SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I KADR Chełmża oferta pracy Przedsiębiorstwo Materiałów Izolacyjnych "Izolacja - Matizol" S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I KADR
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biura zarządu, sprawy związane z korespondencją, oragnizowanie spotkań, prowadzenie skt osobowych, monitiriwanie terminów badań medydcy pracy, zaopatrzenie w art. biurowe itp.
Data publikacji: 2018-08-02
Lokalizacja: Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Materiałów Izolacyjnych "Izolacja - Matizol" S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoska 11, 87-140 Chełmża, powiat: toruński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa biura zarządu, sprawy związane z korespondencją, oragnizowanie spotkań, prowadzenie skt osobowych, monitiriwanie terminów badań medydcy pracy, zaopatrzenie w art. biurowe itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełmża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: toruński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełmża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2018
Data zakończenia pracy: 15.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, obsługa komputera WORD EXCEL OUTLOOK
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Materiałów Izolacyjnych "Izolacja - Matizol" S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Adres pracodawcy:
Bydgoska 11, 87-140 Chełmża, powiat: toruński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: toruński
Gmina pracodawcy: Chełmża
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełmża
Ulica pracodawcy: Bydgoska
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 02.08.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji elektrycznej, praca powyżej 3 metrów na rusztowaniu, montaż koryt kablowych, kierowanie samochodem służbowym (kat. "B"), obsługa elektronarzędzi (wiertarka, wkrętarka, szlifierka, wyrzynarka)
FU ELEKTRYK Andrzej Wójcik - 2016-12-02 - Pisarzowice (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń zubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;• naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;• naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;• obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników;• sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników;• sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułuubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dotyczącychwynagrodzeń;• wydawanie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń orazsporządzanie dokumentów emerytalno-rentowych pracowników;• gromadzenie, segregowanie i przechowywanie dokumentówpłacowychprowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniemi rozwiązywaniem stosunku pracy,Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Legnica (dolnośląskie)
- kompleksowa obsługa klientów firmy- koordynacja realizacji zamówień - przygotowywanie ofert- wystawianie faktur i innych dokumentów sprzedażowo - zakupowych (WZ, PZ)- dbałość o ład i porządek w miejscu pracy
Podkarpacki Ośrodek Bezpieczeństwa Pracy i Doskonalenia Kadr BHP DELTA - 2018-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia, komunikatywna znajomość j. angielskiego, znajomość obsługi komputera w zakresie programu Office, komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań, prawo jazdy kat. B. Kandydat będzie odpowiedzialny za zlecanie i koordynowanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, utrzymywanie kontaktu z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów, organizację targów branżowych, umieszczanie ogłoszeń na portalach branżowych, obsługę call center, dbanie o bieżące zaopatrzenie biura, prace biurowe związane z wykonywanymi obowiązkami. CV prosimy przesyłać na adres e-mail: a.skiba (at) polcab.com.
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-05 - Rybnik (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; okres próbny 2 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe Wiesław Staniuk - 2018-01-04 - Włynkówko (pomorskie)
malowanie i szpachlowanie ścian na klatkach schodowych w ośiedlach mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Gorlice (małopolskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Radomsko (łódzkie)
W związku z rozwojem firmy poszukuje kandydatów nastanowisko: (oferta skierowana jedynie dla osób niepełnosprawnych)a) analiza branży e-commerce oraz jej potrzeb, b) profesjonalne przedstawienie oferty handlowej oraz doradztwo w ramach oferowanych usług (poprzez kontakt mailowy, telefoniczny, ewentualnie osobisty),c) budowanie długotrwałych pro-sprzedażowych relacji nastawionych na utrzymanie klientów,d) obsługa bazy danych klientów w systemie CRM,e) prace administracyjno-biurowe związane z obsługą klienta,f) współtworzenie i prowadzenie kampanii e-marketingowych,g) przygotowanie raportów z prowadzonych działań handlowych,h) współpracę z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązków.1. Stabilne warunki pracy możliwość stałego zatrudnienia na umowę o pracę po odbyciu 3-mc okresu próbnego na podstawie umowy o pracę. 2. Pełne wsparcie merytoryczne, w tym wsparcie menadżerskie i opiekę doświadczonych pracowników.3. Szkolenia rozwojowe wewnętrzne i zewnętrzne dotyczące diagnozy potrzeb klientów, języka korzyści, negocjacji.4. Możliwość awansu wewnętrznego.5. Wynagrodzenie brutto od 2000,00 zł plus system prowizyjny.6. Miejsce pracy dostosowane do potrzeb osoby niepełnosprawnej.
