SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Pilzno oferta pracy Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Data publikacji: 2016-05-04
Lokalizacja: Pilzno (podkarpackie)
Pracodawca: Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRASZEWSKIEGO 44, 39-220 Pilzno, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pilzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pilzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANY STAŻ PRACY 2 LATAWYMAGANIA:•znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, •doświadczenie w dziale kadrowo – płacowym (min 2 lata)•znajomość programu Gratyfikant GT•znajomość programu Płatnik,•dobra organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa w działaniu,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
KRASZEWSKIEGO 44, 39-220 Pilzno, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv na maila : KINGA.KRZESZOWSKA (at) OMEGA-PILZNO.COM.PL , SKIEROWANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: Pilzno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pilzno
Ulica pracodawcy: KRASZEWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 04.05.2016
Oferta pracy ważna do: 30.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - sprzedaż kolonii i obozów, - obsługa rezerwacji obozów i kontakty z biurami podróży. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-05 - Wrocław (dolnośląskie)
aktywnie pozyskiwanie klientów biznesowych; ocena ryzyka i analiza dokumentacji finansowej klientów;sprzedaż ubezpieczenia grupowe dla firm, utrzymanie relacji z portfelem powierzonych klientów;odpowiedzialność za realizację planu w zakresie sprzedaży ubezpieczeń grupowych do klientów biznesowych;identyfikacja potrzeb Klientów oraz przygotowanie oferty odpowiadającej tym wymaganiom;budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów biznesowych.
NATIONALE-NEDERLANDEN TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, reklama, umowy
Chojnickie Biuro Nieruchomości CHBN.PL inż. Iwona Ostrycharz - 2016-11-08 - Chojnice (pomorskie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: ochrona środowiska, doświadczenie minimum rok. Sporządzanie raportów środowiskowych, analiza wyników pomiarów, inne prace towarzyszące. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt osobisty z pracodawcą.
F.U.H.B. MARBUD EUGENIUSZ MARCOL - 2016-11-18 - Rybnik (śląskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2017-02-09 - Kielce (świętokrzyskie)
codzienna selekcja oraz rekrutacja wyspecjalizowanych kandydatów dopracy na terenie Holandii, pozyskiwanie kandydatów z rynków zagranicznychnależących do UE kontakt z bieżącymi pracownikami oraz nadzór nadkażdym etapem rekrutacji z kandydatami ubiegającymi się o zatrudnienie wHolandii. realizacja i koordynacja projektów rekrutacyjnych prowadzenietelefonicznych rozmów kwalifikacyjnych budowanie oraz zarządzanie baząkandydatów aktywne poszukiwanie nowych źródeł rekrutacyjnychanalizowanie rynku pracy dbanie o wysoką jakość oraz rzetelność świadczonych usługMile widziane doświadczenie w pracy o podobnym profilu pracy lub w sprzedaży Umiejętności i uprawnienia: bardzo dobra lub dobra znajomość języka angielskiego wykształcenie minimum średnieznajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowychDodatkowe wymagania: motywacja i zaangażowanie do pracy mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym profilu pracy lub w sprzedaży wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne dyspozycyjność
JOBXION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Kłodzko (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa przetargów organizowanych przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministerstwie Zdrowia na dostawy leków do publicznych jednostek ochrony zdrowia, opracowanie analiz i raportów dotyczących sprzedaży, stanów magazynowych, poziomu realizacji przetargów, wykonywanie analiz rentowności oferty przetargowej
Neuca S.A. - 2017-12-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w
BALTON Sp. z o. o. - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie, znajomość języka ukraińskiego (warunek konieczny), prace ogólnobudowlane. Charakterystyka pracy: prace ogólnobudowlane, praca na wysokościach, prace murarskie, tynkarskie, dociepleniowe, roboty ziemne, praca za pomoca maszyn budowlanych. Kontakt e-mailowy: justyna.polakowska (at) classen.com.pl
MONIKA BADURA HANDEL USŁUGI PRODUKCJA - 2016-05-27 - Rybnik (śląskie)
