SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU DS. AFMINISTRACJI I ROZLICZEŃ INOWROCŁAW/JANIKOWO (NR 3429) Inowrocław oferta pracy CIECH Soda Polska s.a.
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU DS. AFMINISTRACJI I ROZLICZEŃ INOWROCŁAW/JANIKOWO (NR 3429)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Okresowe raportowanie wykonania budżetu UR dla wszystkich obszarów CIECH Soda Polska; Weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej przedkładanej przez specjalistów Działów Utrzymania Ruchu; Weryfikacja planów, realizacji zadań, kosztów i remontów w obszarze utrzymania ruchu; Stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania; Podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami zależnymi CIECH S.A. w zakresie wykonywanych zadań
Data publikacji: 2017-09-07
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: CIECH Soda Polska s.a.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 4, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Okresowe raportowanie wykonania budżetu UR dla wszystkich obszarów CIECH Soda Polska; Weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej przedkładanej przez specjalistów Działów Utrzymania Ruchu; Weryfikacja planów, realizacji zadań, kosztów i remontów w obszarze utrzymania ruchu; Stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania; Podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami zależnymi CIECH S.A. w zakresie wykonywanych zadań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU DS. AFMINISTRACJI I ROZLICZEŃ INOWROCŁAW/JANIKOWO (NR 3429)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier utrzymania ruchu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe min. studia inżynierskie;doświadczenie w pracy w systemie ORACLE 11 oraz doskonała znajomość programu Excel;znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem;umiejetność radzenia sobie z presją czasu oraz wielozadaniowością;dobra organizacja pracy, terminowość oraz skrupulatność;mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: CIECH Soda Polska s.a.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Fabryczna 4, 88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt w sprawie oferty pracy na e-mail rekrutacja.csp (at) ciechgroup.com w tytule maila wpisując Specjalista Utrzymania Ruchu (ds. administracji i rozliczeń)Aplikacja powinna zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 NR 101 poz. 926 z późn. zm). Zostałem/am poinformowany/a, że CIECH S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wspólna 62, staje się administratorem danych osobowych, podanych w trakcie rejestracji w bazie kandydatów do pracy CIECH S.A., utworzonej doraźnie na potrzeby obecnego procesu rekrutacji i usuwanej niezwłocznie po zakończeniu tego procesu. Kandydatowi do pracy w CIECH S.A. przysługują uprawnienia do: poprawiania danych osobowych, podanych w trakcie procesu rejestracji, uzyskania treści przetwarzanych danych na jego temat oraz żądania zakończenia świadczenia ww. usług przez CIECH S.A. i usunięcia danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier utrzymania ruchu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.09.2017
Data dodania oferty pracy: 07.09.2017
Oferta pracy ważna do: 07.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia produkcji, magazynowania i dystrybucji, koordynowanie procesów transportowych.
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-07 - Piastów (mazowieckie)
Telefoniczne umawianie spotkań handlowych z potencjalnymi klientamiTelefoniczne przeprowadzanie rozmów z klientami (badania marketingowe)Miejsce pracy: Wrocław, ul. GrabiszyńskaKontakt kandydatów z pracodwacą: t.kostka (at) prestige.wroclaw.plPraca 6 godzin dziennie (3/4 etatu), w dni powszednie, od 8:00 lub 9:00 rano - według preferencji kandydata. Przez pierwsze trzy miesiące okres próbny. Po okresie próbnym możliwe wyższe wynagrodzenie oraz umowa o pracę.Sala C
Prestige Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników do realizowanych projektów
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastuktury budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami,organizowanie lub przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów obiektów i sporządzanie wymaganych przepisami dokumentówzlecanie wymaganych przepisami kontroli obiektów,prowadzenie książek obiektów,przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, przebudowy obiektów istniejących lub budowy nowych obiektów w tym: dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowychuczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowychprzygotowywanie zleceń i projektów umównadzór nad realizacją robótrozliczanie wykonanych robót, pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów lombardu, skup, sprzedaż, zamiana towarów
AURUM SP. Z O.O. SP.K. - 2017-10-04 - Poznań (wielkopolskie)
nadzór nad pracownikami
FHU ADMAR WORK ADRIAN URBANIK - 2018-03-09 - Myślenice (małopolskie)
obsługa klienta na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad dokumentacją jakościową, przygotowywanie firmy do audytów, planowanie i realizacja procedur badań zewnętrznych, przeprowadzanie szkoleń pracowniczych z zakresu zarządzania i bezpieczeństwa żywności, przeprowadzanie audytów wewnętrznych, nadzór nad zewnętrznymi usługodawcami, kontrola jakości dostaw surowców, opakowań, kontrola jakości wyrobu w trakcie produkcji, kontrola pakowania wyrobu gotowego, prowadzenie wymaganej dokumentacji IFS, HACCP, ISO, rozwiązywanie reklamacji jakościowych, ciągłe doskonalenie i zapewnienie rozwoju Systemu Zarządzania Jakością, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie zarządzania jakością
Strzała Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Mokrsko (łódzkie)
Tworzenie cyfrowych albumów muzycznych w języku portugalskim poprawnie pod względem gramatyczno-stylistycznym, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds kadrowo-handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Śrem (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż mebli metalowych, tworzenie ofert handlowych, poszukiwanie nowych klientów, kontakt z klientami, wprowadzanie zamówień,
Bakpol S.C. - 2018-06-20 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych, pedagogicznych lub lekarskich. Prowadzenie mediacji, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich oraz ich rodzin. Współpraca z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-04-20 - Chełm (małopolskie)
Praca w dziale handlowym, sprzedaż produktów wchodzących w skład oferty firmy, realizacja założonych celów sprzedażowych, doradztwo techniczno-handlowe, przygotowanie dokumentacji i oferta handlowych, kontrola i analiza transakcji
PETECKI INVESTMENT SPÓŁKA Z O.O. - 2016-01-08 - Chrapczew (wielkopolskie)
-rozliczanie czasu pracy-sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON-współpraca z zarządem firmy-sporządzanie raportów kadrowo-płacowych-nadzór nad terminowąścią badań i składek-rozliczanie umów cywilono-prawnych
FISCHER AUTOMOTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Mroczków (świętokrzyskie)
konserwacja, naprawa oraz montaż
Gospoda Młyńskie Koło Wolko, Błaszczyk SP.J. - 2015-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzania procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązania umowy, promocji, zmian wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, analiza kontroli SOX, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aktualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klietna
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
Prace pomocnicze przy produkcji chleba, bułek, obsługa pieca. Staż pracy 1-2 lata w piekarni.
