SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kielce oferta pracy STUDIONET MEDIA DANUTA GRZEGORCZYK
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych kilentów, przedłużanie umów, podtrzymywanie relacji handlowych
Data publikacji: 2018-02-13
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: STUDIONET MEDIA DANUTA GRZEGORCZYK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Górna 20/108, 25-415 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych kilentów, przedłużanie umów, podtrzymywanie relacji handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na w/w stanowisku-w telemarketingu, komunikatywność.
Nazwa pracodawcy: STUDIONET MEDIA DANUTA GRZEGORCZYK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
26-008 Krajno Pierwsze 126A, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny 603-404-338e-mail: danuta (at) studio-net.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: kielecki
Gmina pracodawcy: Górno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krajno Pierwsze
Numer budynku pracodawcy: 126A
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 13.02.2018
Oferta pracy ważna do: 27.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WRAZ Z REALIZACJĄ PROJEKTU "WZROST KONKURENCYJNOŚCI FIRMY GRUPA LP, POPRZEZ WDROŻENIE INNOWACYJNEGO, WIELOWARSTWOWEGO, DRUKOWANEGO SZKLANEGO PANELU ELEWACYJNEGO BEZ WIDOCZNYCH MOCOWAŃ DECOBEL SMART" POSZUKUJEMY PRACOWNIKA NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I MONTAŻUZADANIA:BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ, KONTAKT Z KLIENTEMNADZÓR NAD PROCESAMI MONTAŻU REALIZOWANYM PRZEZ FIRMĘFAKTUROWANIE BIEŻĄCYCH ZLECEŃPROWADZENIE DOKUMENTACJI MONTAŻOWEJ I MAGAZYNOWEJKOORDYNOWANIE PRACY BIURAWYMAGANIA:UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I PAKIETÓW BIUROWYCH (MS OFFICE)WYSOKO ROZWINIĘTE ZDOLNOŚCI INTERPERSONALNEWYSOKO ROZWINIĘTE UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNEBARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJRZETELNOŚĆ, UCZCIWOŚĆODPORNOŚĆ NA STRESOFERUJEMY:STABILNE ZATRUDNIENIE W PEŁNYM WYMIARZE GODZIN NA UMOWĘ O
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa klienta, wykonywanie ofert handlowych, prowadzenie aktywnej polityki sprzedażpwej, pozyskiwanie nowych odbiorców.
PHW "Arystoteles" Marek Matusiak S. J. w Warszawie Oddział w Ciechanowie - 2019-04-24 - Ciechanów (mazowieckie)
jw.
Bank Pocztowy Spółka Akcyjna - 2018-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
-prowadzenie spraw kadrowo-płacowych klientów firmy;- naliczanie wynagrodzeń;- obsługa programu kadrowo-płacowego;
PAYROLLIDER SP. Z O.O. - 2018-08-02 - Zgierz (łódzkie)
praca w kadrach, ROZLICZANIE ZUS,inne pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Kraków (małopolskie)
Obsługa sklepu internetowego. prowadzenie marketingu, organizacja sklepu, wyszukiwanie odbiorców. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.
ZPUH Paweł Łukasiak i s-ka Spółka Komandytowa - 2017-01-18 - Piastów (mazowieckie)
Wystawianie i obsługa graficzna zamówień i produktów sprzedażowych na aukcjach Ebay, Allegro
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Wiechlice (lubuskie)
Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim. Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży. Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych. Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami. Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych. Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-12-13 - Zawadzkie (opolskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-03-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów na kredyt; obsługa klientów; udzielanie kredytów;
"MW CONSULTING - GRUPA FINANSOWA". "ZINFO -PL " WRÓBLEWSKA JOANNA - 2018-06-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
•Kompleksowa obsługa procesów kadrowo-płacowych dla pracowników zatrudnionych w Słowacji•Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej•Rozliczanie czasu pracy pracowników i sporządzanie listy płac•Rozliczanie wynagrodzenia, premii, dodatków, ulg, podatków, odliczeń od wynagrodzeń, potrąceń z ubezpieczeń społecznych•Przygotowywanie raportów na potrzeby jednostek zewnętrznych i zarządu•Zarządzanie dokumentami, raportami•Wspieranie innych członków zespołuPraca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Tychach.
