SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Rogóźno oferta pracy Marecki i 1st Class Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca w biurze, obsługa klienta, przyjmowanie dokumentów, przeprowadzanie rozmów z klientem w celu rekrutacji
Data publikacji: 2017-04-14
Lokalizacja: Rogóźno (lubelskie)
Pracodawca: Marecki i 1st Class Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefowska 109, 22-600 Rogóźno, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w biurze, obsługa klienta, przyjmowanie dokumentów, przeprowadzanie rozmów z klientem w celu rekrutacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rogóźno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tomaszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tomaszów Lubelski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana jest dyspozycyjność, pożądane jest doświadczenie zawodowe minimum rok pracy w biurze
Nazwa pracodawcy:
Marecki i 1st Class Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Adres pracodawcy:
Lwowska 35, 22-600 Tomaszów Lubelski, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: tomaszowski
Gmina pracodawcy: Tomaszów Lubelski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tomaszów Lubelski
Ulica pracodawcy: Lwowska
Numer budynku pracodawcy: 35
Nazwisko osoby zgłaszającej: Marek Gęborys
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.04.2017
Data dodania oferty pracy: 13.04.2017
Oferta pracy ważna do: 13.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Realizacja działań związanych z przygotowaniem i prowadzeniem projektów badawczych. Wykonywanie badań marketingowych. Gromadzenie danych. Analiza i prezentowanie wyników badań. Pozyskiwanie informacji.- Firma oferuje: Stałe zatrudnienie. Wsparcie merytoryczne. Bazę danych. Pracę w młodym zespole. Możliwość rozwoju zawodowego.- Wynagrodzenie: 2400 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność poszukiwania i pozyskiwania informacji. Wymagana znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Wysoka kultura osobista. Znajomość rynku IT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marta.tkacz (at) it-penetration.pl
BUSINESS PENETRATION & CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
Aktywne poszukiwanie nowych klientów, aktywna sprzedaż produktów naszej firmy, realizowanie celów, telefoniczna obsługa klientów i udzielanie informacji na temat bieżącej oferty produktowej, wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
EUROPE MATCH GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-24 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Obsługa obecnego i potencjalnego klienta zagranicznego w języku ukraińskim i rosyjskim. Organizowanie i przeprowadzanie procesu sprzedaży, wdrażanie strategii promocyjnych i marketingowych, pozyskiwanie nowego klienta, przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz statystyk sprzedażowych, przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz negocjacja warunków, koordynowanie zleceń produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
obsługa klienta, ekspozycja towarów, obsługa kasy fiskalnej i terminala
Zakłady Mięsne Czarnków Dolina Noteci sp. z o.o. - 2018-04-26 - Osuch (wielkopolskie)
Szkolenia z zakresu BHP i inne zadania służby BHP. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę w zastępstwie - 1 rok, praca na jedną zmianę 7,35h/dziennie od 7.30 do 15.05.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2018-08-01 - Piła (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Lubsko (lubuskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: dekretowała dokumenty księgowe w zakresie gromadzonych dochodów, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, rozliczała podatek VAT należny, uzgadniała dane do sprawozdań.- Wynagrodzenie: 2600-3100 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 25.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz. 1047 z późn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz. 1870 z późń zm/, znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętnośći dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
Kadry i płace.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Sopot (pomorskie)
prowadzenie sesji indywidualnych i grupowych, przygotowanie oraz prowadzenie dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Przystosowanie firmy do bieżących wymogów prawnych w zakresie BHP oraz ochrony środowiska. Utrzymanie ciągłości procesu produkcji poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych. Przeprowadzanie szkoleń pracowników w wymienionym zakresie obowiązków. Tworzenie wewnętrznych regulaminów BHP.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2017-05-29 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Pozyskiwanie oraz obsługa klientów biznesowych, realizacja celów sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, obsługa systemów sprzedażowych firmy, bieżące raportowanie działań sprzedażowych, dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
organizowanie sprzedaży polskich towarów do krajów Bliskiego Wschodu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
