SPECJALISTA DS. UCZNIÓW Wrocław oferta pracy Szkoła Podstawowa nr 98
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UCZNIÓW
Wynagrodzenie: od 2 352 PLN
Zakres obowiązków: Pełna obsługa sekretariutu, obsługa poczty, readogwanie pism i dokumentów. Przygpotowywanie dokumentacji szkolnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Wydanie legitymacji, druków ścisłego zarachowania. Wprowadzanie danych do systemu. Obsługa programów oświatowych. Kontrola oboąwiązku szkolnego uczniów oraz dokumentacji szkolnej. Kontakt z pracodawcą: cv na adres sp98 (at) sp98.wroc.pl lub osobiście w sekretariacie szkoły 7-16
Data publikacji: 2018-11-27
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 98
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sycowska 22, 51-319 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełna obsługa sekretariutu, obsługa poczty, readogwanie pism i dokumentów. Przygpotowywanie dokumentacji szkolnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Wydanie legitymacji, druków ścisłego zarachowania. Wprowadzanie danych do systemu. Obsługa programów oświatowych. Kontrola oboąwiązku szkolnego uczniów oraz dokumentacji szkolnej. Kontakt z pracodawcą: cv na adres sp98 (at) sp98.wroc.pl lub osobiście w sekretariacie szkoły 7-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 352 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługę lat + premia 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UCZNIÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 352 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, staż pracy pożądany na podobnym stanowisku, obsługa komputera w tym Exel, mile widziana znajomość programów oświatowych
Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa nr 98
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Sycowska 22, 51-319 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na adres sp98 (at) sp98.wroc.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: osobiście w godz. 7-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Sycowska
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2018
Data dodania oferty pracy: 27.11.2018
Oferta pracy ważna do: 27.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja i prowadzenie biura, przygotowywanie danych do raportów, wsparcie logistyczne, organizacyjne i administracyjne biura. Praca na terenie całego kraju.
K.U.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Kartuzy (pomorskie)
kooperacja z dostawcami azjatyckii,poszukiwanie nowych klientów z azji,wyjazdy zagraniczne,uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych,przygotowywanie raportów z wykonywanych działańznajomość rynku azjatyckiego
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Majdan (mazowieckie)
prowadzenie rekrutacji i selekcji na stanowiska robotnicze i nierobotnicze
SPE Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie, wydawanie towarurozmieszczenie towaru na magazynie
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Leszno (wielkopolskie)
Planowani, koordynowanie i optymalizacja procesów logstycznych. Zajmowanie sie obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Do jej obowiązków należy również zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Wykonywaine tego zawodu wiążę sie ze współpracą z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy monitorownaie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Na podstawie wyników analiz pracownik poodejmuje decyzje mające wpływ na procesy logistyczne. Nieodzownym elementem jego pracy jets zapewnienie odpowiedniej jakości procesów (np. termonowości) przy możliwie najniższych kostzach logistycznych oraz kontakt z klientem koreańskim. Praca na czas okrelsony : 33 mieisąceMiejsce pracy Siechnice, ul. GrabskiegoSala F
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Siechnice (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Nepalu, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Jabłonowo (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
do uzgdn.
"Grosar" Spółka Z. O. O - 2017-11-07 - Sanok (podkarpackie)
Praca biurowa w biurze Lokalnej Grupy Działania.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Rusiec (mazowieckie)
Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Grójec (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Krosno (podkarpackie)
- Sporządzanie projektów unijnych, opracowywanie szczegółów związanych z przetargami, dotacjami krajowymi.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Minimum 2 lata doświadczenia w sporządzaniu projektów unijnych. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 08:00-16:00.
