SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI Gdańsk oferta pracy Pomorska Wojewódzka Komenda OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,opracowywanie rocznego planu budżetu w ujęciu rzeczowym w celu zaopatrzenia potrzeb gospodarczych,sporządzanie zapotrzebowania na potrzeby biura,prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej,zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania mediów telekomunikacyjnych,prowadzenie bieżących zestawień kosztów ponoszonych przez wszystkie jednostki,sporządzanie kalkulacji kosztów ponoszonych przez PWK OHP odpowiedzialność za nadzorowanie podręcznego magazynku,odpowiedzialność za nadzorowanie archiwum Pomorskiej WK OHP,prowadzenie pod względem merytorycznym gospodarki majątkowej,nadzorowanie nieruchomościami PWK OHP,
Data publikacji: 2017-11-10
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Pomorska Wojewódzka Komenda OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,opracowywanie rocznego planu budżetu w ujęciu rzeczowym w celu zaopatrzenia potrzeb gospodarczych,sporządzanie zapotrzebowania na potrzeby biura,prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej,zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania mediów telekomunikacyjnych,prowadzenie bieżących zestawień kosztów ponoszonych przez wszystkie jednostki,sporządzanie kalkulacji kosztów ponoszonych przez PWK OHP odpowiedzialność za nadzorowanie podręcznego magazynku,odpowiedzialność za nadzorowanie archiwum Pomorskiej WK OHP,prowadzenie pod względem merytorycznym gospodarki majątkowej,nadzorowanie nieruchomościami PWK OHP,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania, wysoki poziom umiejętności analitycznych,bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, umiejętność poprawnego i precyzyjnego formułowania wypowiedzi na piśmie, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,umiejętność pracy pod presją czasu. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja2.pwk (at) ohp.pl do 30.11.2017r. lub w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy Al. Grunwaldzka 56 80-241 Gdańsk w godzinach 7:45 -15:45 . Prosimy o dopisek specjalista ds. administracyjnych i obsługi.Złożonych dokumentów nie zwracamy.Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowychze zmianami, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych i obsługi przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Pomorska Wojewódzka Komenda OHP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Jana Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv,list motywacyjny,kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.pomorska.ohp.pl
Ulica pracodawcy: Jana Uphagena
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2017
Data dodania oferty pracy: 09.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- wystawianie paragonów;- odpisywanie na emaile klientów;- odbieranie telefonów, udzielanie informacji o aktualnym statusie przesyłki;- generowanie listów przewozowych;- adresowanie przesyłek;- obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Chełm Śląski (śląskie)
- fakturowanie i obsługa sprzedażowa, sporządzanie raportów sprzedaży, w tym przygotowanie dokumentacji na wywóz za granicę,- opracowanie i składanie ofert ogólnych i cenowych stałym i potencjalnym klientom,- administracja dokumentami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy,- utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych kontrahentami zagranicznymi i krajowymi,
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-08-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zadania związane z zakupem towarów na giełdach zagranicznych-wewnątrzwspólnotowym, przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Świebodzice (dolnośląskie)
1.Udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni.2.Dokonanie wyceny robót.3.Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4.Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5.Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6.Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7.Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót oraz o terminową realizację planu remontów.Przewidywany okres zatrudnienia do 31.12.2019. God. pracy 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2018-07-18 - Słupsk (pomorskie)
Podtrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi tworzenie bazy klientów wysyłanie ofert.
AK KONESER Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Łęka (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert turystycznych, obsługa klienta, obsługa strony internetowej biura, obsługa kasy fiskalnej, obsługa poczty
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Płock (mazowieckie)
obsługa klientów hiszpańsko i angielskojęzycznych , usprawnianie kontaktu i pomoc klientom, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta zagranicznego, wystawianie dokumentacji transportowych.
TRAZMET LAGER TECHNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Dojutrów (wielkopolskie)
Pomoc przy organizacji szkoleń, prowadzenie rejestru zgłoszeń, wysyłanie ofert do klientów (email).
