SPECJALISTA SERWISOWY PRECYZYJNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA GEODEZJI I BUDOWNICTWA - ELEKTRONIK Katowice oferta pracy GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA SERWISOWY PRECYZYJNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA GEODEZJI I BUDOWNICTWA - ELEKTRONIK

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: - Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl

Data publikacji: 2016-11-03

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zimowa 39, 40-318 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SERWISOWY PRECYZYJNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA GEODEZJI I BUDOWNICTWA - ELEKTRONIK

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
mechanik automatyki przemysłowej i urządzeń precyzyjnych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.11.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Biegła obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa.

Nazwa pracodawcy:
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Zimowa 39, 40-318 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy lub e-mail, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy lub e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.geomatix.com.pl

Ulica pracodawcy: Zimowa

Numer budynku pracodawcy: 39

Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁYCH NOWYCH WYROBÓW PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH. NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH I OPTYCZNYCH. NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH. INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA. SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
mechanik automatyki przemysłowej i urządzeń precyzyjnych*

Data dodania oferty pracy: 03.11.2016

Oferta pracy ważna do: 03.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS BHP I P.POŻ - od 1 300 PLN

PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENA PRACY W ZAKŁADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW W SPRAWIE SŁUZBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJSystematyczna kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad wynikających z przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstawanie chorób zawodowych. Bieżące informowanie pracodawcy o stanie bhp w zakładzie oraz o źródłach zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. Opracowanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków oraz udział w pracach zespołu powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.Występowanie do kierowników komórek organizacyjnych z wnioskiem o usunięcie stwierdzonych uchybień w zakresie należącym do kierowników tych komórek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosków.W razie stwierdzenia bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia pracowników, występowanie do kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagrożonym obiekcie.Kontrolowanie ważności szkoleń okresowych w zakresie bhp i p.poż.Wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI W KONINIE - 2016-02-26 - Konin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU - od 2 000 PLN

wsparcie Działu w realizacji bieżących zadań, współpraca z innymi Działami, obsługa administracyjna Działu, koordynacja obiegu dokumentów (zamówień, umów, zleceń, faktur, korespondencji,dokumentów kadrowych), przygotowanie zestawień oraz analiz dla użytkowników wewnętrznych.
Amwin SP. z o.o. Sp.k. - 2017-03-29 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 4 200 PLN

osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za szeroko pojętą organizację reklamy, przygotowanie projektów reklamowych,obsługę bieżącą nowo powstającej strony internetowej: tj. aktualizowanie informacji, prowadzenie funpage firmy, organizacja wszystkich niezbędnyc porcesów które się z tym wiążą, ponadto organizacja dokumentacji firmowej jak i pozyskiwanie partnerów do współpracy
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.PREZENTACJI WIZUALNYCH/VISUAL GRAPHICS SPECIALIST - od 3 600 PLN

Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie,Koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, Aktywny udział w realizacji procesów w zespole,
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Odbieranie telefonów, sprzedaż towarów przez telefon
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Jasło (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU(WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, SPECJALNOŚĆ MASZYNY SPOŻYWCZE - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN.1 ROK -KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZ. ANGIELSKIEGO -OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE -PRAWO JAZDY KAT.B- DYSPOZYCYJNOŚĆ) - od 2 000 PLN

Planowanie i wdrażanie metod promocji,organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, analiza danych marketingowych, służąceych wyborowi strategii działań handlowych.
SPOMASZ BEŁŻYCE S.A. - 2016-06-21 - Bełżyce (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KIEROWANIA PROJEKTAMI - od 2 500 PLN

- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - wdrażanie systemów sprawozdawczych, - organizacja i kierowanie projektami, - przygotowywanie ofert handlowych, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU - od 1 850 PLN

Reklama i marketing firmy. Kontakt tel. 41 306 13 50
KONEKT-BIS Sp. z o. o Sp. Komandytowa, ul. Ogrodowa 7D, Piekoszów - 2016-09-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY URZĄDZEŃ DO SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ TECHNICZNYCH - do 2 600 PLN

WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI ZAJMUJĄCYMI SIĘ MONTAŻEM SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ - TELEWIZJI DOZOROWEJ, SYSTEMÓW ALARMOWYCH. POMOC W DOBORZE I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ.SPORZĄDZANIE OFERT I POMOC TECHNICZNA DLA INSTALATORÓW.PRACA NA SYSTEMIE XL COMARCH.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. MODELOWANIA FINANSOWEGO I KONWERSJI DANYCH - od 5 665 PLN

- tłumaczenie informacji z języka lokalnego na język angielski - tworzenie i modyfikowanie modeli finansowych potrzebnych do zarządzania instytucjami finansowymi - analiza informacji oraz weryfikacja na podstawie źródeł w języku angielskim i rosyjskim - eskalowanie złożonych problemów do odpowiednich zespołów/specjalistów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Gdynia (pomorskie)

ARCHIWISTA - od 1 200 PLN

porządkowanie i ewidencjonowanie akt spraw i innych dokumentów, przechowywanie akt w należytym porządku i właściwe ich zabezpieczenia, przyjmowanie i udostępnianie materiałów archiwalnych, prowadzenie rejestru i ewidencjipraca na umowę na czas określony 1/2 etatu, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW - od 4 000 PLN

Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywania transkacji poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem szwedzkojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW PODATKÓW - od 1 850 PLN

prowadzenie ksiąg firmy z różnych branż gospodarczych, prowadzenie rozliczeń podatkowych,analiza otrzymanych dokumentów,bezpośredni kontakt z prowadzącymi działalność gospodarczą,, rzetelność sumienność, odpowiedzialność, poufność
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI I MARKETINGU - od 1 850 PLN

Promocja firmy oraz klientów firmy w Internecie
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Dzigorzew (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 13,7 PLN

Montaż detali lub komponentów zgodnie z instrukcją, obsługa maszyn wtryskowych, pakowanie produktów i inne czynności.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY REFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 146,79 PLN

Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganejdokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwai higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeńoraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasadi warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wnioskówdotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonaniaoceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszyi pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa,praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiedniaszerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP)i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. RAPORTÓW I ANALIZ - do 7 500 PLN

Tworzenie raportów i analiz na potrzeby klienta; prezentacja bazy danych
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS.ADMINISTRACYJNYCH - od 2 500 PLN

- praca biurowa- przygotowanie dokumentów dla biura rachunkowego- prowadzenie akt pracowniczych
Hotel Meridian Olga Witczuk - 2017-08-09 - Chałupy (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 13 PLN

koordynacja rezerwacji grupowych, aktywna sprzedaż usług hotelowych, nadzór nad prawidłową realizacją imprez, rozliczenia grup
Start Travel Sp. z o.o. - 2017-06-20 - Dosłońce (małopolskie)

SPECJALISTA - od 2 700 PLN

- opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego- prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dot. systemu zarządzania kryzysowego
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-08-08 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie rozliczeń podatkowych, wprowadzanie danych do systemu.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2018-06-22 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC/POMOC KSIĘGOWEJ - od 2 200 PLN

Praca umysłowa na samodzielnym stanowisku, obsługa programów kadrowo - płacowych.
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Płock (mazowieckie)

MANIKIURZYSTKA - od 2 100 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 1 750 PLN

Sprzątanie obiektu firmy
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZ/KA - od 1 850 PLN

utrzymanie czystości na obiekcie
ASPEN Sp.z o.o. - 2016-06-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO) - od 3 000 PLN

- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Cieplewo (pomorskie)