SPECJALISTA DS BHP I P.PO呕 Konin oferta pracy MIEJSKI ZAK艁AD KOMUNIKACJI W KONINIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS BHP I P.PO呕
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZE艃STWEM I HIGIENA PRACY W ZAK艁ADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZ膭DZENIA RADY MINISTR脫W W SPRAWIE S艁UZBY BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNO艢CI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPO呕AROWEJSystematyczna kontrola warunk贸w pracy oraz przestrzegania przez pracownik贸w zasad wynikaj膮cych z przepis贸w o bezpiecze艅stwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem stanowisk, na kt贸rych wyst臋puj膮 zagro偶enia wypadkowe oraz nara偶enia na powstawanie chor贸b zawodowych. Bie偶膮ce informowanie pracodawcy o stanie bhp w zak艂adzie oraz o 藕r贸d艂ach zagro偶e艅 zawodowych wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅. Opracowanie instrukcji dotycz膮cych bhp na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy.Udzia艂 w opracowywaniu wniosk贸w wynikaj膮cych z bada艅 przyczyn i okoliczno艣ci wypadk贸w przy pracy oraz zachorowa艅 na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosk贸w oraz udzia艂 w pracach zespo艂u powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Wsp贸艂praca z lekarzem sprawuj膮cym profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami, a w szczeg贸lno艣ci przy organizowaniu okresowych bada艅 lekarskich pracownik贸w.Wyst臋powanie do kierownik贸w kom贸rek organizacyjnych z wnioskiem o usuni臋cie stwierdzonych uchybie艅 w zakresie nale偶膮cym do kierownik贸w tych kom贸rek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosk贸w.W razie stwierdzenia bezpo艣rednich zagro偶e艅 dla 偶ycia lub zdrowia pracownik贸w, wyst臋powanie do kierownik贸w kom贸rek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagro偶onym obiekcie.Kontrolowanie wa偶no艣ci szkole艅 okresowych w zakresie bhp i p.po偶.Wykonywanie czynno艣ci z zakresu ochrony przeciwpo偶arowej.
Data publikacji: 2016-02-26
Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)
Pracodawca: MIEJSKI ZAK艁AD KOMUNIKACJI W KONINIE
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:MARII D膭BROWSKIEJ 8, 62-500 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZE艃STWEM I HIGIENA PRACY W ZAK艁ADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZ膭DZENIA RADY MINISTR脫W W SPRAWIE S艁UZBY BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNO艢CI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPO呕AROWEJSystematyczna kontrola warunk贸w pracy oraz przestrzegania przez pracownik贸w zasad wynikaj膮cych z przepis贸w o bezpiecze艅stwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem stanowisk, na kt贸rych wyst臋puj膮 zagro偶enia wypadkowe oraz nara偶enia na powstawanie chor贸b zawodowych. Bie偶膮ce informowanie pracodawcy o stanie bhp w zak艂adzie oraz o 藕r贸d艂ach zagro偶e艅 zawodowych wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅. Opracowanie instrukcji dotycz膮cych bhp na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy.Udzia艂 w opracowywaniu wniosk贸w wynikaj膮cych z bada艅 przyczyn i okoliczno艣ci wypadk贸w przy pracy oraz zachorowa艅 na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosk贸w oraz udzia艂 w pracach zespo艂u powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Wsp贸艂praca z lekarzem sprawuj膮cym profilaktyczn膮 opiek臋 zdrowotn膮 nad pracownikami, a w szczeg贸lno艣ci przy organizowaniu okresowych bada艅 lekarskich pracownik贸w.Wyst臋powanie do kierownik贸w kom贸rek organizacyjnych z wnioskiem o usuni臋cie stwierdzonych uchybie艅 w zakresie nale偶膮cym do kierownik贸w tych kom贸rek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosk贸w.W razie stwierdzenia bezpo艣rednich zagro偶e艅 dla 偶ycia lub zdrowia pracownik贸w, wyst臋powanie do kierownik贸w kom贸rek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagro偶onym obiekcie.Kontrolowanie wa偶no艣ci szkole艅 okresowych w zakresie bhp i p.po偶.Wykonywanie czynno艣ci z zakresu ochrony przeciwpo偶arowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS BHP I P.PO呕
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Konin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Konin
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Konin
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista bezpiecze艅stwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 15.03.2016
Data zako艅czenia pracy: 14.08.2016
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Specjalista bezpiecze艅stwa i higieny pracy (wymagany sta偶 - lata: 1)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: OBS艁UGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: UDZIELANIE PIERWSZEJ POMOCY
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: OBS艁UGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
obywatelstwo polskie, kwalifikacje dla specjalisty ds. bhp okre艣lone w 搂 4 rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 02.09.1997r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy (Dz.U. z 1997r nr 109, poz. 704 ze zmianami),uko艅czone szkolenie w dziedzinie bezpiecze艅stwa i higieny pracy dla pracownik贸w s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy (uko艅czenie w okresie nie przekraczaj膮cym 5 lat),posiadanie odpowiednich kwalifikacji do wykonywania czynno艣ci z zakresu ochrony przeciwpo偶arowej zgodnie z ustaw膮-ochrona przeciwpo偶arowa (Dz.U. z 2009 r. nr 178 poz. 1380 ze zmn.),minimum 3 letni sta偶 pracy, w tym minimum 1 rok pracy w s艂u偶bie bhp,pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystania z praw publicznych,niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na danym stanowisku,nieposzlakowana opinia,znajomo艣膰 podstawowych ustaw i rozporz膮dze艅:- znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu bezpiecze艅stwa i higieny pracy oraz p.po偶.- ustawa z dnia 26 czerwca 1974 roku kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2014 roku poz. 1502 z p贸藕n. zmianami).- ustawa z dnia 19 grudnia 2008 roku o emeryturach pomostowych (tekst jednolity Dz.U. z 2015 roku poz. 965).