- przygotowywanie ofert,- uzupełnianie asortymentu w sklepie internetowym- aktualizacja witryny internetowej - realizacja zamówień w systemie CRM
LEWEL Radiokomunikacja sc - 2017-01-24 - Płock (mazowieckie)
refundacja 30 art. 150f
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Białogard (zachodniopomorskie)
weryfikowanie oraz sporządzanie baz danych klientów, obsługa komputera i urzadzeń biurowych, archiwizowanie dokumentacji, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Opis stanowiska:Wdrażanie oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad) ;Szkolenie z obsługi oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad);Tworzenie raportów;Tworzenie postprocesora do obsługi wycinarki laserowej;Integracja oprogramowania z systemami ERP;Integracja oprogramowania z systemami 3D (SolidWorks, Inventor, itp.);Integracja oprogramowania z wycinarką laserową;Obsługa powdrożeniowa;
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-06-30 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- Poszukujemy kandydata na stanowisko Hadoop Administrator, który będzie odpowiedzialny za utrzymanie platformy Big Data na której znajduje się kompleksowy ekosystem analityczny. Platforma Hadoop oparta jest na dystrybucji Hortonworks HDP zintegrowanej z innymi systemami dystrybucji, między innymi Elasticsearch, Kafka i wieloma innymi systemami które dostarczają mierzalne i niezawodne mechanizmy przetwarzania dużych ilości danych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Po okresie próbnym na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie pracy równoważnym (od 8.00 do 16.00) + dyżury przez całą dobę oraz w soboty i niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym. Wymagane doświadczenie z Hadoop (preferowana dystrybucja Hortonworks) budową i wsparciem włączając w to projektowanie, capasity planning, cluster set up, performance tuning oraz monitoring. Doświadczenie w utrzymaniu i używaniu relacyjnych baz danych (MySQL, PostgreSQL, itp.). Doświadczenie z ciągłą integracją i automatyzacją narzędzi (Git, Puppet, Jenkins, itp.). Znajomość Java testing frameworks takich jak Junit. Doświadczenie w programowaniu (preferowane Pearl/Python lub Ruby). Doświadczenie w pracy z podstawami Java Garbage collection. Doświadczenie w pracy ze środowiskiem Linux. Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów i ich usuwaniu w odniesieniu do aplikacji i procesów Java. Doświadczenie w podnoszeniu wydajności aplikacji. Wymagana znajomość narzędzi Elasticsearch lub Solr. Praca z NoSQL, bazami danych MongoDB, Hbase, Cassandra. Praca z Kafka, Logstash. Umiejętność czytania, tworzenia i modyfikacji skryptów shell.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie pracowników (publikowanie, redagowanie, promowanie ogłoszeń o pracę);uczestnictwo w spotkaniach rekrutacyjnych, przeprowadzanie rekrutacji pracowników wraz z legalizacją zatrudnienia cudzoziemców;bieżące tłumaczenia (język polski - język ukraiński, język ukraiński - język polski);obsługa kadrowa pracowników tymczasowych (rozliczanie czasu pracy, wystawianie zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych);budowanie pozytywnych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznychAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofertBudowanie długotrwałych relacji biznesowychDbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniachProponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premiaUmowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-09-27 - Kęty (małopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- akrualizowanie i wprowadzanie danych do systemu;- wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych;- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta- zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze wzlgędu na stanowisko.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Gotowanie posiłków
RESTAURACJA "WOK" S.C. BOŻENA URBANOWICZ, PIOTR URBANOWICZ - 2016-09-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Suwałki (podlaskie)
Według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)
przeprowadzanie procesów zakupowych zgodnie z wewnętrznymi przepisami Spółki (przygotowanie zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie zamówień); wystawianie i obsługa zapotrzebowań i zamówień; ścisła współpraca z innymi działami w firmie; monitorowanie zawartych umów i analiza rynku dostawców; pogłębianie współpracy z aktualnymi dostawcami oraz poszukiwanie dostawców alternatywnych; praca w systemie ERP; sporządzanie analiz, raportów i zestawień; tworzenie i wdrażanie projektów optymalizujących zakupy
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
montaż instalacji przemysłowych, urządzeń wagowych oraz elementów automatyki przemysłowej, montaż oraz serwis nowych urządzeń instalowanych u Klienta
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Bytom (śląskie)
stacjonarna obsługa zamówień od klientów; monitorowanie przebiegurealizacji zleceń; opracowywanie ofert dla klientów; przygotowywaniedokumentacji handlowej;
Zakład Produkcyjno Usługowo-Handlowy KAMPA Alfred Kampa - 2018-03-24 - Popielów (opolskie)
sprzedaż towarów, praca na kasie
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Łuków (lubelskie)