosków kredytowych. Weryfikowanie zgodności dokumentów z obowiązującym prawem oraz wewnętrznymi regulacjami. Tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie i archiwizowanie pełnej dokumentacji kadrowo- płacowej weryfikacja dokumentów potrzebnych do zatrudniania, trwania i zakończenia stosunku pracy i umowy cywilno-prawnej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, aktualizacją oraz rozwiązaniem umów o pracę i umów cywilnoprawnych; samodzielne naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy; monitorowanie oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy, nadzór nad terminowością badań lekarskich; sporządzanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych; prowadzenie spraw związanych z funduszem socjalnym; rozliczanie delegacji służbowych; sporządzanie i składanie deklaracji rozliczeniowych w zakresie: - podatku dochodowego osób fizycznych, - ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, funduszu pracy i innych wymaganych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych, - PFRON.Wystawianie zaświadczeń zgodnie z przepisami prawa; bieżące udzielanie pracownikom informacji w zakresie kadr i płac; reprezentowanie pracodawcy przed ZUS, US, GUS, PFRONi Inspekcją Pracy;
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE BIEŻACYCH SPRAW PRACOWNICZYCH
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
-obsługa klienta w zakresie przyjmowania zleceń, -sprzedaż artykułów meblarskich, -wprowadzanie danych do systemu
KRAKMEB Grzegorz Liszka - 2017-01-09 - Nawojowa Góra (małopolskie)
Obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową, telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klienta w zakresie realizacji i stanu zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert z zakresu wyceny, montażu klimatyzacji i wentylacji, przygotowywanie przedmiotów, schematów, drobnych projektów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
ALLES COOL Chłodnictwo Klimatyzacja Wentylacja Jacek Stempin - 2018-02-16 - Kępno (wielkopolskie)
Przyjmowanie towaru, układanie towaru, przygotowanie towaru do wysyłki, pakowanie paczek i palet, wypełnianie dokumentów przewozowych.
Firma Usługowo-Handlowa "Caissa" Juri Zezulkin - 2018-01-18 - Kożuchów (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
administrowanie lokalną sieciąkomputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ochrona budynku
SKAREM Sp. z o. o. - 2017-01-12 - Białystok (podlaskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera, w tym MS Office; znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów i budowanie silnych relacji biznesowych, rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów, przyg. ofert oraz prezentacji handlowych, realizacja założonego planu sprzedażowego, współpraca z partnerami zagranicznymi, aktywne działania handlowe w branży motoryzacyjnej, maszynowej, lotniczej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Gliwice (śląskie)
-Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp-Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu-Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Zabierzów (małopolskie)
Montaż i demontaż oraz naprawa skrzyń biegów.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa dokumentacji technicznej i projektowej; monitorowanie dostaw urządzeń i materiałów oraz ich kontrola pod względem zgodności z dokumentacją; przygotowanie dokumentacji odbiorowej/powykonawczej; sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi pracami na budowie pod nieobecność Kierownika Budowy i działając z jego upoważnienia i polecenia; opracowywanie umów pod względem formalno-prawnym i kontrola ich realizacji; przygotowywanie do fakturowania kalkulacji powykonawczych budowlanych; rozliczenie wykonanej produkcji; kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową; przygotowywanie kalkulacji kosztowych do ofert przetargowych; opracowanie harmonogramów ogólnych budowy związanych z realizacją zadania;
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA - 2018-06-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowo-płacowej. Stanowisko samodzielne, wymagające odpowiedzialności za prowadzenie dokumentacji. Dodatkowo prowadzenie spraw związanych z księgowością
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-12-29 - Bytom (śląskie)
1. Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej, w tym poznanie obowiązujących przepisów w UKE.2. Zapoznanie się z procedurami wewnętrznymi dotyczącymi działań w zakresie "zwalczania zakłóceń" oraz rozpatrywania wniosków wpływających do Delegatury.3. Zapoznanie się z pomiarami związanymi z kompatybilnością elektromagnetyczną.4. Zapoznanie się z monitoringiem widma częstotliwości i dokumentowaniem wyników.5. Zapoznanie się z problematyką zwalczania zakłóceń.
URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2016-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w Ośrodku terapeutycznym , w którym programy terapeutyczne opierają się o model społeczności terapeutycznej.Prowadzenie dokumentacji merytorycznej/terapeutycznej.Diagnozowanie na potrzeby opracowania planu terapii/leczenia.Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod i technik terapeutycznych.Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta/klienta. Monitorowanie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień.Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem/klientem.Autoanalizowanie pracy podczas superwizji.Planowanie i organizowanie pracy z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, BHP zasad ergonomii oraz zasad etycznych.Inne ściśle związane z podanymi powyżej.
Ośrodek Readaptacji Stowarzyszenia Solidarni "PLUS" EKO "Szkoła Życia" w Wandzinie - 2018-03-01 - Wandzin (pomorskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: średnie; roczne doświadczenie; zakres obowiązków: blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu, nadzorowanie materiału niezgodnego, weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału, inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących, rozwiązywanie bieżących sytuacji na linii produkcyjnej, przestrzegania wymagań klienta, tworzenie dokumentacji jakościowej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja budżetu projektu na etapie przygotowywania wniosku o dofinansowanie,przygotowywanie kompletu dokumentów do podpisania umowy o dofinansowanie,rozliczanie projektów finansowanych z funduszy unijnych w ramach nowej perspektywy 2014r.-2020 r.,finansowe monitorowanie projektów zgodnie z wymogami instytucji finansujących,dbanie o terminowość płatności oraz o harmonogramy płatności,przygotowywanie, pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów,kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi oraz opiekunami projektów,przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez Instytucje Pośredniczące,opisywanie dokumentów księgowo-kadrowych zgodnie z Wytycznymi,podróże służbowe.
KOMPASS CONSULTING BUCZKOWSKI MACIEJ - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dystrybuowanych marek.
GRUPA PASCAL sp. zo.o. - 2017-07-28 - Nysa (opolskie)
Prace biurowe.
Przedsiebiorstwo "AGRO - PLON" Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- Kierowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników i reprezentację firmy w kontaktach z inwestorami - Odpowiedzialność za jakość i terminowośćrealizacji zadań - Dobór rozwiązań technicznych (automatyka, elektryka) - Projektowanie systemów sterowania automatyką przemysłową - Projektowanietras kablowych - Projektowanie szaf sterowniczych i zasilających -Projektowanie obwodów sterowania - Współpraca przy tworzeniu ofert handlowych - Praca w biurze we Włocławku, oraz na obiektach (najczęściejjednodniowe wyjazdy)
VIGRAN IWAŃSKI KRYGER STASIKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zabiegi fryzjerskie takie jak: strzyżenie, modelowanie, farbowanie, trwała, balejaż, pielęgnacja włosów itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Sierakowice (pomorskie)
przygotowywanie atestów/protokołów z cynkowni do identyfikacji materiałowej ze świadectwem3.1 na audyty kontrolne, składanie zamówień na stal do cynkowni i innych firm na półfabrykaty, elementy, złącza, przeprowadzanie inwentaryzacji: materiały, półprodukty, wyroby gotowe, procesy produkcyjne w konstrukcjach stalowych
M-S & PICO Rusztowania Sp. z o.o. - 2017-03-02 - Borowina (lubuskie)
Pełen zakres obowiązków w zakresie organizacji zakupu i sprzedaży w salonie meblowym: obsługa klientów, fachowe doradztwo, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, marketing
"OTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Lublin (lubelskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)