"KORONA" Mirosław i Witold Korona - 2018-04-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Sprzedaż usług i budowanie relacji z klientami
K-EX Sp z o.o. - 2016-07-20 - Kielce (świętokrzyskie)
jw
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. - 2017-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki: wykonywanie specjalistycznych badań lekarskich funkcjonariuszy, pracowników cywilnych i kandydatów do pracy i służby w zakresie medycyny pracy: badań okresowych, wstępnych, kontrolnych oraz innych wynikających z przepisów medycyny pracy; wykonywanie badań kierowców; dokumentowanie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami w niezbędnej dokumentacji medycznej: książki przyjęć pacjentów, karty szczepień, karty zdrowia badań okresowych, karty obiegowe; udział w planowaniu oraz przeprowadzanie szczepień ochronnych funkcjonariuszy i pracowników; przeprowadzanie zajęć realizowanych w ramach programu szkoleń sanitarnych i medycznych dla funkcjonariuszy i pracowników; organizacja i prowadzenie zabezpieczeń medycznych; dokonywanie przyjęć ambulatoryjnych osób uprawnionych wg harmonogramu; orzekanie o stanie zdrowia osób zatrzymanych; wytwarzanie i przechowywanie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz terminowe rozliczanie się i archiwizacja posiadanych dokumentów.Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań; praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; niekorzystne czynniki psychospołeczne miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe medyczne (tytuł zawodowy lekarza) oraz tytuł specjalisty lub specjalizacja I stopnia.Wymagania niezbędne: uprawnienia do wykonywania zadań służby medycyny pracy określone w § 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 5 stycznia 2012 r. w sprawie służby medycyny pracy (Dz.U.2012.53.); umiejętności: konsultacji kwestii wrażliwych, asertywność, łatwość uczenia się, analityczne myślenie, komunikatywność; minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie lekarza; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: przeszkolenie w jednostce badawczo rozwojowej w dziedzinie medycyny pracy w zakresie badań profilaktycznychpracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego; uprawnienia do badań lekarskich osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami i kierowców; kwalifikacje do przeprowadzania obowiązkowych szczepień ochronnych określone w § 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie obowiązkowych szczepień ochronnych (Dz.U.2016.849 j.t.)
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-12-01 - Racibórz (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży, kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, obsługa klientów zagranicznych, znajomość języków: angielski i niemiecki (biegły)
SITONO Wytwórnia Sit - Pan Nowakowski - 2016-03-22 - Nekla (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników podległych działów. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem pracowników przydzielonych firm tymczasowych, rozliczanie czasu pracy. Przyjmowanie i obsługa pracowników (również telefoniczna). Wprowadzanie absencji pracowników do systemu kadrowo-płacowego. Raportowanie danych dotyczących zatrudnienia do przełożonego oraz do Koordynatora HR na produkcji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2018-04-04 - Karczew (mazowieckie)
badanie rynku Pakistanu,Indii jako potencjalnego nabywcy maszyn i urządzeń rolniczych z UE
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Ćmińsk (świętokrzyskie)
Prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki, prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań i celów ZFŚS, ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników, załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia, dokładne wymagania dostępne są w ogłoszeniu na stronie www.dpsrokocin.mojbip.pl w zakładce "wolne etaty".
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2018-04-25 - Rokocin (pomorskie)
prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami
kontakt przez OHP - 2016-10-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Naliczanie i wypłata wynagrodzeń, zasiłków i świadczeń pracowniczych dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych dla obsługiwanych jednostek oświatowych,- Sporządzanie dokumentacji zawiązanej z naliczaniem i rozliczaniem składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, świadczeń ZUS od pracowników,- Sporządzanie zaświadczeń o wysokości dochodów emerytów i rencistów i przekazywanie ich w określonym odrębnymi przepisami prawa terminie do ZUS- Przygotowanie dokumentów płacowych dla pracowników przechodzących na emeryturę,- Naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego pracowników obsługiwanych jednostek oświatowych, sporządzanie informacji i deklaracji podatkowych PIT,- Przygotowanie i przekazywanie danych płacowych dla wybranych jednostek oświatowych w celu przygotowania sprawozdań,
Miejskie Centrum Oświaty w Tychach - 2018-04-09 - Tychy (śląskie)
zarządzanie kalendarzem prezesa (ustalanie terminów spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych), sporządzanie notatek ze spotkań, obsługa gości, obsługa poczty mailowej, tłumaczenie i redagowanie pism, inne prace zlecone przez pracodawcę
Polski Związek Niewidomych - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)