SPECJALISTA DS. PRZEMYSŁOWYCH SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - 936 Świdnica oferta pracy MIEJSKI ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZEMYSŁOWYCH SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - 936
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: serwis sterowników i regulatorów systemów ciepłowniczych, programowanie i diagnostyka przekształtników (falowników) częstotliwości; wykonywanie pomiarów ich interpretacja i dokumentowanie, konserwacja, naprawa układów pomiarowych i automatyki, tworzenie kopii zapasowych systemu nadrzędnego ciepłowni, archiwizacja danych, usuwanie awarii sprzętu komputerowego, sieciowego, komunikacyjnego, programowanie systemów alarmowych, serwis monitoringu, wykonywanie prac przy urządzeniach, sieci i instalacji elektroenergetycznych
Data publikacji: 2018-06-29
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: MIEJSKI ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pogodna 1, 58-103 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
serwis sterowników i regulatorów systemów ciepłowniczych, programowanie i diagnostyka przekształtników (falowników) częstotliwości; wykonywanie pomiarów ich interpretacja i dokumentowanie, konserwacja, naprawa układów pomiarowych i automatyki, tworzenie kopii zapasowych systemu nadrzędnego ciepłowni, archiwizacja danych, usuwanie awarii sprzętu komputerowego, sieciowego, komunikacyjnego, programowanie systemów alarmowych, serwis monitoringu, wykonywanie prac przy urządzeniach, sieci i instalacji elektroenergetycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
minimum, płaca uzależniona od kwalifikacji i doświadczenia kandydata
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PRZEMYSŁOWYCH SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - 936
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier automatyki i robotyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), informatyczne, kierunek: automatyka, mechatronika, elektronika
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
świadectwo kwalifikacyjne SEP E - G1 (UPRAWNIENIE ELEKTROENERGETYCZNE) do 1kv
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe o kierunku automatyka, mechatronika, elektronika lub w trakcie studiów, uprawnienia elektryczne SEP do 1KV, umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną, analizy schematów elektrycznych, motywacja do przyswajania wiedzy i umiejętności w zakresie informatyki procesów produkcyjnych, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, rzetelność i odpowiedzialność w realizacji zleconych zadań
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Pogodna 1, 58-103 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier automatyki i robotyki
Data dodania oferty pracy: 29.06.2018
Oferta pracy ważna do: 29.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór i kontrola nad efektywnościa funkcjonowania zakładu produkcyjnego w zakresie produkcji,logistyki wewnętrznej,zakupów ,zamowień,przygotowywanie raportów KPI,prognoz,zestawień dot.produktywności,wygajności na produkcji,sporządzanie kalkulacji kosztów produkcji ,analizie odchyleń
STORTEBOOM Hamrol Sp. zo.o. - 2016-11-02 - Kotowo (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej
Favet Sp. z o.o. Kruszewnia - 2016-07-08 - Kruszewnia (warmińsko-mazurskie)
Obsługa drukarek, laserów, aplikacja folii samoprzylepnych, obsługa biura. Wymagania: wykształcenie wyższe - reklama, staż pracy 1 rok, znajomość programów graficznych (Photoshop, CorelDraw, Strata, AutoCad), umiejetność aplikacji folii samopzrylepnych, umiejętność obsługi maszyn (drukarek, ploterów, laserów), umiejętność obsługi biura.
PRACOWNIA REKLAMY SYLWIA FRANKOWSKA - 2017-07-24 - Bojano (pomorskie)
- Współpraca przy opracowywaniu systemów przeprowadzania badań i analiz z zakresu kontroli jakości oraz monitoring ich działania, kontrola funkcjonowania przedsiębiorstwa pod kątem zachowania standardów jakości, przygotowanie okresowych sprawozdań z wykonywania zadań, analiza odstępstw od obowiązujących procedur, ustalanie i wyjaśnianie ich przyczyn, formułowanie wniosków dotyczących zmian procedur oraz osób odpowiedzialnych.Biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego oraz angielskiego jest wymagana ze względu na kontaktowania się z kontrahentami przy wprowadzaniu oprogramowania na nowy rynek Rosji, Ukrainy, Europy oraz Stanów Zjednoczonych.- Wynagrodzenie: 12000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagana wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Znajomość branży związanej z oprogramowaniem. Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres. Wymagana umiejętność realizacji planów handlowych. Wymagana umiejętność obsługi klienta korporacyjnego i przedsiębiorstw.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Katowice (śląskie)
utrzymywanie dotychczasowych relacji z klientami, analiza rynku i ofert konkurencji - prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy, promowanie dzialań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Tarnowskie Media Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Tarnów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Białystok (podlaskie)
samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa firmy naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów wypoczynkowych oraz innych nieobecnościsporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;sporządzanie deklaracji PFRON, US, GUS, PIT;kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiraportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2017-11-13 - Łódź (łódzkie)
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych. Analiza możliwości i zakresu współpracy z Klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Raportowanie podejmowanych działań.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Zdobycie wiedzy o najnowszych technologiach i trendach w IT. Wynagrodzenie stałe + premia od osiąganych efektów. Przyjazną atmosferę w pracy w dymanicznie rozwijającej się firmie.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe (licencjat, magister lub inżynier). Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem. Mile widziana znajomośc rynku IT. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Katowice (śląskie)
Brak danych
PREMIUM DACH POKRYCIA DACHOWE I ELEWACJE - 2016-08-26 - Puck (pomorskie)
sprzedaż kosmetyków, obsługa klientów, praca na komputerze, analiza sprzedaży, zamawianie towarów u dostawców, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Głogów (dolnośląskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•ORGANIZACJA ODBIORÓW I DOSTAW TOWARÓW,•PLANOWANIE PRACY I WYZNACZANIE ZADAŃ KIEROWCOM,•STAŁA WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI ORAZ NEGOCJOWANIE WARUNKÓW,•KONTROLA FAKTUR ORAZ PROWADZENIE EWIDENCJI TRANSPORTOWYCH,•NADZÓR NAD AKTUALNOŚCIĄ I WAŻNOŚCIĄ DOKUMENTACJI TRANSPORTOWEJ,•BIEŻĄCA REALIZACJA LOGISTYCZNA ZAMÓWIEŃ ORAZ ICH NADZÓR.WYMAGANIA:•DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU,•ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH TRANSPORTU DROGOWEGO,•ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU LOGISTYKI I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ,•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY,•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W STABILNEJ, DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,•WYNAGRODZENIE
MEBLE.PL SA - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta w salonie ITAKA, tworzenie ofert; CV wysłać na adres e-mail: praca.itaka (at) gmail.com
Centrum Turystyki "HELIOS" - 2016-07-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
> wyszukiwanie na platformach muzycznych/social media artystów i proponowanie współpracy oraz rozwoju drogą elektroniczną> analiza rynku muzycznego, kreatywne poszukiwania nowych przydatnych platform muzycznych> poruszanie sie po social media w celach marketingowychUmowa o pracę w ramach umowy o pracę na okres próbny, system dwuzmianowy w godz.: 9.00-17.00, 12.00-20.00 od pn. do pt.
