SPECJALISTA DS. INNOWACJI W ROLNICTWIE I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WIEJSKIEJ Kalsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INNOWACJI W ROLNICTWIE I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WIEJSKIEJ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg zawodu
Data publikacji: 2017-09-13
Lokalizacja: Kalsk (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kalsk, powiat: zielonogórski, woj: lubuskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg zawodu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. INNOWACJI W ROLNICTWIE I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WIEJSKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 13.09.2017
Data zakończenia pracy: 12.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku rolniczym lub ekonomicznym
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Batorego 126 A, 65-735 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 126 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 13.09.2017
Oferta pracy ważna do: 12.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Gliwice (śląskie)
Obróbka plików graficznych, wykonywanie zdjęć, kontakt z klientem.
Sklep "KONTRAST" Marcin Przeorek w Ciechanowie - 2017-09-23 - Ciechanów (mazowieckie)
wykonanie tynków, gładzi, układanie glazury, malowanie, murowanie i inne roboty wg zleceń
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
wystawianie faktur, sporządzanie dokumentacji handlowej, obsługa klienta internetowego
F.H.P. PRODMAX ROBERT LICHOŃ - 2017-09-20 - Żuromin (mazowieckie)
mile widziane doświadczenie w branży budowlanej (betoniarnia). uprawnienia fakturowania.
ZAKŁAD PREFABRYKACJI MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ORAZ USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE H. WALCZAK - 2016-04-06 - Strzelce Opolskie (opolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami indyjskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, koordynowanie terminów i prawidłowowści dostaw, monitorowanie stanów magazynowych, współpraca z działami firmy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Kraków (małopolskie)
1. Opracowywanie planów zakupów.2. Przyjmowanie i analizowanie nowych zamówień na dostawy, usługi, roboty budowlane pod kątem zamówień publicznych.3. Określenie trybu udzielenia zamówienia publicznego.4. Kontrola realizacji zawartych umów przetargowych.5. Kontrola realizacji zamówień do 30 000 euro.6. Doradztwo, konsultacje i pomoc komórkom organizacyjnym ZOZ w zakresie sporządzania opisu przedmiotu zamówienia oraz szacowania jego wartości.7. Doradztwo, konsultacje i pomoc w zakresie zamówień publicznych.8. Przygotowywanie dokumentów przetargowych.9. Udział w pracach komisji przetargowej.10. Ocena ofert.11. Opracowywanie projektów umów i konsultacje ich treści z Radcą Prawnym.12. Przygotowywanie opinii w zakresie dopuszczalności zmian treści zawartych umów przetargowych w związku z wpływającymi propozycjami aneksów do umów.13. Prowadzenie rejestru postępowań przetargowych oraz rejestru zawartych umów.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa biura zarządu, sprawy związane z korespondencją, oragnizowanie spotkań, prowadzenie skt osobowych, monitiriwanie terminów badań medydcy pracy, zaopatrzenie w art. biurowe itp.
Przedsiębiorstwo Materiałów Izolacyjnych "Izolacja - Matizol" S.A. - 2018-08-02 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)
wykrawanie elementów materiału według określonych schematów, szkiców lub szablonów
ELKRAFT BIS Beata Ragus - 2016-09-02 - Rybaki (lubelskie)
prowadzenie analiz finansowych i rynkowych, opracowywanie raportów, współpraca z innymi działami firmy, sporządzanie dokumentacji cen transferowych
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie projektów umów, prowadzenie rejestrów, obsługa klienta
Kancelaria Notarialna - Beata Wałęga - 2015-12-02 - Oborniki (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników na podane stanowiska pracy, przygotowanie ofert pracy. Monitorowanie ofert pracy
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Rzeszów (podkarpackie)
• aktywna sprzedaż towaru, • doradzanie klientom przy wyborze towaru, • prezentacja towaru, • współpraca z innymi działami w zakresie sprzedaży, • wprowadzanie towaru do systemu, • przygotowanie towaru do sprzedaży.
