SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Popielów oferta pracy Zakład Produkcyjno Usługowo-Handlowy KAMPA Alfred Kampa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: stacjonarna obsługa zamówień od klientów; monitorowanie przebiegurealizacji zleceń; opracowywanie ofert dla klientów; przygotowywaniedokumentacji handlowej;
Data publikacji: 2018-03-24
Lokalizacja: Popielów (opolskie)
Pracodawca: Zakład Produkcyjno Usługowo-Handlowy KAMPA Alfred Kampa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podstawie 1, 46-090 Popielów, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
stacjonarna obsługa zamówień od klientów; monitorowanie przebiegurealizacji zleceń; opracowywanie ofert dla klientów; przygotowywaniedokumentacji handlowej;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Popielów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Popielów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi komputera pakiet MS Office
Nazwa pracodawcy:
Zakład Produkcyjno Usługowo-Handlowy KAMPA Alfred Kampa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Podstawie 1, 46-090 Popielów, powiat: opolski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: osobiście i elefonicznie, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Popielów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Popielów
Ulica pracodawcy: Podstawie
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.03.2018
Data dodania oferty pracy: 23.03.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nawiązaywanie kontaktu z klientem, zakup surowca, kontrola jakości, wystawienie reklamacji
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Czołowo (wielkopolskie)
organizowanie i realizowanie procesu przyjmowania zamówień
JAROSŁAW JANISZEK INTECH - 2017-05-19 - Kwidzyn (pomorskie)
-Spełnianie obowiązów w ramach Zarządzania Zasobami pracownika, zapewniając pełny zakres wsparcia procesów kadrowych (organizacyjne, indywidualne, administracyjna), -Opracowuje wnioski dotyczące poprawy w podejściu, metod, procedur i procesów w zakresie obszarów HR,- Komunikacja z bezpośrednymi współpracownikami biznesu w zakresie projektowania i koordynacji świadczonych usług,- Spełnienie roli członka zespołu w wielopłaszczyznowej strukturze.-Bardzo dobra umiejętność komunikacji interpersonalnej,- Posiadanie zdolności przywódczych,- Zdolność do samodzielnej pracy,-Nastawienie na osiąganie celów oraz umiejętności rozwiązywania problemów,-Umiejętność analitycznego myślenia,-Twórcze i kreatywne podejście w realizacji zleconych zadań,-Wymagane doświadczenie 1 rok.
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
pobieranie próbek surowca, wykonywanie prostych analiz chemicznych, prowadzenie dok.laboratoryjnej
Malwa Tea - Wojciech Fabisiak - 2018-01-18 - Lubiszyn (lubuskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne). Sporządzanie raportów i deklaracji PFRON ZUS GUS, obsługa programu kadrowego ERP Optima oraz programu PŁATNIK. Obsługa sekretariatu.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiazującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
FOREVER s.c. Tomasz Rydz i Szymon Myrlak - 2016-08-02 - Przyborów (małopolskie)
Praca dla klientów i partnerów na całym świecie w celu zapewnienia wsparcia technicznego i rozwiązywania problemów. Skuteczne wykorzystanie bazy danych istniejących problemów, narzędzi do debugowania i symulacji laboratoryjnych do analizy problemów i określenia rozwiązań. Aktywne uczestnictwo w tworzeniu i dzieleniu się wiedzą. Współpraca z jednostką biznesową i starszymi inżynierami w celu udoskonalenia produktów Cisco.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie w sprzedaży; prawo jazdy kat. B; wymagana dobra znajomość języka angielskiego; znajomość pakietu MS Office; komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; zdolności negocjacyjne; odporność na stres; Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów krajowych i zagranicznych; sporządzanie ofert handlowych; prowadzenie negocjacji; realizowanie polityki handlowej firmy; udział w imprezach targowych; promowanie dobrego wizerunku firmy; Firma oferuje możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia; interesująca i odpowiedzialna praca w renomowanej firmie; jedna zmiana; praca w Nieborowicach oraz delegacjach
"OSTROWSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-30 - Nieborowice (śląskie)
wprowadzanie danych do kimputera, wyliczanie wynagrodzeń, składek ZUS oraz podatków, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Augustów (podlaskie)
* Współtworzenie polityki handlowej Firmy* Tworzenie strategii i jej realizacja w obrębie zadań handlowych* Współtworzenie i realizacja polityki marketingowej firmy* Prowadzenie całego procesu sprzedaży we współpracy z działem technicznym* Pozyskiwanie nowych klientów* Negocjacje handlowe* Analizy potrzeb klientów i propozycje rozwiązań* Monitorowanie zmian na rynku i analiza konkurencji