REHEGOO MUSIC GROUP SP. Z O. O. - 2018-07-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Częstochowa (śląskie)
j.w
SOL Financial Services Polska Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Chorzów (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Osiek (małopolskie)
Udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów. Udział w tworzeniu ofert dla klientów. Rozmowy handlowe z klentami. Obsługa posprzedażowa. Udział w działaniach promocyjnych. Udzielanie podstawowych informacji o produktach. Prace biurowe związane z obsługą dokumentów. Wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Gdynia (pomorskie)
Organizacja imprez zamkniętych oraz okolicznościowych.
AMAZONKA - 2015-11-20 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych kilentów, przedłużanie umów, podtrzymywanie relacji handlowych
STUDIONET MEDIA DANUTA GRZEGORCZYK - 2018-02-13 - Kielce (świętokrzyskie)
wykształcenie min. zawodowe, mile widziane doświadczenie w zakresie pracy w strukturach telemarketingu, chęć i gotowania do rozwijania swoich imiejetności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, ponadprzeciętna inicjatywa i samodzielność, bardzo wysoko rozwiniete umiejętności komunikacyjne, biegłość w obsłudze komputera, internetu.Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów.
A2HM TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-30 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo, raportowanie i rozliczanie operacji handlowych.
MC Unix Maciej Czaplewski - 2015-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Opoczno (łódzkie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, KONTAK TELEFONICZNY I MAILOWY Z KONTRAHENTAMI, BUDOWANIE RELACJI Z KONTRAHENTAMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, PRACA W ZESPOLE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO,
BLUE FISH SPÓŁKA CYWILNA R.RADTKE, E. DOPIERAŁA - 2016-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kelner
Pensjonat "U BOGUSI" Zenon Kucharyk Berezka - 2016-02-22 - Berezka (podkarpackie)
prowadzenie i koordynowanie inwestycji i remontów realizowanych przez Nadleśnictwo w zakresie infrastruktury budowlanej, monitorowanie realizacji prowadzonych remontów i inwestycji (w wymiarze rzeczowym i finansowym) w odniesieniu do planów rocznych, udział w opracowaniu planów rzeczowych i finansowych inwestycji i remontów, prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z przeglądami okresowymi,nadzór nad zagadnieniami związanymi z utrzymaniem infrastruktury (prowadzenie oraz organizowanie zadań z zakresu robót budowlanych), wykonywanie i sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej dotyczącej inwestycji i remontów, zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych.
Nadleśnictwo Wichrowo - 2016-09-16 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów na podległym terenie. Rekrutacja pracowników, prowadzenie administracji. Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych oraz dokumentacji w języku rosyjskim lub ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Chorzów (śląskie)
opracowanie ogólnych założeń strategii marketingowej na rynki wschodnie (Ukraina, Rosja, Kazachstan)analiza rynku pod kątem potrzeb klientówopracowanie, planowanie i wdrażanie nowych metod promocjinawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracyprzygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Pass (mazowieckie)
sporządzanie dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,opracowywanie rocznego planu budżetu w ujęciu rzeczowym w celu zaopatrzenia potrzeb gospodarczych,sporządzanie zapotrzebowania na potrzeby biura,prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej,zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania mediów telekomunikacyjnych,prowadzenie bieżących zestawień kosztów ponoszonych przez wszystkie jednostki,sporządzanie kalkulacji kosztów ponoszonych przez PWK OHP odpowiedzialność za nadzorowanie podręcznego magazynku,odpowiedzialność za nadzorowanie archiwum Pomorskiej WK OHP,prowadzenie pod względem merytorycznym gospodarki majątkowej,nadzorowanie nieruchomościami PWK OHP,
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
- kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem formalnym i merytorycznym,- kontrola i nadzór nad wydatkami w projektach,- bieżący kontakt z personelem projektu i koordynatorami w zakresie realizacji budżetów projektów i utrzymania dyscypliny budżetowej,- rozliczanie otrzymanych dotacji, sporządzanie okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,- sporządzanie raportów i zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji,- prowadzenie ewidencji księgowej,- sporządzanie zestawień ZUS,- kontakt z instytucjami nadzorującymi realizację projektówOferujemy:Perspektywy rozwoju zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,pracę w młodym i ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie,atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multi Sport).Kontakt z pracodawcą: m.jagiello (at) biuroewal.pl
EWAL EWELINA KORCZAK-KOSZÓW - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)