Saturn Planet Sp. z o.o. Lubin Sp. k. - 2017-09-12 - Lubin (dolnośląskie)
jw
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt personalnych, wprowadzanie danych do systemu RAMZES, PŁATNIK. Sporządzanie list płac.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2018-06-22 - Wejherowo (pomorskie)
1.Działanie zgodnie z zasadami postępowania psychoterapeutycznego poprzez aktywizowanie mieszkańca do współudziału w procesie leczniczym, rehabilitacyjnym. 2. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji. 3. Podawanie chorym leków zleconych przez lekarza. 4. Udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrażających życiu mieszkańca do momentu przybycia lekarza. 5. Pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu. 6. Wykonywanie czynności higieniczno-pielęgnacyjnych. 7. Udzielanie podopiecznym pomocy w czynnościach codziennych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-09-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywać naprawy maszyn sortowniczych, prowadzić przeglądy i konserwacje urządzeń mechanicznych, prowadzić i nadzorować dokumentację techniczną, wykonywać drobne bieżące prace naprawcze.
InPost S.A. - 2018-07-03 - Łazy (mazowieckie)
Sprzedaż art. spożywczych i monopolowych
Sklep spożywczy "Kamaj" Zofia Józwiak - 2018-02-01 - Malbork (pomorskie)
- ANALIZA RYNKU, - PRZYJMOWANIE I REALIZOWANIE ZAMÓWIEŃ,- DBANIE O WIZERUNEK FIRMY ORAZ BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT DLA KLIENTÓW,- PROWADZENIE SKLEPU INTERNETOWEGO,- POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,- WSPÓŁPRACA Z DYSTRYBUCJAMI,- WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM SERWISU.
"ASCAD" ADAM SKARBIECKI - 2016-06-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie wycen dla klientów, współpraca z firmami dostarczającymi towar, sporządzanie zamówień towarowych, doradztwo techniczne w doborze materiałów, przygotowywanie i zawieranie umów handlowych. Wymagania: wykształcenie średnie - techniczne, znajomość branży budowlanej, hydraulicznej, elektrycznej, umiejętność czytania projektów budowlanych, umiejętność sporządzania wycen, umów, prawo jazdy kat B, samodzielność, kreatywność. Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem o niepełnosprawności. Wysokość wynagrodzenia 2000zł + premia. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo.
WATERM Artur Wiertel - 2017-03-16 - Wejherowo (pomorskie)
J.W
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
zatwierdzanie opakowań w oparciu o wymogi prawne, odpowiadanie na zgłoszenia reklamacyjne, prowadzenie dokumentacji jakościowej
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. - 2018-07-27 - Kwidzyn (pomorskie)
Rozliczanie wspólnot mieszkaniowych; windykacja należności; obsługa banków
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Gdynia (pomorskie)
Prace przy produkcji wyrobów cukierniczych. Wymagane wykształcenie min. zasadnicze zawodowe. Tel.: 519 326 229 Alicja Kaczmarek. Adres e-mail: alicja.kaczmarek (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Sulęcin (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-12-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Suwałki (podlaskie)
Koordynacja procesu wdrażania nowych pracowników /on-boarding/ Współpraca z Shared-Service kadrowo-płacowym w Kielcach Obsługa zdalna systemu nadawania dostępów dla pracowników z Oddziału w Kielcach Koordynacja przepływu dokumentów i informacji kadrowych (naliczania wynagrodzeń, przygotowanie i akceptacja list płac) Administracja w zakresie benefitów pracowniczych Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązaniem umów o pracę Współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi Doradztwo i wsparcie dla pracowników oraz kadry managerskiej w zakresie zagadnień personalnych Administrowanie aplikacjami HR Sporządzanie raportów i zestawień Wsparcie organizacyjne działu HR
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-16 - Tajęcina (podkarpackie)