SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH Bytom oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowo-płacowej. Stanowisko samodzielne, wymagające odpowiedzialności za prowadzenie dokumentacji. Dodatkowo prowadzenie spraw związanych z księgowością
Data publikacji: 2016-12-29
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 41-910 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowo-płacowej. Stanowisko samodzielne, wymagające odpowiedzialności za prowadzenie dokumentacji. Dodatkowo prowadzenie spraw związanych z księgowością
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
5 lat doświadczenia na w/w stanowisku, dobra organizacja pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy: 41-910 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Profil działalności pracodawcy:
Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 29.12.2016
Oferta pracy ważna do: 28.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Firma Competence świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu w biurze w Sosnowcu specjalisty ds. sprzedaży i reklamy. - Opis stanowiska: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papier firmowy), tworzenie reklamy w internecie, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanie rynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie min. średnie związane z reklamą / marketingiem lub grafiką komputerową. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych. Wymagana bardzo dobra znajomość programów graficznych. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe.
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-05-02 - Sosnowiec (śląskie)
wprowadzanie ofert i zamówień do systemu, kontakt ze współpracownikami i klientami z Francji
Kennametal Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, monitorowanie realizacji budżetu, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo - finansowych
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-02-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)
obsługa i realizacja zleceń w języku niemieckim
Zakład Produkcyjno-Usługowy " BUKPOL" - 2017-03-01 - Międzyrzecz (lubuskie)
Obowiązki należące do służby bezpieczeństwa i higieny pracy, praca 2 godz. dziennie, 1/4 etatu, godziny pracy do ustalenia
ZESPÓŁ SZKÓŁ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI - 2017-01-31 - Bogatynia (dolnośląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Katowice (śląskie)
prace administracyjno-księgowe
ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku - 2017-04-18 - Płońsk (mazowieckie)
Realizacja i kontrola zamówień publicznych.
FURINEO Sp. z o. o. - 2016-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
sporządzanie kosztorysów i ofert, wysyłanie zapytań ofertowych, analiza ofert i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych, analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, optymalizacja kosztów w ramach przygotowanych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, aktualizacjia cen materiałów i usług budowlanych
Jacek Jaksa - 2016-01-25 - Piątkowisko (łódzkie)
oferta pracy subsydiowana, przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia zarejestrowanych w tut. Urzędzie
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Gdynia (pomorskie)
Brak danych
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-09-12 - Mielec (podkarpackie)
Aktywne dobieranie i pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych. Realizacja zakładanych planów sprzedażowych, dopasowywanie ofert do potrzeb klientów, budowanie długofalowych relacji z klientami.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-08-03 - Łomża (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta detalicznego i hurtowego. Praca w Dalanówku w godz. 8-16.
HURTOWNIA MOTORYZACYJNA MOTPOL - ZDZISŁAW WALTER SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-06 - Płońsk (mazowieckie)
Przygotowywanie projektów, w tym założeń merytorycznych projektu, budżetu, tworzenie wniosków o dofinansowanieSporządzanie dokumentacji, pism, wniosków związanych z realizacją zadań oraz innych sprawozdań na potrzeby projektuKontakty z klientami, organizacjami instytucjami sektora publicznego i prywatnegoProwadzenie działań rekrutacyjnych na rzecz projektu Prowadzenia działań promocyjno-informacyjnych na rzecz projektuWsparcie w tworzeniu procedur, umów na rzecz projektuRealizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową osób pozostających bez pracy, w tym osób z niepełnosprawnością
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2017-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia uznaniowa
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-06-22 - Karpicko (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie oraz obsługa klienta w zakresie transakcji kupna sprzedaży, prezentacje nieruchomości, tworzenie ofert na stronie wwwgodz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: sprzedaż usług firmy, telefoniczna obsługa klienta; prace biurowe; branża: reklama; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności; umowa zlecenie;
WYDAWNICTWO MT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie kadr, sporządzanie list płac, rozliczenia z ZUS i USwynagrodzenie uzależnione od umiejętności i doświadczenia
Zakład Budowlano-Instalacyjny Jarmakowicz Zapolski Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-20 - Tajęcina (podkarpackie)
monter konstrukcji budowlanych
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Lubajny (warmińsko-mazurskie)
jw
HOME ZONE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
Bardzo dobra organizacja pracy inicjatywa, zaangażowanie,obowiązkowość. Doświadczenie i umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Silna osobowość, pewność siebie, odporność na stres. Lojalność i dyspozycyjność.
BOGATTI Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Śmigiel (wielkopolskie)
Sporządzanie kart zarobkowych, list wypłat, ekwiwalentów, bilanu ścieków, druków ścisłego zarachowania
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
.
FIRMA HANDLOWA EXPORT IMPORT SEBASTIAN ONKA - 2015-11-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Jesteśmy firmą produkującą bramy i rolety zewn.Poszukujemy osoby do biura obsługi klienta ze znajomością j.niemieckiego (mile widziana). Do zadań pracownika należało będzie:- rejestracja i obsługa zleceńOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas próbny 3 m-ce, docelowo umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt godz. 8.00-16.00- kosztorysowanie- doradztwo techniczne
Mirola Miszka Sp.j. - 2018-04-09 - Orzesze (śląskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.
Global P&P Management group LTD. - 2018-06-27 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
MAKS GROUP Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Piastów (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Warszawa (mazowieckie)