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Lublin (lubelskie)
planowanie i organizacja przedsięwzięć kulturalnych w oparciu o nowe media dla dzieci i młodzieżygodz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Ocena zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analiza przyczyn zaistniałych niezgodności i sporządzanie wniosków korygujących, sprawdzanie zgodności kształtu, wymiarów, warunków technicznych wykonania oraz rodzaju i jakości zastosowanego materiału z dokumentacją techniczną wyrobu, używanie uniwersalnych i specjalistycznych urządzeń kontrolno-pomiarowych, analizowanie i formułowanie wniosków i zaleceń.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe MEDICAL Ryszard MazellaMAZELLA - 2017-06-29 - Kolbudy (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Piechowice (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:1. Organizacja procesu prowadzenia gospodarki sprzętem pożarniczym i środkami gaśniczymi wojskowej ochrony przeciwpożarowej.2. Organizacja procesów eksploatacji oraz systemu zabezpieczenia technicznego sprzętu pożarniczego.3. Organizacja systemu zaopatrywania, remontu, konserwacji i legalizacji sprzętu pożarniczego i środków gaśniczych wojskowej ochrony przeciwpożarowej.4. Monitorowanie realizacji dostaw oraz dystrybucja sprzętu pożarniczego i środków gaśniczych wojskowej ochrony przeciwpożarowej. 5. Opracowywanie wymagań eksploatacyjno-technicznych dla sprzętu pożarniczego planowanego do remontu.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-01-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
*Tworzenie zamówień oraz innych dokumentów związanych z dostawą wsystemie CDN *Analiza stanów magazynowych. *Sprawdzanie zgodnościzamówień z fakturą. *Współpraca z działem zakupów w sprawie reklamowanychproduktów. *Pilotowanie zwrotów dotyczących uszkodzonych produktów.*Zgłaszanie reklamacji dotyczących dostaw. *Przygotowanie i kompletowaniedowodów dotyczących reklamacji. *Wyjaśnianie braków i nadwyżek wdostawach *Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi *Monitorowanie obieguoraz terminowości wyjaśniania reklamacji *Sporządzanie raportów i statystyk*Dbanie o poprawność dokumentów finansowych, praca w godz.8-16
SFD Spółka Akcyjna - 2016-08-24 - Opole (opolskie)
Obsługa organizacyjna i prawna działalności firmy w kontaktach z kontrahentami z Białorusi i Rosji, doradztwo prawne we wszystkich aspektach prawa transportowego oraz bieżące doradztwo prawne w innych dziedzinach prawa, w tym prawa Białorusi i Rosji, opracowywanie i opiniowanie projektów umów, pism, regulaminów oraz innych aktów o charakterze organizacyjnym
KRAFTTRANS VENUS GMBH Sp. z o.o. Oddział w Polsce - 2018-08-03 - Marki (mazowieckie)
OPRACOWANIE WNIOSKÓW APLIKACYJNYCH W CELU POZYSKANIA DOTACJI ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
potwierdzanie szczegółów zamówienia (terminy dostaw), nadzór nad realizacją zamówień, wystawianie dowodów wydania na wysyłane produkty, wystawianie listów przewozowych, współpraca z firmami transportowymi realizującymi usługi transportowe.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu - 2018-06-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)
rekrutacja pracowników, wyszukiwanie firm,kontakt telefoniczny z klientem, obsługa komputera i Internetu
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW, zwalniających z zakazów na obaszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzeni postępowan administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW zwalniających z zakazów lokalizowania na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzenie spraw związanych z obsługą wniosków o wydanie opinii i/lub uzgodnień do koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2016-04-19 - Skęczniew (wielkopolskie)
Do zakresu obowiązków właściwego dla roli należy wsparcie programów w wielu obszarach, w szczególności dotyczy to zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiązków nalezy monitorowanie postepów projektu, zbieranie informacji na temat ryzyk oraz wspieranie administracyjne wszelkich zmian procesowych. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejętności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Zabierzów (małopolskie)
Montaż i demontaż maszyn i konstrukcji w zależności od branży.Naprawy i serwisowanie urządzeń hydraulicznych i pneumatycznych.Sprawdzanie funkcjonalności maszyn.Utylizacja zużytych materiałów.Wiedza dot. maszyn budowlanych lub pras hydraulicznych będzie dodatkowym atutem.
Pertec GmbH - 2017-10-02 - Niemcy (Niemcy)
Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne, kierunek: aparatura medyczna, elektronika, elektrotechnika lub pokrewne,świadectwo typu E uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji. Kontakt osobisty z pracodawcą.
Samodzielny Publiczny ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 3 w Rybniku - 2016-07-05 - Rybnik (śląskie)
jw
MESKO S. A. (Oddział w Lubiczowie) - 2017-04-20 - Babice Nowe (mazowieckie)
- prowadzenie kasy głównej i rozliczanie z kasami pomocniczymi,- prowadzenie ewidencji księgowej związanej z gospodarką materiałową,- prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji bakowych, zakupu, sprzedaży, kasowych, uzgadnianie sald i dokonywanie wstępnej kontroli ich zgodności z planem finansowym,- sprawowanie bieżącego nadzoru w zakresie windykacji należności oraz dochodzenia roszczeń spornych i spłaty zobowiązań,- prowadzenie i rozliczanie ewidencji ksiąg inwentarzowych,,- należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych, danych komputerowych i informacji księgowych.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-30 - Słupsk (pomorskie)
W/g zawodu.
INSTYTUT OZE Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Kielce (świętokrzyskie)
ORGANIZACJA ODPRAW CELNYCH PRZY EKSPORTACH, IMPORTACH ORAZ TRANZYTACH. WYPISYWANIE CMR,TIR,EX
IndiGGo Sp.z o.o. - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie spraw płacowych
Szkoła muzyczna - 2016-02-03 - Gdynia (pomorskie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Darłowo (zachodniopomorskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Żyrardów (mazowieckie)