GRUPA WW - 2017-08-24 - Jasionka (podkarpackie)
Obsługa stron internetowych, obsługa sklepów internetowych, marketing internetowy, obsługa stron social media, tworzenie stron
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Jaworzno (śląskie)
Wyszukiwanie informacji o przetargach, sporządzanie ofert przetargowych, prowadzenie rejestru i archiwizowanie prowadzonych postępowań , wyjazdy do klientów, aktywne pozyskiwanie nowych zleceń.
Hamacher Elektrotechnika i Rozdzielnice Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Tychy (śląskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe, doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: składanie zamówień, prowadzenie rozmów handlowych, ewidencja transportu, rozliczanie kart drogowych, odbiór towaru i ich magazynowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-25 - Gliwice (śląskie)
-raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem do Kierownika i/lub Dyrektora Jakości-nadzorowanie i promowanie jakości procesów realizowanych w ramach przydzielonych obowiązków dla spełnienia wymagań klienta-aktywne uczestnictwo w auditach strony trzeciej (certyfikujących)-uczestniczenie w spotkaniach jakościowych-zapewnienie świadomości i wiedzy pracowników na podległym obszarze w zakresie obowiązujących norm i standardów jakościowych oraz wymagań klienta-rozwijanie świadomości pro-jakościowej na podległym obszarze-zarządzanie i zapewnienie nadzoru nad: a)planowaniem, przeprowadzaniem auditów procesu, LPA, produktu;b)procesem rekwalifikacji we współpracy z inżynierami jakości Klienta oraz laboratoriami wewnętrznymi i zewnętrznymic)implementowaniem statystycznej kontroli jakości procesówd)działaniami korygującymi wynikającymi z auditów klienta, wewnętrznych, procesów oraz inicjowanie działań zapobiegawczych i przewidującyche)dokumentacją jakości na podległym obszarzef)sprzętem kontrolno-pomiarowym na podległym obszarzeg)definiowanie testów , badanie rynku pod kątem dostępnych urządzeń testowych, nadzór nad zakupem instalacji testowych, pomiarowychh)systemem gromadzenia i aktualizowania LLC dla Zakładu-współpraca z inżynierami jakości Klienta w ramach wizyt, auditów, reklamacji-współpraca z działem Technicznym i Działem Produkcji w zakresie nowych i realizowanych projektów dla klienta-wsparcie przy przygotowaniach nowych uruchomień pod względem jakości-wsparcie przy przygotowaniach wzorców produkcyjnych i dokumentacji do zatwierdzenia przez klienta (PPAP) -tworzenie raportów i analiz jakościowych dla Dyrektora jakości-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacji-wykonywanie innych zadań przekazanych przez przełożonegoWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pełna obsługa kadrowo-administracyjna.
Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku - 2017-09-14 - Gdańsk (pomorskie)
w/g stanowiska
Colorshake E. Konstantynowicz - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
-Aplikowanie na nowe projekty -Nawiązywanie współpracy z organizacjami zagranicznymi oraz przygotowywanie wniosków grantowych umożliwiających podjęcie współpracy w wspólnych projektach ,-Koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych,-Przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,-Kontrola realizowanych budżetów projektów i sprawozdań.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-05-16 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Lublin (lubelskie)
realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży; budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku; projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych; pozyskiwanie nowych klientów dla firmy; buodwanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy; budowanie bazy klientów; realizowanie planów sprzedażowych; przygotowanie ofert handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji; uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych; przygotowywanie raportów z wykonywanych działań; analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej.
"DOMOWO" - 2016-04-13 - Borki (mazowieckie)
Pomoc w przeprowadzeniu selekcji kandydatów, prowadzenie dokumentacji procesu rekrutacji, prowadzenie akcji informacyjnych o wyborze pracowników. Praca 40 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Pruszków (mazowieckie)
Budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Gliwice (śląskie)
- pozyskiwanie kontrahentów, - pozyskiwanie zmówień,- kontakt z klientem.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe "MONROL" Spółka z o. o. - 2017-10-12 - Mońki (podlaskie)
Koordynowanie procesów marketingowych.
EURO-WENT SP Z O.O. - 2016-02-16 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
sprzedaz ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Odpowiada za kompleksową obsługę procesu sprzedaży przez Internet; zajmuje się przyjmowaniem zgłoszeń klientów składanych przez stronę internetową, w tym także prowadzeniem dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży usług / produktów przez Internet na platformach chińskich: Aliexpress, Taobao etc. Obsługa klienta chńskojęzycznego
BASHIBA Sp. z o.o. - 2017-06-08 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów firmy, zdobywanie nowych klientów, organizacja szkoleń, eventów marketingowych, wstępna diagnostyka pojazdów, umawianie klientów w warsztacie.
Moto Art s.c. Hurtowa i detaliczna sprzedaz części do samoc - 2016-06-23 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Poznań (wielkopolskie)