SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. NIEMIECKIEGO I/LUB ROSYJSKIEGO Poznań oferta pracy MC Unix Maciej Czaplewski
Stanowisko: SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. NIEMIECKIEGO I/LUB ROSYJSKIEGO
Wynagrodzenie: od 2 770 PLN
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo, raportowanie i rozliczanie operacji handlowych.
Data publikacji: 2015-12-18
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: MC Unix Maciej Czaplewski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WĘGLOWA 1/3, 60-122 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo, raportowanie i rozliczanie operacji handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 770 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. NIEMIECKIEGO I/LUB ROSYJSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik handlowiec*
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 770 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności, biegła znajomość w mowie i piśmie min. jednego z języków: niemieckiego i/lub rosyjskiego, pozwalająca w sposób swobodny komunikować się w danym języku zarówno telefonicznie jak i osobiście, umiejętność efektywnego nawiązywania i utrzmywania relacji z klientami, wysoka motywacja do realizacji wyznaczonych celów, dośw., zawodowe min. 2-3 lata, aplikacje przesłać na e-mail
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: MC Unix Maciej Czaplewski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Zachodnia 8, 62-500 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Konin
Gmina pracodawcy: Konin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konin
Ulica pracodawcy: Zachodnia
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.12.2015
Data dodania oferty pracy: 17.12.2015
Oferta pracy ważna do: 17.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pełna obsługa sekretariutu, obsługa poczty, readogwanie pism i dokumentów. Przygpotowywanie dokumentacji szkolnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Wydanie legitymacji, druków ścisłego zarachowania. Wprowadzanie danych do systemu. Obsługa programów oświatowych. Kontrola oboąwiązku szkolnego uczniów oraz dokumentacji szkolnej. Kontakt z pracodawcą: cv na adres sp98 (at) sp98.wroc.pl lub osobiście w sekretariacie szkoły 7-16
Szkoła Podstawowa nr 98 - 2018-11-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-12-21 - Lubin (dolnośląskie)
tworzenie zamówień dot. zakupów dla filii UE oraz zapewnienie odpowiedniego dokumentowania i zatwierdzania zamówień, zgodnie z polityką firmy, - ocena ofert i negocjacja cen w celu osiągania najlepszych rezultatów, - tworzenie bazy danych podstawowych w celu zapewnienia właściwej dokumentacji, - wsparcie użytkowników biznesowych oraz wspomaganie PAM PSM i PCM w uzgadnianiu wynegocjowanych warunków z logiką systemu, - zapewnienie zgodności z praktykami PMI i wymaganiami dotyczącymi jakości.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, układanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Weryfikacja i wprowadzanie zamówień do systemu Bieżący nadzór nad poprawnością danych w systemie ERP w zakresie m.in. bazy klientów, bazy artykułów, konfiguracji artykułów, specjalnych warunków cenowych Monitoring procesu fakturowania Ścisła współpraca z pracownikami działu zamówień w niemieckim oddziale firmy
C+P Systemy Meblowe Sp. z o.o. - 2019-08-29 - Legnica (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
pełna obsługa kadrowa i płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie deklaracji ZUS
P.W. VITROBUDOWA SP. Z O.O. - 2018-05-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obsługa wyciągu do nart wodnych i wakeboardu
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie list płac, umów zlecenia i o dzieło. Naliczanie podatku od wynagrodzeń, składek ZUS pracowników oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Rozliczenia refundacji do PFRON-u.
BIURO RACHUNKOWOŚCI ZYSK JULIA PRYCZKOWSKA - 2019-04-04 - Reda (pomorskie)
wykształcenie średnie,znajomość j. niemieckiego,przyjmowanie zamówień,organizacja transportu
Dachy Bawarii T. Stefaniak Sp. J. - 2016-01-04 - Ociąż (wielkopolskie)
- SAVOIR Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. należąca do Savoir Group, działająca na terenie całego kraju, wspierająca firmy zagraniczne jak i krajowe w zakresie rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Rekrutacji. Miejsce pracy: Katowice. Region: śląskie.- Opis stanowiska: Rekrutacja pracowników tymczasowych na stanowiska niższego szczebla, Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów, Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, Bieżąca obsługa klienta i realizacja planu zatrudnienia, Budowanie dobrych i długoterminowych relacji z klientem, Nadzorowanie zmian i koordynacja zlecenia, Terminowa i prawidłowa obsługa zleceń rekrutacyjnych przyjmowanych od klientów.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, System premiowy powiązany z wynikami pracy, Możliwość awansu, Pracę w zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie, Prywatną opiekę medyczną. - Wynagrodzenie: od 2350 do 2775 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w rekrutacji i selekcji pracowników. Wymagana znajomość podstawowych zagadnień Prawa Pracy. Samodzielność i nastawienie na cel. Bardzo dobra organizacja pracy. Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point). Szeroka wiedza na temat metod i procesów rekrutacyjnych. Dodatkowym atutem będzie: Miejsce zamieszkania Katowice, Doświadczenie w obsłudze klienta, Prawo jazdy kategorii B.