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZAK艁AD KOMUNIKACJI W KONINIE
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
MARII D膭BROWSKIEJ 8,POK 309, 62-500 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kwestionariusz osobowy dla os贸b ubiegaj膮cych si臋 o zatrudnienie wed艂ug wzoru dost臋pnego na stronie internetowej MZK,kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie i dodatkowe kwalifikacje.kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadanie uprawnie艅 z zakresu bhp i ppo偶.kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych do艣wiadczenie zawodowe,list motywacyjny,偶yciorys curriculum vitae,kserokopie za艣wiadcze艅 o uko艅czonych kursach, szkoleniach,o艣wiadczenie o niekaralno艣ci,o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji. Zg艂oszenia nale偶y sk艂ada膰 osobi艣cie w siedzibie MZK Konin, ul. M.D膮browskiej 8, III pi臋tro, pok. 309w zamkni臋tych kopertach z dopiskiem Nab贸r na stanowisko specjalisty ds. bhp lub przes艂a膰 poczt膮na adres: Miejski Zak艂ad Komunikacji, ul. M.D膮browskiej 8, 62-500 Konin,z dopiskiem Nab贸r na stanowisko specjalisty ds. bhp.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, Termin: Zg艂oszenia nale偶y sk艂ada膰 osobi艣cie lub przes艂a膰 poczt膮
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Konin
Gmina pracodawcy: Konin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Konin
Ulica pracodawcy: MARII D膭BROWSKIEJ
Numer budynku pracodawcy: 8,POK 309
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista bezpiecze艅stwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 26.02.2016
Oferta pracy wa偶na do: 07.03.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 26.02.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 26.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Doradztwo w zakresie prowadzenia dzia艂alno艣ci gospodarczej i zarz膮dzania.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
sporz膮dzanie listy p艂ac, prowadzenie teczek osobowych, PEFRON, deklaracje ZUS
"OSKA" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-05-24 - Hrubiesz贸w (lubelskie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, sporz膮dzanie raport贸w, wycena produkt贸w, kontakt z dostawcami
FURINEO Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Siedlce (mazowieckie)
realizacja plan贸w wsparcia sprzedazy zgodnie z okre艣lonymi celami, prezentacje produktu, przygotowanie i wdro偶enie strategii marketingowej na rynkku lokalnym, planowanie i organizowanie kompleksowych akcji marketingowych i sprzeda偶owych
CENTRUM NAUKI I BIZNESU - 2016-02-18 - Chorz贸w (艣l膮skie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kalsk (lubuskie)
analiza potrzeb aktualnych i potencjalnych klient贸w, fakturowanie sprzeda偶y cz臋艣ci i zaopatrzenia, monitorowanie procesu sprzeda偶y, prowadzenie dzia艂u sprzeda偶y cz臋艣ci i zaopatrzenia, dok艂adna znajomo艣膰 zagadnie艅 stanowi膮cych przedmiot dzia艂a艅
LEMARPOL - W脫ZKI WID艁OWE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-04-22 - Zator (ma艂opolskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie os贸b ch臋tnych na kursy (praca zdolna Tychy)
Krystian 呕ak Blue Education - 2018-07-20 - Tychy (艣l膮skie)
Zadania z zakresu ksi臋gowo艣ci, kadr, p艂ac
P.P.H.U. "BAREL" Miros艂aw Maty艣kiewicz - 2018-06-27 - Wola Za艂臋偶na (艂贸dzkie)