Opel Manufacturing Poland Sp. z o.o. Oddział II w Tychach - 2019-04-24 - Tychy (śląskie)
Praca jako specjalista ds. zamówień publicznych
NADLEŚNICTWO DUROWO - 2016-11-28 - Wągrowiec (wielkopolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Ciemne (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: realizacja zadań wynikających z dokumentów normujących działalność ewidencyjną jednostki; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe zarządzanie zasobami osobowymi, administracja i zarządzanie, prawo administracyjne, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Kodeksu Pracy, obywatelstwo polskie, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, dobra organizacja pracy w tym umiejętność pracy pod presją czasu
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101 - 2018-07-03 - Lubliniec (śląskie)
dobra znajomość języka angielskiego w piśmie i w mowie ,wsparcie procesu logistycznego zawieranych transakcji,obsługa administracyjna operacji handlowych
Europejskie Centrum Gospodarcze Sp. z o.o. - 2015-11-19 - Głowno (łódzkie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta. Na oferowanym stanowisku wymagane jest ukończenie kursu z zakresu obsługi klienta, przeprowadzonego w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Katowice (śląskie)
jedna zmiana 7-15Obowiązki: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach pozwoleń wodnoprawnych dla zadań dyrektora zarządu zlewni określonych w ustawie prawo wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach ustanawiania stref ochronnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w innych sprawach, w tym dotyczących urządzeń wodnych, jeżeli ustawa tak stanowi, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach podlegających zgłoszeniu, jeżeli organ I instancji wniósł sprzeciw, bieżąca współpraca z użytkownikami wód
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:• prowadzenie zapisów w zakresie procedur i dokumentacji systemowej,• udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych,• pomoc w prowadzeniu dokumentacji audytowej i poaudytowej,• współpraca z laboratoriami zewnętrznymi• rozpatrywanie reklamacji od klientów• nadzór nad pracownikami kontroli jakości.
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2019-02-06 - Osina Mała (łódzkie)
dostawa wody źródlanej i napojów Pierrot do domów, firm i restauracji; pozyskiwanie nowych odbiorców; obsługa i utrzymywanie relacji z klientami
PPH "PIK" PŁUCIENNIK I KOŁACZ Sp. j. - 2016-06-16 - Katowice (śląskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Rosji, kontakt z pracownikami, obsługa maszyn biurowych, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami, kontakt z klientami Polsce, kontakt z agencjami pracy na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych i sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- prowadzneie spraw elektroenergetycznych i elektrycznych obiektów budowlanych będących w trwałym zarządzie RZI w Zielonej Górze
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2019-04-12 - Zielona Góra (lubuskie)
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, analiza dokumentacji dotyczącej obszarów Natura 2000 z terenu całego kraju, archiwizowanie wprowadzanych zmian merytorycznych do bazy danych, edytowanie przebiegu granic obszarów Natura 2000, ocenianie jakości danych opisowych o siedliskach przyrodniczych i ostojach gatunków chronionych w obszarach Natura 2000 oraz uzupełnianie tych danych w bazie, przygot. dok. do archiwizacji
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji w dziale kadrowo-księgowym, obsługa programów do księgowości, przygotowanie faktur sprzedaży
A&B SOLARCOMPANY Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Międzyrzecz (lubuskie)
wypalanie detali zgodnie z programem; godz. pracy 6-14,14-22
Kamir Sp. z o. o. - 2019-05-13 - Słupsk (pomorskie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-05-04 - Pilzno (podkarpackie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Zabrze (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Warszawa (mazowieckie)