SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI Gdańsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI
Wynagrodzenie: do 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie zgłoszeń szkód komunikacyjnych oraz osobowych, tworzenie i opieka nad dokumentacją szkodową. Kontakt z ubezpieczelniami ws. likwidacji, sporządzanie dokumentów, pism, odwołań i wezwań, obsługa klienta.
Data publikacji: 2016-11-10
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zgłoszeń szkód komunikacyjnych oraz osobowych, tworzenie i opieka nad dokumentacją szkodową. Kontakt z ubezpieczelniami ws. likwidacji, sporządzanie dokumentów, pism, odwołań i wezwań, obsługa klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, mile widziane pół roczne doświadczenie na stanowisku związanym z likwidacja szkód, prawo jazdy kat. B, podstawowa znajomość języka angielskiego/niemieckiego. Miejsce pracy: Gdańsk-Brzeźno.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2016
Data dodania oferty pracy: 09.11.2016
Oferta pracy ważna do: 24.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace ogólnobudowlane - szalowanie stropów, roboty betoniarskie i zbrojeniowe
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Jednorożec (mazowieckie)
- prowadzenie statystki transportowej,- prowadzenie stanów magazynowych kontenerów,- przygotowywanie dokumentów do fakturowania transportów kontrahentom,- wystawianie faktur za transport oraz najem,- zastępczy nadzór nad zaplanowanymi i ustalonymi transportami na oddziałach firmy,- informowanie klientów o zaplanowanych transportach,- rozwiązywaniu bieżących problemów transportowych,- obsługa kontrahentów w firmie,- współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykonywanych obowiązków,- inne prace biurowe w ramach potrzeb firmy.
COMBROS Orzechowscy sp.j. - 2016-04-19 - Kraków (małopolskie)
jw.
EWLIT Sp. z o.o. Sp.k - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
szycie toreb, lamowanie toreb, szycie komponentów
FURMIS Tomasz Furmański - 2017-11-14 - Mielec (podkarpackie)
monitorowanie kontrolne, zarzadzanie procesami i kontrolami,ciągłe doskonalenie procesów,zarządzanie ryzykiem, zapewnianie o zgodności i realizowaniu projektów zgodnie z odpowiednimi procedurami i zasadami w firmie Heinekenzarządzanie relacjami,wspieranie własności funkcjonalnych,rozwój zawodowy , rozwój personalny
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Kraków (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Stanowice (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Sieradz (łódzkie)
-Analiza pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania z dostępnych funduszy-Weryfikacja terminów i rodzajów naborów-Monitorowanie planowanych projektów-Samodzielne przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi i zasadami pisania projektów oraz ich składanie-Prowadzenie negocjacji oraz tworzenie dokumentacji/załączników niezbędnych do otrzymania dofinansowania-analiza projektów inwestycyjnych i zadań realizowanych przez dział pod kątem możliwości - wystąpienia o środki finansowe,-Wprowadzanie zmian merytorycznych do realizowanych projektów-Kompleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów-Kontakt z instytucjami pośredniczącymi
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Dębica (podkarpackie)
osoba z wykształceniem chemicznym minimum średnie wykształcenie znającej tematykę "chemii polimerów"Mile widziane doświadczenie na produkcji
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z kontrahentami rynku krajów arabskich oraz wschodnich, obsługa reklamacji, przygotowywanie ofert, analiza sprzedaży.
"PAGED MEBLE" S.A. - 2016-01-27 - Jasienica (śląskie)
Prowadzenie sprzedaży towaru przez internet, wprowadzanie towaru do bazy towarów w klepie internetowym, aktualizacja towaru w bazie, dbałość o terminową realizację sprzedaży( wysyłka i potwierdzenie odbioru towaru), kontrola rotacji towaru, kontakt telefoniczny i elektroniczny z klientem sklepu internetowego, pozyskiwanie nowych klientów sklepu internetowego poprzez rozpowszechnianie sprzedaży towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obszar produkcji- praca przy grillu, frytkownicach, tosterach i garnirowaniu, prace magazynowe ( transport ręczny i z wykorzystaniem podręcznego sprzętu), w tym prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji, prace porządkowe i utrzymywanie czystości w restauracjach i na terenie zewnętrznym
BAKS Alina Borucka Restauracje McDonald's - 2017-09-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W J. UKRAIŃSKIM, TWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCH. PLANOWANIE STRATEGII REKRUTACJI DANEJ FIRMY.
