SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY) Borki oferta pracy "DOMOWO"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży; budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku; projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych; pozyskiwanie nowych klientów dla firmy; buodwanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy; budowanie bazy klientów; realizowanie planów sprzedażowych; przygotowanie ofert handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji; uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych; przygotowywanie raportów z wykonywanych działań; analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej.
Data publikacji: 2016-04-13
Lokalizacja: Borki (mazowieckie)
Pracodawca: "DOMOWO"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Teresińska 69, 05-255 Borki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży; budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku; projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych; pozyskiwanie nowych klientów dla firmy; buodwanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy; budowanie bazy klientów; realizowanie planów sprzedażowych; przygotowanie ofert handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji; uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych; przygotowywanie raportów z wykonywanych działań; analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Borki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radzymin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, handlowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: "DOMOWO"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Adres pracodawcy:
Teresińska 69, 05-255 Borki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wołomiński
Gmina pracodawcy: Radzymin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Borki
Ulica pracodawcy: Teresińska
Numer budynku pracodawcy: 69
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 13.04.2016
Oferta pracy ważna do: 12.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
ANALIZA RYNKU DOSTAWCÓW USŁUG ZEWNETRZNYCH POD KĄTEM KOOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, PROWADZENIE ZAKUPÓW USŁUG ZEWNĘTRZNYCH DLA KOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z OBECNYMI DOSTAWCAMI ORAZ POSZUKIWANIE NOWYCH KONTRACHENTÓW, PROWADZENE ROZMÓW HANDLOWYCH I NEGOCJACJIZ KONTRAHENTAMI, KORDYNACJA PROCESU KOOPERACJI
FUGO ZAMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Konin (wielkopolskie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie dokumentacji - teczek osobowych, sporządzanie umów - aneksów - świadectw pracy, wystawianie zaświadczeń, naliczanie wynagrodzeń i pochodnych. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: i.kasprzyszak (at) wsf.edu.pl
Wyższa Szkoła Filologiczna we Wrocławiu - 2018-08-06 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Akta osobowe pracowników szkoły, nauczyciele (Karta Nauczyciela), administracja i obsługa (Kodeks Pracy).
Miejski Zespół Szkół w Kłodzku - 2017-08-21 - Kłodzko (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Mościska (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe Mosty Dwa Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
pobieranie próbek surowca, wykonywanie prostych analiz chemicznych, prowadzenie dok.laboratoryjnej
Malwa Tea - Wojciech Fabisiak - 2018-01-18 - Lubiszyn (lubuskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL.- Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac.- Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony 2 lata.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
sprzedaz art. przemysłowych, zamówienia,
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości dokumentacji uczniowskiej, sporządzanie odpisów świadectw szkolnych dla absolwentów szkoły, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją, prowadzenie dokumentacji związanej z maturą, prowadzenie procedury zamówień publicznych.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych - 2018-03-14 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
• Przyjmowanie i kontrola dostaw;• Przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej;• Koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;• Realizacja postawionych celów dotyczących poziomu zapasów oraz terminowości dostaw;• Planowanie, wdrażanie i kontrola działań w całym łańcuchu dostaw;• Kontrola i optymalizacja stanów magazynowych;• Kontakt z dostawcami oraz klientami;• Obsługa kontroli wagowej;• Współpraca z innymi działami firmy;
Alumetal Poland Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Nowa Sól (lubuskie)
-
Firma Usługowa "Pescar" Patryk Urban - 2016-05-12 - Kościerzyna (pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Tczew (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zgodne ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo MORZE - 2016-09-07 - Ustka (pomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa sieci komputerowej i oprogramowania OHP na terenie woj. podlaskiego w tym w systemie operacyjnym, administrowanie systemów informatycznych ( serwery, komputery, urzadzenia sieciowe)
Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku - 2016-07-20 - Białystok (podlaskie)
Bieżąca obsługa kadrowo - płacowa firmy.System czasu pracy- jeden tydzień 07:00-15:00, drugi tydzień 08:00-16:00.
Magtrans Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw bhp, p.poż i ochrony środowiska w zakładzie produkcyjnym
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
Koordynowanie pracy doradców klienta, koordynowanie działań związanych z towarowaniem, towarowanie stoisk, realizacja operacji sklepowych
Tesco Polska Sp. Z.O.O - 2017-07-25 - Łódź (łódzkie)
specjalista do spraw marketingu i handlustaż w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Wykonywanie planu sprzedażowego; utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie i opracowywanie oferty handlowej; monitorowanie rynku i idziałań konkurencji. Praca w godzinach 8-16, rozkład czasu pracy równoważny. Do wynagrodzenia dodatkowo naliczana premia
KOSTA Sp. z o.o - 2016-12-02 - Opole (opolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacRozliczanie umów cywilno-prawnychProwadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowychRealizacja świadczeń chorobowych i macierzyńskich dla pracowników i zleceniobiorcówProwadzenie miesięcznych rozliczeń i korespondencji z ZUSProwadzenie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych.Sporządzanie sprawozdań GUS i PFRON.Sporządzanie dokumentacji dla celów emerytalno-rentowych.Biegła znajomość przepisów płacowych, prawa pracy, przepisów podatkowych i ZUS oraz znajomość zasad rachunkowości.Bardzo dobra znajomość programu Płatnik i pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi systemu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość programu Simple)
Samodzieny PUbliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku - 2018-03-22 - Świdnik (lubelskie)
Praca w biurze, obsługa klienta, przyjmowanie dokumentów, przeprowadzanie rozmów z klientem w celu rekrutacji
Marecki i 1st Class Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-14 - Rogóźno (lubelskie)
obsługa organizacyjna i prawna działanośći firmy w kontaktach z kontrahentami z Białorusi i Rosji; doradztwo prawne we wszystkich aspektach prawatransportowego oraz bieżące doradztwo prawne w inncyh dziedzinach prawa, w tym prawa Białorusi i Rosji, opracowywanie i opiniowanie projektów umów, pism, regulaminów oraz innych aktów o charakterze organizacyjnym
KRAFTTRANS VENUS GMBH Sp. z o.o. Oddział w Polsce - 2018-08-02 - Marki (mazowieckie)