planowanie i koordynacja proces贸w sprzeda偶owo-produkcyjno-logistycznych w perspektywie kr贸tko i d艂ugoterminowej,podejmowanie dzia艂a艅 w celu optymalizacji koszt贸w produkcji, stanu stok贸w magazynowych i wykorzystania 艣rodk贸w logistycznych,zapewnienie sp贸jnego przep艂ywu informacji pomi臋dzy zespo艂ami sprzedazowymi oraz produkcyjnymi i logistycznymi,raportowanie danych sprzedazowych, produkcyjnych i logistycznych,wsparcie dla dzia艂贸w:Produkcji, Sprzeda偶y, Logistyki,Centrum Obs艂ugi Klienta, Performance/Jako艣ci/Controllingu,organizacja i prowadzenie tygodniowych spotka艅 planistycznych z dzia艂ami
LAFARGE CEMENT SA - 2018-01-30 - Piechcin (kujawsko-pomorskie)
Samodzielna obs艂uga klienta, ksiegowanie dokument贸w, rozxliczanie deklaracji podatkowtch, rozliczanie zaliczek, sprawozdania finansowe, sprawozdania z GUS.Miejsce pracy: Wroc艂aw ul. PaprotnaPreferowani kandydaci z do艣wiadczeniem przy prowadzeniu Ksi膮g Handlowych.Oferta znajduje si臋 w sali: E
"BIURO RACHUNKOWE PROTEGGA" Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
poszukiwanie dostawc贸w, prowadzenie negocjacji i szukanie wi臋kszych wolumen贸w zakupowych, zagwarantowanie dost臋pno艣ci materia艂贸w przy zachowaniu optymalnych stok贸w magazynowych, odpowiadanie za optymalizacj臋 koszt贸w i jako艣ci
COMPLEX GROUP SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-07-24 - Falenty Du偶e (mazowieckie)
obs艂uga administracyjna zlece艅, kontakt z klientami i dostawcami, zaopatrzenie materia艂owe, prowadzenie magazynu
MS Elektro Miko艂aj Smolak - 2016-05-31 - Ciechan贸w (mazowieckie)
-Obs艂uga klient贸w, -promowanie i doradztwo w zakresie produkt贸w oferowanych przez portal FinansowySupermarket.pl,- udzia艂 w realizacji kampanii sprzeda偶owych,- udzielanie informacji o aktualnej ofercie produkt贸w i us艂ug, -sprzeda偶 telefoniczna produkt贸w bankowych
FINANSOWYSUPERMARKET.PL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-09-22 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
poszukiwanie klient贸w zagranicznych, udzielanie odpowiedzi na pytania klient贸w, realizacja zam贸wie艅, praca na terenie ca艂ego kraju
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Krak贸w (ma艂opolskie)
zawieranie um贸w, pozyskiwanie klient贸w, archiwizacja dokument贸w, obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
ustalanie kryteri贸w kontroli jako艣ci oraz wsp贸艂praca przyprocesach wdra偶ania nowych produkt贸w, w tym tworzeniedokumentacji jako艣ciowej i instrukcji w celu zagwarantowaniaspe艂nienia wymaga艅 jako艣ciowych klient贸w zewn臋trznych orazwewn臋trznych, negocjacje z klientami oraz dostawcamiodno艣nie warunk贸w kontroli i odbioru produkt贸w oraz proces贸w, nadzorowanie jako艣ci produkt贸w oraz proces贸w w czasieprodukcji, nowych uruchomie艅 oraz podczas audit贸w produktu,procesu oraz audit贸w klienta, analiza reklamacji klient贸w,podejmowanie dzia艂a艅 koryguj膮cych i doskonal膮cych. trzy zmiany I. 06:00-14:00 II. 14:00-21:00 III.21:00-06:00
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-04-04 - Opole (opolskie)
Do zada艅 nale偶e膰 b臋dzie :- nadz贸r nad prawid艂owym funkcjonowaniem zintegrowanego systemu zarz膮dzania, w tym tworzenie, weryfikowanie, wdra偶anie i nadzorowanie dokumentacji,- optymalizacja proces贸w i procedur obowi膮zuj膮cych w Sp贸艂ce,- planowanie, przeprowadzanie i dokumentowanie wewn臋trznych audyt贸w jako艣ci,- nadz贸r nad realizacj膮 niezb臋dnych dzia艂a艅 koryguj膮cych, zapobiegawczych, doskonal膮cych oraz poaudytowych,- prowadzenie szkole艅 wewn臋trznych dla pracownik贸w z zakresu zintegrowanego systemu zarz膮dzania.Zatrudnienie w ramach umowy o prac臋 lub wsp贸艂pracy prowadzonej dzia艂alno艣ci gospodarczej.