SAVOIR AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, czeska,słowacka). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka czeskiego lub słowackiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; komunikatywność; obsługa komputera; łatwość nawiązywania kontaktu z klientem; obsługa klienta w biurze podróży; jedna zmiana; 1/2 etatu; miejsce pracy: Gliwice, Aleja J. Nowaka Jeziorańskiego 1
Aneta Gąsiorek "AL TOUR" - 2018-01-04 - Gliwice (śląskie)
Obsługa recepcji, obsługa sali konferencyjnej, współpraca z działami firmy, obsługa poczty elektronicznej, dbanie o prawidłową organizację biura, w spółpraca z klientami, obsługa połączeń telefonicznych, współpraca z zarządem.
BAUTECH Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Piaseczno (mazowieckie)
RACHUNKOWOŚĆ, TWORZENIE ANALIZ ORAZ RAPORTÓW W ZAKRESIE ZEZNAŃ, UZGODNIONEJ RACHUNKOWOŚCI, OŚWIADCZEŃ NT. ŹRÓDEŁ DOCHODU I FINANSOWANIA, PROWADZENIE WYWIADU NT. KONT, KLASYFIKOWANIE TRANSAKCJI FINANSOWYCH, UDIZAŁ W TESTACH MIĘDZYNARODOWEJ KONTROLI ORAZ PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI, WSPARCIE KADRY MENADŻERSKIEJ W ZAKRESIE FINANSOWANIA PROJEKTÓW ORAZ ZARZĄDZANIA RYZYKIEM.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert turystycznych, reklama i sprzedaż imprez turystycznych, pozyskiwanie nowych klientów, korespondencja z partnerami polskimi i zagranicznymi, obsługa klientów w biurze
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe JANTER Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie pracy zespołem, pozyskiwanie klientów do współpracy, monitorowanie i kontrola, kontrola realizacji zleceń, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych, nadzór nad procesem szkoleniowym.
NORTHGATE LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-09-23 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z wydatkami budżetowymi, rozliczanie delegacji pracowniczych, ZUSY
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-02-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne
Kancelaria KNOW HOW sp.zo.o - 2019-03-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Odbieranie telefonów, pisanie wiadomości e-mailowych, pakowanie towaru, pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, utrzymanie kontaktu z kontrahentem.
P.P.H.U Łukasz Rostkowski - 2019-06-03 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
SAMODZIELNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJA ORAZ PRZEGLĄDY MASZYN, BIEŻĄCY MONITORING STANU TECHNICZNEGO INSTALACJI I URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH, DIAGNOSTYKA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ I SYTSEMÓW W ZAKRESIE BRANŻY AKP ORAZ ELEKTRYCZNEJ- PRACE MONTAŻOWE
NRG SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-08 - Głogów (dolnośląskie)
zamawianie towarów, kontakt bezpośredne z dostawcami, hurtowniami i klientami, obsługa programu KC FIRMA oraz KOLOKTORA
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Gniezno (wielkopolskie)
- Zadania: opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontraktów, opiniowanie umów oraz udział w negocjacjach, współpraca z Działem Prawnym.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek prawo, administracja. Wymagane 1 rok doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość przepisów Kodeksu Pracy, Kodeksu Cywilnego oraz Prawa Budowlanego, dobra znajomość MS Office, pracowitość, umiejętność pracy w grupie, bardzo dobra organizacja pracy. Kontakt telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad sprawnym i bezpiecznym działaniem maszyn i urządzeń, nadzór nad sprawnym działaniem agregatów prądotwórczych, nadzór stanu technicznego aparatów.Miejsce pracy: wylęgarnia piskląt w Skarżynku lub docelowo wylęgarnia piskląt w Kossobudach.
CEDROB S.A. w Ciechanowie - 2018-02-13 - Kossobudy (mazowieckie)
analiza danych produkcyjnych, opracowywanie i wdrażanie usprawnień optymalizujących procesy produkcyjne, prowadzenie szkoleń w obszarze produkcji
Constantia Teich Poland Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Rogowiec (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DREMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Rudna Mała (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Szubin (kujawsko-pomorskie)