Słomka Dominik - 2016-04-14 - Gorzyczki (śląskie)
praca na linii produkcyjnej płyt styropianowych oraz kształtek automatowych
YETICO S.A. - 2016-06-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
strzyżenie, modelowanie, farbowanie
SALON FRYZJERSKI AGA Agnieszka Włodarczyk - 2017-10-22 - Rychwał (wielkopolskie)
jw
Bioton S.A. - 2017-07-05 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
fakturowanie sprzedaży, przyjmowanie i ewidencja zamówień, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-01-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Monitorowanie tendencji rynku pracy, przygotowywanie raportów, tworzenie procedur rekrutacyjnych, selekcja pracowników, określenie profilu poszukiwanych pracowników, kontakt z partnerami (w tym w innych krajach)
GRETGO SP. Z O.O. - 2016-06-10 - Gdynia (pomorskie)
- zarządzanie personelem kontroli jakości; - zatwierdzanie dokumentacji techniczno- jakościowej; - wykonywanie dokumentacji jakościowej; - wykonywanie wskaźników jakościowych; - przygotowywanie firmy do audytów zewnętrznych klientów; - analizowanie reklamacji klientów i podejmowanie działań korygujących;- nadzór nad projektem wdrożenia ISO TS 16949:2002 w zakładzie;
HT SKIT Poland Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Bieruń (śląskie)
Kierowanie projektem i personelem (ok.100 osób), wdrażanie strategii biznesowych, budżetowych, przygotowanie raportów.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
planowanie i organizowanie transportu (lądowego i lotniczego), organizacja pobytu artystów zagranicznych w Polsce, w tym między innymi koordynacja realizacji wymogów rider-owych, przygotowanie sprawozdań po- koncertowych, wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( w mowie i piśmie),
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-06-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
1. Obróbka warzyw.2. Pomoc w przygotowywaniu potraw.3. Obsługa klientów.4. Zastawianie stołów.5. Porządkowanie stanowiska pracy.6. Wycieranie zastawy stołowej.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Grabów (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
GRANDE FINALE Gabriela Myślak - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
tworzenie i prowadzenie akt osobowych, samodzielne rozliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie listy płac, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu pracy, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie rejestrów z przeprowadzonych szkoleń i badań lekarskich, pilnowanie terminów odczytów danych z kart kierowców oraz tachografów, przygotowywanie raportów i deklaracji podatkowych dla ZUS oraz GUS
BAKALLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych zgodnie ze zleconym projektem w domach jedno i wielorodzinnych
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
!!! Szczegóły dotyczące konkursu na stronie --- www.katowice.so.gov.pl ---- w zakładce oferty pracy !!!!- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.- W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Praca na stanowisku specjalisty (w zakresie psychologii) w IV Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Sosnowcu.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.09.2016r.).- Praca: od godz. 7:30 w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-06-27 - Sosnowiec (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizacja i logistyka wysyłek, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami),- redagowanie opisów produktów,- przygotowywanie oraz obróbka zdjęć produktów,- zarządzania stanami magazynowymi.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Łódź (łódzkie)
kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych,prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi,nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,uzgadnianie kont podatkowych i księgowych, obsługa kontroli zewnętrznych, wewnętrznych oraz audytów,współpraca z pozostałymi Działami firmy, odpowiadanie na pytania dotyczące kwestii związanych z rozliczaniem podatku akcyzowego,prowadzenie ewidencji akcyzowych i sporządzanie raportów,proponowanie działań usprawniających przygotowywanie deklaracji podatkowych.Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności,Możliwość rozwoju zawodowego.Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV wraz z nazwą stanowiska pracy w tytule maila bezpośrednio na adres kadry (at) igbpiast.pl Nr kontaktowy DZIAŁ KADR 509 029 678Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883).Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST - 2018-02-15 - Strzelin (dolnośląskie)
Negocjowanie umów oraz warunków handlowych, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)