SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (0203) Inowrocław oferta pracy OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (0203)
Wynagrodzenie: 2 400 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: fakturowanie sprzedaży, przyjmowanie i ewidencja zamówień, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami
Data publikacji: 2017-01-30
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marcinkowskiego 110, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
fakturowanie sprzedaży, przyjmowanie i ewidencja zamówień, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (0203)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.01.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym;znajomość pakietu MS Office;samodzielność, terminowość oraz operatywność;umiejętność budowania relacji z klientami
Nazwa pracodawcy: OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Marcinkowskiego 110, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv na e-mail kadry (at) opakmet.com.pl (w temacie : specjalista ds. sprzedaży)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Marcinkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 110
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 30.01.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów poszukujących określonych specjalistó do zatrudnienia w firmie na rynku Polski z nastawieniem na zawód handlowca - kontakty głównie zdalne, z gotowością do uczestnictwa w spotkaniach biznesowych z klientem, zadania określone w porozumieniu i zgodnie z planem firmy, nawiązanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami - stałe kontakty z pozyskanymi klientami firmy, rozwój sprzedaży, bieząca analiza rynku pracy z perspektywy branży sprzedawców, kreowanie nowych pomysłów na podstawie własnych doświadczeń w pracy z klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa komputera i kasy fiskalnej, wystawianie faktur i dokumentów bankowych, obsługa klienta, zarządzanie zespołem. Równoważny system czasu pracy.
PHU MONA Wiesław Kusiak - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów na stoisku mięsnym, dbanie o ekspozycję, obsługa urządzeń (krajalnice, stekownice), weryfikacja terminów ważności. Praca na umowę o pracę w godz. 6-14, 14-22 w Kołobrzegu.
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
FIRMA DZIAŁAJĄCA W BRANŻY MASZYN I NARZĘDZI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JEDNEGO WYBRANEGO JĘZYKA OBCEGO:FRANCUSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI, RUMUŃSKI MIEJSCE PRACY: RZESZÓWOSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ ICH KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘTELEFONICZNĄ I MAILOWĄ OBSŁUGĘ REALIZACJI ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ LOGISTYCZNĄ DOSTAW, BRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JEDNEGO Z JĘZYKÓW:FRANCUSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI, RUMUŃSKIDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ, MOTYWACJA DO PRACYDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-06-05 - Rzeszów (podkarpackie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-05-10 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Pełna obsługa kadrowa, w tym przygotowywanie umów o pracę oraz sporządzanie wszelkich dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników. Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. Współpraca z Zarządem oraz Kadrą Zarządzającą w zakresie analizy potrzeb rekrutacyjnych, prowadzanie procesów rekrutacji pracowników różnego szczebla, w tym kierowniczego. Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych. Terminowe sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych oraz ich wyrejestrowywanie. Prowadzenie i nadzór nad systemem ewidencji czasu pracy, bieżąca aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie, wystawianie wszelkich zaświadczeń pracowniczych.Sporządzanie zestawień kadrowych i płacowych na polecenie przełożonego. Koordynowanie przepływu dokumentów pomiędzy pracodawcą a pracownikiem. Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( PIP, ZUS, GUS, Urząd Pracy ) oraz służbami księgowymi, prawnymi i BHP Pracodawcy.
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Nysa (opolskie)
Administrowanie wspólnot mieszkaniowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "CHEŁM" - 2018-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
a)pozyskiwanie środków pomocowych w ramach programów realizowanych z Funduszu Pracy, Unii Europejskiej, oraz innych w zależności od potrzeb.b) opracowywanie projektów, planowanie, monitorowanie, weryfikacja, rozliczanie, promocja, zarządzanie.c) Współudział w rekrutacji uczestników projeku.d) Przygotowywanie dokumentów do refundacji kosztów.e) Sporządzanie wniosków o płatność, potwierdzenie kwalifikalności poniesionych kosztów.f) Kontrola i monitoring, korekty wniosków, raporty z realizacji projeku.g) Ocena końcowa efektó projektu, archiwizacja dokumentów.h) marketing usług urzędu pracy.i) Współpraca ze wszystkimi stanowiskami pracy w PUP.j) Wprowadzanie danych do systemu informatycznego oraz sporządzanie sprawozdań statystycznych.