Pallmed Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
- mierzenie przesy艂ek,- skanowanie list贸w przewozowych na list臋 wysy艂kow膮,- fotografowanie uszkodzonych zwrot贸w,- spisywanie protoko艂贸w.
Tempus A Agencja Pracy Czasowej Sp. z o.o. Sp.K. - 2018-07-11 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Przeprowadzanie rozm贸w kwalifikacyjnych z pracownikami. Wsp贸艂praca z zagranicznymi kontrahentami.
BISS GROUP SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Gda艅sk (pomorskie)
Nawi膮zywanie kontakt贸w z klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji z nimi, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klient贸w, kszta艂towanie dzia艂a艅 usprawniaj膮cych obs艂ug臋 klient贸w, przygotowanie ofert handlowych, pomoc w planowaniu i nadzorowaniu podejmowanych dzia艂a艅 marketingowych, obs艂uga kancelaryjna, pomoc w bie偶膮cym prowadzeniu biura, archiwizacja dokument贸w.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Mielec (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie oferowanych produkt贸w, utrzymanie standard贸w handlowych, profesjonalna obs艂uga klient贸w w salonie operatora sieci kom贸rkowej. Praca w godz. 9.00-18.30 w r贸wnowa偶nym systemie czasu pracy, z mo偶liwo艣ci膮 ustalenia grafiku.
Liberty Poland S.A. - 2017-02-28 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
obs艂uga programu kadrowo-p艂acowego, prowadzenie dokumentacji dot. zatrudnienia, p艂ac, ZUS, GUS, PEFRON, organizacja i koordynacja zam贸wie艅 publicznych
Muzeum Okr臋gowe w Sandomierzu - 2017-11-07 - Sandomierz (艣wi臋tokrzyskie)
Wsparcie dzia艂u handlowego, dzia艂u obs艂ugi klienta i zarz膮du, obs艂uga administracyjno - biurowa, obs艂uga reklamacji.
POLGARD S.C. - 2018-06-20 - Stare Babice (mazowieckie)
koordynacjapracy kierowc贸w z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Swarz臋dz (wielkopolskie)
Sprzeda偶 turnus贸w sanatoryjnych i rehabilitacyjnych, pobyt贸w komercyjnych, obs艂uga kontrakt贸w z NFZ. Praca na umow臋 o prac臋 w godz. 8-16 w Ko艂obrzegu.
O艣rodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy "POSEJDON" Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Prace brukarskie zwi膮zane z uk艂adaniem kostki brukowej, obrze偶y oraz kraw臋偶nik贸w. Kontakt tel. 602 311 519, e-mail: ksiegowosc (at) ikar-kielce.pl
"IKAR - KIELCE" Sp. z o. o. P. P. U. H.ul. Krakowska 22025-705 Kielce - 2016-11-18 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
- Sporz膮dzanie plan贸w rozdzia艂u rob贸t. Sprawowanie kontroli nad wykonywanymi robotami zgodnie z dokumentacj膮 techniczn膮. Kontrolowanie przestrzegania przepis贸w budowlanych w zakresie wykonawstwa i rozliczania rob贸t. Udzia艂 w odbiorach technicznych wykonywanych rob贸t. Sprawdzanie pod wzgl臋dem rzeczowym i merytorycznym dokument贸w p艂atniczych dot. koszt贸w rob贸t wystawianych przez wykonawc贸w. Praca w siedzibie firmy i na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: od 3500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony z mo偶liwo艣ci膮 podpisania kolejnej. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze budowlane (specjalno艣膰: budowa dr贸g i most贸w). Co najmniej 5 lat do艣wiadczenia, w tym 3 lata w drogownictwie miejskim. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ogranicze艅 w specjalno艣ci drogowej. Prawo jazdy kat. B. Znajomo艣膰 Ms Office, samodzielno艣膰. Kontakt KONIECZNIE wst臋pnie telefoniczny (32-256-99-01) w godzinach: 07:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawc膮 lub e-mail: sekretariat (at) mzum.katowice.pl
MIEJSKI ZARZ膭D ULIC I MOST脫W - 2017-09-22 - Katowice (艣l膮skie)