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-12 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Przewóz towarów w transporcie międzynarodowym Polska-UE.
Spedycja Międzynarodowa FRIGODOR Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Siedlce (mazowieckie)
ustawianie kampanii reklamowych w internecie, optymalizacja emisji kampanii reklamowych, przygotowywanie raportów z kampanii
BIDLAB Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie i prezentacja ofert sprzedaży, Przeprowadzanie rozmów wstępnych z klientami w celu ustalenia rodzaju i cech poszukiwanej nieruchomości Prowadzenie kalendarza spotkań, koordynowanie wyjazdów służbowych, przeprowadzanie prezentacji lokali potencjalnym klientom. Filtrowanie i wyszukiwanie ofert spełniających finansowe, jakościowe i fizyczne wymagania klienta Codzienne przeglądanie i poszukiwanie aktualnych ogłoszeń, przegląd lokalnych portali internetowych i branżowej lektury, aktywne uczestnictwo w targach mieszkaniowych, szkoleniach, seminariach i związanych z obowiązkami agenta spotkaniach w celu uaktualniania niezbędnej wiedzy.
M.J.M Sp.z o.o - 2016-07-28 - Opole (opolskie)
promowanie produktu, pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, nawiazywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Lublin (lubelskie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-02 - Tajęcina (podkarpackie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin. - Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres pórby do trzech miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: IV Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Sosnowcuul. L. Kruczkowskiego 241-200 Sosnowiec- Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godz.: 7:30 w równoważnym systemie czasu pracy.Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu pedagogiki w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu pedagogiki uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8.co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letni staż pracy w szkole, przedszkolu lub placówce oświatowo-wychowawczej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-22 - Sosnowiec (śląskie)
aktywne poszukiwanie klientów, sprzedaż logo do samochodów (głównie telefoniczna)
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Ruda Śląska (śląskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych, sporządzanie ofert sprzedazowych, dbałość o wizerunek firmy, nawiązywanie długofalowych relacji z klientem.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Praca w dziale kadr, polegająca na obsłudze zatrudniania nowych pracowników, zarządzaniem środkami BHP, kontrola czasu pracy.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
kontakt z zagranicznymi dostawcami; prowadzenie negocjacji z dostawcami i przewoźnikami; planowanie i realizacja procesów zakupowych; współpraca zinnymi działami w firmie; sporadyczne wyjazdy służbowe na terenie Polski
ADECCO POLAND SP. Z O. O. - 2016-01-12 - Piechcin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa magazynu, koordynacja zakupów pod produkcję, współpraca z dostawcami, w perspektywie - budowa działu logistyki i zarządzanie nim.Pracodawca dysponuje dwoma miejscami pracy, w tym jednym dla osoby niepełnosprawnej.
REMISTER ZPCH REMIGIUSZ REGUŁA - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż stolarki PCV , pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o dobre relacje z klientami, realizowanie wyznaczonych planów i celów sprzedażowych, realizacje wycen, dbanie o dobre funkcjonowanie biura.Miejsce pracy: Biłgoraj ul. Komorowskiego
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2016-02-18 - Biłgoraj (lubelskie)
Rozliczanie kosztów pośrednich i bezpośrednich działalności na poszczególne komórki organizacyjne oraz sporządzanie wewnętrznej sprawozdawczości kosztowej, bieżące analizowanie kont kosztów w układzie rodzajowym oraz rodzajów działalności i opracowywanie zasad ewidencji i ich rozliczania, sporządzanie informacji ekonomicznych niezbędnych do bieżącego zarządzania spółką oraz wdrażanie nowych rozwiązań analitycznych mających na celu usprawnienie procesu decyzyjnego,przygotowywanie analiz i raportów na wewnętrze potrzeby spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej), sporządzanie kalkulacji kosztów planowanych i wykonanych wybranych zadań oraz obliczanie kosztów jednostkowych stosowanych procedur medycznych (wycena), uczestniczenie w przygotowywaniu rocznych planów finansowych; itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-06-02 - Łódź (łódzkie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń zubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;• naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;• naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;• obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników;• sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników;• sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułuubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dotyczącychwynagrodzeń;• wydawanie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń orazsporządzanie dokumentów emerytalno-rentowych pracowników;• gromadzenie, segregowanie i przechowywanie dokumentówpłacowychprowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniemi rozwiązywaniem stosunku pracy,Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-12-11 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)