Odpowiedzialność za rozbudowę struktury dostawców, utrzymanie dobrychrelacji z parterami handlowymi. Ciągły monitoring rynków motoryzacyjnych.Realizacja założonych celów, Raportowanie wyników. Wdrażanie iprowadzenie nowych projektów handlowych., praca w godzinach 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy: Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 7986924 w. 100a) w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe naliczanie wynagrodzenia zasadniczego, premie, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za prace w godzinach nocnych, za specjalizacje, wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) naliczanie zasiłków na zagospodarowanie dla nauczycieli, odprawy pośmiertne, emerytalne, rentowe, nagrody jubileuszowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, średnie wakacyjne, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej,c) naliczanie w oparciu o otrzymane dokumenty odszkodowania z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, d) naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, rodzinne, pielęgnacyjne, macierzyńskie, wychowawcze, pogrzebowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,e) naliczanie rocznego dodatkowego wynagrodzenia dla pracowników sfery budżetowej zgodnie z zobowiązującymi przepisami,f) naliczanie wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i o dzieło,g) wyliczanie wynagrodzenia do wniosków emerytalno rentowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,h) dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządzanie ich wykazów,i) w ustalonych terminach sporządzanie listy płac, zasiłków, nagród, nadgodzin itp.,j) sporządzanie listy płac i rozliczanie wpłaty świadczeń z ZFŚS przyznanych zatrudnionym pracownikom,k) przygotowywanie przelewów potrącanych kwot oraz przelewów wynagrodzeń na konta osobiste pracowników,l) w obowiązujących terminach naliczanie zobowiązania wobec ZUS przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej oraz przelewów naliczonych składek zgodnie z obowiązującymi przepisami,m) w obowiązujących terminach naliczanie, potrącanie i rozliczanie z urzędem skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy,n) w obowiązującym terminie przygotowywanie do ZUS-u deklaracje IWA dotyczące ustalenia rocznej składki % na ubezpieczenie wypadkowe,o) w obowiązujących terminach sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dotyczących przekazanych kwot podatku dochodowego PIT- 4,p) sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków,q) we współpracy z innymi pracownikami prowadzenie sprawozdawczości w SIO, r) udział obok głównej księgowej i innych pracowników w tworzeniu planu finansowego placówki (PABS),s) dokonywanie rocznego rozliczenia podatku dochodowego zatrudnionych pracowników PIT-11, PIT-40, PIT-8B,t) prowadzenie kartoteki wynagrodzeń wypłacanych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników,u) prowadzenie ewidencje wypłat z ZFŚS,v) wystawianie zaświadczenie o wysokości zarobków,w) wystawianie zaświadczenia do ZUS-u o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów,x) w obowiązującym terminie zgłaszanie, wyrejestrowywanie i nanoszenie zmian personalnych pracowników do ubezpieczeń społecznych za pomocą programu Płatnik ZUS,y) sporządzanie meldunków płacowych oraz współuczestniczenie w sporządzeniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych,z) uzgadnianie z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych, współuczestniczenie w opracowywaniu planów finansowych dotyczących wydatków płacowych,
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 18 - 2016-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa pracowników z zakresu kadr- zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami- sporządzanie dokumentacji personalnej (umowy, aneksy, porozumienia, wypowiedzenia, świadectwa pracy)- prowadzenie ewidencji urlopów i innych absencji- wprowadzanie danych pracowników do systemu kadrowego oraz ewidencjonowanie zmian- prowadzenie rozliczeń ZUS - prowadzenie dziennika korespondencji- wprowadzanie faktur i Wb do systemu księgowego- sporządzanie raportów kasowych- rozliczenia i kompensaty z kontrahentami- kontrola terminowości i zgodności dokonywanych płatnościpraca w godz. 8-16
JAL Zakład Produkcyjno-Handlowy s.j A.Jasiński, L.Guz, J.Kowal - 2016-11-03 - Kępa (opolskie)
opracowywani menu śniadaniowego oraz restauracji, nadzór nad przygotowywaniem potraw, kontrolowanie zamówień, rekrutacja personelu, weryfikacja stanu zapasów i sporządzanie miesięcznych inwentaryzacji, dbałość o porządek w kuchni.