CETRA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)
1 stanowisko min. rozliczanie raportów sprzedaży z kas fiskalnych, uzgadnianie sald, analiza stanów kont rozrachunkowych, ewidencja dokumentów bankowych, prowadzenie rejetrów, rozliczanie inwentaryzacji.2 stanowisko min. kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo księgowych i kasowych, prowadzenie ewidencji analitycznej ilościowo-wartościowej konta, rozliczanie inwentaryzacji, dekretacja, rejestrowanie i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych. Znajomość gospodarki materiałowej, windykacji i podatków.Praca na okres próbny, jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą ewa.roszkowska (at) spartan.wroc.pl tel. 71 738 82 02, 71 738 82 03.Informacja o ofercie w sali E
Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie i kierowanie zapytań ofertowych do dostawców oraz negocjacje cen; analiza porównawcza ofert pod kątem kosztowym; analiza rynku zaopatrzenia materiałowego; sporządzanie dokumentacji powykonawczej, prowadzenie korespondencji i uzgodnień z podwykonawcami, inwestorami i urzędami; nadzór i odpowiedzialność za wyniki negocjacji techniczno handlowych; zaopatrywanie firmy w materiały budowlane potrzebne do realizacji budów.
P.H.U.PROFECTUS SP. Z O.O. NIEZDROWICE - 2016-09-21 - Niezdrowice (opolskie)
-
Dreman Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Krapkowice (opolskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j. ukraińskiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Rybnik (śląskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Żywiec (śląskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
protokołowanie przebiegu rozpraw, rozpisywanie sesji, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych. Wykonywanie zarządzeń oraz poleceń służbowych. Praca wykonywana w okresie usprawiedliwionej nieobecności pracownika.Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych
SĄD REJONOWY LUBLIN-ZACHÓD W LUBLINIE - 2016-10-19 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
FILA Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy Antoni Fila - 2017-09-01 - Sztum (pomorskie)
prowadzenie kopmleksowej obsługi administracyjnej, dokumentacji personalnej pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców
Progres HR Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Mszczonów (mazowieckie)
umowa zlecenie*Telefoniczny kontakt z klientem * Umawianie i potwierdzanie spotkań * terminowość w wykonywaniu zleceń.
Bit CC - 2017-03-17 - Września (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów, rozmowy i negocjacje handlowe, badania rynków i obszarów sprzedaży zagranicznej, przygotowywanie dokumentacji
Fabryka Przewodów Energetycznych S.A. - 2016-02-09 - Będzin (śląskie)
opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówień publicznych z zakresu instalacji sanitarnych; wsparcie w opracowywaniu szczegółowego zakresu oraz elementów programów funkcjonalno-użytkowych dla inwestycji współfinansowanych ze środków UE; współpraca w zakresie planowania potrzeb zakupowych oraz kreowania, uzgadniania i realizacji strategii zakupowych w Spółce; opiniowanie dokumentacji koncepcyjno-programowej oraz projektów budowlanych; sporządzanie raportów i analiz rynku dostawców
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Złotoryja (dolnośląskie)
analizowanie i optymalizowanie prowadzonych działańopracowywanie analiz i strategii promocyjnychzatwierdzanie treści informacji i ogłoszeńwspółpraca z mediamiorganizacja targów i imprez branżowychplanowanie budżetu marketingowego i jego realizacja monitorowanie działań konkurencji przygotowanie i prowadzenie akcji promocyjnych współpraca z grafikami, drukarniami i agencjami reklamowymi
POJAZDY KOMUNALNE GAMON Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
regularne kontakty z osobami zarządzającymi placówkami handlowymi (sieciowe sklepy odzieżowe) na podległym rejonie, wykonywanie zleconych prac remontowych, drobnych napraw elektrycznych, hydraulicznych, stolarskich oraz malarskich. Dbanie o najwyższą jakość usług serwisowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Zabrze (śląskie)
Tworzenie kosztorysów budowlanych. Obsługa programów kosztorysowych - NORMA, obsługa plotera, umiejętności negocjacyjne
ZAKŁAD PROJEKTOWO-BUDOWLANY PROJEKTOBUD ANDRZEJ POŁOMSKI - 2017-08-10 - Myjomice (wielkopolskie)