Powiatowy Urząd Pracy - 2016-07-12 - Wołów (dolnośląskie)
Praca w burze, przgotowywanie ofert handlowych, udział w negocjacjach z klientem.Praca na jedną zmiane:od 8-16
Woda na Telefon Głaz Janeczek Sp. J. - 2016-06-09 - Chorzelów (podkarpackie)
- Nadzór nad stanami magazynowymi. Koordynacja przepływu towarów na magazynie. Praca w magazynie odzieżowym. Prowadzenie dokumentacji magazynowej. Prognozowanie potrzeb magazynowych. Tworzenie zamówień. Zamawianie towaru.- Wynagrodzenie: 1850 do 2500 zł/brutto - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 600-956-599) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9a, 40-366 Katowice) lub e-mail: katowice2 (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI " - 2018-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Kotlin (wielkopolskie)
serwis sterowników i regulatorów systemów ciepłowniczych, programowanie i diagnostyka przekształtników (falowników) częstotliwości; wykonywanie pomiarów ich interpretacja i dokumentowanie, konserwacja, naprawa układów pomiarowych i automatyki, tworzenie kopii zapasowych systemu nadrzędnego ciepłowni, archiwizacja danych, usuwanie awarii sprzętu komputerowego, sieciowego, komunikacyjnego, programowanie systemów alarmowych, serwis monitoringu, wykonywanie prac przy urządzeniach, sieci i instalacji elektroenergetycznych
MIEJSKI ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ - 2018-06-29 - Świdnica (dolnośląskie)
dokonywanie rezerwacji hotelowych w kraju i zagranicą, korzystanie z systemów rezerwacyjnych, przygotowywanie ofert dla klienta korporacyjnego, kontakt z klientem w j.obcym, zamawianie usług dodatkowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta, udostępnianie lokali mieszkalnych do obejrzenia, prowadzenie spraw formalno-prawnych związanych z budownictwem, kompletowanie dokumentów na potrzeby klientów.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie działań marketingowych: (Identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, przygotowywanie przekazów promocyjnych i strategii ich wdrażania, opracowywanie propozycji strategii i planów marketingowych, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów firmy); jedna zmiana(7-15); wysokość wynagrodzenia brutto 2200 zł brutto + 300 zł brutto premia; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (7-15) oraz e-mailowy.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-03-04 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie zgłoszeń szkód komunikacyjnych oraz osobowych, tworzenie i opieka nad dokumentacją szkodową. Kontakt z ubezpieczelniami ws. likwidacji, sporządzanie dokumentów, pism, odwołań i wezwań, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa przychodzących zapytań od klientów w języku francuskim oraz angielskim (telefonicznych, e-mailowych, korzystanie z narzędzia do zarządzania zapytaniami), analiza sprawozdań i przypomnień, analiza głównych przyczyn problemów, eskalacja do innych grup (departamentów, jednostek biznesowych i interesariuszy), współpraca z innymi działami firmy, dostawcami i intersariuszami
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
Transkrypcja testów w języku niemieckim.
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie specyfikacji wyrobów i składników do produkcji, nadzór okresów przydatności, reklamacji i identyfikowalnośći, prowadzenie procesu akceptacji surowców i materiałów, uczestnictwo w audytach, udział w projektach dotyczących procesów jakościowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, staż parcy mile widziany, znajomość j. angielskiego (B2/C1), znajomość przepisów prawa żywnościowego, HACCP, systemów IFS i BRC.
INTERKADRA Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Gniewino (pomorskie)
SPRZEDAŻ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, WYSTAWIANIE FAKTUR.
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2017-01-18 - Dębica (podkarpackie)
w/g potrzeb
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2017-11-27 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej,naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych,sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, GUS, PFRON,weryfikacja danych oraz ich aktualizacja w systemie kadrowo-płacowym,nadzorowanie poprawności ewidencji czasu pracy,nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich,bieżące doradztwo z zakresu przepisów prawa pracy i pokrewnych,przygotowywanie zestawień i raportów,udział w pracach zespołów projektowych.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-04 - Malbork (pomorskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Kolonia Lesznowola (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
Magne Superat Sp. z o.o., Sp. K. - 2016-01-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Rozmowa telefoniczna z klientami.Prowadzenie szkoleń.Pomoc klientom w kampaniach na Facebook'u.Szkolenia z Facebook i Google.
Agencja Ma&Ma - 2018-02-22 - Rumia (pomorskie)
odbieranie telefonów, wykonywanie wycen, obsługa biura i sprzedaży internetowej
"agmART" MATEUSZ ZIELIŃSKI - 2017-03-30 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
STANOWISKO: SPECJALISTA DZIAŁU REKRUTACJI, PROWADZENIE I ORGANIZACJA PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KANDYDATAMI, BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ ZEWNĘTRZNYMI, WPROWADZENIE DANYCH, ICH AKTUALIZACJĘ W SYSTEMACH DOSTARCZANIE RAPORTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE KIERUNKI: ZARZĄDZANIE, FILOLOGIA), UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 1 ROK, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGOGODZINY PRACY 08.00-16.00
LSJ HR Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-09-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Zduny (wielkopolskie)
Łączenie wiązek kablowych, dbanie o czystość w miejscu montażu. Prowadzenie poprawnośći połączenia wiązek kablowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Łódź (łódzkie)