Hotel Szlak Bursztynowy - 2017-09-21 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w systemie 4 brygadowym.
Fabryka Wkładów Odzieżowych "Camela" S.A. - 2018-08-17 - Mieroszów (dolnośląskie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych do odbycia kursu.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-14 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań itp. Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Zabierzów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Tczew (pomorskie)
1) Obsługa sekretariatu Instytutu.2) Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania Instytutu.3) Obsługa systemów informatycznych:USOS, CELCAT.4) Archiwizowanie dokumentów Instytutu.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-09-22 - Częstochowa (śląskie)
Budowanie jak najlepszej widoczności produktów w podległych sklepach oraz wpływ na ich sprzedaż, budowanie długofalowych relacji z klientami, aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych, uczestnictwo we wszelkich spotkaniach służbowych oraz treningach zleconych przez przełożonego, regularne wizyty w wyznaczonych sklepach na podległym terenie zgodnie z tygodniowym planem, regularne/ rzetelne raportowanie wyników oraz zadań. Praca: Łomża i Ostrów Mazowiecka (KAUFLAND).
ADECCO POLAND Sp.zo.o. - 2017-10-18 - Łomża (podlaskie)
wymienianie oraz kompletowanie dokumentów oraz ich archiwizacji plus obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
Okresowe raportowanie wykonania budżetu UR dla wszystkich obszarów CIECH Soda Polska; Weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej przedkładanej przez specjalistów Działów Utrzymania Ruchu; Weryfikacja planów, realizacji zadań, kosztów i remontów w obszarze utrzymania ruchu; Stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania; Podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami zależnymi CIECH S.A. w zakresie wykonywanych zadań
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-09-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie budowlane, min. 2 letnie doświadczenie w handlu, wymagana znajomość branży budowlanej-beton, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, dyspozycyjność, samodzielność i komunikatywność, dobra organizacja pracy. Praca będzie polegać na sprzedaży materiałów budowlanych na terenie ROW i okolic. Aplikacje należy wysyłać na adres e-mail: biuro (at) globalbeton.pl
GLOBAL BETON SP. Z O.O. - 2017-02-16 - Rybnik (śląskie)
sprzedaz artykółów, porządkowanie stanowiska pracy, układanie towaru itp.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
- analiza branży e-commerce oraz jej potrzeb, - profesjonalne przedstawienie oferty handlowej oraz doradztwo w ramach oferowanych usług,- budowanie długotrwałych pro-sprzedażowych relacji nastawionych na utrzymanie klientów,- obsługa bazy danych klientów w systemie CRM,- prace administracyjno-biurowe związane z obsługą klienta,- współtworzenie i prowadzenie kampanii e-marketingowych,- przygotowanie raportów z prowadzonych działań handlowych,- współpracę z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązków.
GRUPA W & W SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Jasionka (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Realizowanie kampanii marketingowej, palnowanie i koordynowanie działań związanych z wizerunkiem firmy, tworzenie materiałów reklamowych, zarządzanie stronami internetowymi poprzez CMS, zarządzanie gadżetami, monitorowanie wydatków marketingowych, współpraca z działem sprzedaży.
DROG-BRUK A. P. SZCZEREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-20 - Błaszki (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
analizowanie wyników i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Puck (pomorskie)
Przeprowadzanie szkoleń w zakresie BHP. Bieżące doradztwo i sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przepisów.
"ELIN" ARKADIUSZ MISZKIEWICZ - 2017-06-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)